Sivuja: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083914 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3885 : 04.03.2017 16:26:06 »

sinikiviuhko
kiitos huomiosta, tr  vesta rx  aspect_con pallas
isoa ristiä enämpi progella, mukana  aurinko askendentti  Smiley
ja kaivoprofeetta unesta vuosia, jäänyt vain mieleen, ja rinne alaspäin kaivolle,
laivat ehkä proge  pluto vertex oppositiota ja kohtaamista?
Huvittavaa sinänsä, että kaivo pystyy kätkemään laivan,
mutta ehkä se on justika Suomitytön mainitsemaa nokkeluutta,
Suomi - Venäjä -suhteissa, mikä itellekin tuli ekana mieleen.

---
DeVante
Päänsisäinen, valmiina sotaan,
 pallas
vois olla varoitus migreenistä,
tai laadit "sota"suunnitelmaa..bum..palasiksi..tuliko ruumiita, missä ruumiit??


 

« Viimeksi muokattu: 05.03.2017 15:41:01 kirjoittanut nikki » tallennettu
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #3886 : 05.03.2017 13:27:31 »

Niittykellukka
Isoäiti, kukkaniitty,   ceresharka
entinen tunkio, vastapäätä Härän kukkaloistoa  skorpioni,
summasummarum, mummo neuvoo tekemään kunnon perustan,
"lannoittamaan", jotta voi nauttia työsi tuloksista, kukkaloistosta.
Saabisista symboleista 18  skorpioni kuvaa ruskan värejä
A path through woods rich in autumn colouring
ja
 tuohon värikylläiseen kukkaniittyyn aika osuvasti saabisesti 9  harka
A Christmas tree decorated
 



Kiitos Nikki Smiley Tuntuu loogiselta. Vaikken noita saabisia yms. ymmärräkään...  crazy2 idiot2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3887 : 06.03.2017 20:28:01 »

sinikiviuhko
Toinen dokumentoi ja sinä toimit todistajana.
Ehkä tää liittyy vaan sun opiskeluun, lähdeviitteisiin,
pitää tallentaa etsimänsä ja löytämänsä tieto.
Just nyt valo  aurinko 16   kalat kuvaa eli tallentaa tietoa  aspect_con  merkurius 16  kalat
osuma ap-kartalle..
ja  kuu kaksoset tietojenkäsittelyssä unen aikaan.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3888 : 23.03.2017 11:33:35 »

Näin unta edesmenneestä isästäni, joka oli jälleen kuollut ja pyörin hänen avaimien kanssa jossain, ilmeisesti matkalla hänen asunnolleen. Hänpä tupsahti sinne sitten ilmielävänä kertomaan, mitä jossain leikkauksessa oli tapahtunut ja kuinka hän oli siitä "livistänyt"  2funny
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3889 : 30.03.2017 17:18:50 »

"Jonkun teistä täytyy kuolla."

Sanoi unessani mies jonka silmät seisoivat päässä kun huumeen vaikutuksen alla. Osoitti samalla mustalla pistoolilla minua.

Paikalla oli myös isäni ja hänen naapurinsa, mutta ei se mies niistä kiinnostunut ollut. Yhtäkkiä sain rohkeuden puuskan ja liikahdin nopeasti miestä kohti. Ase liikahti, mutta epäröi kuitenkin niin kauan että pääsin aseeseen kiinni.

Tuntui että siinä aseessa oli jotain vikaa kun se ei ampunutkaan. Ja kun pääsin kiinni aseeseen niin tiesin että olen paljon vahvempi ja saan kammettua aseen itselleni.

Mutta heräsin sitä ennen.......
tallennettu
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #3890 : 06.04.2017 14:18:27 »

Näin viime yönä unen, missä kävelin "vetten päällä". Hengellinen ihme siis. Unessa isäni (edesmennyt) ja äitini tulivat uskoon (itse olen ollut  uskossa jo 30 v). Heidän piti mennä lähellä olevaan kylään ja he lähtivät kävelemään suuntaan, missä olisi pitänyt ylittää vesi. Kysyin, että aikovatko he kävellä veden päällä?  Wink   Heitä alkoi naurattaa ja kävelivät sitten toista reittiä. Yhtäkkiä huomasin leijailevani vähän maanpinnan yläpuolella ja liikuin ilmassa kävellen eteenpäin. Ajattelin, että olisi kiva, jos äiti ja isäkin voisivat kävellä niin, niin ei sattuisi niveliin ja voisihan sillä tavalla "todistaa" uskostaan. Kokeilin siinä nousta ilmaan ja laskeutua takaisin ja toimi hyvin   Cheesy

Mistähän tuo uni tuli ja mistähän se kertoo, osaisiko joku tulkita? Kiitollinen olisin   smitten
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3891 : 11.04.2017 08:17:45 »

Etsin unessa passini ja aloin repimään sitä rikki. Pelkät kannet jäi jäljelle ja nekin laminoin läpinäkyväksi. Katselin sitä läpinäkyvää passinkuorta missä luki vaan mun nimeni ja mietin et miten mä nyt pääsen matkalle.
Keräilin ne irtirevityt sivut kasaan ja mietin et kelpaiskohan se jos teippais ne sivut yhteen   2funny

Unessa oli joku toinenkin henkilö, mutta hän ei ollut tärkeä.
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #3892 : 15.04.2017 11:59:30 »

Näin unta, joka jäi mieleeni. Unessa minulla oli ilmeisesti juuri alkanut suhde jonkun miehen kanssa. Mies oli ilmeisesti ehkä osittain ulkomaalaistaustainen, kuitenkin hän puhui suomea. Mies oli erittäin miehekäs minun mielestäni ja hänen lähellään oli todella hyvä olla. Tuli mieleen lähinnä jonkinlainen sielunkumppani. Mitään ihmeellistä unessa ei tapahtunut, koska suhteemme siinä oli juuri alussa, mutta tunne välillämme oli hyvin voimakas ja vetovoima suuri. Jäin herättyäni miettimään, miten unessa voi tarkasti nähdän jonkun ihmisen, jota ei ole koskaan oikeasti nähnyt. Unessa kuitenkin tällainen ihminen oli. Itse olen tällä hetkellä vapaa. Mitähän uni voisi tarkoittaa. Smiley
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3893 : 27.04.2017 19:12:55 »

Muutama unen häive jäänyt kaihertelemaan...

Olin menossa naimisiin paikassa, joka näytti lähinnä laivayhtiön terminaalilta ja näin sulhoni hieman etäämmällä jossain ruudullisessa takissa, kääntäen äkkiä katseeni, etten repsahtaisi nauramaan. Hänen bestman ojensi minulle jonkun sinetöidyn kirjekuoren. Myöhemmin availin pitkiä hiuksiani ja niistä putoili jotain pallukoita (helmiä?), joita oli kohta niin paljon, ettei lattiaa enää näkynyt  Shocked

tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3894 : 07.05.2017 07:55:11 »

Aikamoinen yö, huuh! Edesmenneitä laukkasi "kylässä"  angel

Olin tämän viimeisen edesmenneen isoäitini kanssa kaupassa ja kun palasimme autolle (joka oli punainen pakettiauto), sen ovet olivat sepposen selällään ja tajusin heti, että sinne oli murtauduttu. Kiiruhdin kuskinpaikalle ja kaivoin penkin takaa kassiani, joka oli pengottu ja löysin lompakkoni oudon tyhjän tuntuisena, mutta kun katsoin tarkemmin, jotakuinkin kaikki oli tallella, vain eri paikassa ja visa electron oli kahdessa palassa  Shocked Tarkoittaa mitä?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3895 : 18.05.2017 23:21:23 »

Kyllikki6
maltti se on valttia visankin vinguttamisessa sano mummo kaupassa... Smiley
pikkasen ihmettelen tuota unen logiikkaa, että sitten kaupassa ja
lompakko ja maksuväline on kuitenkin autossa kuskin penkin takana..
punainen väri varoittaa,
kuskin penkki, ihan ite oot vastuussa
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #3896 : 27.05.2017 13:14:22 »

Missähä sitä on seikkailtu ku näin viimeyönä painajaista että olin jossai baarin tapaisessa ja sitten edessäni ollut hahmo alkoi kosketella ja tökkiä mua kuin kone ja kävi sitten kiinni. Mä purin siltä sormenpäitä irti saadakseni sen otteen irtoamaan, mutta ei, purin vaan kaikki poikki ja veri lens mutta enemmän mua sattu ku sitä..  Lips Sealed
tallennettu

Kuuntele tuulta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3897 : 28.05.2017 14:58:23 »

kova kuin kivi -taivas
Sinähän olit eläintestissä Canis Lupus  coolsmiley
joo
Käytät sanaa hahmo -ei tunnistettavissa
myös sormenpäät liittyvät tunnistamiseen, joko itsesi tai jonkun muun
ja baarissa ollaan vapaa-ajalla aika vapaalla
veri viittaa astrologisesti  mars :n transiittiin
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #3898 : 29.05.2017 07:51:33 »

Hahmo, oli se joku semmonen miehen näköinen, mutta sitten ku se alkoi liikkua ni oli kuin kone, robotti joka oli puettu ihmisen näköiseksi. Ei siis tunnistettavisa oleva. Mutta mistä minä haluaisin päästä irti?  Sad
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3899 : 01.06.2017 09:36:50 »

Pomot pitäis kieltää lailla... ainakin niiden änkeäminen alaistensa uniin  Shocked

Eli taas se sama (ärsyttävä ja vähemmän kiva) pomo, jota olin töissä pitämässä hyvällä tuulella (oikeesti, tää tuntui mun ainoalta "työnkuvalta", en tehnyt mitään oikeita hommia) ja jonka vierestä sitten heräsin seuraavana aamuna  Tongue Kiltisti oltiin nukuttu siihen asti omien peittojen alla ja omilla puolilla sänkyä, mutta eikös se sitten ängennyt mun peiton alle ja selkään kiinni, mun hokiessa itselleni, et se on naimisissa ja sillä on lapsi, leikin vaan nukkuvaa. Ei siinä sen ihmeempiä (ONNEKSI!!!) ehtinyt tapahtua, kun jo noustiinkin ja suikkasin sille vaan suukon, todeten "hyvää yötä ja huomenta"  Wink Se lähti hommiinsa ja mä johonkin respaan aamupalalle, joka oli niin runsas, etten tiennyt mitä olisin ottanut.

Siis miksi, oi miksi just tämä pomo? Siellä olis ihan kivojakin, voisko vaihtaa?  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: