Sivuja: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106604 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3195 : 30.12.2013 18:36:45 »

Kovasti paljon kuollutta energiaa, ikävintä että juuri siinä, mitä käytetään uusien asioitten aloittamisessa.Tarkkaile itseäsi, miksi toivot asiaa, jonka kuitenkin omilla toimillasi ja itseluottamuksen puutteella estät. Usko itseesi, niin muutkin alkavat uskoa sinuun. Toimi, kun sisäinen sisäinen minäsi kehottaa sinua johonkin uuteen.

Hmm.. Minulla on kyllä yksi projekti meneillään. Ajattelen välillä, että yritänkö kuuta taivaalta ja onko liian mahdoton tehtävä minulle yms. En kyllä ole tullut ajatelleeksi, että uneni liittyisi siihen. Mutta tuon tekstisi luettua, tuli se mieleen..
Ken tietää  Tongue Pisti kyllä miettimään  Smiley
Kiitos kommentista!

Vertauksellisesti: Jos tahdot hyvät kyydit kelkkamäessä, työnnä kelkka vauhtiin ja hyppää kyytiin vasta sitten...

Juu mää juoksen hetken kelkan peräs  Grin
tallennettu
Christina69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #3196 : 02.01.2014 13:41:16 »

Heippa ja Hyvää alkanutta vuotta foorumilaisille  smitten
Näen paljon unia, jotka toteutuvat, paljon pieniä suht merkityksettömiä, mutta myös paljon isommista muutoksista/tapahtumista elämässäni. Alan pikkuhiljaa ymmärtämään uniani paremmin ja tekemään niistä itse tulkintoja. Usein ainakin jälkikäteen se on helppoa, kun asiat ovat toteutuneet, kuten uni yritti viestittää. Tunnustan, etten vielä ole läheskään sillä tasolla unieni tulkitsijana, kun toivoisin olevani. Siispä nyt viimeimpään uneeni.

En muista kaikkia unien yksityiskohtia, mutta unessa olin metsässä päivän valon aikaan. Saattoi olla, että huolestuin kissastani, joka juoksi vapaana ja jonka sain hätistettyä turvaan metsästä. Tätä kohtaa en muista kovin selvästi. Sen sijaan seuraavan muistan selvästi: Minä kannoin ensin yhtä aivan pientä vastasyntynyttä lasta sylissäni ja kaksi sutta lähestyi minua. Huolestuin aluksi susista, jotka yrittivät saada lapsen minulta. Ensin toinen susi lähestyi edestä päin ja käännyin sutta vasten toisella kyljellä ja siirsin lapsen toiselle kyljelle kainaloon. Tällöin toinen susi lähestyi minua ja silloin nostin lapsen korkealle käsilleni ja kannoin lapsen turvaan. Sama toistui toisen lapsen kohdalla. Unessa esiintyi siis kaksi pientä lasta. Lopulta, kun sain molemmat lapset pelastettua, uhka oli ohi. Muistan unesta sen, etteivät sudet vahingoittaneet minua.

Elän tällä hetkellä keskellä sellaista tapahtumasarjaa, josta voisi hyvin kirjan kirjoittaa. En kovin tarkasti halua tässä tilannetta avata, mutta itse uskon tämän liittyvän kahden ihmisen suhteeseen ja maailmaan/ihmisiin sen ympärillä. Arvostaisin, jos antaisit oman tulkintasi. Voit laittaa yksityisviestin, jos haluat lisää taustatietoa.

Sudesta sen verran, etten ole törmännyt susiin päivittäisessä elämässä (kirjat, tv, yms) mitenkään enkä ajatellut niitä myöskään. Tosin näin aiemmin kuukauden sisällä toisen susi-unen, mutta se oli täysin erilainen.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3197 : 02.01.2014 20:41:55 »

Ties monettako kertaa uni tutusta paikasta (ei ole tunnistettavissa oleva sijainti), jossa paljon vanhoja ( 1700-1900 ajalta) autioita taloja, jotka ovat modernin rakentamisen tiellä ja tuhottaviksi määrätty Cry . Osa taloista suhteellisen koskemattomia, toiset puoliksi romahtaneita. Vartioituja ja siksi niiden seassa liikkuminen omalla vastuulla. Seikkailin taloissa jonkun ystäväni kanssa tutkimassa ja löysin vaikka mitä. Mihinkään en koske, enkä mitään sieltä vie, kunhan uteliaisuuttani katselen vaan. Joistakin muistelen löytäneeni sänkyynsä nukkuneita vainajia ja suhtautumiseni niihin on ollut neutraali ( ei aiheuta reaktiota minussa).


Noniin, sitten olin taas tuttujeni kanssa seikkailemassa tässä samassa talossa ja tällä kertaa pääsin tutkimaan ihan kunnolla. Kolusin paikkoja läpi ja oppaana oli vanha mummo, joka tiesi näistä ( ei valaissut minua asiasta).

Mitä kummaa, en tajua..
tallennettu

Kuuntele tuulta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3198 : 03.01.2014 16:40:49 »

Näin viime yönä unta, että juoksin ja olin raskaana. Pääsin kohteeseeni juosten ja olin hyvinkin ylpeä saavutuksestani Smiley
Olin unessa rakastunut lapsuuden ystäväni rakastettuun ja kerroin siitä tälle ystävälleni. Olimme menossa tämän miehen kanssa naimisiin.

Voisiko joku tulkita tämän unen coolsmiley

Täytyy lisätä tähän, että näin taas raskausunen! Raskaus ei ollut toivottu, ja isäehdokkaita oli kolme buck2

Ovatkohan nämä unet viestiä jostain tulevasta muutoksesta?!

Asioita, joita sinun pitäisi edistää. Edistämättöminä painavat sinua ja juoksemalla yrität niiltä karkuun. Tekemällä päätöksiä asioissa, jotka eivät ole mieleisiä, tällaiset raskausunet loppuvat. Siirrä edes osia noista ikävistä asioista johonkin tulevaan ajankohtaa / hyllylle/ yms unessasi tai todellisuudessa, kun hoksaat mitä ne ovat.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3199 : 03.01.2014 17:44:57 »

Näin viime yönä unta, että juoksin ja olin raskaana. Pääsin kohteeseeni juosten ja olin hyvinkin ylpeä saavutuksestani Smiley
Olin unessa rakastunut lapsuuden ystäväni rakastettuun ja kerroin siitä tälle ystävälleni. Olimme menossa tämän miehen kanssa naimisiin.

Voisiko joku tulkita tämän unen coolsmiley

Täytyy lisätä tähän, että näin taas raskausunen! Raskaus ei ollut toivottu, ja isäehdokkaita oli kolme buck2

Ovatkohan nämä unet viestiä jostain tulevasta muutoksesta?!

Asioita, joita sinun pitäisi edistää. Edistämättöminä painavat sinua ja juoksemalla yrität niiltä karkuun. Tekemällä päätöksiä asioissa, jotka eivät ole mieleisiä, tällaiset raskausunet loppuvat. Siirrä edes osia noista ikävistä asioista johonkin tulevaan ajankohtaa / hyllylle/ yms unessasi tai todellisuudessa, kun hoksaat mitä ne ovat.

Kiitos t.touhula  smitten
Taidankin tietää mitä nämä asiat ovat Sad
tallennettu
lupu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #3200 : 04.01.2014 13:51:51 »

näin unen viime yönä Michael Scumaherin pojasta, joka piti vasemmassa kädessään kahta pajuista joulukranssia (ilman koristeita, ja olivat vähän isompia kuin ne oveen kiinnitettävät) ja oikeassa kädessä oli yksi samanlainen, herättyäni näin kuin visiona Scumin hiestä märät kasvot, taistelee, taistelee...
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #3201 : 04.01.2014 19:40:04 »

Hei nää mun unet isästä jatkuu...
Näin unta että isäni vaimo joi kaljaa ja sanoi iloisesti että onneksi tämä on nyt ohi, ei tarvi hoitaa!
Isäni kuoli unessa.. Pääsin häntä katsomaan mutta en muista näinkö häntä!
Unesta kuitenkin jäi mieleen se miten onnellinen isäni vaimo oli hänen kuolemasta..
Mitä mahtaa tarkoittaa??
tallennettu
kädetön tyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #3202 : 04.01.2014 22:30:32 »

Oon muutamana yönä nähnyt unta mehiläisistä/Ampiaisista. ekana yönä unessa se pisti minuu varpaaseen ja seuraavana yönä se oli mulla sormien välissä ja jotenkin tarkastelin sitä aurinkoa vasten.

Viimeyönä tuli joku kateuden tunteen vapautusuni, kiellän normaalielämässä kadehtimisen täysin, ehkä itseänikin huijaavalla tavalla mutta tappelen vastaan viimeiseen asti, yleensä sanon suoraan ihmiselle että olen todella kateellinen jostain mutta samalla kuitenkin iloinen ko. asiasta toisen puolesta, ja onnekseni tarkoitan sitä Smiley unessa olin ihan kummallisista asioista kateellinen, jostain kauheen rumasta korvakorusta jne, mutta unessa en snaonut asiasta ollenkaan toiselle niinkun normaalielämässä ihailen jonkun kykyjä/asioita/vaatteita mitä vaan  Shocked  hyvin kumman fiiliksen uni oli se.

N. viikon ajan oon nähnyt tosi paljon unia, oli vähän aika apätkä että en nähnyt niitä juuri ollenkaan, tai en ainakaan muista. Niistä on viimepävinä tullut todella selkeitä ja mjuistankin ne tosi hyvin.

Viimeyönä olin myös junassa, oli tosi paskat raiteet ja vaunut oli jotain kummallisia avoversioita, vain laudat pyörillä jotka kulki kiskojen päällä ja vaunuista toiseen piti hyppiä Cheesy
tallennettu

“Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever. It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.”
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3203 : 05.01.2014 18:42:21 »

Hei nää mun unet isästä jatkuu...
Näin unta että isäni vaimo joi kaljaa ja sanoi iloisesti että onneksi tämä on nyt ohi, ei tarvi hoitaa!
Isäni kuoli unessa.. Pääsin häntä katsomaan mutta en muista näinkö häntä!
Unesta kuitenkin jäi mieleen se miten onnellinen isäni vaimo oli hänen kuolemasta..
Mitä mahtaa tarkoittaa??

Lyhyestä virsi kaunis:
Koen että sinä vapaudut sisäisistä vaateistasi olla toisille mieliksi sekä tarpeestasi esittää jotain mitä kuvittelet toisten odottavan sinulta. (Useimmat unien persoonat kuvaavat unennäkijän persoonan eri puolia.)
« Viimeksi muokattu: 05.01.2014 18:43:58 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #3204 : 06.01.2014 15:06:10 »

No nyt on sekin uni nähty, jossa töllötän elokuvaa videolta ja kuvassa kahdella tytöllä on Angry Birds-pehmolelut kainalossa. Oikein sitten kelaan sitä eestaas että näen mitkäs hahmot siinä kyseessä ovat.  buck2
tallennettu
Oxyg3n
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #3205 : 09.01.2014 13:03:25 »

Ite tuli nähtyy viime yönä todella friikkiä unta. Tyttöystävä meni aivan hämilleen kun kerroin tän heti herättyäni sille.

Unessa oli 17.12.2013. Oltiin tyttöystävän kanssa lähdössä viettämään joulua toiselle paikkakunnalle autolla, mutta päätettiin käydä vielä valintatalossa hakemassa matkaevästä. Valintatalossa tuli vastaan EX-tyttöystävä joka tuli spontaanisti halaamaan muo ja kertoi, että sillä oli ollut ikävä. Tyttöystävä veti tästä heti kilarit ja häipyi heti lopullisesti, veti kai sen johtopäätöksen että mulla oli salasuhde. Sen jälkeen päädyin joen rannassa olevaan vanhaan puusta tehtyyn baariin, jossa ostin suklaan makuisen meksiko-lonkeron, jonka kanssa lähdin baarista pois. Baarista lähdettyäni törmäsin mustaan naaras karhuun joen rannalla, jolla oli poikasia. Tekeydyin kuolleeksi ja karhu tuli sitten nuuskimaan muo ja näykkimään hampaillaan, se katkoi hampaillaan myös kolme sormea mun oikeasta kädestä. Onnistuin kuitenkin pysymään täysin tyynenä. Sen jälkeen se kyllästyi ja lähti. Tämän jälkeen menin ottamaan googlella selvää karhuista ja sain selville, että ne tekee kuolleiden ympärille kokkoja, joissa lämpötila voi nousta jopa tuhanteen asteeseen. Tän jälkeen sain puhelinsoiton, jossa mut määrättiin töihin johonkin Helsingissä Pasilan aseman lähellä olevaan ammattikorkeakoulun kauppaosaston kirjanpitäjäksi/arkistoijaksi. Siellä muo opasti töihin joku lyhyt ruma tummahiuksuninen kaljuuntuva mies, joka käyttäytyi muo kohtaan tylysti ja elitistisesti.

Että WFT?!
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3206 : 09.01.2014 13:18:57 »

Tulee mieleen, että olet monessa asiassa ihan vaan omien energioittesi varassa, mutta tuo Yläkerran Iskä aina heittää sulle apuja / auttajia. Lisäksi symboliikasta on luettavissa, että liiaksi keskityt iloitteluun, josta tämä uni sinua varoittaa - samalla kehottaen ryhtymään luovuuden asialle. Tod näk itsessäsi olisi potkua härnätä luovuudellasi myös verokarhua, joka tässä unessa pureskelee sinua näykiskellen, kuten eläimillä on tapana ihastumisensa ilmoittaa.
Kokonaisuutena uskallan kutakuinkin heittää sinulle ehdotuksen:
Ota unestasi vaarin ja ryhdy kirjaamaan menojasi sekä tuojasi nykyistä huolellisemmin, sekä
mikäli tunnistat itsessäsi luovuutta
ota se 'talous'käyttöön eli tuottavaksi tekijäksi elämällesi, makaathan elämänlähteen (virtaava vesi = joki) äärellä. Kaikki olemme saaneet veden ja liejun sekoituksesta alkumme. Vihdoinkin tämän totuuden ovat havainneet tiedemiehetkin, kun löysivät kaikessa elävässä olevan geenipätkän viimein mudasta. Aiemmin se on löydetty sekä kasveista, eläimistä että ihmisistä.

Vahva uni, uuden alku. Mikä tämä elitistinen hemmo on, se ei vielä minulle selvinnyt, mutta muista symboleista päättelisin, että kyseessä on vanhaa viisautta edustava persoona, joka katselee sinua nenänvarttaan pitkin, koska et ilmeisesti vielä osaa nivoa nykytietoa ikiaikaiseen...
« Viimeksi muokattu: 11.02.2014 11:59:30 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3207 : 09.01.2014 13:23:16 »

kädetön tyttö:

Nyt vasta oivalsin, mitä nousee ampiais/mehiläis-unestasi. Tutkailepa, mikä vaiva sinulla on kehossasi. Rasitatko liikaa raajojasi ja niistelevä kipu unissasi heijastuu todellisesta rasituskipristelystä vai onko joku perussairaus joka vaikuttaa ääreisverenkiertoon sekä ääreishermostoon, josta kipuilu johtuu, sekä siirtyy uniisikin varoittamaan. Onko suvussasi esim diabetesta?

Kuinka toivonkaan olevani väärässä!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
kädetön tyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #3208 : 09.01.2014 22:47:02 »

ei mulla diabetesta ole, kilpirauhasen vajaatoiminta kyllä. nyt kun oikein mietin niin kipuja eniten niissä kohdissa missä raajat on keskikehossa kiinni, hartiat, niska, lonkat. säteilevää sellasta. mut oman kroppani kanssa ollu kaikennäköstä hässäkkää monestakin syystä, enkä oikeastaan ihmettelekään niitä kipuja. viimeviikkoina/parin kk aikana oon nähnyt todella paljon unia, sitä aikaisemmin oli pitkä pätkä että en nähnyt niitä ollenkaan. oikeestaan kiva et niitä on alkanut tulla taas, on joku muukin todentuntuinen maailma kun tämä Smiley
tallennettu

“Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever. It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.”
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3209 : 11.01.2014 16:55:25 »

Muista aina, kun kipuja ilmenee:
Tärkein ja turvallisin kipu on paranemiskipu. Voi olla, kun kerran pitkästä aikaa näet unia, että kyse onkin normaalimpaan oloon palautumisesta, johon lähes aina liittyy paranemiskipu. Älä siis pelkää tuota tilannetta.  Cheesy

Kilpirauhasen vajaatoiminnalla runsaasti erilaisia vaikutuksia kehon toimintaan, varsinkin aineenvaihduntaan ja sen kautta.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2014 16:56:56 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: