Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhden raaka-aineen "ihmerohto"  (Luettu 76 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 10.12.2025 08:32:47 »

Olen saanut mm. tulehtuneen pitkän aikaa käsivarressa olleen finnimäisen näppylän katoamaan muutamassa päivässä yhteen raaka-aineeseen perustuvalla voiteella.

Valmistaaksesi sitä sinun täytynee vierailla eräässä ulkomaisessa verkkokaupassa. Luontaistuote.fi:llä on ollut tätä raaka-ainetta myynnissä mutta nyt se näyttäisi olevan "loppu varastosta".

Tuon raaka-aineen lisäksi tarvinnet vähintään sauvasekoittimen. Ilman sitä valmistus lienee melko työlästä. En ole itse kokeillut ilman tehosekoitinta.

Jos kiinnostaa, ota yhteyttä YV:llä. Vastaukseen voi mennä hieman aikaa. Tämä on ihan hintsusti arkaluonteinen jutska...  Wink

(Voi toki olla niin, että tämä tuote on sinulle jo ennestään tuttu, mutta keksin sen kyllä ihan itse!)

« Viimeksi muokattu: 10.12.2025 10:12:30 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 10.12.2025 16:57:56 »

Kai tämäkin on "pakko" tuoda julki:

Minulle oli jo varattu aika basaliooman (tyvisolusyöpäihomuutoksen) poistamiseen silmän alapuolelta. Siirsin aikaa parilla viikolla ihan perustellusta syystä. Sinä aikana käsittelin tuota pattia em. rohdolla. Olin jo aiemmin sitä tehnyt hyvän aikaa. Lopulta näytti siltä että kasvain oli hävinnyt. Kävin varmuuden vuoksi näyttämässä lärviäni ihotautilääkärille. Hän totesi jotenkin silleen, että ei siinä näytä enää olevan mitään leikattavaa.

Tyvisolusyöpä on em. lääkärin mukaan sellainen että kun sen kerran saa, se tuppaa tulemaan uudestaan toiseen paikkaan, kai yleensä melko lähelle edellistä, joka on mahdollisesti leikkauksella poistettu. Olin jo pari kertaa aiemmin muutaman vuoden kuluessa saanut silmän lähellä olevan ihomuutoksen häviämään tökötilläni.

Hypoteesini on että sanonta Omena päivässä pitää lääkärin loitolla osittain saattaa perustua samaan efektiin kuin tuon "ihmerohdon" ilmeinen teho... Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: