Sivuja: [1] 2 3 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083356 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
MetalLady
Vieras
« : 11.09.2006 17:58:07 »

(http://i85.photobucket.com/albums/k75/laserxpc/o1/20.gif)

En tiedä oisko tämä topicki hyvä, jos tänne kirjoittaisitte teidän unenne. Huomasin, että nuita unia rupee olemaan aika monta, joten tästä ne löytyvät yhden katon alta. Wink
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #1 : 11.09.2006 18:12:52 »

No itse viime unessa söin jotain, jonkun miehen kanssa. Hän oli sellanen mies ettei kemiat ainakaan toimi hänen kanssa. buck2
Siihen sitten ilmestyi mun nuoruuden kavereita joita en ole nähnyt 20v ja siinä oleva nainen oli mun kaima. Minulla oli hänen vanhat farkkunsa, jotka hän oli jättänyt mulle jostain syystä. Jotenkin se uni liittyi menneisyyteen ja niinkuin todeta saakin, niin minun unet ovat yleensä ihan sekoja. Cheesy
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #2 : 11.09.2006 20:38:39 »

sekounista puheenollen näin ajat sitten unta jossa ratsastin virtahevosella ympäri jalkapallokenttää  2funny
analysoi siitä  laugh
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
MetalLady
Vieras
« Vastaus #3 : 11.09.2006 21:53:01 »

Yleensä villieläimet ja olennot tiedottavat patoutuneesta elämänvoimasta. Niihin ei välttämättä liity mitään seksuaalista, vaan pikemmin ne kehottavat sinua suhtautumaan olemassaoloosi hieman mielikuvituksellisemmin.

Ja yleensä ratsastaminen merkitsee seksuaalisia toiveita ja nautinnon halua. Jos tiput, niin valloitusyrityksesi epäonnistuu. angel


No kyllä minä repesin, kun kuvittelin jonkun ratsastavan virtahevosella. Grin
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #4 : 11.09.2006 22:22:21 »

Näin viime yönä unessani pari rikkunutta kahvimukia. Isäni pudotti vahingossa mukinsa ja joku toinenkin. No ei siinä mitään, mutta kun keräsin palaset ja yritin sovitella niitä yhteen eivät millään sopineet. Ajattelin että miten on mahdollista. Ihmettelin todella. Se oli ihan musta perus kahvimuki.

En tiedä onko tuo merkityksellinen. Jäi vain niin selvästi mieleen.
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #5 : 12.09.2006 07:31:22 »

Näin sellaista unta, että mulla oli pieni vaaleahiuksinen lapsi (about 1-2 v), joka ei kuitenkaan ollut minun, mutta oli annettu minulle kasvatettavaksi. Olin ottanut kasvattamisen ikään kuin velvollisuudekseni. Kannoin lasta huoneesta toiseen ja lopuksi piti vaihtaa vaipat. Mitähän tuokaan nyt sitten oli.. Grin
« Viimeksi muokattu: 12.09.2006 07:35:11 kirjoittanut Astrobug » tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #6 : 12.09.2006 23:00:49 »

Näin taas toistuvaa unta salarakkaastani mutta tällä kertaa hän istui pöydän päällä. Dinner is served!  Grin
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #7 : 13.09.2006 12:19:40 »

Näin unta vihreistä aidoista. Ne olivat sellaisia suunnattoman isoja pahvisia ja ne piti aina vaihtaa välillä uusiin. Erittäin paljon vihreää.

Jospa ruoho aidan toisella puolella ei ole vihreää vaan se aita siinä välissä...
 Grin  :Smiley
tallennettu
integral
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #8 : 13.09.2006 15:35:25 »

Näin unta että olin ystäväni kanssa inhokki opettajamme hautajaisissa ja siellä oli avoin baari  Grin

ehkä miul on patoutuneita ongelmii...  idiot2
tallennettu

aurinko, kuu, mars: leijona
ac: kauris
venus ja merkurius: rapu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #9 : 15.09.2006 11:29:33 »

En nyt oikeen tajua, näen kyllä unia, mutta aamulla, kun herään, niin en muista mitä. Tää on toistunut jo muutamana aamuna. Embarrassed
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #10 : 15.09.2006 12:04:30 »

Toissayönä näin ties monettako kertaa unta että nykyiseni jätti minut  Cry. Viime yö oli melkein yhtä valoisa,  jouduin varoittamatta hienompiin juhliin ja tuotin pettymyksen nykyiseni äidille  Embarrassed. Toivottavasti ensi yö olisi valoisampi. Viime viikon iloinen uni oli se, että minua odotettiin innokkaasti töihin (olen ollut pari vuotta ilman työtä). Toivottavasti se uni toteutuu  smitten
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Dinna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #11 : 15.09.2006 18:03:00 »

 Wink
Moikka!
Kirjoittelen uneni muistiin aina kun ehdin.
Nyt elän ihanan hauskaa aikaa ja unet loksahtavat normaalielämän maailmaan parin päivän viiveellä.
Mietinkin tässä, että tulisikos mun alkaa aivan uusi jakso elämässäni? Esim selvänäkijänä?
Kysykää yv:nä huviksenne, niin katsotaan...

Valoa ja rakkautta Smiley
Dinna
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #12 : 16.09.2006 13:21:34 »

Näin unta että olin ystäväni kanssa inhokki opettajamme hautajaisissa ja siellä oli avoin baari  Grin

ehkä miul on patoutuneita ongelmii...  idiot2
Hautajaiset seuraavat kuolemaa. Jonkin persoonallisuuden osan tai elämänvaiheen on 'kuoltava', että tilalle voitaisiin tuoda jotain uutta. Voit mielessäsi luopua jostakin asiasta, jolla aikanaan oli sinulle suurikin merkitys. Luopumista.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #13 : 16.09.2006 13:23:30 »

Näin unta vihreistä aidoista. Ne olivat sellaisia suunnattoman isoja pahvisia ja ne piti aina vaihtaa välillä uusiin. Erittäin paljon vihreää.

Jospa ruoho aidan toisella puolella ei ole vihreää vaan se aita siinä välissä...
 Grin  :Smiley
Aita
Aita kuvastaa jotakin estettä elämässäsi. Aidan ylittäminen kuvaa ongelmista selviämistä.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #14 : 16.09.2006 13:30:04 »

Näin sellaista unta, että mulla oli pieni vaaleahiuksinen lapsi (about 1-2 v), joka ei kuitenkaan ollut minun, mutta oli annettu minulle kasvatettavaksi. Olin ottanut kasvattamisen ikään kuin velvollisuudekseni. Kannoin lasta huoneesta toiseen ja lopuksi piti vaihtaa vaipat. Mitähän tuokaan nyt sitten oli.. Grin

2 eri tulkintaa.
Lapset unessasi voivat symboloida omia lapsenomaisia luonteenpiirteitäsi. Luovaa, leikkisää puolta itsessäsi. Voi olla, että lapset tulevat uniisi sen vuoksi, että olet laiminlyönyt omaa luovaa puoltasi.

Lapsi unessa kuvaa usein omaa sisästä lasta. Lapsi voi kuvata myös jotain uutta alkua elämässäsi. Lapsi voi edustaa myös jotain tunnesuhdetta, esim. parisuhdetta.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: