Sivuja: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2107410 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
kiusattu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3825 : 19.12.2016 21:02:59 »

sinikiviuhko, sinä varmaan kuulutkin siihen rikkaaseen ja hyvätuloiseen kansan- ja fooruminosaan joka hyväksyy ja tukee hallituksen toimintaa joten ymmärrän kannanottosi.

nikki,varmaan on niin että se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa mutta eikö niillekkin jotka kuppaavat vähäosaisempaa kansanosaa olisi se paskainen loppu tarpeen.
tallennettu
kiusattu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3826 : 19.12.2016 21:56:19 »

jos pienituloinen rehellinen kansalainen antaa hyväksynnän hallituksen toiminnalle niin ei sellaista voi ymmärtää  Wink
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3827 : 21.12.2016 11:42:58 »

Kaktus-uneen tuli selvyys; kaktuksen kukkimaan saanut isoäitini nukkui viimeyönä pois  Cry Hyvää matkaa  smitten
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3828 : 27.12.2016 12:35:24 »

Kaktus-uneen tuli selvyys; kaktuksen kukkimaan saanut isoäitini nukkui viimeyönä pois  Cry Hyvää matkaa  smitten

Otan osaa. Olipa osuva uni.
Pääasia, että selvisi tarkoitus / viesti.

Voimia sinulle ja ota mummon osaaminen kaktuksista
käyttöösi. Kaktukset ovat sitkeitä ja vähään tyytyväisiä
 - silti kukoistavia.
Mie otan sen opikseni tuosta.
Laitan useita kaktuksia kevättalveks niukkaan aurinkoon
ja kukkavalojen alle.
Joulukukat vielä kukoistuksissaan. Pitää ootella niukkojen
viikkojen alkua.
Tänään jo selvästi huomasi, kuinka paljon pidemmät on päivät...

Voimia ja viisautta, ota käyttöön mummosi tietotaito!

 angel  smitten  Smiley

« Viimeksi muokattu: 02.01.2017 13:45:01 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3829 : 29.12.2016 09:48:17 »

Kiitos t.touhula  smitten

Viimeyönä mulle ilmestyi penis ja olin ihan ihmeissäni, et mitäs tällä nyt tekis, panisko miehiä vai naisia  coolsmiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3830 : 29.12.2016 15:16:31 »

Holly Molly ja pyhät unet..
Klara vappen ja silleen..
Vaihtoehtoja peniksen käytölle ( siis toukokuu ja vappu)
 mars kaksoset  aspect_opp Lilith  jousimies ja ruoho vihertää aidan toisella puolella
 venus oinas
 merkurius rx  uranus  oinas what ever, could you even  believe
ja Plutohan siementää  pluto rx  juno  kauris
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3831 : 29.12.2016 15:34:15 »

Mietinkin, et kehtaako tätä edes kirjoittaa, kun menee pyhiin uniin  angel Joo, no katsotaan mitä tuleman pitää  Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3832 : 29.12.2016 15:41:42 »

Mä annoin Leijona-merkkisen rannekellon naapurin pikkupojalle.
Se oli olevinaan tytön entinen ja punaisella ranteella.
Sitten unessa pojan äiti pussitti peittoja punaisiin pussilakanoihin,
paljon oli porukkaa jäämässä yöksi, juhlavaa ja puhdasta,
vanhempien makuuhuone hyvin erillään,
ja minä livahdin portaita alas ja jonkun ahtaan, pimeän varasto-kellarin kautta ulos.
Ja
holy moly, vissiin, yhellä ällällä
tallennettu
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #3833 : 03.01.2017 20:04:18 »

Jouluaattona näin seuraavan unen ja se jäi vaivaamaan. Tunnelma oli outo, mutta kaaoksesta huolimatta rauhallinen.

Kävelin iltahämärässä poikaystävän kanssa pois kaupungista joka oli meren rannalla. Katsoin taakseni ja siellä näkyi myrskyn jälkimainingit, ilmassa kuului radiokuulutusta, " merellä on niin kovat aallot että kaikki alukset joudutaan siirtämään ilmateitse sisämaalle". Taivaalla oli suuria aluksia, rahtilaivoja, risteilyaluksia ja pienempiä veneitä jotka roikkui vaijereissa ilmeisesti lentokoneen alapuolella ja liikkuivat hitaasti ilmassa "turvaan". Poikaystävä piti minua kädestä ja tiesin että olen turvassa ja myrsky on loppumassa. Merenrantakaupunki näytti synkältä, taivaanranta vain näkyi koska se oli kaukana. Käännyin ympäri ja katsoin minne olemme menossa niin edessä näkyi seesteinen kaupunki jossa oli korkeita pilvenpiirtäjiä. Meillä ei ollut matkatavaroita ollenkaan, se tuntui silti normaalilta. Unen lopussa kosketin vatsaani joka oli pieni kumpu.

Ja ei, ei ole aikeissa tulla raskaaksi, ja olen juuri ennen poikaystävän tapaamista eronnut ja myynyt omakotitalon (oikeassa elämässä). Ehkä tämä liittyy siihen?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3834 : 04.01.2017 12:47:47 »

Kuules Raspberry!
Kyllä tämä minun silmissäni vilauttaa hyvän valinnan merkkejä
ilmassa tämän kumppanuuden suhteen.
uusi seesteinen elämä jo näkyvissä  - ei ainoastaan odotettavissa.

Lycka till!
 angel  Wink
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #3835 : 04.01.2017 19:34:04 »

Näin pari yötä sitten unen joka jäi vaivaamaan. Olin jonkin retkiryhmän kanssa vaeltamassa. Tiesin olleeni siellä aikaisemminkin ja, että alueella on karhuja. Meillä oli joku tutka mukana, jolla näimme missä niitä on. Tarkoitus olikin päästä seuraamaan niitä jossain vaiheessa livenä.

Kuljimme jyrkänteen reunan alla kulkevalla polulla eteenpäin, minä etummaisena. Edessä oli kieleke, jonne piti ponnistaa itsensä. Näin äkkiä sivulta reunan yli musta karhun päälaen. Sanoin: nyt se tulee. Tiesin, että se hyökkää. Sen sijaan, että olisin vetänyt itseni kielekkeellä (jaloissa ei tuntunut olevan voimia) hyppäsin reunan yli rinteeseen roikkumaan kauhuissani. Ajattelin ettei karhu tule sinne ensimmäiseksi. Joku lapsen ja teini-ikäisen välissä oleva poika hyppäsi viereeni. Riipuimme vieretysten siinä. Karhu ohitti kauhukseni polulla olevat ihmiset ja hyökkäsi vieressäni olevan pojan kimppuun ja puri hänen päätään.

Minä kömmin ja juoksin pakoon johonkin juurakko-onkaloon ja toivoin, ettei karhu yllä sinne. Sitten kuitenkin tunsin, että minun on pakko auttaa poikaa. Aloin heittelemään kivillä karhua. Aina isommilla ja isommilla ja käskin pojankin heitellä. Karhu jäi vähä vähältä puristuksiin ja poika pääsi irti. Aloimme kiivetä ylös mutta karhu pääsikin vääntäytymään osittain esille ja riuhtaisi pojan päälleen. Poika tippui karhun ja kivien päälle, jolloin karhu liiskaantui kuoliaaksi mutta niin kuoli poikakin. Tunsin kauhua ja pelkoa vielä herätessänikin. Mitähän uni meinaa?
« Viimeksi muokattu: 04.01.2017 19:38:40 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3836 : 06.01.2017 14:10:18 »

Minun unikirjoissani sanotaan, että kesy tai lauhkea tiikeri on myönteinen enne, kun taas hurjistunut tiikeri merkitsee vaaraa. Sama pätee ymmärtääkseni muihinkin villieläimiin.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2017 14:16:53 kirjoittanut lena-mimosa » tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3837 : 07.01.2017 15:28:35 »

Sydänpuu
Otat tietoisen riskin (halusitkin nähdä karhuja livenä) joka koskee muitakin kuin itseäsi,
ja sillä on hintansa.
Pohdittavaksesi jää, onko se sen väärti.

Corvus Leonis
Jos olit suomalaisella maantiellä (keskellä, sivussa, kummalla puolella?)
niin tiikeri metsässä on jotakin odottamatonta.
 Villieläin, petoeläin, kissaeläin, kiinalainen merkki.
Ylittää tie, meno puolelta toiselle,
tuijottaminen metsään, katsoa sitä jotakin sielunmaisemaa, sisintä, rauhassa, ei kiirettä eteenpäin, vielä,
sen puolen vaihtamisen jälkeen.

justjoo
ja pimeydessä on voimaa....... Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.01.2017 15:30:07 kirjoittanut nikki » tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3838 : 07.01.2017 16:18:37 »

Voisiko joku unientulkitsija kertoa, mitä tämä Bangkok-uneni tahtoo minulle sanoa?   smitten

Asuin jossakin hotellissa Bangkokin keskustassa, hotellin nimi oli jokin Storage eli siis varasto? Hotelli oli ihan hyvätasoinen ja oli kai kyse työmatkasta (vaikka en nyt työssä olekaan). Huoneeni numero oli 118 ja melkoisesti hississä ravasin ja etsin huonetta, lopulta selvisi, että se on 3. kerroksessa. Kerros oli kovin sokkeloinen, joskus tuntui että huone löytyy helposti ja joskus etsin sitä pitkään. Hotellissa oli myös Spa. Uiskentelin todella syvässä uima-altaassa sininen lähinnä iltapuvun tyylinen harsopuku ylläni ja vesi oli ihanan puhdasta ja turkoosinsinistä. Sieltä taas etsiydyin huoneeseeni.
Sitten olin kaupungilla ja etsin hotelliani, vaikeata oli ja lopulta turvauduin taksiin. Rahaa oli liian vähän mutta taksikuski oli suomalainen  yrittäjänainen, joka antoi minulle mahdollisuuden maksaa Suomessa hänen tililleen. Rahaakin laskin, kolíkoita oli kummallisen näköisiä ja jotkin olivat keksejä, joita luulin kolikoiksi  Tongue
Sitten olin jo matkalla tulliin ja Suomeen päin. Ostosmahdollisuuksia oli leivonnaisia yms. herkkuja.

Onneksi olen  Suomessa, vaikka Bangkokissa olikin ihan hauskaa unessa  Cheesy

tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3839 : 07.01.2017 16:54:59 »

Vasen on menneisyyttä Pekka Suomisen unitulkinnan mukaan,
sitäkin voi miettiä menikö tiikeri vasemmalta oikealle vai toisinpäin.
Miksi skismaa? Tien poikki, yli, mistä sä sen skisma-tunteen siihen liitit?
Ite pidän tiikeriä vahvana voimaeläimenä, enkä vähiten siksi että se on kiinalainen merkkini. Vesi tiikeri.
Elikkä jos yhistät ihmiseen, tutki vuosilukuja, joista selviää tiikerin vuonna syntyneet..
Ja olit kaverin kanssa. Sulla oli turva, et ollut yksin, vai oiko se se skisma-kaveri?
Sun peloton puoli?

joo, eikä tämä  skorpioni oikeesti pidä keinovalosta.
Välttämätön paha.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: