Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heiluri ja chakrat  (Luettu 5846 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hopeatähti
Vieras
« : 12.11.2005 14:06:17 »

Moikka  Smiley

Onko teillä kokemuksia heilurista ja sen käytöstä chakrojen virtauksen/epätasapainon kertomisessa?

Mihin suuntaan heiluu (myötäpäivään, vastapäivään, ees suun taas) ja miten tulkita?

Mielipiteitä tai ajatuksia ?  smitten
tallennettu
Pia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #1 : 16.12.2005 12:40:09 »

Paljonkin... katson aina kun asiakas tulee... se kertoo kaiken... se vain pitää itse opetella, koska jokaisella se toimii erilailla... ja oma heilurini ei toimi muilla...

Opettele ja tutustu, se kyllä kertoo cahkrojen toimivuuden... vain harjoitusta..

 angel Ariel
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #2 : 16.12.2005 13:14:25 »

Minä en käytä heiluria, enkä muita vastaavia. Rehellisesti sanottuna olen tuntenut itseni vähän vaivautuneeksi sellaisen välineen käytöstä, jos olen kokeillut...kun niinkuin ymmärtää sen 'toimintaperiaatteen'..
Mutta jos joku muu käyttää se on ihan ok. Ei siis herätä samoja vaivautumisen tunteita, ellei sitä heilutella joka paikassa ja asiassa ja suhde siihen on ikäänkuin itse heiluri olisi se joka vastaukset antaa... angel

Sitä on pikkuhiljaa vain 'antennit' (tuntoisuus)alkanut herkistymään ja tunnen käsissäni ne pyörimissunnat yms..
Mutta niin alussa olen vasta näiden havainnoimisissa, että en osaa niitä sen koommin tulkita.
Mutta hiljaa hyvä tulee...toivottavasti.  Smiley
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #3 : 20.12.2005 15:20:31 »

mene osoitteeseen www.sahajayoga.org siellä on ainakin hyvin selitetty noiden chakrojen toiminta! santa_smiley
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
eckert
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #4 : 28.12.2005 09:14:10 »

Minä tarkistan joka kerta heilurin suunnan merkityksen jokaisen ihmisen kohdalla.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: