Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puu Käärme  (Luettu 83 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 07.09.2025 15:12:09 »

Kirjoittelen tätä vähän vapisevin sormin. Mun kiinalaisella kartalla on ollut viimeiset pari vuotta sellainen rytinä, että onneksi en tiennyt etukäteen  crazy2

Viime vuonna törmäsi vuosipilari ja kartalle tuli vielä suuri tulva. No se oli ihan katastrofi mun kartalla, joka on muutenkin täynnä vettä.

Tämä kuluva Puu Käärmeen vuosi taas törmää mun kuukausipilariin. Siis koko pilariin sekä merkki että elementti ja meno on kyllä ollut sen mukaista. Tällaista ei ole ikinä ennen ollut, koska en ole Puu Käärmeen vuotta ikinä ennen kokenut. En siis tiennyt yhtään mitä odottaa ja tuo feng shui sairaustähti keskellä ei auta asioita sekään yhtään. Odotan, että se heikkenee kun mennään loppuvuotta kohti. Yleensä jo joulukuussa huomaa pienen eron, vaikka varsinaisesti feng shui energiat vaihtuu vasta helmikuun alussa. Mutta toivottavasti en enää ikinä Puu Käärmeen vuotta koe, enkä koekaan, koska seuraava tulee vasta 60 vuoden päästä, hyvä niin.

Onko täällä 1971 syntyneitä Metalli Sikoja linjoilla? Miten on vuosi sujunut? Sori nyt tästä tuli lähinnä vertaistukipyyntö. Onnea Käärmeille, teillä on varmasti ollut tosi hyvä vuosi. Ainakin Taylor Swift on Käärme ja meni juuri kihloihin ja on menossa ilmeisesti marraskuussa naimisiin. (Sian kuukausi muuten... hmm... onkohan se ihan hyvä ajankohta??) ja sai oikeudet omaan musiikkiinsa, että uskoisin Käärmeillä pyyhkivän ihan hyvin. Onnea teille ja yrittäkää säästää meitä Sikoja, että selvitään tästä loppuvuodesta. Kiitos.
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: