Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuthumin vaurauslista  (Luettu 3081 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« : 14.09.2006 09:34:09 »

Kolme asiaa, jotka on hyvä tehdä joka päivä:

1) Aamulla herättyäsi varaa 10 minuuttia runsauden ilman hengittämiselle. Syvä sisään- ja uloshengitys avaa muiston tekemistäsi vaurauden visualisaatioista ja laukaisee yltäkylläisyyden ja ehtymättömyyden assosiaatiot.

2) Aloita päiväsi luominen tavoitteellisesti heti aamusta alkaen. Tutki runsauden hengityksen jälkeen päiväsi suunnitelmia (voit katsoa kalenterista) ja ajattele ja tunne mitä rakastat kokea päiväsi aikana. Aseta tavoitteeksesi että kaikki tehtäväsi muuttuvat riemuk­kaiksi. Näin elämässäsi ja asenteissasi tapahtuu no­peasti merkittäviä muutoksia.

3) Palvelemisen polkusi laajenee ja sinua vaaditaan tekemään vain sitä mitä teet parhaiten, kaikesta sydämestäsi ja sielustasi. Kun rakastat sitä mitä teet, Jumala pitää huolen lopusta. Vakuuta joka päivä itsellesi - vähintään 22 kertaa: "Minä saan rakastaa sitä mitä teen, ja Jumala on tarkoittanut minut tekemään asioita joita rakastan."

Itse olen jakanut tämän kahteen osaan. Toistan 22 kertaa: "Minä rakastan sitä mitä teen." Ja sitten 22 kertaa: "Minä teen sitä mitä rakastan." - Tärkeintä eivät ole sanat vaan se että koet mitä sanot.



Tämän päivittäisen harjoituksen lisäksi on laadi lista asioista, joita haluat muuttaa. Luo jokaisesta positiivissävyinen vah­vistava ajatus toistettavaksi, ja elämäsi muuttuu riemukkaaksi ja mielenkiintoiseksi.

Pidä elävänä yhteyden tunne kuudennessa (ja kahdeksannessa) ulottuvuudessa kokemaasi Jumalalliseen virtaavaan rak­kauteen. Muistuta itseäsi tälle päivälle asettamistanne tavoitteista ja anna oppaittesi johdattaa itseäsi huomion kohdistamisessa.

Usko ja luota. Sinua siunataan. Luota näkymättömiin käsiin, jotka sinua kannattavat, ja tiedä että et ole koskaan yksin. Henkiset ystäväsi ovat aina kanssasi. Näe ja tunne runsautta kaikkialla ympärilläsi, kosketa sitä mitä rakastat.

Yhteys korkeampaan virtaavaan rakkauteen kohottaa sisäisen rauhasi ja tyytyväisyyden tasoasi, mutta parantunut olotila saattaa joskus tehdä sinut myös helpommin ärtyväksi. Muista silloin että kaikki se on osa matkaasi eteenpäin. Anna itsellesi ja muille anteeksi ja palaa tyytyväisyyden keskukseesi. Päätä että kaikki kokemuksesi johtavat nyt vain parempaan. Ja niin on.


www.hopeasulka.com


tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #1 : 14.09.2006 10:15:02 »


Tässä hyvä käynnistys aamuun!

Löysin alani samalla tavalla. Teen sitä mistä pidän.  angel
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: