Sivuja: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2100865 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #3840 : 07.01.2017 16:58:30 »

Lemmikki
Thaimaassa oikeesti tulvii. Spa.
Suomalainen on varautunut kuivamuonalla. Keksi.
Näit unen  kuu harka aikaan, IC  harka, bongasit uutisen jostain eetteristä.
http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005035964.html

Käytit tekstissä 3 kertaa sanaa etsin
kolmas kerta toden sanoo,3. kerros,
kerran etsiydyit
ja huoneen numero
oli
118

http://www.118.fi/

 Tongue

tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3841 : 08.01.2017 09:03:54 »

Sydänpuu!  Mieleeni tuli, että tuo karhu voisi symboloida tukahduttavaa äiti- tai isäsuhdetta. Kenties uni alitajuisesti viestittää jostakusta tuttavapiirin ahdingossa olevasta lapsesta. Tai sitten uni on muistuma omilta lapsuudenajoilta. Unien lapset joskus muistuttavat itsestä samanikäisenä. Kiipeäminen on yritystä päästä jonkun vaikean asian yli ja parempiin olosuhteisiin.

Lemmikki!  Unien talot ja rakennukset edustavat unennäkijää itseään. Kun hotellin nimi oli varasto, se voisi viitata varastoituihin, unohdettuihin asioihin josta kertoo sekin, että hotelliin oli vaikea enää uudelleen löytää. Vesi symboloi tunteita ja alitajuntaa ja uiminen kirkkaanturkoosissa vedessä on kyllä oikein hyvä juttu, varsinkin kun olit vielä pukeutunut juhlapukuun. Leivonnaiset ovat kaiketi sitä henkistä rikkautta jota voit sieltä mielesi varastosta ammentaa.
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Ginger86
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 158


Profiili
« Vastaus #3842 : 08.01.2017 16:46:39 »

Näen usein hampaisiin liittyviä ikäviä unia (takaumia oikomishoidosta), mutta silti parin yön takainen uni jäi vaivaamaan. Unessa minulta irtosi alahammas ja menin hammaslääkärille korjauttamaan sitä. Jotenkin päädyin hammaslääkäreiden taukohuoneeseen, ja siellä oli tussilla kirjoitettu isänpuoleisen tätini nimi seinällä olevaan tussitauluun. Kyseisessä nimessä on yhden kirjaimen ero siskoni nimeen, ja aluksi katsoinkin, että siinä on siskoni nimi. Myös oma nimeni löytyi taulusta, ja sen perään oli piirretty sydän. Tuleeko kenellekään mitään ajatuksia tästä? Minulla on kyllä itsellänikin eräs ajatus unen viestistä, mutta kysynpä vielä täältä muidenkin näkemyksiä.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3843 : 09.01.2017 13:31:15 »

Oltiin olevinaan kaverin kanssa öisellä maantiellä ihmettelemässä mikä metsässä rapistelee. Taskulampun valossa osoittautui tiikeriksi joka katseli meitä jonkin aikaa, sitten ylitti rauhallisesti autotien ja jäi toiselle puolelle tuijottelemaan metsää.

Unitulkinnoissa kaikki petoeläimet ovat suuri kauhistus ja epäonnen merkki paitsi jos onnistuu tappamaan ne. Mun unissa on ollut kaikkea jääkarhuista valkohaihin mutta vain karhua olen niissä pelännyt, koska niistä varoiteltiin lapsuudessani mökkireissuilla ja partioleireillä ja tollaset asiat jäävät alitajuntaan aika tehokkaasti, vaikka ikinä en ole luonnossa karhua nähnyt.

Unesi kertoo vanhasta tiedosta ja pysyvästä voimanlähteestä
sekä uudesta voimaeläimestä  - juuri Sinulle.
Metsä on antimien aitta, jonne et pelkosi vuoksi tohdi mennä.
Siis sinne antimien aittaan, jota metsä tässä kuvaa.
Olet vaihtamassa elämänarvojasi, mutta oma pelkosi estää
sinua ottamasta valtaasi omaa elämääsi.
Surku!

Lainaanpa Sinulle erästä mottoani:
"Ei ole muuta pelättävää,
kuin pelko itse."

Jos siis hallitset pelkosi,
hallitset myös itse
omaa elämääsi.

Minä näen tämän unesi aivan
mahtavana
elämänmuutoksen signaalina.

 Smiley smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3844 : 11.01.2017 00:19:39 »

Uhhuh.. näin äsken unta, kuinka oltiin rakentamassa jotain, ilmeisesti taloa meille ja havahduin siihen, että olin narskuttanut hampaita ihan huolella  Embarrassed Kauhee stressi herätessäkin, oli pakko nousta hetkeksi ja nyt tuskin uni tulee.. mitä tää nyt on?
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3845 : 11.01.2017 15:12:07 »


Unesi kertoo vanhasta tiedosta ja pysyvästä voimanlähteestä
sekä uudesta voimaeläimestä  - juuri Sinulle.

Mutta kun en halua voimaeläimeksi tiikeriä. En juurikaan välitä kissaeläimistä.

Jokin rausku, mustekala tai krokotiili olisi parempi, ovat minusta kiehtovampia.

Jos mä olen oikein käsittänyt, niin niitä voimaeläimiä ei voi itse valita  Smiley
Ja niitä voi olla montakin, koska niillä kaikilla on jokin oma tarkoituksensa.

Itsellä on tällä hetkellä yksi varma voimaeläin ja pari joiden kanssa olen hiukan epävarma, mutta kaippa se aikanaan selviää kuuluvatko he mun voimaeläimiksi vai eivät  Wink
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3846 : 12.01.2017 12:51:20 »

Kuten mielelläni lainaan bestikseni löytämää
mottoa:
"Ei ole muuta pelättävää
kuin pelko itse."

Näillä mennään... eikö totta?!
 coolsmiley  Cheesy
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3847 : 13.01.2017 09:30:25 »

Unethan kuvaa aina unennäkijää itseään, vaikka niissä näennäisesti pörrää ties minkälaista sakkia "peileinä" (kuten elävässäkin elämässä). Mun unissa paikat on myös yleensä peilikuvina, taloista näen sen "ei julkisivun", asiat on käänteisinä ja aiheuttivat päänvaivaa, kunnes tajusin tämän logiikan. Et muillekin vinkiksi  smitten
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3848 : 13.01.2017 10:33:10 »

Hahaa Cheesy No nyt mä tajuan...

Mitä aspekteja sinulla on eniten
Aspekti: oppositio, 7kpl
Sinulla varmaan riittää ymmärrystä oppositiopuolueiden toivottomalle taistelulle hallituspuolueita vastaan, sillä vähän samantapaista jatkuvaa taistelua omista oikeuksistasi sinäkin joudut tämän elämäsi aikana käymään. Aivan samalla tavalla kuin puolue oppositioon joutuessaan kerää vain oman työnsä hedelmiä niin sinäkin saat niitellä tylsällä viikatteella sitä mitä olet kylvänyt. Niin kovasti kuin joskus haluaisitkin syyttää olosuhteita kaikesta kohtaamastasi vääryydestä, osoittautuu se täysin turhaksi henskeleitten paukutteluksi, sillä karmallinen läksysi on tällä kertaa oppia hyväksymään omat niin henkiset kuin fyysisetkin rajoituksesi ennen kuin elämän aurinko suostuu paistamaan sinun risukasaasi. Päinvastoin kuin usein kuvitellaan oppositio-aspektien todellinen tarkoitus on tehdä elämäsi helpoksi ja vaivattomaksi. Yksi elämän perimmäisistä opeista on tässä hetkessä eläminen ja siihen nämä karttasi monilukuiset oppositiot yrittävät sinua taivuttaa. Elämäsi muuttuu aivan uskomattoman helpoksi ja kevyeksi siitä hetkestä alkaen kun et enää yritä muuttaa ympäristöäsi ja olosuhteitasi joksikin muuksi kuin mitä ne ovat. Mitä hartaammin pusket päin seinää, sitä kovemman vastuksen tämä elämä tulee sinulle tarjoamaan. Olet edellisissä elämissä hallinnut niin monia taitoja ettet helpolla tahdo uskoa tilanteen muuttuneen kokonaan toiseksi. Tässä elämässä sinulla ei ole syytä mennä sorkkimaan toisten asioita, sillä suurin osa yrityksistäsi on tuomittu surkeasti epäonnistumaan. Oman elämäsi pystyt kyllä kääntämään voittoisaksi kunhan et erehdy syyttelemään muita vaikeuksistasi. Tämän oivaltaminen tekee aina hiukan kipeää, mutta lopputulos on kyllä synnytystuskien arvoinen.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 890



Profiili
« Vastaus #3849 : 14.01.2017 00:59:04 »

^eikä! uskomatonta, että joku voi nähdä oppositio unia.

Mulla on viime aikoina ollu usein unissa tilanteita, joissa mun oven taakse tulee iso, hieman uhkaava porukka. Viime yönä katselin jotain pizzapaikan mainosta ja mietin, että hei niillä on hampurilaisia. Siinä mainostettiin jotain kilpailua tms. johon mietin, että voisi osallistua. Kuinka ollakaan kohta soi ovikello ja menen avaamaan. Siellä on pizzakuski. Kysyn onko hänellä minulle hampurilaista. Olin pettynyt kun ei ollut vaan pelkästään joku kysely ja mainoksia. Sanoin vaan että kiitos hei ja laitoin oven kiinni. Mies oli siinä vieressä ja oli tosi loukkaantunut, että miksi olin pizzakuskille niin tyly. Hetken päästä oven takana on enemmän porukkaa, joka lynkkaa minua pizzakuskin kohtelusta. Selitin kuin mikäkin poliitikko, että tilasin hampurilaisen enkä sitä saanut ja olin pettynyt.

 crazy2

Mulla on kartalla konjuktioita eniten, pitäisikö myös selvittää mitä se tarkoittaa.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #3850 : 15.01.2017 00:57:02 »

..ja me näemme kuin kuvastimesta... mistähän se tuokin korinttilainen mieleen juolahti..
mietin astrologisesti (niinpä tietysti) mitä on myötähäpeä,
myötä - jakaa jonkun kanssa  vaaka :aa? vai vain  aspect_opp suhde toiseen? tuntea myötä  kuu
häpeä ?
englanniksi paljon helpompaa
myötähäpeä
1.  second hand embarrassment (a mental state of unease)
in hand = "under control" (vrt out of control )  saturnus elikkä tunteeko hyvin saturninen (kontrolloiva ?) ihminen helpommin myötähäpeää,
ja  chiron tietty "kipukäsi"   angel

2.shared sense of shame
jaettu ( se  vaaka vai  aspect_opp vaiko  kalat sittenkin ? )
tunne  (  kuu vaiko vesimerkit vaiko vesikuut ?)
häpeä ( saako se punastumaan? onko sittenkin mukana  mars? Marsin kuut pelko ja kauhu, ettei vaan itse moiseen alentuisi..?)

ja sitten se vankila,
löyty pari kriminaalia,
retro  saturnus ja  jupiter,
ja oikeestaan vapaudenriisto paremminkin,
 kuu kuunsolmu skorpioni aspect_opp uranus rx Alasolmu  harka

teepä niistä synteesi,
oisko kuvastimessa  aspect_opp ja käsiteltävä asia,
tr Chironia vaikkapa..
shame you... Smiley
ja oikeesti
tein joskus kuvistunnilla ennen kivikautta about,
perspektiivityönä naisvankilan...
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3851 : 25.01.2017 08:30:04 »

No voihan pomo  knuppel2
Siis näin yhteen väliin juuri tästä kyseisestä pomosta usein unia, mutta nyt oli pitkä tauko. Siellä kuitenkin taas olin, töissä ja hän aika ilahtunut, että palasin.. siis enemmän henk.koht. kuin ammatillisesti.
Oikeesti mulla on aina tän ihmisen suhteen pieni pelko persiissä, on jotenkin arvaamaton tai sellainen, etten uskalla täysin luottaa.. toinen pomo olis paljon helpompi hyväksyä uniinsa, siinä vois olla jotain säpinää, mut tää lähinnä ahdistaa. Taasko sen opposition kautta?  Cheesy
tallennettu
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #3852 : 25.01.2017 18:34:11 »

Kiitos Nikki, voihan se noinkin olla  Grin

Lemmikki
Thaimaassa oikeesti tulvii. Spa.
Suomalainen on varautunut kuivamuonalla. Keksi.
Näit unen  kuu harka aikaan, IC  harka, bongasit uutisen jostain eetteristä.
http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005035964.html

Käytit tekstissä 3 kertaa sanaa etsin
kolmas kerta toden sanoo,3. kerros,
kerran etsiydyit
ja huoneen numero
oli
118

http://www.118.fi/

 Tongue


tallennettu
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #3853 : 25.01.2017 18:36:29 »

Kiitos Lena-Mimosa  Smiley Selityksesi osui ja upposi  smitten



Lemmikki!  Unien talot ja rakennukset edustavat unennäkijää itseään. Kun hotellin nimi oli varasto, se voisi viitata varastoituihin, unohdettuihin asioihin josta kertoo sekin, että hotelliin oli vaikea enää uudelleen löytää. Vesi symboloi tunteita ja alitajuntaa ja uiminen kirkkaanturkoosissa vedessä on kyllä oikein hyvä juttu, varsinkin kun olit vielä pukeutunut juhlapukuun. Leivonnaiset ovat kaiketi sitä henkistä rikkautta jota voit sieltä mielesi varastosta ammentaa.
tallennettu
challenge
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3854 : 29.01.2017 11:04:52 »

Välillä näen eläviä unia. Joskus tuntuu, että jopa enneunia. Muutama vuosi sitten näin unta kaukaisesta tädistä, jota en ollut nähnyt vuosiin. Olimme jossain metsällä ja metsästimme jotain mitä lie näätiä. Hän keräsi ne nahkapussiin. Viikon päästä tämä täti löysi toisen tätini poismenneenä.

Viime yönä näin hassua ötökkäunta. Istuin veljeni kanssa saunassa ja nenääni alkoi kutittaa. Kavoin nenääni ja sieltä tuli todella iso limainen räkä. Suippo parisenttinen. Sain vedettyä sen pois ja siinä oli ikäänkuin peltokortemainen ranka. Menin kylpyhuoneeseen viemään sen pois ja se alkoi liikkua. Pitihän se avata ja katsoa mikä se oli. Jonkinnäköinen hyönteinen. Hieman kuin kukkakärpänen mutta isompi. Siinä sitten menin takaisin saunaan sitä kauhistelematta. Ihmettellen vain miten se oli koteloitunut nenääni.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: