Sivuja: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106740 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #3315 : 01.06.2014 18:23:52 »

natasha11, oli ihana lukea unestasi!  Smiley

Delfiinit ovat telepaattisia eläimiä, he tulivat auttamaan sinua unessasi.

Vesi on tunteiden symboli. Nuo altaat ovat erilaisia tunnemaailmoja joita on sisälläsi. Tuo pieni tyttö on sisäinen lapsesi. Tuo aspekti sinusta oli hukkumassa johonkin tunneahdistukseen tai vastaavaan ja varmaankin tarvitsit apua.

Tai jotain tämän suuntaista  Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3316 : 02.06.2014 22:01:09 »

Hmmm... jällleen tosi outo uni, jossa traditionaalisia juhlia viime yönä..

Tällä kertaa olin itse juhlien kohde, olin morsian omissa häissäni ja seisoin valkoisissa kirkon alttarilla odottaen sulhasta tulevaksi, kun kääntyessäni katsomaan taakse näin jonkun tulevan kirkon oikeasta sivulaivasta (minusta katsoen vasemmalta) ja näyttävän kauhistuneen järkyttyneeltä - ei ollut todellisuudessa tuttu ihminen, mutta ilmeisesti joko bestman tai sulhasen kavereita tmv. ja hänen ilmeestään tajusin hänen tuovan viestiä sulhasen kuolemasta - ja silloin huusin surusta ja tuskasta unessani...

myöhemmin tuo uni muuttui jälleen sellaiseksi ihmeelliseksi toiminnaksi tai pelastautumiseksi kiipeillen esteiden ylitse jossain oudossa, suljetussa paikassa.. ehkä laivalla.. (näitä unia olen nähnyt jo jonkin aikaa)

Oikeasti en huutanut, tai ainakaan vieressäni nukkunut rakas ihminen ei mitään sanonut... ja kyllä minulla on ollut vasta Junon Paluu ja tällä hetkellä tr. Juno lähestyy Saturnustani ja oppositiota Neptunukseeni ja uneni ovat olleet kovin vilkkaita jälleen... mutta mikähän tuon unen alkupuolen viesti voisi olla.. avioon en ole menossa, häistä en haaveile.. tämä oli ensimmäinen kerta kun ikinä edes näin unta omista häistäni.. Smiley

Ja muuten... tuohon edelliseen valkoinen rotta uneen liittyen... niin tuon unen jälkeen on kyllä käyty muutamia hyvinkin teräviä keskusteluita.. joissa itse olen näyttänyt omat "rotan hampaani".. Wink
tallennettu

Indium
Vieras
« Vastaus #3317 : 03.06.2014 00:05:14 »

Joitakin öitä takaperin (juuri silloin, kun Senisa aloitti astraaliprojektio-ketjun) näin muuten unta, että Hamal oli mun kanssa taksissa. Mää olin takapenkillä, hän etupenkillä. Puhuttelin häntä Hamaliksi ja oli samanlainen rastapää kuin tossa avatarissa.  Grin
Kysyin häneltä että katsoisiko hän auraani, kun sen kerran osaa. Hän pyysi että käännän pääni häneen nähden sivuprofiiliin, ja sitten hän katsoi. No, aurani oli kuulemma keltainen.  Cheesy
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3318 : 03.06.2014 06:08:04 »

Olen kokeillut pyytää oppailtani ja enkeleiltä opastusta unissani, koska siellä ne parhaimmat neuvot tuntuu tapahtuvan aina satunnaisesti..
En kuitenkaan ole mitään unia nyt nähnyt, mikä on aikas kummallista.  Huh Yleensä on aika vilkas unimaailma.

Nyt viime yönä näin jotain ihan "perus unta". Yhtäkkiä kuitenkin mieheni toi hädissään roikottaen meidän musta-valkoista kissaa, joka kuseskeli yltympäriinsä  Grin Hätkähdin siihen.

Unikirjoissa kissasta sanotaan, että ne kuvaavat omaa henkisyyttä. Suljenkohan oman henkisyyteni sitten jotenkin taka-alalle alitajuisesti. Se yrittää sitten puskea läpi tekemällä jotain radikaalia?  Shocked Osaisiko joku tulkita vähän paremmin?  :Smiley

Muokkaus: Niin tosiaan se kissa rimpuili kovasti mieheni sylissä ja mä yritin torua hirmusesti  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.06.2014 11:24:08 kirjoittanut Luuu » tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #3319 : 03.06.2014 16:52:00 »

Näin unen, jossa jalkani pettivät alta. Olivat tosi raskaat. Olin menossa jonnekin ja jouduin pyytämään seuralaistani odottamaan. Yritin nousta polviltani muutamaan kerrartaan ja vasta lopulta pääsin vaivoin pystyyn. Oli aluksi todella jähmeää liikkua. Jouduin laahaamaan jalkojani perässäni. Kun heräsin mietin olenko itseasiassa nähnyt tämän saman unen jo monta kertaa aikaisemminkin. En ole muistanut sitä. Mitähän tuo meinaa?
« Viimeksi muokattu: 03.06.2014 16:55:44 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3320 : 04.06.2014 00:01:05 »

Sydänpuu, mulla tulee mieleen kaksi selitystä. Ensimmäinen on, että ahdistus siitä, että olet voimaton viemään tiettyjä asioita eteenpäin elämässäsi, peilautuu noin. Toinen on, että nukkumisen aikana tuleva syvä rentouden tila joskus lipsahtaa unen tuntemuksiin sekaan.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3321 : 05.06.2014 12:52:18 »

Emelia!
Unesi tuntuu kertaavan samoja aiheita tulkinnallisesti kuin edellinen = rottauni.

Tahdot kiinittyää johonkin voimia antavaan ja parantavaan, mutta aiemmat energiat estävät, joten

ne on ensin saatava liudennettua ja lopettamaan vaikutuksensa elämääsi.

Jälleen sitä valkoista = itsepärjäämisen odotusta.

Minulle nousee vahvasti, että suuntasi on todella hyvä, mutta sinun tulee keskittyä VAIN siihen mitä todella tahdot. Älä uneksi, älä auta ketään muuta - vain ja ainoastaan keskityt siihen mitä toivot. Jotta tämä mahdollistuu, on hyvä tehdä se tietoisissa jaksoissa. Toivottavasti osaat avata energiat itsessäsi ennen keskittymistä ja sulkea sen jälkeen. Näin saat itsesi uudistumaan ja vihkiytyminen uusiin aiheisiin sekä omasta itsestä huolenpitämiseen onnistuu.
Rajaa toisten kanssa ollessasi omat energiasi pois tilanteesta, mutta avaa ne aina kun olet mahdollisuudessa olla omassa rauhassasi ja ajatuksissasi.

Kaikkea hyvää. Suunta ainakin on jo nyt sitä.  angel  smitten
« Viimeksi muokattu: 18.06.2014 18:20:59 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3322 : 05.06.2014 13:51:45 »

t. touhula - iso kiitos!!  smitten Juu.. tuolta kyllä tuntuu...
tallennettu

Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3323 : 07.06.2014 06:35:21 »

No oliskohan nyt unet taas palanneet  Cheesy
Viime yönä näin unta, että käveltiin jotain käytävää pitkin, kuitenkin reunoilla kasvoi puita ja muuta kasvillisuutta. Lattialla oli polveen asti vettä. Saavuimme huoneeseen, mutta joku... peikko (?) ainakin joku sen tyylinen oli vienyt seurueeseemme kuuluneen lapsen.

Mä olin hyvin vihainen peikolle ja kahlasin sen perään ja sukeltelin. Peikko pelkäsin minua ja pakeni. Sai kuitenkin lapsen mukaansa  Undecided
No peikko lähti ja samoin vesikin lattialta. Eteeni jäi sidottu kukkakimppu kivilattialle. Kukat oli hyvin hentoisen vaaleanpunaisia ja pieniä.
Otin ne lattialta ja annoin takanani olevalle kissalle! Taas kissa!

Etsinnät jatkuivat unessa vielä ja kuvioihin tuli joku mies, joka vähän epäilytti. En muista tarkalleen mitä se sanoin... Jotain älä lopeta vielä.. Uni jatkui, mutta en muista enää sen kummemmin...

Taasen tulkinta-apua saisinko?  angel
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #3324 : 09.06.2014 19:40:25 »

Pistän vähän huumoria peliin:

Viime yönä olin suomalainen lupaava mäkihyppääjä ja lähdin bussilla sukset olalla Keski-Euroopan mäkiviikolle  Grin Bussia ajoi Toni Nieminen jolta kysyin vitsillä; Oletko joskus käynyt siellä?  Grin  Toni vähän hymyili ja virnisteli tähän.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3325 : 10.06.2014 23:13:44 »

Oon kyllä kokenut sellaista turhautumista tuon uuden ihastukseni suhteen unissa, että kohta lentää kirves kaivoon.. Yhtenä yönä selitin pää punaisena samassa koulutuksessa olleelle naiselle, ettei kyseinen henkilö ole hänestä millään tavalla kiinnostunut, saaden aikaiseksi vaan entistä enemmän kysymyksiä ja kummeksuvia katseita. Viime yönä sama mies oli ihastunut johonkuhun aivan uuteen ja herätessäni päätin vain vapauttaa itseni koko hepusta. Nukadin kuitenkin vielä aamulla, jolloin hän yhtäkkiä olikin taas jollakin tavalla kiinnostunut minusta.. Siis mitä hittoa?
tallennettu
july
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #3326 : 12.06.2014 09:40:25 »

Unessa olin kampaajalla, ja hiuksistani tehtiin polkkatukka ja samalla raidoitettiin vaaleilla raidoilla. Minulla oli kaksi kampaajaa samaan aikaan. Hämmästelin laskun loppusummaa ääneen, sillä se oli yli 1000e Smiley Olin vihainen.

Nuorimmalle lapselleni oli tullut kasvojen ihoon paukamia, ja naama oli turvonnut. Se selittyi allergisella reaktiolla.

Pesin hampaita ahtaassa vessassa. WC:ssä oli oma harja (yleinen harja), jolla pesin. Katselin peilistä, kun pesin hampaita.

Onko jotain merkitystä sillä, että kaikki unisymbolit keskittyivät pään alueelle Smiley? Osaisiko joku tulkita tätä untani?
tallennettu

Cancer
Indium
Vieras
« Vastaus #3327 : 12.06.2014 10:51:44 »

Näin unta että luin jotain omaa tekstiäni, ja siitä olivat ä:n pilkut hävinneet.

Avattaressani komeilevan otuksen pikkuserkkukin kävi unessa. Tai no, se oli kyllä aika iso pikkuserkku, kunnon möhkäle ja aikeissa munia ihan just. Cheesy
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3328 : 12.06.2014 23:33:28 »

Minä näen joskus unia, jotka ovat tavallaan enemmän kuin unta. Hoksaan sen aina sitten jossain tietyssä vaiheessa, että tehtäväni on katsella, painaa asioita tai esineitä mieleen, niillä on jokin myöhäisempi tarkoitus. Ja sitten aikojen päästä, lyhyen tai pitkän, uni toteutuu. Olen nähnyt sukulaisten kuolemia ennakkoon, unessa en ole aina ymmärtänyt että mitä meinattiin, mutta sitten kun suruviesti on saapunut, muistan kyllä mitä näin. Symboliikka on henkilökohtaista, olen itse joutunut tulkitsemaan asiat ja jopa kehittynytkin sillä saralla. Ja nämä unet jäävät mieleen, ne voivat olla mielessä jopa päiväkausia. Niillä on varmaan tarkoitus valmistaa etukäteen, ettei järkytys ole sitten niin suurta ja on tavallaan helpompaa kestää tulevaa. Varsinkin vuodenajat ovat silmiinpistävästi nähtävillä. Ja ihmiset keihin se liittyy, ja välillä myös kuolleet omaiset tulevat paikalle. He eivät välttämättä puhu minulle mitään, siksi kai kun olen elävä. Lähes ainut johon saan unessa puheyhteyden on siskoni joka on kuollut yli 15 vuotta sitten. Hän on ilmestynyt silloin kun on ollut tosi vaikeaa ja tuntuu että ikinä et selviä tulevasta. Nyt on taas kausi jolloin ei unia ole paljoa näkynyt, ilmeisesti ei mitään uutta kerrottavaa.
tallennettu
siskonimun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3329 : 14.06.2014 00:17:10 »

En yleensä muista uniani. Joitakin öitä sitten näin unta, joka on pyörinyt mielessäni. Osaisikohan joku avata sitä minulle, yrittänyt sanoilla hakea ja avata itse sitä, jotenkin koen unen merkitykselliseksi.
Eli itse uni: Menin jonkun ihmisen kanssa sisään taloon, tätä toista ihmistä en nähnyt tiesin vaan että hän on vierelläni. Talossa johon menin piti olla expoikaystäväni (nähnyt häntä n.20.v sitten), hän ei kuitenkaan siellä ollut. Talo oli seinistä ihan homeinen ja sanoin että haluan pois sieltä mahdollisimman nopeaa, mutta katson vielä tuohon toiseen huoneeseen talossa vaan 2 huonetta. Avasin toisen huoneen oven ja huone kuhisi torakoita. Pistin oven nopeaa kiinni ja seinustalla oli matkalaukku, joka minun piti mukamas ottaa mukaan, sanoin ääneen, että en halua viedä täältä mitään kotiini ja toivottavasti mitään ei jäänyt mukaan. Torakka huone muistutti vanhan rintamamiestalon ullakkovarastoa. Talo oli homeinen, likainen ja vanha. Punainen lattia ja kellastuneet seinät. Ikkunoita en muista .
tallennettu
Sivuja: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: