Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101029 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #30 : 24.09.2006 23:29:43 »

Mitä tarkoittanee se että rakastelee ystävän kanssa unessa?
Näin unta eräästä miehestä, jonka olen oppinut tuntemaan Prince fani saittien kautta, mutta en ole koskaan henk koht tavannut. Puhelimessa olemme jutelleet ja mailaileet. Seksuaaliset välit meillä ei ole koskaan olleet. Hän on kyllä aika flirtti. Mutta sekään ei ole koskaan tiettyä rajaa ylittänyt.  Cheesy
Unessa hän tuli luokseni käymään. Tein hänelle pedin olohuoneesewen, joka oli unessa todella valkoinen ja avara. En muista viettelikö hän vai olinko se minä. Mutta seksi oli samalla niin fyysistä kuin henkistä.
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #31 : 25.09.2006 12:00:22 »

Mä näen monesti unta että ajan autoani ja olen oppinut sisäistämään että se kuvaa minua itseäni. Monesti olen osannut myös tulkita uneni... mutta nyt näin sellaista ettei mitää tietoo mitä se tarkoittanee.

Eli ajoin autolla ja tiessä oli jokin este, möykky, ihan kuin piikkimatto tai vastaava ja mä tajusin että en sais jatkaa mutta vauhtia oli sen verran että annoin vaan palaa.. hetken päästä alkoi autoni takaikkunalaudalta nousta savua ja ihmettelin sitä. Sitten sieltä alkoi nousta joku kasvi, köynnös ja sitä vaan tuli. Mä pysäytin auton ja ihmettelin moista. Sit siitä kasvista tuli kaks tosi isoo karvaista harmaata hämähäkkiä ja niitä mä siinä ihmettelin ja päivittelin. Uni loppui siihen.

Mitä ihmettä  Shocked
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
enkelikihara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #32 : 27.09.2006 10:17:33 »

Nyt oli pakko kirjoittaa taas.
Näin unta että olin jossain oudossa paikassa,  mutta minulle huudettiin pihan toiselta puolelta että joku mies on yrittänyt minua tavoittaa puhelimitse, annoin asian olla. Kunnes uudellen joku huusi että sinulle on jätetty viesti ja juoksi minua vastaan antamaan avaimen yhteen asuntoon, menin asuntoon täysin vieraaseen sellaiseen huhuilin asuntoon sisälle ja sieltä tuli nainen, sanoin että minulle on viesti, yritin etsiä puhlinta, löysinkin joka oli seinässä -mutta yllätys oli se että se oli sellainen vanhanaikainen pyöritettävä versio ja pelkkä johto eli ei voinut soittaa tai kuunnella vastaajasta viestejä.
tämä nainen sanoi että ei katson korteista sen sinulle, eli ennustaja oli. pakasta tuli pata ässä ja mielestäni myös risti8 ja pata 7 tai 8
Myös muita kortteja oli jotain kuvakortteja ehkä punainen jätkä, mutta en muista.
Kun hän kertoi jotain viestiä, en muista, sekosin siihen että tämä ässä nousi pöydästä ylös. jäi kellumaan. huusin ja vaikeroin. Hän sitten sai minut taas tunnin päästä normaaliksi ja uni päättyi siihen.

Uni oli todella pelottava silloin kun se kortti nousi, eläydyin täysin tilanteeseen. Mitä minulle yritetään viestittää.
Haen töitä ja olin haastattelussa aiemmin. Olisikohan siihen jotain?
tallennettu

_______________
enkelikihara
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #33 : 27.09.2006 10:31:21 »

Risti 8 on yleensa yhteydessa opiskeluun tai tyohon-punainen jatka uutta tuttavuutta ja padat muistaakseni ovat huonoja kortteja, mutta 9-10 erikoisesti.
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #34 : 27.09.2006 10:50:50 »

Ihan kummia juttuja. Juuri kun heräsin näin täällä palstalla mukamas otsikon, Larin kodihuone. Mitä ihmettä. Enhän nuista mitään tajua  crazy2

Syntymäkartassa näky olevan 12' Neptunus jousimiehessä 4.huone
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #35 : 27.09.2006 11:00:44 »

Luulen etta sinun pitaa tutustua tohon 12 huoneeseen-siina on joku koodi tai vihje?
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #36 : 27.09.2006 11:30:47 »

Eikö se ole tavalaan pöljää, että vihjeenä käytettäisiin sellaista kieltä mitä ei itse osaa ratkaista.

Jos se onkin ihan yksinkertaisesti niin että: Siivoa poika kämppäs  Grin
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #37 : 27.09.2006 11:51:47 »

Ehka sinua vihjaistaan oppimaan tai sitten siivoa tosiaan kamppa-siitakin voi olla alitajuinen stressi  Grin
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #38 : 27.09.2006 12:24:35 »

Näin unta että ihan ensimmäinen poikaystäväni tuli kosimaan minua.  uglystupid2

En tiedä mistä tuo uni tuli kun en koko äijää ole nähny ainakaan sitten kuuteen vuoteen.

Outoa...  Cheesy
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #39 : 27.09.2006 13:36:00 »

Minä taasen tunnun näkevän harvase yö hmmm... tälläistä "rakastumisen huuman tuntemuksen unia"  buck2
Ja kummaa, että kohde on aina sama...  Shocked
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #40 : 27.09.2006 16:42:49 »

Lari,

No kotonahan sinä olet, rapu omassa kotona olemassa tällä hetkellä ja taidat myös olla Kotona. Paikka josta kaiken ammentaa. Ja vielä neloshuoneessa Smiley Käytä kotona mielikuvitustasi ja luovuuttasi sekä pistä unelmille tuulta siipien alle, sitähän ne Neptunus ja jouskari lupaa. Sinä olet varsinaisessa elämäsi lennonjohtotornissa! ÖÖöö, oliko riittävän uskottavan epäselvä selitys.
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #41 : 27.09.2006 17:42:08 »

Tänks tänks  Smiley

Känämppä o koht siivottuna. Mitä tekeekään valtaisalla työpöydällä joka on tyhjä  Cheesy Oho täällä on puheripuli KäläKälä.

Tavallaan tilasin tänne lennonjohtotorniin sellaisen vemputtimen, mikä saattaa edistää uuden työn saantia. Edellyttää malttia opetella hieman sen käyttöä Smiley

Käläkälä päläpälä Ookke moi  Lips Sealed  2funny
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #42 : 28.09.2006 09:48:02 »

Näin kamalaa painajaista. Siinä oli jokin todella paha naishenki, joka tappoi ihmisiä siinä unessa. Heräsinkin jonkinlaiseen säikähdykseen.  Shocked
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #43 : 28.09.2006 10:07:44 »

Minä näin viimeyönä että jonkun koira yritti käydä ns.päälleni. Hyppi ja pomppi (aika iso musta koira) ja yritti estää mua kulkemasta.. Tunne oli aika pelottava.
Enpä ole ennen koirista unta nähnytkää.
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
enkelikihara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #44 : 28.09.2006 14:46:03 »

Kiitos diamond!

Tarvii laittaa mietintämössa päähän ja katsoa saanko mitään vastauksia, tuskin, mutta yrittänyttä ei laiteta vai miten se menikään Smiley
tallennettu

_______________
enkelikihara
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: