Sivuja: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103785 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3660 : 28.10.2015 13:21:02 »

Kotikaupunkini keskustassa oli jonkin vaateliikkeen loppuunmyynti, jonne en ollut koko sen olemassaolon aikana mennyt sen kalleuden vuoksi. Nyt kuitenkin menin katselemaan, tavaraa oli enää pari rekillistä ja kun omistajaksi selvisi tuo naapurikaupan pitäjä, en kehdannut lähteä ostamatta mitään. Tiskillä oli jotain pussukoita, jotka olivat kuulemma sukkanauhan pidikkeitä ja sellaisia sitten kuvittelin tarvitsevani ja ajattelin, että pääsen halvalla tästä... 140€!!! Totesin, etten voi ostaa niitä, sillä minulla ei ollut niin paljon rahaa ja lähdin nolona ulos. Katukuva oli kummallisesti muuttunut, suojatie meni vinosti risteyksen halki ja poikani tuli luokseni liikennevaloista. Katsoin hänen kasvojaan ihmeissäni, hänellä oli jotain limaa poskellaan ja kun kysyin, mitä se on, niin joku oli kuulemma sylkenyt hänen silmilleen  uglystupid2

Kiireessäni tulkitsen vain osan, mihin silmä tarttui:
140€ Unessasi saat energiat tullaksesi omaksi itseksesi. Lisäksi Korkein voima siunaa sinut kestämään muutoksia ja tekemään päätöksiä tunteissa sekä järjellä ja kuin ohimennen antaa sinulle uuden pohjan elämällesi. On vain kyse siitä, otatko nämä lahjat vastaan ja käyttöösi... Toivon sydämestäni, että otat.
 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3661 : 30.10.2015 14:38:57 »

 Hei taas.... taas sellainen uima-allas uni, mutta nytpäs en siellä lillunutkaan. Oltiin jollain x porukalla saunomassa jossain paikassa x.
 Osa sanoi, että haluavat mennä kylmään veteen uimaan ja että täällä ei voi mennä. Itsehän en siis uinut lainkaan, enkä normi elämässäkään mene kylmään veteen!
 Päästiin sieltä kylpylästä? ulos, niin siinä edessä oli ulkovesialtaat, ne oli melko isoja kaikki, kolmessa eri tasossa ja niiden yläpuolella oli paljon sumua. sumu ensin esti näkemästä niitä, joten varmaan siksi muut ei halunnu jäädä. Muistan, että seisoin reunalla ja mietin, että aika nopeasti sumu hälvenee ja että onko täällä ulkona niin kylmä, että noin paljon nousee höyryä vedestä. Sanoin muille että katsokaa nyt onhan täällä kylmääkin vettä. Vesi näytti pimenevässä illassa melko vihreältä, virtasi, mutta ei sinne mieli tehnyt mennä. Altaat vaikutti jo vähän vanhemmalta mallilta. 
En nyt siis tiedä, oliko vesi oikeasti kylmää vai tuliko höyry/sumu yms. vedestä, kun ilma oli kylmä!

edellisiin uima-allas uniin verrattuna tää eroaa selkeästi. Muissa vesi on ollut kirkasta, tässä se ei varsinaisesti ollut mutaista, mutta likaisempaa eikä sumun /höyryn takia nähnyt kunnolla. Samoin muut uima-allas unet ovat olleet sisällä, tämä ulkona ja muissa olen itse ollut vedessä, nyt vain katsoin etten halua tuohon mennä.
Toki tässä kohtaa on tapahtunut elämässä montakin asiaa välissä jne, tilanteet on muuttuneet, mutta jännä miten nämä uima-altaat vaan palaa uniin säännöllisesti. idiot2 nyt meni viikkoja, ettei ollut mitään vesi unia lainkaan ja sitten taas ihan päinvastainen kuin aiemmin.  tickedoff kellään ideoitatähän ? mitähän tää ulkouimaallas nyt mahtais tarkoittaa? varmaan joku varoitus uni, " älä mene kylmään veteen"-tyyppinen juttu, mutta mutta....
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3662 : 01.11.2015 16:02:59 »

Olin ilmeisesti unessani muuttamassa johonkin hieman syrjemmälle, kun bongasin ystäväni lapsen jostain kuleksimasta ja otin kyytiini. Soitin asiasta lapsen isälle, joka kuittasi sen olevan ok ja äiti hakisi lapsen luotani. Kun hän tuli, sain syyt niskoilleni ja homma meni huutotappeluksi, jonka päätteeksi totesin hänelle kaikesta huolimatta rakastavani häntä ja hän vastasi kyyneleet silmissä samoin. Hän lähti liukastelemaan lumiseen keliin ja minä jäin ihmettelemään, mitä oikein tapahtuu  coolsmiley
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3663 : 01.11.2015 23:17:30 »

Valokuvat yritti jotain kertoa.

Tänään päivällä kun lyhyesti nukahdin niin kotonani selasin valokuva-albumia. Kuvat olivat kameralla otettuja, A4-paperin kokoisia. Erikoista niissä oli että kun katsoit niitä ja käänsit kuvaa, niin se vaihtui mielivaltaisesti toiseksi kuvaksi. Kuvat kulkivat kuinka tahtoivat, välillä tuli samakin kuva takaisin.

Käskin veljenikin katselemaan niitä kuvia. Tuntui siltä että se näki eri kuvan kun minkä minä näin. Omasta mielestäni näin kuvien liittyvän jotenkin siskooni mikä on kuollut kauan sitten.

Kuvissa oli maisemia ja taloja. Jotenkin ne kuvat yrittivät kertoa tarinaansa, kaikista tuli ikään kun läpi surumielisyys ja epätoivoisuus. Aivan kun kaikissa kuvien paikoissa olisi tapahtunut jotain kamalaa. Pelotti jopa kun niitä katsoi. Niinkuin ne olisivat yrittäneet puhua.
tallennettu
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3664 : 13.11.2015 10:51:25 »

tää uima-allas asia alkaa olla ihan hullua.

 Näin nimittäin taas unta että oltiin uimahallissa, jossa oli sellainen merenaalto juttu.
Sieltä tuli ensin pieniä aaltoja, joissa lapsenikin pomppi ja sitten ne vähitellen suureni. Kuulin jonkun sanovan, että tästä isommaksi ne ei enää kasva, että tää on sopiva. Ja ne oli niin matalia, että ihan hämmennyin kun lapsi ja naapurin tyttö lähti sinne kahlailemaan sujuvasti, vaikka niitä aaltoja tuli koko ajan sieltä päästä lisää.

tosin tällä erää vesi oli taas kirkasta ja vaikka pelotti se olikin mukavaa.
 Liekk ötässä nyt vihjeitä siitä että mitä olen ajatellut vuoden päästä tehdä ja kokeilla, ainakin näitä mietin ennenku menin nukkumaan?
vai onko nämä jotain vinkkejä nykyhetkeen, että vaikka aaltoilee niin homma kantaa kaiken yli? vai oliskos kyseessä ton lapsen kohdalta irtipäästämisen vaikeus minulle? vai  pelkäänkö noita aaltoja ihan turhaan ?
 mitäs mieltä ootte? aiemmista uima-allas unista tuolla aiemmin.

tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3665 : 15.11.2015 10:03:09 »

Parina yönä nähty taas saman teeman unia...

Olin erään tyypin luona, josta en juuri piittaa ja ihmettelin unessakin mitä siellä teen. Talo oli vanhempi puu/hirsitalo ja oikeastaan ainoa kaluste, jonka siellä näin, oli petaamaton parisänky, joka ahdisti entisestään. Kaikki ikkunat olivat auki ja niistä roikkui petivaatteita tuulettumassa, mutta minua kauhistutti mennä edes katsomaan ulos, kun pelkäsin jonkun näkevän minut siellä. Muutenkin olin vauhko, jos tyypin "emäntä" tupsahtaa paikalle, mutten päässyt sieltä poiskaan. Yritin pysyä mahdollisimman keskellä taloa, keittiössä, mutta minua ärsytti ympärilläni pörräävät kärpäset.

Toisessa unessa olin katsomassa jollain rakennuksella kahden kartanomaisen talon valmistumista. Ihmettelin itsekseni, ett miksi kukaan haluaa rakentaa rinta rinnan identtiset talot, ilman minkäänlaista omaa pihapiiriä. Sitten tupsahdin kotipaikkaani, jossa myös tehtiin remonttia ja sitä tuli jotkut vieraat leidit katsomaan. Esittelin tyynenä uima-altaan, tenniskentän ja erilaisia muutettavia rakenteita, kuin sellaiset olisi ollut normisettiä, talo oli valtava! Isoäitini hääri siellä kuin kotonaan ja tuntui vain piristyneen  smitten

Lisään vielä viimeöisen talon tähän jonon jatkoksi. Olin jossain keskellä metsää, jossa kasvoi polvenkorkuisia sieniä ja maisema oli kivikkoinen. Siellä sitten katselin hirsitaloa, ihmetellen itsekseni, että kuinka senkin oikein sain. Tässä oli hyvin vahvasti sellainen unta unessa-fiilis, hyvin mieleenpainuva.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2015 11:30:23 kirjoittanut Kyllikki6 » tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3666 : 16.11.2015 19:49:48 »

Juuri ennen kuin sain lauantaiaamuna tiedon Pariisin tapahtumista,näin unessa naulakossa kaksi takkia,joista toinen oli sininen ja toinen punainen ja ne putosivat hitaasti peräkkäin lattialle.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3667 : 20.11.2015 15:43:47 »

Juuri ennen kuin sain lauantaiaamuna tiedon Pariisin tapahtumista,näin unessa naulakossa kaksi takkia,joista toinen oli sininen ja toinen punainen ja ne putosivat hitaasti peräkkäin lattialle.

Ajatukset ja teot, eivät ole voimissaan enää. Menettävät merkityksensä todellisuudessa.
Takeille ei enää käyttäjiä.

Selvä enneuni, mutta saattaa olla myös rinnakkaismerkityksiä sinulle.
Eli: on muunnettava syviä ajatteluja ja niitten toteutuksia. Vanhat periaatteet voimattomia sekä toimimattomia.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #3668 : 27.11.2015 13:29:49 »

Mä olin työmatkalla (ehkä englannissa)meidän henkilöstöjohtajan kanssa. Keskusteltiin mun viikon takaisista potkuista.

Potkut tuli kulusäästöjen vuoksi ja englanti ei liity millään tavalla (entiseen) työhöni.

Mitäköhän Freud tästä sanoisi?  Grin
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3669 : 01.12.2015 10:15:51 »

Olin muutama yö sitten lypsyllä  Wink
Lehmiä oli kolme, ruskeita, säyseitä, komeita lehmiä. Joku siinä oli auttamassakin, mutten muista kuka. "Lypsin" yhtä lehmää harjaamalla sen kieltä isolla varsiharjalla. Lehmän suusta tuli vaahtoavaa maitoa. Kun lehmä oli lypsetty, se meni sivummalle aitaukseen tyytyväisen näköisenä. Siivilöin maitoa maitomitalla johonkin astiaan, se oli vaahtoavan valkoista. Mietin unessa, että kyllä mummin ja äidin työ on ollut raskasta, kun koin lypsämisen niin rankaksi hommaksi. Heräsin ennen kuin aloin lypsää toisia lehmiä. Osaisiko joku ystävällinen sielu tulkita hauskan uneni?  smitten
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
halterwolf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #3670 : 01.12.2015 11:09:19 »

Näin pari kuukautta sitten unta, että kävelin kirkkaassa metsässä - vaaleaa ruohoa, vähän suomalainen metsä mutta puita hieman harvemmassa. Aurinko säteili metsään. Oikealta puolelta tuli suuri, vähänn saksanhirveä muistuttava hirvas, suuret vaaleat sarvet; mutta, se oli väriltään valko-punainen - muistutti vähän kärpäs-sientä. Se käveli ohisteni oikealta puolelta, ja kävi rennosti makaamaan eteeni katsoen lempeästi suurilla silmillään, ja mutusti rauhassa heinää.

Yksi toinen uni jonka näin vähän aikaa sitten, olin samassa kirkkaassa metsässä, ja tunsin, että olin siellä siis ihan oikeasti. _tunsin_ kaiken mitä ympärillä tapahtui, ja hoin ettei tämä ole totta... samassa olinkin omassa kämpässä, mutta pian taas metsässä, joku _koski_ oikeaa kättäni ja piti hellästi kiinni ja 'toi' takaisin tähän metsään... Se oli mies vaalean harmaassa pitkässä takissa, joss aoli kultaiset napit. Sillä oli ruskeat hiukset ja oli aika pitkä, lempeä ääni. Tunnen sen miehen, en ikinä näe kasvoja mutta oon puhunut sille ennenkin näiden 'unien' kautta, uskon että hän on joku suojeliani/enkeli ym. henkilö. Sanoi, että tämä on totta, ja sitten uni loppui kun heräsin että puhelin soi... Tunnistin hänet siis koska lapsena kun oli vaikeaa ja itkin itseni usein uneen, juoksin samassa metsässä kirkkaassa lyhyessä ruohossa ohuiden koivujen rinkiin turvaan, ja menin halaamaan sitä paksuinta koivua, jolla oli sama ääni kuin tällä miehellä... Kysyin tyhmiä kysymyksiä ja se oli vähän turhautunut että kyselin niin tyhmiä, muttei ollut ilkeä ym.

Ja niin.. Kai pitäisi mainita tuosta uudesta vuodesta... asuin silloin kerrostalossa isän kanssa ja yläkertaan muutti, tosi outo tyyppi... Ja eräänä yönä, 'heräsin'. Tai siis heräsin, en voinut liikkua, menin paniikkiin. Ikkunan edessä seisoi kaksi mustapukeista miestä ja säikähdin ja aloin vaan karjumaan jotain että menkää pois, muhun ette koske ym. mutten saanut pihaustakaan ulos suusta... Mutta rauhotuin, kun meidän koirat, meni tervehtimään niitä ilosesti. Sen muistan että niillä oli kuitenkin siniset silmät, tai sininen heijastui takaa... ja ikkunan ulkopuolella vasemmalla näkyi hopean hohtava aluksen reuna... Ja koko ajan kuului tosi kova, kun moottorin ääni 'vom voom voom'. En ole eläessäni ollut yhtä aikaa niin peloissani ja paniikissa kuin kuitenkin jotenkin turvassa... Ja joo, puhuin äidin kanssa ja se puhui että voihan se olla ollut jossain toisessa ulottuvuudessa tapahtunut, mulla on outo tapa nähdä enteitä, unia, ja ihan hereilläkin sellaisia 'näkyjä', aistia ihmisiä henkisellä ja sielun tasolla ja tuntea jos jtn. ns. yliluonnollista on paikalla... Mutta niin.. haluan vain vähän mielipiteitä tähänkin, ja juu jos se on 'unihalvaus', ei sitäkään voida täysin selittää _miksi_ se tapahtuu, että niin...

Juteltiin eilenkin äidin kanssa unista ja meidän suvuista, joista kuulemma äidin puolen suku oli viikinkejä ja isän vartijoita, jotka kiipesi vuorille sytyttämään kokot ja varoittamaan viikingeistä(aika ironista hmm) mutta niin, uksoo ken tahtoo, niin mitä äiti kertoi että oli hänen äidilleen eli jo edesmenneen anni-mummini kertomia kertonut, että olis ollut noita... Äidilläkin on näitä samoja piirteitä siis. Ja anni-mummi taas tiesi että äiti tuli jonkun nuoren miehen punaisen auton kyydistä helsingistä kotiin silloin kun hän oli teini, vaikkei se voinut mistään tietää miten äiti oli kotiin päässyt.. Jotenkin tuntuu että meidän suku äidin puolelta on ihan outoa... Eikä siis silleen huonolla tavalla omasta mielestäni, mutta aattelen että voiskohan nää kaikki asiat jotnekin liittyä toisiinsa jotenkin.. :/

...niin ja se, että usein unissa hoidan loukkaantuneita eläimiä, ja niin käy kyllä oikeassakin elämässä - viimeks pelastin pääskysen poikasen keskeltä tietä. Ja meidän vanha koirakin aina tuntee olonsa paremmaksi kun kosken sen kipeisiin kohtiin, ja oon nänyt untakin siitä että se on ollut mun mukana tässä metsässä mitä kuvailin aikaisemmin, mutta siitä on about. 5 vuotta.
tallennettu
siskonimun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3671 : 01.12.2015 14:21:38 »

Näin yöllä unta, että pakkasin tavaroita muuttoa varten tyttäreni kanssa. Paikalle ilmestyi ex-ukkoni veljensä kanssa (jota pelkään) odottamaan, että saan kaikki pakattua. Löysin talostani alakerran jossa oli huone täynnä vanhoja leikkikaluja ja kenkiä, sanoin tyttärelleni, että jätetään tämä tälläiseksi ei tehdä mitään. Ex-mieheni veli tuli ilmoittamaan samalla, että kun saatte kaikki pakattua, niin ilmoittakaa niin saavat ex-mieheni kanssa imuroida pattereiden taustat (en tiedä miksi tämä oli niin tärkeää). Unessa lähdin hetkeksi pois asunnosta ja isäni serkku jota en ole nähnyt aikoihin otti minut kyytiin ja aikoi tulla avukseni ettei minun tarvitse olla ex-mieheni kanssa yksin, kun tulimme asunnolle, oli keittiössä kotoinen ja jouluinen tunnelma, keittiössä hääräsi ruokaa pappani sisko, joka on kuollut jo aika päiviä sitten. Hän kääntyi katsomaan ja sanoi tekevänsä ruokaa meille kun niin kova urakka ja hymyili. Siihen heräsin. Mitähän tämän unen merkitys lieneen. Edellisenä yönä näin unta, että osallistuin kesäteatteriin, jossa en enään muistanut ainoatakaan vuorosanaa vaan keksin itse kaikki vuorosanat.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3672 : 04.12.2015 13:56:51 »

Olin muutama yö sitten lypsyllä  Wink
Lehmiä oli kolme, ruskeita, säyseitä, komeita lehmiä. Joku siinä oli auttamassakin, mutten muista kuka. "Lypsin" yhtä lehmää harjaamalla sen kieltä isolla varsiharjalla. Lehmän suusta tuli vaahtoavaa maitoa. Kun lehmä oli lypsetty, se meni sivummalle aitaukseen tyytyväisen näköisenä. Siivilöin maitoa maitomitalla johonkin astiaan, se oli vaahtoavan valkoista. Mietin unessa, että kyllä mummin ja äidin työ on ollut raskasta, kun koin lypsämisen niin rankaksi hommaksi. Heräsin ennen kuin aloin lypsää toisia lehmiä. Osaisiko joku ystävällinen sielu tulkita hauskan uneni?  smitten



Yhdellä lauseella:

Mitä itsenäisemmin ajattelet ja/tai toimit, sitä tuottoisampi sekä tyytyväisempi olet - vapailla, vihreillä laitumilla = intuition ohjaamana, tunnemaailma tasapainossa.
>>> Sitä kohti siis olet menossa.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3673 : 06.12.2015 11:08:19 »

Oltiin jossain pienessä mökissä isäni ja hänen naisystävänsä kanssa, kun sisään luikerteli käärme. Isäni heitti sen ulos, mutta jostain tuli aina uusi ja lievässä paniikissa koetin varoa niitä, mutta kun istahdin sohvalle, yksi yritti luikerrella housun lahkeesta sisään.
Seuraavaksi tein muuttoa, joka oli ikäänkuin takauma ihan oikeasta elämästä. Olin myös saanut töitä; minun piti "siirtää" loistoristeilijä jostain telakalta Katajanokalle ja mietin miten ihmeessä osaan "ajaa" sitä. Lähdin tuulettamaan päätäni lenkille, juoksin valtavaa alamäkeä alas ja hetken olin täysin irti kaikesta, vapaa. Päädyin johonkin hienostoravintolaan lenkkikamoissani ja kävelin sen läpi, mutta kun pöytää ei ollut vapaana, jatkoin matkaa.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3674 : 07.12.2015 15:16:31 »

Oltiin jossain pienessä mökissä isäni ja hänen naisystävänsä kanssa, kun sisään luikerteli käärme. Isäni heitti sen ulos, mutta jostain tuli aina uusi ja lievässä paniikissa koetin varoa niitä, mutta kun istahdin sohvalle, yksi yritti luikerrella housun lahkeesta sisään.
Seuraavaksi tein muuttoa, joka oli ikäänkuin takauma ihan oikeasta elämästä. Olin myös saanut töitä; minun piti "siirtää" loistoristeilijä jostain telakalta Katajanokalle ja mietin miten ihmeessä osaan "ajaa" sitä. Lähdin tuulettamaan päätäni lenkille, juoksin valtavaa alamäkeä alas ja hetken olin täysin irti kaikesta, vapaa. Päädyin johonkin hienostoravintolaan lenkkikamoissani ja kävelin sen läpi, mutta kun pöytää ei ollut vapaana, jatkoin matkaa.

Onko sinua petetty pahasti seksisuhteessa ja siitä tämä epäluottamus k.o. asioihin unessa?

Mieti Kyllikki6 tätä ihan vakavasti. Tapahtumia ei voi hallita, mutta niihin suhtautumistaan kyllä.

Voimia ja luottamusta sinulle!  angel  smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: