Sivuja: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106434 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #3645 : 30.09.2015 09:32:41 »

Hei, viimeksi kesällä näin unta raskaudestani ja nyt viime yönä näin unta että minulla oli juuri vastasyntynyt vauva.  Smiley Unessa oli kaikkea muutakin, mutta poikavauva siinä unessa minulla oli  Smiley t. Heart
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3646 : 02.10.2015 11:44:38 »

Synnytin unessa lapsen. Synnytys oli ja meni, ongelmitta ja nopeasti. Lapsi oli sylissäni jonkun aikaa, saatoin häntä imettääkin useaan otteeseen unen aikana. Totesin, että on aika nousta sohvalta ettei se likaannu. Lapsen kädessä oli hieman sohvalle valunutta verta. Lapsen ollessa sylissäni katselin hänen käsiään ja niissä olikin seitsemän sormea. Nimettömän kohdalta lähti kolme "sormea", pitkää ja juurenomaista, toisiinsa hieman kietoutunutta. Pikkusormi oli samanlainen, mutta siinä oli vain yksi "juuri" eli sormi. Ihmettelin niitä siinä, tai lähinnä ihmettelin ettei kukaan maininnut niistä aikaisemmin. Jossain vaiheessa lapsi pyysi karkkia, mutta sanoin että sinä saat vain tissimaitoa  Grin

Jaahah. Mikäs luovuuden puuska sinulle on tulossa. Siitä uni ainakin kertoo. Mielenkiintoisinta on, että samassa unessa on kaksi ... eikäs kun kolme samaa tarkoittavaa symbolia. Vielä tuo veri... Se puhuu fyysisestä voimasta, jonka tämä moneen jakautuva luovuutesi sinulle tulee antamaan.

Eipä siis kuin lykkyä pyttyyn sinulle.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3647 : 02.10.2015 13:20:04 »

Mäkin sain vauvan  Grin Tosin se oli hädin tuskin kämmentä isompi ja melkein pelkäsin sen pienuutta, mutta olin jollain tavalla kuitenkin varma, että se selviää  smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3648 : 03.10.2015 21:07:07 »

Näin unessa kaverini pikkupojan todella kirkkaissa väreissä ,hänellä olo punavalkoraidallinenpaita päällä.
Huusin hänen nimeään kovaa ja sitten heräsin...
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3649 : 05.10.2015 08:59:16 »

Mistähän kertoo se, että näkee paljon unia saman yön aikana ja herää niiden välillä? Esimerkkinä viime yön muutama uni, jotka kaikki pyörivät saman henkilön ympärillä.

Minut oli kutsuttu "sielunkumppanini" juhliin, joissa oli paljon väkeä, enkä päässyt onnittelemaan tai edes miehen lähietäisyydelle, mutta näin hänet ja seurailin, miten hän tanssi tyttöystävänsä kanssa. Päällimmäiseksi jäi fiilis "paljon melua tyhjästä", en vain mitenkään vakuuttunut minkään aitoudesta.

Toisessa unessa olin joko kummisetäni tai hänen poikansa juhlissa, tuon "sielunkumppanini" jälleen nököttäessä kirkon penkissä edessäni. Nyt hän oli yksin, mutta sukulaisia riitti ja olin ihan pihalla miksi hänen ja minun sukulaiset oli samoissa bileissä.

Kolmannessa olin hänen luonaan, joka oli kai jollain tavalla normaalia,  mutta hän meni koko ajan muualle, kuin minne minä ja vältteli kohtaamista. Kun hän meni tupakalle, etsin repustani puhelinta ja tajusin sen olevan hänen ja meillä olevan samanlaiset reput. Löysin pienen etsimisen jälkeen omani ja olin jotenkin ihmeissäni asioiden samankaltaisuudesta, kun hän vaikutti niin täysin tunteettomalta.
tallennettu
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3650 : 05.10.2015 10:25:06 »

 Jepo jep ... eli nuo ötökkä unet tuolla aiemmin, niin hämähäkit tietää hyvää onnea, huvituksia ja rahaa toisaalta taas huonoa onnea jos seittilanka mukana unessa. Yleensä ötökät tietävät "pahojen" ja 2ylimääräisten" ihmisten aj asioiden poistoa elämästä eli kaikki itsellesi haitalliset asiat poistuvat. Esim. näin itse joskus unta että poistin satiaisia, ja jonkun ajan päästä elämästä poistui sitä rajoittavat ihmiset sekä asiat. Enempää kokemusta ei ötököistä omalta kohdalta ole...

Puhuin tuolal aiemmin niistä vesiunista, noooh... nyt kun työkuviot meni uusiksi niin luulen että uimalataan sisällä olo oli vain turvallinen ratkaisu, ehkä olisi pitänyt uida sieltä pois. Nyt on nimittäin tilanne se että uinti ja vesi unet hävisivät samantien ja tilalle tuli miehiä ja kellonaikoja...

 viime yöltä : olin törmännyt johonkuhun mieheen,jolla oli violetti collari päällä ja tää tyyppi oli sairaanhoitaja jonka vuoro loppui klo 03 aamuyöllä. sovittiin että tulee meille kun pääsee töistä. olin nukkumassa lapseni kanssa ja heräsin vaille kolme katsomaan ikkunasta näkyisikö tätä miestä. Yhtäkkiä ihmisiä oli hirveästi ympärillä ja menossa minun ohi enkä nähnyt tätä tyyppiä kunnes yks kaks se seisoi suoraan edessä ja totes että löysin. Sitten mentiin meille, missä siis muksu nukkui ja siihenpä heräsin...

että jaahas sentään taas, mitähän mää ooon ehtimässä kaikenkaikkiaan ja mitä mää löydän ??
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3651 : 05.10.2015 14:57:27 »

Olin viime yönä Kiinassa kahdessakin eri tapahtumassa. Ensimmäisessä olin nuoruuden kihlattuni kanssa matkalla ja ostimme lipun laivamatkalle ja hotellihuoneen. Sitten kävimme vessassa. Se oli todella likainen ja pissin seisaaltani pönttöön. Sillä välin olin hukannut laukkuni ja etsiskelin sitä tovin, en löytänyt. Kävelin kiinalaisessa kaupungissa, siellä oli talvi, oli joitakin lumiveistoksia, joita lapset tuhosivat ja minäkin vahingossa särjin yhden.

Sittenpä olinkin jo menossa naimisiin kiinalaisen vanhemman miehen kanssa, hän oli upseerinpuvussa. Tunsin häntä kohtaan kunnioitusta, rakkaudesta en voi sanoa... Tapasin hänen vanhempansa ja he pitivät minusta kovin. Häät vietettiin kiinalaisten traditioiden mukaisesti, en muista niistä juurikaan. Hääyötä viettämään oli varattu paperista tai ohuesta kankaasta rakennettu täysin musta korkea huone, jota sanottiin kuoleman taloksi  uglystupid2 Täysin mustat seinät, hulmusivat tuulessa. Sisällä oli kaunista, hyvin kiinalaista, tyynyjä lattialla ja värikästä, kynttilöitä yms. Tämä kuulemma oli kiinalainen häätraditio. Yöllä sitten "huone" paloi liekeissä ja sekin oli traditio, sammuttelin tyynyillä paloa ja onnistuinkin siinä hyvin, sammuttelin myös kynttilät, mutta osa niistä oli sellaisia, ettei niitä voi sammuttaa ja "mieheni" sanoikin siitä. Sitten itkin jotakin, kai tuota outoa kokemusta ja appivanhemmat kysyivät, onko minulla jotakin selvittämätöntä menneisyydessä, kun itksen. Sanoin, ettei ole.

Kyllä oli outoa menoa  uglystupid2 crazy2 idiot2 Pystyisiköhän joku viisas sielu tulkisemaan tämän kovin kiinalaisen unen? Olisin kiitollinen  smitten
« Viimeksi muokattu: 05.10.2015 14:59:36 kirjoittanut Lemmikki » tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3652 : 06.10.2015 09:25:35 »

Olin viime yönä Kiinassa kahdessakin eri tapahtumassa. Ensimmäisessä olin nuoruuden kihlattuni kanssa matkalla ja ostimme lipun laivamatkalle ja hotellihuoneen. Sitten kävimme vessassa. Se oli todella likainen ja pissin seisaaltani pönttöön. Sillä välin olin hukannut laukkuni ja etsiskelin sitä tovin, en löytänyt. Kävelin kiinalaisessa kaupungissa, siellä oli talvi, oli joitakin lumiveistoksia, joita lapset tuhosivat ja minäkin vahingossa särjin yhden. Sittenpä olinkin jo menossa naimisiin kiinalaisen vanhemman miehen kanssa, hän oli upseerinpuvussa. Tunsin häntä kohtaan kunnioitusta, rakkaudesta en voi sanoa... Tapasin hänen vanhempansa ja he pitivät minusta kovin. Häät vietettiin kiinalaisten traditioiden mukaisesti, en muista niistä juurikaan. Hääyötä viettämään oli varattu paperista tai ohuesta kankaasta rakennettu täysin musta korkea huone, jota sanottiin kuoleman taloksi  uglystupid2 Täysin mustat seinät, hulmusivat tuulessa. Sisällä oli kaunista, hyvin kiinalaista, tyynyjä lattialla ja värikästä, kynttilöitä yms. Tämä kuulemma oli kiinalainen häätraditio. Yöllä sitten "huone" paloi liekeissä ja sekin oli traditio, sammuttelin tyynyillä paloa ja onnistuinkin siinä hyvin, sammuttelin myös kynttilät, mutta osa niistä oli sellaisia, ettei niitä voi sammuttaa ja "mieheni" sanoikin siitä. Sitten itkin jotakin, kai tuota outoa kokemusta ja appivanhemmat kysyivät, onko minulla jotakin selvittämätöntä menneisyydessä, kun itksen. Sanoin, ettei ole.

Matkustaminen ja matkaliput, jos niihin on varaa, kuvaavat määrätietoisuutta elämän asemaa kohtaan.
 Kanssa matkustajat ( = ex kihlattusi) ovat sielun osa-alue joka kertoo henkisestä rakenteesta ja elämäntavasta.
 Eli mieti millainen tyyppi tämä oli eli mitkä piirteet sinussa itsessäsi saavat yliotteen juuri nyt ? matkatavaroiden katoaminen taas viittaa toimintatarmon menetystä eli asioihin on vaikea tarttua.
Talvi kehoittaa asettumaan odottamaan ja toivomaan parempaa, toisaalta taas kuvastaa ehkä tuota kylmennyttä rakkautta.
Ylipäätään matkustaminen viittaa näkökulmien muutokseen- mitä kiinalaisuus edustaa sinulle ? rauhaa, estetiikkaa yms. ?

Kaikki kääntyy tuossa lopussa ylösalaisin eli vanhan mies edustaa onnea ja naimisiinmeno elämäntyylin muutosta. Toki häistä sanotaan myös, että nykyiset suhteet katkeavat ja intialaisen unikirjan mukaan tietää huonoa.
Tuota ajatusmaailman muutosta kuvaa tuo musta ja tuli. Sinun tulisi polttaa kaikki musta pois itsestäsi. Suomeksi mieti mikä mättää ja korjaa se ( =polta pois) kaiken tulen ei pidä sammua, kuten ei unessakaan sammu, ( =vanhan miehen neuvoa tulee noudattaa)sillä monet hyvätkin jutut tuhoutuu samalla.

 Samaistan tuon miehen unessasi oppaaksi sinulle. Itkettäähän se jos ei osaa vaihtaa näkökulmaa ja näkökulman vaihto teettää aina tuskaa ja kiukkua, mutta kun asiat on selvillä homma kirkastuu.

 Näin siis näkisin tämän Cheesy  kerro sitten jos osui kohdalle Cheesy



tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3653 : 07.10.2015 07:49:37 »


Matkustaminen ja matkaliput, jos niihin on varaa, kuvaavat määrätietoisuutta elämän asemaa kohtaan.
 Kanssa matkustajat ( = ex kihlattusi) ovat sielun osa-alue joka kertoo henkisestä rakenteesta ja elämäntavasta.
 Eli mieti millainen tyyppi tämä oli eli mitkä piirteet sinussa itsessäsi saavat yliotteen juuri nyt ? matkatavaroiden katoaminen taas viittaa toimintatarmon menetystä eli asioihin on vaikea tarttua.
Talvi kehoittaa asettumaan odottamaan ja toivomaan parempaa, toisaalta taas kuvastaa ehkä tuota kylmennyttä rakkautta.
Ylipäätään matkustaminen viittaa näkökulmien muutokseen- mitä kiinalaisuus edustaa sinulle ? rauhaa, estetiikkaa yms. ?

Kaikki kääntyy tuossa lopussa ylösalaisin eli vanhan mies edustaa onnea ja naimisiinmeno elämäntyylin muutosta. Toki häistä sanotaan myös, että nykyiset suhteet katkeavat ja intialaisen unikirjan mukaan tietää huonoa.
Tuota ajatusmaailman muutosta kuvaa tuo musta ja tuli. Sinun tulisi polttaa kaikki musta pois itsestäsi. Suomeksi mieti mikä mättää ja korjaa se ( =polta pois) kaiken tulen ei pidä sammua, kuten ei unessakaan sammu, ( =vanhan miehen neuvoa tulee noudattaa)sillä monet hyvätkin jutut tuhoutuu samalla.

 Samaistan tuon miehen unessasi oppaaksi sinulle. Itkettäähän se jos ei osaa vaihtaa näkökulmaa ja näkökulman vaihto teettää aina tuskaa ja kiukkua, mutta kun asiat on selvillä homma kirkastuu.

 Näin siis näkisin tämän Cheesy  kerro sitten jos osui kohdalle Cheesy





Kiitos paljon Liev  smitten Olipa todella osuva selitys, ihan hätkähdin. Sopii hyvin tähän muuttuvaan elämäntilanteeseeni, kun jään työttömäksi ja etsin uutta paikkaa. Tiedän myös, että elämässäni on asioita, joiden pitää muuttua. Hyvä tulkitsija olet  Smiley
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3654 : 09.10.2015 19:29:33 »

Selän takana puhumista viime yönä.

Ensin oli autiota, hämärää metsätietä kuljettavana. Olen ollut unissa ennenkin niillä teillä. Lunta oli aika paljon, oli melko työlästä laahustaa eteenpäin. Takaani kuulin puhetta ja tunnistin isoäitini ja äitini äänet. Isoäiti oli koko ajan äänessä, koitin lisätä vauhtia etteivät saa kiinni mutta ääni ei etääntynyt millään. Ihmettelivät välillä että kuka tuolla edellä menee. En jostain syystä halunnut että saavat minut kiinni. Vaikka lisäsin vauhtia niin tuntui että ovat vain lähempänä.

Sitten metsä vähän harveni ja vastaan tuli joku pitkä, vanha mies. Ajattelin että nyt on helpompi mennä tietä kun on poljettu ura valmiiksi. Vaihdoin jonkun sanan miehen kanssa. Äänet takana olivat loppuneet ja kas, takana ei ollut enää ketään.

Heräsin ja nukahdin taas. Taas isoäitiin liittyen, lähdin hänen luotaan skootterilla. Minulla ei ole skootteria. Oli syksy ja hämärsi. Näin peilistä että jostain ilmestyi auto ja menin tien reunaan. Auto ajoi kovaa vauhtia läheltä ohi ja pysyi mutkassa töin tuskin tiellä. Sitten tulin isommalle hiekkatielle. Tien oikea reuna oli kunnossa mutta muu osa tiestä oli aivan myllätty, täynnä isoja kiviä ja mättäitä. Sitä kapeaa reunaa pitkin menin, samalla kuului koko ajan puhetta takaani. Joku nainen puhui kännykkäänsä lähellä takanani.

Naisen puhe ei etääntynyt taaskaan vaikka tuli kävellen ja minä ajoin skootteria. Äkkiä tajusin sen puheesta että se puhuu minusta! Koko matkansa ajan se kertoi tavoistani ja kuvaili muutenkin, mutta pelkkää myönteistä puhetta kuulin. Sitten tuli silta ja risteys, autoja oli joka suunnasta tulossa ja menossa. Sain päähäni että käännynkin ja katson kuka se on joka puhuu. No käännyin enkä minä koko ihmistä tuntenut, ikinä nähnytkään. Pitkä tukka mikä oli palmikolla jäi parhaiten mieleen.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3655 : 14.10.2015 14:51:40 »

Unessani istuin pöydän ääressä ja vastapäätäni oli eräs entinen ihastukseni. Hän katsoi minua "siihen malliin", kun hänen vaimonsa tuli laittamaan hänelle piilareita silmiin ja käski pitää katseen paikallaan. Mies tapitti edelleen minua, hämmennyin ja pyörittelin silmiäni, kunnes suljin ne kokonaan  :Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3656 : 16.10.2015 13:39:24 »

Synnytin unessa lapsen. Synnytys oli ja meni, ongelmitta ja nopeasti. Lapsi oli sylissäni jonkun aikaa, saatoin häntä imettääkin useaan otteeseen unen aikana. Totesin, että on aika nousta sohvalta ettei se likaannu. Lapsen kädessä oli hieman sohvalle valunutta verta. Lapsen ollessa sylissäni katselin hänen käsiään ja niissä olikin seitsemän sormea. Nimettömän kohdalta lähti kolme "sormea", pitkää ja juurenomaista, toisiinsa hieman kietoutunutta. Pikkusormi oli samanlainen, mutta siinä oli vain yksi "juuri" eli sormi. Ihmettelin niitä siinä, tai lähinnä ihmettelin ettei kukaan maininnut niistä aikaisemmin. Jossain vaiheessa lapsi pyysi karkkia, mutta sanoin että sinä saat vain tissimaitoa  Grin

Jaahah. Mikäs luovuuden puuska sinulle on tulossa. Siitä uni ainakin kertoo. Mielenkiintoisinta on, että samassa unessa on kaksi ... eikäs kun kolme samaa tarkoittavaa symbolia. Vielä tuo veri... Se puhuu fyysisestä voimasta, jonka tämä moneen jakautuva luovuutesi sinulle tulee antamaan.

Eipä siis kuin lykkyä pyttyyn sinulle.
Kiitos t.touhula. Nämä on sellaisia unia, mistä minun on vaikea saada kiinni, vaikka muuten tunnun olevan perillä unistani. Kolme samaa tarkoittavaa symbolia, enkä tunnista niistä yhtäkään.  Grin  Kalikalla päähän siis ja eteenpäin. Muutoin tulkinta osuu varmasti oikeaan ja tulen vielä yllättymään yhä uudelleen ja uudelleen elämän tarjoamista mahdollisuuksista. Kiitos kiitos kiitos.

Elä hyvä immeinen sure! Miut on opetettu pamputtamaan, mutta kumipampulla. Toki joskus tekis mieli mojauttaa joitakin tyyppejä vieteripampulla, mutta antaa olla. Jää turhan rumat jäljet. Mie lyön nykysin melkein vaan sanoilla, mutta ne viiltää sielua - tosi pahasti. Rakennukseks mie vaan...   police  knuppel2  smitten  ... ja rakkauvvella!
« Viimeksi muokattu: 20.10.2015 10:58:46 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3657 : 19.10.2015 08:38:09 »

Olen nähnyt lähiaikoina taas usein unia numeroista. Ykköstä, kakkosta ja nelosta. Olen noiden merkityksiä katsonutkin, mutta mikä muu merkitys mahtaa numeroiden näkemisellä unissa olla, tai miksi niiden näkemisessä on taukoja?

Usein näen eläinunia. Onko jotain selitystä olemassa:)?
Viimeksi unessa oli useita pienikokoisia mustia sikoja...
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3658 : 20.10.2015 11:01:18 »

Olen nähnyt lähiaikoina taas usein unia numeroista. Ykköstä, kakkosta ja nelosta. Olen noiden merkityksiä katsonutkin, mutta mikä muu merkitys mahtaa numeroiden näkemisellä unissa olla, tai miksi niiden näkemisessä on taukoja?

Usein näen eläinunia. Onko jotain selitystä olemassa:)?
Viimeksi unessa oli useita pienikokoisia mustia sikoja...

Tähän ei voi vastata, ostamatta sinulle aiheesta kirjat maailmalta. Täsmällisempi kysymys, kiitos!
Tarkoitan, että et kerro unta vaan - silppuja sen sisältä. Silloin koko unen tarkoitus jää epäselväksi ja olis helppo sanoa, että pieleen meni. Eihän missejäkään valita yhden kiertueella esitellyn mekon värin tai kenkäkoon perusteella.  Wink
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3659 : 23.10.2015 11:14:21 »

Kotikaupunkini keskustassa oli jonkin vaateliikkeen loppuunmyynti, jonne en ollut koko sen olemassaolon aikana mennyt sen kalleuden vuoksi. Nyt kuitenkin menin katselemaan, tavaraa oli enää pari rekillistä ja kun omistajaksi selvisi tuo naapurikaupan pitäjä, en kehdannut lähteä ostamatta mitään. Tiskillä oli jotain pussukoita, jotka olivat kuulemma sukkanauhan pidikkeitä ja sellaisia sitten kuvittelin tarvitsevani ja ajattelin, että pääsen halvalla tästä... 140€!!! Totesin, etten voi ostaa niitä, sillä minulla ei ollut niin paljon rahaa ja lähdin nolona ulos. Katukuva oli kummallisesti muuttunut, suojatie meni vinosti risteyksen halki ja poikani tuli luokseni liikennevaloista. Katsoin hänen kasvojaan ihmeissäni, hänellä oli jotain limaa poskellaan ja kun kysyin, mitä se on, niin joku oli kuulemma sylkenyt hänen silmilleen  uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: