Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mielisairautta vai toinen todellisuus???  (Luettu 9822 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mama Emi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 11.11.2005 21:23:44 »

harka kirjoittaa:

Olen aina ollut aika herkkä ihminen, ja jollain tapaa aina omissa maailmoissani. 15-vuotiaana aloin kuulla ääniä ja näin mm. unen, jossa katsoin mummoni antamaan hyvin vanhaan, repaleiseen unikirjaan, ja siellä luki sanat: Sinusta tulee noita. Kaivoinkin seuraavana päivänä tuon kirjan esille joistain tavaroistani. Se oli kanneton ja repaleinen ja luin sieltä, mitä "kirja" unessa tarkoittaa. Kirjassa sanottiin: "unen kirjassa oleva ennustus toteutuu".

En tiedä, ei niin koskaan tapahtunut, ei minusta tullut noita. Mummoni tosin kertoi minulle, että hän oli nuorempana pelastanut isänsä hukkumasta, kun oli kuullut äänen, joka sanoi: mene joelle. Mummoani pidettiin omituisena...

Kuulin kuitenkin suurinpiirtein noitaennustus-unestani lähtien ääniä. Äänet puhuivat minulle, sanoja, lauseita, ja minulla oli intuitionmukaisia tuntemuksia ja ajatuksia, jotka toteutuivat. Alussa ne eivät olleet pelottavia, mutta myöhemmin mielialani... masennuin todella kovasti. Ääni oli sanonut minulle aikaisemmin: "Sinne minne olet kerran joutunut, helvettiin." Helvetissä minä tosissaan tunsin välillä olevani. Jos helvetti on jotain, niin se on se kamala tunne! Itsemurha ei ole vaihtoehto, kun syntyisi kuitenkin uudelleen ja joutuisi kohtaamaan samat asiat. Jouduin sitten puolisen vuotta sitten masennukseni takia sairaalaan, ja rukoilin Jumalaa, että paranna minut tästä masennuksesta!

Vointini paranikin sitten pikkuhiljaa, äänet loppuivat ym. mutta lopullisesti vasta sitten, kun tapasin erään henkilön, joka paransi minut yhdessä päivässä. En ole edes uskaltanut kertoa sitä kenellekään, koska pelkään sen rikkovan "taian" tai olevan liian hyvää ollakseen totta. Jokainen, joka on ollut masentunut, tietää, millaista on olla VUOSIA masentunut. Mutta millainen helpotus onkaan se, kun masennus on poissa ja elämä hymyilee. Tämä parantaja oli henkinen mestari, ei ehkä kaikille, mutta minulle hän todella on sitä. Tapaan hänet lähes joka yö unissani.

Mitä mieltä olette siitä, että onko joku voinut todellakin parantaa minut, vai olenko minä sairas?
Nykyinen intuitioni kehottaa minua rakastamaan yli kaiken, auttamaan ihmisiä, ja olemaan onnellinen siitä, mitä minulla on. Tunnen, että mitä tahansa tapahtuukin, olen turvassa. Minusta pidetään huolta. En enää murehdi omia murheitani, kun tiedän, miten huonosti jollakin toisella voi asiat olla. Olen toisin sanoen koko ajan onnellinen. Se tuntuu minulle luonnottomalta tilalta kaikkien masennusjaksojen jälkeen.

Minulla ei ole parannuskeinoja masennukseen, mutta omalla kohdallani sairastuminen johtui todennäköisesti siitä, että olin aivan murtunut maailmassa olevan pahuuden takia - byrokratian, koulun, materiaalisuuden, itsekkyyden ym. takia. Olin lapsesta asti kärsinyt niiden vuoksi. En voinut kantaa sellaista taakkaa, kun näin maailman menevän koko ajan huonompaan suuntaan. Sitten kun olin aivan pohjalla, huomasin, että ainoa asia, millä on merkitystä, on mieli, ja on oltava toivoa, on oltava taivas sisällä, ja TOIVO.

Sitten vaan tekemään maailmasta parempaa paikkaa. Usko siihen, millaiseksi haluat oman maailmasi tehdä. Elä se todeksi. Tee kaikkesi auttaaksesi muita ja tee hyvää. Näin annat itsellesi parhaimman lahjan, minkä voit antaa.

Nyt kun minusta tuntuu näin hyvältä, niin onko minulla jokin mania vai onko tämä todellakin tapahtumassa minulle? Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?

 Kiss Rakkautta kaikille ja iloa päivään ja yöhön smitten
tallennettu

Mama Emi
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 11.11.2005 21:45:36 »

Jotenkin tuntu siltä, että henkiseen auraasi on päässyt ''levoton sielu'' koska rakkaudellinen opas ei käske menemään sinne tai tänne, se tulee ja ohjaa lempeällä tavalla oikeaan, se ei käske! ja mitä on mielensairaus? todellisuudessa me emme voi tietää miten suuria näkijöitä on sairaaloissa, koska monikin äänien kuulijat luokitellaan skitzofreenikoksi eli tavallaan annetaan selvännäölle/kuulolle yhteiskunnallinen termi, joka luokitellaan mielensairaudeksi ja moni ei kestä ääniä/kehotuksia/tuntemuksia jotka tulevat sieltä mikä on tuntematonta, sitä mitä ihminen ei näe eikä kuule, sitä ei ole olemassa Huh ja sellainen pelottaa varsinkin vähemmän henkisellä tasolla kulkevalla persoonalla Embarrassed joka on hyvin ymmärrettävää. Jos sinun olosi tuntuu hyvälle ja oikealle, on selkeää parannusta tapahtunut, tosin sä itse kykenet parantamaan itsesi, jos esim. kuulet käskeviä ääniä tms. voit kysyä ääneltä: Tuletko rakkauden ohjaamana ja hyvässä tahdossa ja tarkoituksessa? sä itse tunnet vastauksen sisimmässä ja vastaus tulee aina välittömästi, se ''ei kuuluva'' ääni pitäs hävitä, mutta muista aina siunata negatiivinen värähtely rakkaudella ja valolla angel ja suosittelisin että joka päivä aamuisin pyydät suojausta arkkienkeli Mikaelilta joa suojaa sinua kultaisella säteellä ja rakkauden valolla smitten

Toivon että tämä edes vähän selkeyttäsi asiaasi ja saisit rauhan sydämmeesi ja sieluusi smitten Lähetän sinulle rakkauden energiaa ja hyvää oloa angel
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #2 : 11.11.2005 21:48:59 »

Hei Mama emi,

Olipa tarinasi kiehtova!

Minulle tuli jotenkin sellainen kuva, että paransit itse itsesi.
Itse taistelen masennusta vastaan, olen taistellut jo monta vuotta. Sellaista soutamista ja huopaamista, että hohhoijaa.

Jossain vaiheessa kun masennus on jatkunut kauan siitä tulee ikään kuin normaali mielentila ja heti jos on vähänkin positiivisempi niin on jotenkin "epänormaali" olo. Ihan kuin olisi nyt sitten sairastunut maniaan tai jotain. Ihmisen mieli on kummallinen.
Eli omasta mielestäni kuulostat terveeltä ja onnelliselta  Smiley Se pitkä masennus vääristää todella maailmaa, tekee siitä mustavalkoisen ja kun sitten näkeekin värit ympärillään niin hämmentyy että onko sitä nyt sitten pilvessä tai jotain...
Surullista sinänsä ja kertoo jotain siitä kuinka vakavasta sairaudesta on kyse.

Tosin jos olet itse epävarma tai jotenkin huolestunut niin kannattaa puhua ammattilaisen kanssa.
Mutta, muuten kun olet löytänyt ilon takaisin elämään niin nauti ihmeessa siitä!

 smitten

Alzbeta
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #3 : 11.11.2005 21:59:35 »

Mitä muuten kaikenlaisiin "ääniin" tai "näkyihin" tai "harhoihin" tulee niin olen samaa mieltä, että kuka sitä tosiaan tietää kuinka monta neroa tai näkijää on virunut suotta mielisairaalassa.

Mutta itselläni on sellainen ohjenuora tässä, että sellaiset "äänet" jotka jotenkin käskevät tekemään jotain joka tuntuu pahalta tai väärältä tai sanovat muuten jotain josta tulee huono ja paha mieli ovat sairautta ( tässä siis esimerkiksi masennuksen tuotteita ). Siis kaikki se mikä tuottaa yksilölle itselleen tai hänen läheisilleen tuskaa on sairautta.

Kun taas sisimmässämme se syvin olemuksemme tietää, että olemme hyviä ja haluamme vain hyvää jokaiselle ja se ohjaa meitä huomaamaan kaikki kauniit asiat maailmassamme, se on totta.

 smitten
tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #4 : 11.11.2005 22:03:01 »

harka kirjoittaa:

Sitten vaan tekemään maailmasta parempaa paikkaa. Usko siihen, millaiseksi haluat oman maailmasi tehdä. Elä se todeksi. Tee kaikkesi auttaaksesi muita ja tee hyvää. Näin annat itsellesi parhaimman lahjan, minkä voit antaa.


En usko, että olet millään tavalla maaninen tai muutenkaan "vinksahtanut" (Anteeksi sanavalintani...). Olet vain käynyt läpi elämässäsi isoja asioita ja käynyt mitä ilmeisemmin aika pohjalla. Jos todella ajattelet ja uskot noin, niin uskon että sinulla on toivoa parantua ja jatkaa elämääsi paremmissa tunnelmissa.

Paljon rakkautta ja halauksia sinulle!  smitten  smitten
tallennettu
Mama Emi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #5 : 11.11.2005 22:32:23 »

Jotenkin tuntu siltä, että henkiseen auraasi on päässyt ''levoton sielu'' koska rakkaudellinen opas ei käske menemään sinne tai tänne, se tulee ja ohjaa lempeällä tavalla oikeaan, se ei käske!

Kiitos vastauksistanne kaikki!  Smiley  Minun masennukseni on todellakin voinut johtua asioista, joita me ei vielä edes hyvin tunneta. Länsimainen psykiatrit osaavat kuitenkin suhteellisen huonosti auttaa mielenterveyspotilaita, he eivät ikäänkuin pääse mielen ongelmaan käsiksi. En ole tämän parantumisen jälkeen saanut minkäänlaisia käskyjä, saan vain hyvänolontunteita ja minut täyttää myötätunto. Olen samaa mieltä, että minkäänlaisia käskyjä ei pidä totella, varsinkin jos taustalla on epävarma tunne. Unissani tapaan tämän parantajan ja hän aina hymyilee minulle lempeästi ja siitä tiedän olevani aina oikeilla jäljillä!

 Jos sinun olosi tuntuu hyvälle ja oikealle, on selkeää parannusta tapahtunut, tosin sä itse kykenet parantamaan itsesi, jos esim. kuulet käskeviä ääniä tms. voit kysyä ääneltä: Tuletko rakkauden ohjaamana ja hyvässä tahdossa ja tarkoituksessa? sä itse tunnet vastauksen sisimmässä ja vastaus tulee aina välittömästi, se ''ei kuuluva'' ääni pitäs hävitä, mutta muista aina siunata negatiivinen värähtely rakkaudella ja valolla angel ja suosittelisin että joka päivä aamuisin pyydät suojausta arkkienkeli Mikaelilta joa suojaa sinua kultaisella säteellä ja rakkauden valolla smitten

Kiitos avusta. Oloni tuntuu tosiaan nyt hyvälle. En muuten tiedä mitään Mikaelista, voisitko kertoa, miten hän auttaa?

Toivon että tämä edes vähän selkeyttäsi asiaasi ja saisit rauhan sydämmeesi ja sieluusi smitten Lähetän sinulle rakkauden energiaa ja hyvää oloa angel

Rauhaa sinullekin, ystävä.  Smiley
tallennettu

Mama Emi
Mama Emi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #6 : 11.11.2005 22:45:54 »

Hei Mama emi,

Olipa tarinasi kiehtova!

Minulle tuli jotenkin sellainen kuva, että paransit itse itsesi.
Itse taistelen masennusta vastaan, olen taistellut jo monta vuotta. Sellaista soutamista ja huopaamista, että hohhoijaa.

Jossain vaiheessa kun masennus on jatkunut kauan siitä tulee ikään kuin normaali mielentila ja heti jos on vähänkin positiivisempi niin on jotenkin "epänormaali" olo. Ihan kuin olisi nyt sitten sairastunut maniaan tai jotain. Ihmisen mieli on kummallinen.
Eli omasta mielestäni kuulostat terveeltä ja onnelliselta  Smiley Se pitkä masennus vääristää todella maailmaa, tekee siitä mustavalkoisen ja kun sitten näkeekin värit ympärillään niin hämmentyy että onko sitä nyt sitten pilvessä tai jotain...
Surullista sinänsä ja kertoo jotain siitä kuinka vakavasta sairaudesta on kyse.

Tosin jos olet itse epävarma tai jotenkin huolestunut niin kannattaa puhua ammattilaisen kanssa.
Mutta, muuten kun olet löytänyt ilon takaisin elämään niin nauti ihmeessa siitä!

 smitten

Alzbeta

Hei Alzbeta!
Kiitos vastauksestasi. Smiley Masennusta vastaan taisteleminen on todella energiaavievää, ja vaatii itseltään koko ajan sellaista asennetta, että muuttuu lempeämmäksi itseään kohtaan. Useinhan sitä syyttää itseään sellaisistakin asioista, jotka ei millään ole voineet olla omaa syytä. Ja kun elämänhalu on kadonnut niin mikään ei tunnu miltään. Tuntee vaan koko ajan sen oman pahan olonsa.
Voit olla oikeassa siinä että jollain tavalla paransin itse itseni. Löysin ainakin oman voimani, ja otin uudestaan vastuun omasta elämästäni enkä syytellyt ulkopuolisia olosuhteita. Jätin myös huoleni ja elämäni tietoisesti korkeimman käsiin. En tiedä toimiiko se kaikkien kohdalla, kaikillahan on niin erilainen tie kuljettavana...

Rakkautta ja voimaa sinulle!  angel
tallennettu

Mama Emi
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 11.11.2005 23:06:37 »


suosittelisin että joka päivä aamuisin pyydät suojausta arkkienkeli Mikaelilta joa suojaa sinua kultaisella säteellä ja rakkauden valolla smitten

Kiitos avusta. Oloni tuntuu tosiaan nyt hyvälle. En muuten tiedä mitään Mikaelista, voisitko kertoa, miten hän auttaa?

Tässäpä linkki Mikaelista  angel smitten

http://www.taivaankaari.fi/enkelit/mikael.html
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #8 : 11.11.2005 23:52:42 »

Mulla on joskus taipumusta vaipua apatiaan kun tulee fiilis ettei mitään ole tehtävissä jonkin asian suhteen. Montaa päivää putkeen en kyllä sitä kestä, vaan sitten perusenergia käynnistyy jälleen ja alan jyräämään asioita eteenpäin. Mielestäni on tärkeää kyetä sysäämään itsensä viime kädessä liikkeelle, koska ei voi olettaa muiden tekevän sitä puolestaan. :Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #9 : 12.11.2005 09:47:08 »

Lainaus
Itsemurha ei ole vaihtoehto, kun syntyisi kuitenkin uudelleen ja joutuisi kohtaamaan samat asiat.

Miten hieno oivallus mama emi!!!!!

Ystäväni kertoi juuri eilen, että hänen ystävänsä on alkanut hautomaan itsemurha-ajatuksia.
Ja hän on täysin toivoton, kun ei tiedä miten auttaa. Aika vaikeassa välikädessä siinä varmasti onkin.
Mutta jos tuon ajatuksen saisi jotenkin menemään perille, että yrittäisi jotenkin käydä ne asiat läpi nyt, koskaa muuten seuraavassakin elämässä on samat ongelmat edessä......

Rakkautta sinulle mama emi smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: