Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: neitsyt mies + rapunainen  (Luettu 22455 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« : 13.09.2006 13:54:30 »

olen nyt tavannut mukavan neitsyt miehen, joka on selvästi minuun rakastunut. hän on kiltti ja herkkä ja puhuu paljon. meillä synkkaa jutut ja huumorintaju. sängyssä homma toimii paremmin kuin loistavasti, hän kertoo usein kuinka kaunis olen yms... mutta en tiedä mikä mättää...  Embarrassed
miestä on mukava nähdä, hänen kanssaan on kiva viettää aikaa, mutta minua ahdistaa niin että välillä oikein kurkkua kuristaa  idiot2

osaisikohan joku auttaa? en tahdo häntä loukata ja se juuri pelottaa, että jos hän välittää minusta enemmän kuin minä hänestä....

joku täällä varmaan muistaa taustani. en ole seurustellut kenenkään kanssa vuosi sitten tapahtuneen eroni jälkeen ja mietinkin, että onko ahdistus vain seurustelun aloittamisen pelkoa. sitä että pelkää taas satuttavansa itsensä...
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Tess
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 79


Can you see how blue the sky is?


Profiili
« Vastaus #1 : 13.09.2006 20:23:36 »

Hmm

Mun tämä viimeinen kaveri oli neitsyt. Tosi symppis ja hauska, aina huomion keskipisteenä ja korviaan myöten rakastunut muhun. Mulla oli tosin aina aika laimeat itse tunteet häntä kohtaan. En tulisesti rakastanut, mutta tykkäsin...Tämä lopulta tosin aiheutti eromme. Tunsin kanssa aika kovaa ahdistusta siitä etten tuntenut yhtä voimakkaasti kuin hän. Kundissa ei periaatteessa ollut mitään vikaa, mutta oltiin ehkä eri tasoilla sitten. Olin sittenkin liian herkkä ja tunteellinen vesimerkkinä ja hän turhan materiaalinen ja käytännöllinen. Hän toivoi turvallista ja siistiä perhe-elämää ja kaikkea ihanaa. Minä vaan kaipasin vielä sitä jotain. Jonkinnäköistä henkistä yhteyttä, joka sitten kai puuttui. Ihmistä joka osoitti tunteensa muutenkin kuin kauniin sanoin ja kukkasin...

Vaikea sanoa, jotain siinä suhteessa oli mikä puuttui. Ehkä neitsyt ja skorppari ei oikein sit sopinut... en tietenkään tiedä onko teillä sama tilanne. Voihan se olla että sua pelottaa hieman etkä uskalla tuntea? Kannattaa silti luottaa sydämensä ääneen. Jos oikeita tunteita ei ole, niitä on hankala taikoa esiinkään, etenkään kun arki kolahtaa...

Toivon että sulle selviää mikä mättää   smitten
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #2 : 14.09.2006 11:07:26 »

Tämä nyt ei suoranaisesti aiheeseen vastaa, mutta en malttanut olla kommentoimatta tuota tumpin kirjoitusta! Oli se niin naulan kantaan!  2funny

Neitsyt mies jakaa kaiken mitä naisella on mutta pitää kiinni omastaan kuin laihialainen.
...
Jaa että neitsyt mies raaskisi tuhlata rahaa kenkiin pukuun ja paitaan!! ja vielä tanssilippu siihen päälle. Mutta alkon kallein viski tai konjakki ei ole hänestä koskaan liian kallis!

Itse 6 vuotta neitsyt-miehen kanssa seurustelleena allekirjoitan kyllä tuon pihiyden, kun on kyse jostain, joka ei ole aivan täysillä omaa napaa hyödyttävä! Yhteiseen elämään ja hyvinvointiin oli hiton vaikea laittaa markkaakaan kiinni, mutta omiin juttuihin ei ollut menoilla mitään ylärajaa?!

Neitsyt on vähän kylmä eikä osaa näyttää tunteitaan, miehille varsinkin se on vaikeaa. Itsekin neitsykäisenä myönnän sen ja se vaatii ainakin itselläni sen, että luottaa toiseen aivan 100% ja uskaltaa olla oma itsensä. Aikaa, aikaa...

Seurustelinpa muuten aikanaan rapumiehen kanssa ja siitä hommasta ei tullut mitään, koska tunsin oloni jotenkin ahdistuneeksi hänen seurassaan enkä saanut olla sitä mitä olen. Tähtimerkit ja asetelma siis päinvastoin kuin Yellowstar:illa, hassua!  uglystupid2 No, sen miehen menneisyyden kaivelulle ja sieltä johtaneille peikoille ei ollut loppua, joten jätin hänet tonkimaan ja hautomaan niitä ja nostin kytkintä!
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #3 : 14.09.2006 11:32:50 »

 Grin Hauskoja kommentteja neitsyt miehistä- ja oikeaan osuvia!
Seurustelin (itsekin siis neitsyt) neitsytmiehen kanssa jonkin aikaa. Hän oli joko kiinni menneessä tai pitkällä tulevaisuudessa muttei koskaan nykyhetkessä. Epävarma, entiseen kumppaniinsa takertunut tyyppi, joka hurmasi älyllään, mutta siihen se sitten jäikin. Veti kyllä luun välillä niin kurkkuun täysin ajattelemattomilla "sutkautuksillaan", siis yksi niistä ihmisistä jotka tuovat minun huonot puoleni esille. Loputtoman analyyttinen analyysi-analysoija. uglystupid2
Eli ei sovi minulle ainakaan nämä herrat, ellei kartalta/ luonteesta löydy jotain pikkusen räväkämpää.. crazy2
Ja mistä johtuu että mullakin oli ahdistunut fiilis sen seurassa, onko näillä joku yhdistys?

Mutta siis Yellowstar: ei nämä neitsyt-herrat tietenkään samanlaisia kaikki ole! 
Muistan kun itse yritin pitkän suhteen jälkeen taas seurustella kyllä ahdisti! Tuli kaikki vanhat muistot mieleen.. Vuosi ei ole kovin pitkä aika erosta.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2006 11:34:59 kirjoittanut Silver Pearl » tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Tess
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 79


Can you see how blue the sky is?


Profiili
« Vastaus #4 : 14.09.2006 15:47:57 »

Tuo oli kyllä erittäin tutun kuuloista, kuinka eleli aina pitkällä tulevaisuudessa. Eli laski kaiken tulevan uransa varaan, vaikka vielä itse opiskeli ekaa vuottaan... "Sitten kun"-asenne alusta asti  :Smiley.Ei mitään väliä onko tällä hetkellä varaa mihinkään (paitsi omiin muotivaatteisiinsa ja askiin kalleinta röökiä päivässä). Rahaa lainasi ja pummi jatkuvasti kavereiltaan ja vanhemmiltaan ilman sen kummempia omantunnon tuskia. Koska viiden vuoden päästä pystyy sitten maksamaan takaisin kaiken  Huh.

Ja eleli tosiaan ihan täysillä omaa elämäänsä ja oli iloinen siitä kun minä olin siinä rinnalla, muu ei oikeastaan käynytkään... Kahdenkeskistä ajanvietettä kodin ulkopuolella ei sitten oikeastaan keksittykään  Angry. Ja kotonakin lopulta vain riideltiin pikkuasioista, mm. siitä etten ollut tarpeeksi siisti enkä meikannut tarpeeksi usein, mutta usein myös täysin keksityistä syistä koska mua vaan ahisti tickedoff Mua kun ei vielä kukaan saa määrätä  Grin
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #5 : 14.09.2006 16:03:01 »

Tuo "sitten kun -asenne"...kyllä! Se oli aikoinaan juuri sitä! Onko se oikeesti neitsyt-miehelle tyypillistä (?), mutta tämä minun neitsyeni oli kyllä just sellanen. Kovasti osasi visioida upeaa tulevaisuutta ja varmaan sillä sai minutkin jonkin aikaa uskomaan siihen, mutta kun mulle sit alkoi valkenemaan, että tää kaveri vaan puhuu tulevaisuudesta, mutta koskaan me ei sitä tunnuta saavuttavan, niin rupesi riittämään.

Kahden neitsyen arki on muuten ihan sairaan tylsää ja mielikuvituksetonta! Ei heikkohermoisille! uglystupid2  2funny
Asiaa tasapainottaa kummasti, jos kartalta löytyy muutakin merkkiä (kuu, asc jne.). Hitunen sitä ruutia, joka pitää mielen virkeänä ja estää junaa kiertämästä päivästä toiseen samaa rataa.  Wink
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #6 : 14.09.2006 18:26:52 »

minua viehättää miehessä juuri se analysointi  Smiley, olen itsekin samanlainen... ensimmäisen yhteisen yön jälkeisenä aamuna minä olin kyllä verkkareissa, ilman meikkiä ja tukka pystyssä ja silti mies katseli pitkään, otti poskista kiinni ja pussasi suulle. enkä ole tosiaankaan niitä "luonnon kauniita"....
ainakin toistaiseksi on mies kyllä ollut kiinnostunut siitä mitä minulle kuuluu. on jopa kysellyt mitä sairastelleelle eläimelleni kuuluu! se teki minuun oikeasti vaikutuksen.

no täytyy nyt katsella mitä tästä tulee. välillä tuntuu paremmalta ja sitten taas ahdistaa niin kamalasti. kerroin eilen miehelle vaikeasta erostani ja hän kuunteli ja kuulosti kovin järkyttyneeltä. sanoin vain etten halua mitään sääliä, kokemushan se oli sekin... Shocked
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 14.09.2006 18:34:41 »

Mieshän voi olla sinänsä mukava, mutta jos vain käsittelisit menneet jutut pois?

Itse toivoisin todella että minulla olisi ollut KEVYEMPIÄ nämä jutut, mutta ainakaan maamerkki ei ollut kevyt. Sopiiko elementtinne keskenään?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #8 : 14.09.2006 18:57:50 »

jotenkin minulla on sellainen kutina, että ravun ja neitsyen pitäisi sopia yhteen. kertokoon se joka paremmin tietää. vielä en ole kehdannut syntymäaikaa tivata, jotta saisin kartan tehtyä...  Smiley
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #9 : 15.09.2006 23:38:33 »

^olin yhdessä rapu miehen kanssa monta vuotta ennen tätä lyhyttä neitsyt "pyrähdystä"...ja siis varmasti jotkin ravut sopivat neitsyelle ja toisinpäin mutta kannatta muistaa että  perusolemukseltaan nämä kaksi merkkiä ovat täysin erilaisia. Siis tunne ja äly. (Rakkaus ja sen analysointi)
Ainoastaan kokeilemalla se selviää. Ei parit löydy horoskooppeja tutkimalla.
Minulle tärkeät miehet ovat olleet rapuja ja kauriita, siis haen niitä.
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 16.09.2006 07:06:44 »

Parit ei löydy horoskooppeja tutkimalla mutta haet rapuja ja kauriita? Minun kokemukseni mukaan nuo juuri eivät sovi. Tuli ei yleensä sovi maan ja veden kanssa, suosittelisin aina vedelle vettä eli tunteilua. TOSIN jos haluaa että mies keskittyy bisneksiin, kuten valonkantajalla, neitsyt on varmaan ok. Minun neitsytystävättäreni on erittäin käytännöllinen ja hoitaa työnsä, kotinsa jne tip top, mutta tunteet ei ole läheskään yhtä tulisia eikä filosofia lennä kuten minulla.  angel Maamerkki saattaa kokea tällaisen taivaassa leijumiseksi, ja vesimerkki viihtyy veden alla.

Neitsyen hallitsija Merkurius on tietty älykäs eikä niin paljon hankaluutta aiheuttava planeetta kuten esim Saturnus. Härkämiesten kanssa minua yhdistäisi korkeintaan nousumerkin hallitsija Venus. angel Masentuuko Neitsyt helposti? Kauris ja härkäkin on käsittääkseni aika masentuvia.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006 07:11:13 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #11 : 16.09.2006 11:38:41 »

Siis sattumalta (tai onko sattumia olemassa se nyt on toinen juttu..) miehet ovat olleet näitä rapuja ja kauriita, en siis tutkaile ihmisten horoskooppeja sillä silmällä..
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #12 : 18.09.2006 15:52:20 »

vietettiin miehen kanssa viikonloppu yhdessä. oli mukavaa, enkä ajatellut mitään ahdistusta silloin. nyt se kuitenkin taas tuli esiin, kun ollaan erillään... kunpa saisin pään tyhjennettyä kaikista näistä ajatuksista ja saisin hetken huilata  Huh
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #13 : 18.09.2006 17:29:51 »

GS, en mä nyt tiedä haluanko miehen erityisesti keskittyvän bisneksiin..! Grin Siis joo, onhan se hyvä - kunhan bisnekset eivät ole pääasia elämässä ja mene parisuhteen edelle....

Neitsytmies on tarkka, piinaavan tarkka ainakin tällaselle  aurinko kaksoset askendentti jousimies- tybykälle. Jos nyt puhutaan asioista asioiden nimillä, eikä häpeillä turhia, niin niin... Noh, kehitimme tuon miehen kanssa mahtavan riidan bikinirajoista. Tai itse asiassa karvoja ei olisi saanut olla ollenkaan. Jos oli, niin sitten tuli palautetta. Alkoi raivostuttaa, että hän huomautteli pikkujutuista minun ulkonäössäni!! Ei kukaan mies tuota ennen ole kommentoinut niin naurettavista asioista.....

Mutta muuten pidinkin hänestä. Järkevä, analyyttinen, ystävällinen, diplomaattinen.

Tykkään hänestä, vaikka olikin sitten sellainen kuin oli. Toivottavasti hän löytää unelmiensa posliininaisen, jota ei haittaa että mies vetää viinan kanssa diapamia ja muita rauhoittavia... Grin
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 18.09.2006 18:03:59 »

Parit ei löydy horoskooppeja tutkimalla mutta haet rapuja ja kauriita? Minun kokemukseni mukaan nuo juuri eivät sovi. Tuli ei yleensä sovi maan ja veden kanssa, suosittelisin aina vedelle vettä eli tunteilua. TOSIN jos haluaa että mies keskittyy bisneksiin, kuten valonkantajalla, neitsyt on varmaan ok. Minun neitsytystävättäreni on erittäin käytännöllinen ja hoitaa työnsä, kotinsa jne tip top, mutta tunteet ei ole läheskään yhtä tulisia eikä filosofia lennä kuten minulla.  angel Maamerkki saattaa kokea tällaisen taivaassa leijumiseksi, ja vesimerkki viihtyy veden alla.

Neitsyen hallitsija Merkurius on tietty älykäs eikä niin paljon hankaluutta aiheuttava planeetta kuten esim Saturnus. Härkämiesten kanssa minua yhdistäisi korkeintaan nousumerkin hallitsija Venus. angel Masentuuko Neitsyt helposti? Kauris ja härkäkin on käsittääkseni aika masentuvia.

Kyllä ravulle sopii loistavasti maamerkit. Minä tulen loistavasti juttuun rapujen kanssa ja tiedän monta raputyyppiä, jotka seurustelevat onnellisesti maamerkkien kanssa. Erityisesti härkä ja kauris sopivat hyvin. Kauris on ravun vastamerkki, kipinää ja tulta löytyy varmasti. Varsinkin jos kauriin kartalta löytyy vielä jotain vettä (esim. itselläni on kuu rapu) sopii todella hyvin. Samoin härkä tasapainottaa rapua ja härkä "koti-ihmisenä" ja rauhallisena tyyppinä, mutta toisaalta hyvinkin sensuellina ja seksuaalisena olentona saattaa ihastuttaa rapua. Smiley

En tiedä masentuvatko neitsyet helposti, mutta sen tiedän, että ainakaan ongelmiaan he eivät tunnu osaavan hoitaa kovin viisaasti - se on joko pullolla, työllä tai lääkkeillä... Sad En ymmärrä miksi, mutta kaikki tuntemani neitsyet tekevät tätä.  idiot2 Ja tunnen kuitenkin ainakin viisi neitsyttä hyvin...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: