Sivuja: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106672 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3180 : 19.12.2013 17:00:50 »

Viimeöisessä unessani olin menossa naimisiin, muistan kuinka minulla oli  kaunis valkoinen mekko, kun puin sen päälleni, petyin hieman sillä etupuolelta se näytti mielestäni hieman rumalta, kun kaulaaukko ei ollutkaan ns. v-mallinen vaan "suljettu" siinä oli pitsiä, eniten häiritsi kuitenkin se että pitsin keskellä oli semmonen tosipieni valkoinen, ikäänkuin neulekukka ja yritin repiä sitä irti. unessa tajusin että mekko on kaiken kaikkiaan erittäin kaunis, mutta minun piti vain totutella siihen ajatukseen, ettei se ollut Juuri sellainen kuin olin haaveillut vaan vain melkein. Toivottavasti joku nyt honasi millaista mekkoa tarkoitin  laugh Kiinnitin unessa niin paljon huomiota mekon ulkonäköön ja siihen pieneen häiritsevään yksityiskohtaan, että oletan että tämän unen tulkinta on erityisen tärkeää.  Muistan unesta myös pienen punaisen kaksiovisen auton, jota ajan hieman epävarmasti, sillä en ole vielä saanut ajokorttia  crazy2 Voisiko joku tulkita tämän unen minulle? Niin ja minua on jäänyt häiritsemään eräästä vanhasta unestani se että rakkaani kuolee, samoin kun kaksi rakasta kissaani. Mitä se tarkoittaa?   Kiitos kaunis teille! smitten

tahto mennä ja touhuta, liittyä yhteen muun energian kanssa, jotta elämä sujuisi entistä paremmin. Kuitenkin sinulle vain sinun näkemys tärkeä. Oppimisen paikka? Hyväklsy muut yhteistyöhön kanssasi ja saat vähemmällä enemmän. Ota itsellesi selvä suunta, mitä tahdot ja mitä et ja ajosi unessakin on varmempaa. Epävarma ajo kertoo, ettet oikein tiedä mitä tehdä - minne mennä. Silloin tie (elämäsi) mutkittelee eri tahtiin auton (omien energioittesi)  kanssa. Lopputulema on että usein putoat tieltä.. .siis ellet tee itsellesi selvää päätöstä mitä nyt tahdot, ja sen tehtyäsi taas uusi päätös seuraavalle elämän etapille.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3181 : 19.12.2013 17:02:30 »

Isäni on aika heikkona..
Näin muutama yö sitten unta että jouduin "kantamaan" isääni  Undecided annoin tukea että pääsi liikkeelle ja olin viemässä häntä johonkin mikä ei unessa selvinnyt.. Ja joku aika sitten näin hänestä myös unta missä hän oli todella iloinen ja puhelias  :Smiley
Ja en edes muista koska viimeksi hän olisi hymyillyt tai oltaisiin oikeasti keskusteltu kunnolla...
Mitä mahtaa tarkoittaa...

Puhu asiat selviksi ennen kuin on myöhäistä. Seilu voisi kohdata seilun ja entaa voimia myös siihen aikaan, kun häntä ei enää ole. Auta häntä, kuten hän on auttanut sinua oppimaan monia asoita elämässä, alkutaipaleellasi siis.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3182 : 19.12.2013 17:04:01 »

Olen nähnyt viimeaikoina useita unia lentokentistä, lentokoneista ja lentämisestä. Viimeisin taisi olla neljäs tai viides.

Meitä oli koneessa minä ja joitain perheeni jäseniä ja muita tuttavia. Usein unissani viimeaikoina joku läheisistäni on ollut pikkulapsi, niin nytkin. Kone lähti kiihdyttämään nousua varten ja minä istuin aivan edessä ja nousu tuntui siinä jotenkin paljon selkeämmin kuin muistin. Kone nousi hetken aikaa, mutta jäikin sitten lentämään matalalla, jonkin huvipuiston läpi. Siellä puikkelehdittiin huvilaitteiden välistä ennen kuin taas yritettiin nousua. Olin edelleen koneen etuosassa ja sitten turvavyössäni oli jotain vikaa. Käännyin jotenkin ympäri niin, etten enää istunutkaan penkillä, vaan olinkin yhtäkkiä tavallaan kuin riippuliitämässä, jalat roikkui ilmassa, mutta olin turvavyöllä kiinni.
Olin siis muka lentokoneessa, mutta kuitenkin olin sen ulkopuolella ja tunsin ilmavirran. ...sitten katsoin karttaa, jossa oli lentoreittejä suomen yli. Kaikki menivät joko länteen tai pohjoiseen. Tarkistin minkä huvipuiston yli lennettiin, ja jostain syystä karttaan oli merkitty myös syntymäpaikkakuntani, joka on niin pieni, ettei isoissa kartoissa yleensä ole. Oli kaiketi sitten tuon lentokoneen reitillä. Jossain vaiheessa lentoni aikana kyytiin yritti maasta hypätä punapaitainen mies, jonka kädet olivat jotenkin halvaantuneet(jälkikäteen ajateltuna ehkä exäni näköinen) . En ole varma yritinkö tosissani, mutta kuitenkin  hän putosi kyydistä. En jäänyt sitä harmittelemaan. Olin taas lentokoneen sisällä ja lentoemäntä lupasi katsoa seuraavan nousuyrityksen jälkeen, mikä turvavyössäni on vikana. Asettelin sen niin kuin autoissa turvavyöt ovat, eli rinnan yli. Ja varoin painamasta punaista nappia, jollainen oli kaikkien turvavöissä hätäaukaisua varten (nappi olisi aukaissut turvavyön ja ilmeisesti laukauissut jonkin heittoistuimen onnettomustilanteessa.)


Irtiotto arjesta lienee paikallaan. ÄLä ohjelmoi kaikkea aikaasi ja alat voida paremmin.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3183 : 22.12.2013 09:16:05 »

Hei!
Kiinnostaisi kovasti kuulla teidän mielipiteitä tietyistä unistani.  Smiley Olen selaillut unikirjoja, mutta niistäkään ei löydy kaikkia mitä haluaisin löytää.
Eli siis nyt olen parina yönä nähnyt kuolemaan liittyviä unia. Kuulostaapa kamalalta..  idiot2
Yhdessä olin pakosalla jossain basaarin tyyppisellä torilla, kunnes ilman halki lensi kirves jonkun kaljun valkopukuisen miehen päähän. Mies tuupertui maahan ja jostain juoksi pieni poika miehen luo itkemään (poika oli myös kalju ja valkoisiin pukeutunut).
Pojalta putosi puukenkä maahan eteeni, jolloin myös rupesin itkemään.

Toisella kertaa soutelin veneellä jollain pienellä järvellä. Vesi oli hyvin kirkas ja tyyni (pohja näkyi).
Hetken kuluttua laiturin läheisyyteen veden alle ilmestyi kuollut mies. Ruumis oli ihan liikkumatta, kellui vain veden alla pohjassa.
Olin hyvin surullinen. Ajattelin, että voi mies raukkaa mitähän hänelle on tapahtunut.. Samalla kuitenkin tuli tunne, että hän on minun apuni ulottumattomissa enkä voisi auttaa.

Jotenkin niin surullisia nämä unet ja mietin miksi pitää nähdä tämmöisiä..
Viimeisen ns. kummallisen unen kanssa tulikin yhteensattuma oikean elämän kanssa.
Olin nukkunut sitä edellisen yön huonosti ja olin hyvin väsynyt.
Unessa eteeni tuli valkoisiin pukeutunut hohtava nuori nainen. Ei hän ehtinyt oikein mitään tehdä tai sanoa kun rupesin käsillä huitomaan, että ei nyt ei nyt mä haluan vaan nyt nukkua ei nyt ei nyt.
Sitten säpsähdinkin hereille ja jälleen nukuin senkin yön huonosti.

Katsoin aamulla löytyisikö unikirjasta tähän mitään, ja olihan sielä jotain. Valkoisiin pukeutunut nainen tuo sen mukaan kuoleman sanoman. No suunnilleen viikkoa myöhemmin sain ilmoituksen, että lapsuuteni parasystävä oli nukkunut pois.  Cry
Olikohan tämä vain yhteensattuma vai yrittikö joku henkimaailmasta tulla kertomaan..
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3184 : 22.12.2013 12:14:14 »

Ties monettako kertaa uni tutusta paikasta (ei ole tunnistettavissa oleva sijainti), jossa paljon vanhoja ( 1700-1900 ajalta) autioita taloja, jotka ovat modernin rakentamisen tiellä ja tuhottaviksi määrätty Cry . Osa taloista suhteellisen koskemattomia, toiset puoliksi romahtaneita. Vartioituja ja siksi niiden seassa liikkuminen omalla vastuulla. Seikkailin taloissa jonkun ystäväni kanssa tutkimassa ja löysin vaikka mitä. Mihinkään en koske, enkä mitään sieltä vie, kunhan uteliaisuuttani katselen vaan. Joistakin muistelen löytäneeni sänkyynsä nukkuneita vainajia ja suhtautumiseni niihin on ollut neutraali ( ei aiheuta reaktiota minussa).

Ensimmäisenä tulee mieleen, että sielu kaipaa jotain mennyttä, jota ei ole tässä elämässä ja jota ei ole enää mahdollista pelastaa? Tuhoaminen edustaa muuta maailmaa, joka kylmästi vaan toimii kuin kone mistään mitään välittämättä..
Silti, tuo kokonaisuus on hämärä... Huh




« Viimeksi muokattu: 22.12.2013 12:26:11 kirjoittanut Varjotar » tallennettu

Kuuntele tuulta.
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #3185 : 24.12.2013 09:08:22 »

Näin unta että istuttiin porukalla autossa ja tappelin yhden miehen kanssa, riita lähti mun koirista. Oli väkivaltaakin riidassa. Äitini koitti koko matkan rauhotella mua. Kun poistuttiin autosta koitin vielä astua tämän miehen sormille mutta astuinkin mummuni sormille.. Mummuni on siis oikeasti jo kuollut, juoksin halaamaan mummua ja itkin hänen sylissä ja hän sanoi että tulee luokseni muutamaksi päivää ettei mun tarvotse olla yksin. Äitini joka siis vielä elää niin tuli myös siihen minua lohduttamaan.. Heräsin siihen että itkin!
Mitä tämä uni voi tarkoittaa? Onko se totta että jos unessa koskee kuolleeseen niin se tarkoittaa kuolemaa?
Hyvää joulua kaikille  angel
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3186 : 26.12.2013 16:21:12 »

Hei!
Kiinnostaisi kovasti kuulla teidän mielipiteitä tietyistä unistani.  Smiley Olen selaillut unikirjoja, mutta niistäkään ei löydy kaikkia mitä haluaisin löytää.
Eli siis nyt olen parina yönä nähnyt kuolemaan liittyviä unia. Kuulostaapa kamalalta..  idiot2
Yhdessä olin pakosalla jossain basaarin tyyppisellä torilla, kunnes ilman halki lensi kirves jonkun kaljun valkopukuisen miehen päähän. Mies tuupertui maahan ja jostain juoksi pieni poika miehen luo itkemään (poika oli myös kalju ja valkoisiin pukeutunut).
Pojalta putosi puukenkä maahan eteeni, jolloin myös rupesin itkemään.

Toisella kertaa soutelin veneellä jollain pienellä järvellä. Vesi oli hyvin kirkas ja tyyni (pohja näkyi).
Hetken kuluttua laiturin läheisyyteen veden alle ilmestyi kuollut mies. Ruumis oli ihan liikkumatta, kellui vain veden alla pohjassa.
Olin hyvin surullinen. Ajattelin, että voi mies raukkaa mitähän hänelle on tapahtunut.. Samalla kuitenkin tuli tunne, että hän on minun apuni ulottumattomissa enkä voisi auttaa.

Jotenkin niin surullisia nämä unet ja mietin miksi pitää nähdä tämmöisiä..
Viimeisen ns. kummallisen unen kanssa tulikin yhteensattuma oikean elämän kanssa.
Olin nukkunut sitä edellisen yön huonosti ja olin hyvin väsynyt.
Unessa eteeni tuli valkoisiin pukeutunut hohtava nuori nainen. Ei hän ehtinyt oikein mitään tehdä tai sanoa kun rupesin käsillä huitomaan, että ei nyt ei nyt mä haluan vaan nyt nukkua ei nyt ei nyt.
Sitten säpsähdinkin hereille ja jälleen nukuin senkin yön huonosti.

Katsoin aamulla löytyisikö unikirjasta tähän mitään, ja olihan sielä jotain. Valkoisiin pukeutunut nainen tuo sen mukaan kuoleman sanoman. No suunnilleen viikkoa myöhemmin sain ilmoituksen, että lapsuuteni parasystävä oli nukkunut pois.  Cry
Olikohan tämä vain yhteensattuma vai yrittikö joku henkimaailmasta tulla kertomaan..

Kovasti paljon kuollutta energiaa, ikävintä että juuri siinä, mitä käytetään uusien asioitten aloittamisessa.Tarkkaile itseäsi, miksi toivot asiaa, jonka kuitenkin omilla toimillasi ja itseluottamuksen puutteella estät. Usko itseesi, niin muutkin alkavat uskoa sinuun. Toimi, kun sisäinen minäsi kehottaa sinua johonkin uuteen.
« Viimeksi muokattu: 30.12.2013 14:24:02 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3187 : 26.12.2013 16:23:47 »

Näin unta että istuttiin porukalla autossa ja tappelin yhden miehen kanssa, riita lähti mun koirista. Oli väkivaltaakin riidassa. Äitini koitti koko matkan rauhotella mua. Kun poistuttiin autosta koitin vielä astua tämän miehen sormille mutta astuinkin mummuni sormille.. Mummuni on siis oikeasti jo kuollut, juoksin halaamaan mummua ja itkin hänen sylissä ja hän sanoi että tulee luokseni muutamaksi päivää ettei mun tarvotse olla yksin. Äitini joka siis vielä elää niin tuli myös siihen minua lohduttamaan.. Heräsin siihen että itkin!
Mitä tämä uni voi tarkoittaa? Onko se totta että jos unessa koskee kuolleeseen niin se tarkoittaa kuolemaa?
Hyvää joulua kaikille  angel

Taidat taistella omaa kontrollin tarvettasi vastaan ja huomaamattasi astut vanhan viisauden sormille. Sitten vielä itket sitä. Sisäinen riitasi kehottavien oivallustesi ja kontrollintarpeesi välillä on syytä ratkoa, jotta toimesi etenisivät.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3188 : 26.12.2013 19:08:29 »

Kovasti paljon kuollutta energiaa, ikävintä että juuri siinä, mitä käytetään uusien asioitten aloittamisessa.Tarkkaile itseäsi, miksi toivot asiaa, jonka kuitenkin omilla toimillasi ja itseluottamuksen puutteella estät. Usko itseesi, niin muutkin alkavat uskoa sinuun. Toimi, kun sisäinen sisäinen minäsi kehottaa sinua johonkin uuteen.

Hmm.. Minulla on kyllä yksi projekti meneillään. Ajattelen välillä, että yritänkö kuuta taivaalta ja onko liian mahdoton tehtävä minulle yms. En kyllä ole tullut ajatelleeksi, että uneni liittyisi siihen. Mutta tuon tekstisi luettua, tuli se mieleen..
Ken tietää  Tongue Pisti kyllä miettimään  Smiley
Kiitos kommentista!
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3189 : 27.12.2013 15:40:05 »

Mitäköhän sellaiset unet/välähdykset tarkoittaa kun tulee nukkuessa sellainen outo/ahdistunut olo ja tulee jonkin läheisen tai tutun nimi ja jokin paha asia sen jälkeen mieleen esim. Santtu on kuollut,
Kun herää niin ei ole tapahtunut mitään pahaa,
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3190 : 27.12.2013 16:30:40 »

^Kuulostaa alitajunnan kummitukselta, eli pelkäät noita asioita.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3191 : 28.12.2013 19:34:52 »

Voi olla,mut outo tunne jää pitkäksi aikaa.
Ja näit on nyt tullu löyhästi liittyen että kyseinen henkilö on liikkuvassa tilassa esim.autolla(oikeassa ei uni maailmassa)
tallennettu
paukkre
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3192 : 29.12.2013 17:34:43 »

Sain viime yönä unessa lopputilin töistä entiseltä esimieheltäni. Aloin sitten itkemään hänen huoneessaan, että ettehän te näin voi tehdä luottamusmiehelle. Millä sitten maksan elatusmaksut, lainat ja elämisen yleensä. (olen eronnut ja elatusmaksut painaa oikeassa elämässä )
Sitten aloin selvittämään kuka oli väittänyt etten tee tarpeeksi työtä ja yhdessä vaiheessa esimieheni huoneessa oli paljon tyhjiä kaljapulloja joita sitten yhdessä heittelimme seinälle.

Toinen tapahtuma oli noin viikko sitten, heräsin siihen kun peilistä heijastui polttava valo niskaani kävin sitten WC:ssä ja kun palasin sänkyyn peti oli todella lämmin polvieni kohdalta. Jotenkin tässä sekoittuu fakta ja fiktio enkä enää osaa sanoa heräsinkö oikeasti vai en Sad
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3193 : 30.12.2013 11:20:00 »

Näin viime yönä unta, että juoksin ja olin raskaana. Pääsin kohteeseeni juosten ja olin hyvinkin ylpeä saavutuksestani Smiley
Olin unessa rakastunut lapsuuden ystäväni rakastettuun ja kerroin siitä tälle ystävälleni. Olimme menossa tämän miehen kanssa naimisiin.

Voisiko joku tulkita tämän unen coolsmiley

Täytyy lisätä tähän, että näin taas raskausunen! Raskaus ei ollut toivottu, ja isäehdokkaita oli kolme buck2

Ovatkohan nämä unet viestiä jostain tulevasta muutoksesta?!
« Viimeksi muokattu: 31.12.2013 09:34:58 kirjoittanut july11 » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3194 : 30.12.2013 14:23:19 »

Kovasti paljon kuollutta energiaa, ikävintä että juuri siinä, mitä käytetään uusien asioitten aloittamisessa.Tarkkaile itseäsi, miksi toivot asiaa, jonka kuitenkin omilla toimillasi ja itseluottamuksen puutteella estät. Usko itseesi, niin muutkin alkavat uskoa sinuun. Toimi, kun sisäinen sisäinen minäsi kehottaa sinua johonkin uuteen.

Hmm.. Minulla on kyllä yksi projekti meneillään. Ajattelen välillä, että yritänkö kuuta taivaalta ja onko liian mahdoton tehtävä minulle yms. En kyllä ole tullut ajatelleeksi, että uneni liittyisi siihen. Mutta tuon tekstisi luettua, tuli se mieleen..
Ken tietää  Tongue Pisti kyllä miettimään  Smiley
Kiitos kommentista!

Vertauksellisesti: Jos tahdot hyvät kyydit kelkkamäessä, työnnä kelkka vauhtiin ja hyppää kyytiin vasta sitten...
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: