Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083299 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #15 : 18.09.2006 13:55:16 »

Näin kummallista unta, että olin vastuussa eräästä ulkomaisesta bändistä, joka oli suomessa. Olin siinä unessa aika känässä ja muistikin siinä meni. Sitten, kun muistini palasi, niin kysäsin bändin jäseniltä, että miten ilta meni,niin he kertoivat, että mun ohjeiden mukaan he keikkaili. Minä siinä nolona seisoin heidän edessä ja mietin, että mitenhän se mahtoikin mennä, kun en muista. Embarrassed
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #16 : 18.09.2006 21:26:44 »

Kiitos MetalLady. Jospa mulla on luovuus hukassa. Pienenä olin innokas piirtelemään ja kymppejä tuli kuvaamataidosta. Vuosia on mennyt ja olen käyttänyt aikaani kaikkeen muuhun. Pitäisi ehkä palata kynien ääreen uudelleen. Wink
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
MetalLady
Vieras
« Vastaus #17 : 18.09.2006 21:37:59 »

Wau, sinäkin siis nuorempana piirsit. Smiley Mun poika on kans hirveen kova piirtämään ja saikin hyvät numerotkin. Hän siis saattaa piirtää samaa piirrosta tuntikaupalla piirtäen pikkutarkkoja kohtia. Koulussa opettajat olivat ihmeessään hänen lahjakkuusta.
Minä ite kans piirtelin nuorempana ja tietty aikuisena lapsille. Smiley

Ei muuta kuin kynät esille ja piirtelemään. Wink
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #18 : 18.09.2006 22:14:57 »

Sinänsä hassua... ajatus piirtämisen aloittamisesta tuli äkkiseltään mieleen alkuvuodesta ja ostin joitakin välineitä siihen tarkoitukseen. Tarvitsen kuitenkin aikaa ja inspiraatiota ennen kuin mitään alkaa syntymään... Cool
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
MetalLady
Vieras
« Vastaus #19 : 18.09.2006 22:32:45 »

Mulla kans pitää tulla inspiraatio, ennkuin pystyn jotain rustaan paperille, ei muuten onnistu. :Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #20 : 20.09.2006 09:45:15 »

En ollut taysin unessa, mutta nain ikkunan ja sivulla olevat verhot liehuivat tuulessa ja nain meren, auringon ja paljon vihreita kasveja, halusin etta nakyni jatkuu ja seuraavaksi nain yon ja kuu heijasti valoa mereen.
Siihen paattyi sarjakuvani.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #21 : 20.09.2006 16:03:34 »

Uuh.....mitä unta mä näinkään :Smiley Eräs mies johon olin nuorempana rakastunut korvia myöten, niin se lähenteli mua unessa ja yritti antaa pusua kaulalle Tongue. Minä olin ihan ulalla, kun en tienny mitä tehdä ja mulla oli samaan aikaan huoli mun tyttärestä, kun se oli kadonnut siinä unessa. Grin
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #22 : 20.09.2006 16:20:24 »

Kerronpa sitten minäkin yhden viimeviikkoisen  Smiley

Tai enpä kerrokkaan, joka olisi ollut  hieman samanlainen kuin MetalLadyllä.

Jos se unisi olisi todellisuudessa tapahtunut olisi rapu ollut onnellisesti katiskassa  2funny
 smitten
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #23 : 21.09.2006 16:06:42 »

Viimeyönä näin sellasta, että olin ruma ja häpesin sitä. Kokoajan näen meielessä mitä muuta siinä unessa tapahtui, mutta en osaa kertoa siitä. Luulen, että mun alitajunnassa on taas jotain josta näen unta Undecided
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #24 : 21.09.2006 17:02:08 »

Vastaanpa itelle.  Cheesy

Ruma. Jos olet unessasi ruma, edessäsi on vaikeuksia kumppanin kanssa. Loukattuja tunteita.

Ei ole kumppania, paitsi yks miespuolinen ystävä on vissiin jostain syystä suuttunut mulle.
Hän on kyllä mesessä, mutta ei enään mulle juttele. Undecided

Juu olen yrittänyt jutustella häntä, mutta aika vähän juttelee. Embarrassed..siinähän sitten suuttuu, ois voinut edes kertoo, että mistä syystä.
Undecided
tallennettu
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #25 : 21.09.2006 17:14:10 »

Viime öistä untani en muista, jotain siinä ystävieni kanssa hösläsin, mutta mieleen painuvin uni on nähty pari yötä sitten.

Olin työpaikkahaastattelussa paikkaan johon olen valve-elämässä ajatellut soittavankin. Huone jossa haastattelu tapahtui oli valoisa ja kodikaskin. Haastattelija sanoi hetken rupattelun jälkeen ettei onni tällä kertaa suosinut, mutta hän vaikutti niin mukavalta että halusin jutella hänen toisesta ammatistaan, mihin valve-elämässä opiskelen  :Smiley

Liekö uni viestittää, että suuntaisin energiani opiskelemiseen  :Smiley
tallennettu

kauris, nousu leijona.
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #26 : 21.09.2006 20:14:36 »

Viime yönä unessa sain munakennon, jonka sisällä oli kaksi noin yhdeksän viikkoista sikiötä.

Selittynee kaiketi sillä, että sain keskenmenon vähän aikaa sitten. Vai onko minua odottamassa vielä toinenkin keskenmeno vai kaksi pikkuista edesmenneen tilalle? Sad
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #27 : 22.09.2006 07:11:22 »

Itse pitäisin tuota unta hyvänä enteenä, ei soisi kellekään edes sitä ensimmäistä keskenmenoa Cry. Voimia sinulle!!

Itse olin viime yön unessa naimisissa oleva mies ( Shocked), osallisena jossakin ihme kisassa. Kisa kuitenkin päättyi, kun vaimoni yllättäen otti ja lähti, en kuulema huomioinut häntä tarpeeksi. Itselle jätetyksi tuleminen unessa toi lähinnä häpeän tunnetta, "mitä muut sanoo", eli ilmeisesti ihan syystä lähti vaimoke.. Voikohan tuon unen tulkita merkkinä että olen liikaa laiminlyönyt omaa naisellista puoltani  idiot2.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
MetalLady
Vieras
« Vastaus #28 : 22.09.2006 14:05:35 »

Olipas uni. Kiss Näin sellasta, että Lars Ulrich kutsui minut treffeille, mutta minä pidin sitä vitsinä.
Hän sitten pikkasen myöhemmin tuli mua intohimoisesti suuteleen. Ai kuinka ihanaa se olikaan, harmikseni se uni lopahti. Embarrassed

Ihmeellistä on se, kun en ole hänestä mitenkään uneksinut ja ajatellu, niin miten se voi uneeni tulla. Undecided

Hän siis on Metallican rumpali.
Lars Ulrich
(http://www.socionics.com/tas/esfjs/Lars0Ulrich.jpg)
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #29 : 22.09.2006 14:33:37 »

Jee, muistin uneni!

Se oli metka, koska aiemminkin olen ollut huisin korkealla suurinpiirtein alas tippumassa ja aina on lievästi hirvittänyt  Wink
Viime yönä olin uuden kerrostalon huipulla Tukholmassa, olimme husbandini kanssa vissiin tsekkaamassa sitä, että hankittaisko sieltä ylimmän kerroksen asunto - jonka parvekkeelta sitten roikuin maa piljoonan kilometrin verran alapuolella häämöttäen. Roikuin parvekkeen kiertävästä tangosta yhdellä käpälällä ja ukkoni se sitten viimein nosti minut takaisin, pois melko epämiellyttävästä tilanteesta.

No niin viiksiniekat, alkakaahan selittää Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: