Sivuja: 1 ... 210 211 [212] 213 214 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106645 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3165 : 22.11.2013 15:24:56 »


oliko tässä kirjoittajan uni?
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
mija85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #3166 : 24.11.2013 01:00:29 »

mäpäs tuun tänne kysymään osaisko joku avata yhtään tätä unta.. oli jotenkin niin outo ja hassu fiilis aamulla kun heräsi. Olin myös hyvin onnellinen siitä että heräsin sen oman aviomiehen vierestä Cheesy

Näin siis toissayönä unta joka nyt jäi vaivaamaan sitten kuitenkin.. Unessa ihastuin todella palavasti mieheen, muistan hämmästelleeni sitä tunnetta että kuinka voin ihastua noin vaikka minulla on jo aviomies jota rakastan.

No, unessa järkättiin sitten jopa häät (suht nopealla aikataululla) ja jotenkin unessa ei ollut edes esteenä se että olin jo naimisissa?!

Mieheni otti yllättävän iisisti tilanteen, oli todella surullinen mutta sanoi ymmärtävänsä ja oli onnellinen että pääsisin myös rahakkaisiin naimisiin (meillä on taloudellisesti todellisuudessa tiukkaa ja mies oikeastikin ajattelee niin ettei hän pysty tarjoamaan meille sitä mitä "ansaitsisimme",olemme käyneet tästä paljon keskusteluja että minä en niin ajattele).

Alttarilla mulla kuitenkin mieli muuttui, katsoin tätä uutta miestä ja tajusin "ei helvetti,en mä sua halua" mulla olikin jo se mies ketä mä rakastin ja kenen kanssa halusin olla.
Joten palasin anelemaan aviomieheltäni anteeksi, hän myös antoi ja oli todella helpottunut päätöksestäni.

tallennettu
Mithrindel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3167 : 24.11.2013 21:17:39 »

Osaisikohan joku jelppiä tulkitsemaan tätä unta...tai unen osaa, oikeastaan.

Maailma oli sellainen sininen 3d-tyyppinen, niinkuin jossain pelissä, maisemia ei tavallaan ollut, vain sinistä. Olin unessa jonkun tuntemattoman tytön kanssa. Ei ole hajuakaan, mitä unessa tapahtui aiemmin, mutta yhtäkkiä minusta oli tullut jonkinlainen voimakas maagikko/muu vastaava. Tyttö halusi lähteä suorittamaan jotakin tehtävää, mitä minä en hyväksynyt, en sitten millään. Perustelin päätöstä sillä, että meistä on nyt tullut "vanhimpia", niinkuin jonkun heimon vanhimmat tms. Tyttö lähti suorittamaan kuitenkin tehtäväänsä. Minä lähdin kuljeskelemaan metsään (vaikka maisemia ei kunnolla ollutkaan, metsä se oli) ja polulla minua vastaan käveli susi ja poikanen.

Yhtäkkiä seisoin "jossakin", tyhjyydessä, en missään. Oikealla puolella oli minun olemukseni kuvattuna sellaisena kiemurana, vasemmalla puolellani suden olemus. Molemmat olivat sellaisissa kuplissa. "Kohtauksessa" oli ihan mielettömän voimakas tunne. Yritin yhdistää minun ja suden olemuksia. Ne hylkivät toisiaan kuin magneetit, mutta tiesin, että näin kuuluu tehdä ja olemuksien kuuluu yhdistyä, se vain vaatii työtä. Työnsin ja työnsin olemuksia kohti ja ne lähenivät lähentymistään, kunnes ne yhdistyivät ja todella kliseisesti välähti valkoinen valo.

Sittenpä heräsinkin, todella hämmentyneenä. Muistan edelleen tuon unen voimakkaan tunteen.
tallennettu
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #3168 : 11.12.2013 14:57:20 »

Olen nähnyt viimeaikoina useita unia lentokentistä, lentokoneista ja lentämisestä. Viimeisin taisi olla neljäs tai viides.

Meitä oli koneessa minä ja joitain perheeni jäseniä ja muita tuttavia. Usein unissani viimeaikoina joku läheisistäni on ollut pikkulapsi, niin nytkin. Kone lähti kiihdyttämään nousua varten ja minä istuin aivan edessä ja nousu tuntui siinä jotenkin paljon selkeämmin kuin muistin. Kone nousi hetken aikaa, mutta jäikin sitten lentämään matalalla, jonkin huvipuiston läpi. Siellä puikkelehdittiin huvilaitteiden välistä ennen kuin taas yritettiin nousua. Olin edelleen koneen etuosassa ja sitten turvavyössäni oli jotain vikaa. Käännyin jotenkin ympäri niin, etten enää istunutkaan penkillä, vaan olinkin yhtäkkiä tavallaan kuin riippuliitämässä, jalat roikkui ilmassa, mutta olin turvavyöllä kiinni.
Olin siis muka lentokoneessa, mutta kuitenkin olin sen ulkopuolella ja tunsin ilmavirran. ...sitten katsoin karttaa, jossa oli lentoreittejä suomen yli. Kaikki menivät joko länteen tai pohjoiseen. Tarkistin minkä huvipuiston yli lennettiin, ja jostain syystä karttaan oli merkitty myös syntymäpaikkakuntani, joka on niin pieni, ettei isoissa kartoissa yleensä ole. Oli kaiketi sitten tuon lentokoneen reitillä. Jossain vaiheessa lentoni aikana kyytiin yritti maasta hypätä punapaitainen mies, jonka kädet olivat jotenkin halvaantuneet(jälkikäteen ajateltuna ehkä exäni näköinen) . En ole varma yritinkö tosissani, mutta kuitenkin  hän putosi kyydistä. En jäänyt sitä harmittelemaan. Olin taas lentokoneen sisällä ja lentoemäntä lupasi katsoa seuraavan nousuyrityksen jälkeen, mikä turvavyössäni on vikana. Asettelin sen niin kuin autoissa turvavyöt ovat, eli rinnan yli. Ja varoin painamasta punaista nappia, jollainen oli kaikkien turvavöissä hätäaukaisua varten (nappi olisi aukaissut turvavyön ja ilmeisesti laukauissut jonkin heittoistuimen onnettomustilanteessa.)
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3169 : 11.12.2013 15:12:18 »

Mun rakkaat kullannuppuni olivat pistäneet viimeyön unessa paikat sileeksi.. siis koko kämpän, keittiökalusteita myöten kaikki oli revitty irti. Että mitähän tästä voisi päätellä?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3170 : 13.12.2013 12:18:34 »

Leivoin kotona pullaa ja ajattelin, että voin jättää uunin päälle kun käyn vierailulla tuttujen luona. Kaksi kissaani olivatkin sitten kaksi rottaa.
Lähdin käymään ja sitten kahden tunnin päästä vieraiden luona tajusin, että mitä helvet... mä oon menny tekee, oonko ihan idiootti, että pullathan syttyy tulee -> kämppä ja elukat palaa. Paniikissa sitten kuulin jo korvissani palosireenien äänen ja kenkiä laittaessani jalkaan -heräsin.
Olin onnellisesti lemmikkieni ympäröimä( kissat) ja kaikki hyvin smitten

Aikaisemmin olen muutamaan otteeseen nähnyt saman unen siitä, että minulla on lemmikkinä useampia koiria. Tulen matkalta jolla olen saattanut olla useampia kuukausiakin. Tajuan kotiovella, että ei ...., olen jättänyt ne tänne yksin ilman ruokaa ja vettä. Ovat olleet kumminkin vielä kunnossa kun olen niitä asunnosta (kaikkia en ole aina löytänyt) etsinyt.

Mikä lie alitajuinen pelko pienteni menettämisestä oman virheen takia?
tallennettu

Kuuntele tuulta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3171 : 13.12.2013 15:25:22 »

Mun rakkaat kullannuppuni olivat pistäneet viimeyön unessa paikat sileeksi.. siis koko kämpän, keittiökalusteita myöten kaikki oli revitty irti. Että mitähän tästä voisi päätellä?

Tuhlaat huomiosi kautta energiaa olevaisiin, jotka haittaavat / tuhoavat sinun elämääsi.

Käytä energiasi omaan elämääsi ja vasta ylimääräinen kullloinkin hädässä olevaan / -viin, juuri ja juuri toisen / toisten selviytyä. Sitten taas keskity itseesi ja tällaiset unet loppuvat
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3172 : 13.12.2013 15:33:17 »

Leivoin kotona pullaa ja ajattelin, että voin jättää uunin päälle kun käyn vierailulla tuttujen luona. Kaksi kissaani olivatkin sitten kaksi rottaa.
Lähdin käymään ja sitten kahden tunnin päästä vieraiden luona tajusin, että mitä helvet... mä oon menny tekee, oonko ihan idiootti, että pullathan syttyy tulee -> kämppä ja elukat palaa. Paniikissa sitten kuulin jo korvissani palosireenien äänen ja kenkiä laittaessani jalkaan -heräsin.
Olin onnellisesti lemmikkieni ympäröimä( kissat) ja kaikki hyvin smitten

Aikaisemmin olen muutamaan otteeseen nähnyt saman unen siitä, että minulla on lemmikkinä useampia koiria. Tulen matkalta jolla olen saattanut olla useampia kuukausiakin. Tajuan kotiovella, että ei ...., olen jättänyt ne tänne yksin ilman ruokaa ja vettä. Ovat olleet kumminkin vielä kunnossa kun olen niitä asunnosta (kaikkia en ole aina löytänyt) etsinyt.

HUOM!!! Unesi kehottavat keskittymään olennaisimpaan elämässäsi. Säästyt siten turhilta suruilta ja harmeilta. Energiahukkaa kaikki  tyynni tämänkin unen sanoma. Muistakaa hvät ihmiset, että ihmisen keho ja sen energiat ovat tarkoitetut kunkin kohdallaan täyttää

Mikä lie alitajuinen pelko pienteni menettämisestä oman virheen takia?

Lemmikkisi edustavat varaenergiaasi, jonka jätät tuhoutumaan, kun kiirehdit asiasta toiseen holtittomasti.
Terve itsekkyys (keskittyminen ensin omien asioitten hoitamiseeen, paitsi jos toinen on kuolemanvaarassa tms)  antaa sinulle mahdollisuuden elää se elämä, johon sinut on valmiuksinesi valmistettu 'jo äitisi kohdussa',
Olen nähnyt viimeaikoina useita unia lentokentistä, lentokoneista ja lentämisestä. Viimeisin taisi olla neljäs tai viides.

Meitä oli koneessa minä ja joitain perheeni jäseniä ja muita tuttavia. Usein unissani viimeaikoina joku läheisistäni on ollut pikkulapsi, niin nytkin. Kone lähti kiihdyttämään nousua varten ja minä istuin aivan edessä ja nousu tuntui siinä jotenkin paljon selkeämmin kuin muistin. Kone nousi hetken aikaa, mutta jäikin sitten lentämään matalalla, jonkin huvipuiston läpi. Siellä puikkelehdittiin huvilaitteiden välistä ennen kuin taas yritettiin nousua. Olin edelleen koneen etuosassa ja sitten turvavyössäni oli jotain vikaa. Käännyin jotenkin ympäri niin, etten enää istunutkaan penkillä, vaan olinkin yhtäkkiä tavallaan kuin riippuliitämässä, jalat roikkui ilmassa, mutta olin turvavyöllä kiinni.
Olin siis muka lentokoneessa, mutta kuitenkin olin sen ulkopuolella ja tunsin ilmavirran. ...sitten katsoin karttaa, jossa oli lentoreittejä suomen yli. Kaikki menivät joko länteen tai pohjoiseen. Tarkistin minkä huvipuiston yli lennettiin, ja jostain syystä karttaan oli merkitty myös syntymäpaikkakuntani, joka on niin pieni, ettei isoissa kartoissa yleensä ole. Oli kaiketi sitten tuon lentokoneen reitillä. Jossain vaiheessa lentoni aikana kyytiin yritti maasta hypätä punapaitainen mies, jonka kädet olivat jotenkin halvaantuneet(jälkikäteen ajateltuna ehkä exäni näköinen) . En ole varma yritinkö tosissani, mutta kuitenkin  hän putosi kyydistä. En jäänyt sitä harmittelemaan. Olin taas lentokoneen sisällä ja lentoemäntä lupasi katsoa seuraavan nousuyrityksen jälkeen, mikä turvavyössäni on vikana. Asettelin sen niin kuin autoissa turvavyöt ovat, eli rinnan yli. Ja varoin painamasta punaista nappia, jollainen oli kaikkien turvavöissä hätäaukaisua varten (nappi olisi aukaissut turvavyön ja ilmeisesti laukauissut jonkin heittoistuimen onnettomustilanteessa.)
kuten Raamattukin runollisesti jo yli tuhannen vuotta on  kertonut. Siis vanhaa viisautta.

koet tarvetta muutoksiin, irtiottoihin. Tee matka ja palaa omaanihanaan elämääsi tekemään oivallusten antamat muutokseet.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3173 : 13.12.2013 15:36:26 »

mäpäs tuun tänne kysymään osaisko joku avata yhtään tätä unta.. oli jotenkin niin outo ja hassu fiilis aamulla kun heräsi. Olin myös hyvin onnellinen siitä että heräsin sen oman aviomiehen vierestä Cheesy

Näin siis toissayönä unta joka nyt jäi vaivaamaan sitten kuitenkin.. Unessa ihastuin todella palavasti mieheen, muistan hämmästelleeni sitä tunnetta että kuinka voin ihastua noin vaikka minulla on jo aviomies jota rakastan.

No, unessa järkättiin sitten jopa häät (suht nopealla aikataululla) ja jotenkin unessa ei ollut edes esteenä se että olin jo naimisissa?!

Mieheni otti yllättävän iisisti tilanteen, oli todella surullinen mutta sanoi ymmärtävänsä ja oli onnellinen että pääsisin myös rahakkaisiin naimisiin (meillä on taloudellisesti todellisuudessa tiukkaa ja mies oikeastikin ajattelee niin ettei hän pysty tarjoamaan meille sitä mitä "ansaitsisimme",olemme käyneet tästä paljon keskusteluja että minä en niin ajattele).

Alttarilla mulla kuitenkin mieli muuttui, katsoin tätä uutta miestä ja tajusin "ei helvetti,en mä sua halua" mulla olikin jo se mies ketä mä rakastin ja kenen kanssa halusin olla.
Joten palasin anelemaan aviomieheltäni anteeksi, hän myös antoi ja oli todella helpottunut päätöksestäni.



hoitakaa suhteenne onnellisuutta ensin  ja universaalit energiat antavat ös taloutenne kukoistaa. Rakastelu ja muu läheisyyden tarpeen tyydytys ei kysy ylimäräistä rahaa. Turhat ostokset toistaiseksi laittakaa pannaan, kas kun siihen ei tarvita paavin antámaa karkoitusta yhteisöstä (=pannaan julistaminen).
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #3174 : 14.12.2013 10:51:01 »

Isäni on aika heikkona..
Näin muutama yö sitten unta että jouduin "kantamaan" isääni  Undecided annoin tukea että pääsi liikkeelle ja olin viemässä häntä johonkin mikä ei unessa selvinnyt.. Ja joku aika sitten näin hänestä myös unta missä hän oli todella iloinen ja puhelias  :Smiley
Ja en edes muista koska viimeksi hän olisi hymyillyt tai oltaisiin oikeasti keskusteltu kunnolla...
Mitä mahtaa tarkoittaa...
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3175 : 14.12.2013 19:07:19 »

Miia, isasi tarvitsee sinua juuri nyt, yrita auttaa hanta ja keskusteke paljon hanen kanssaan, se on parasta mita voit tehda hanelle!
tallennettu
AfricaRozales
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #3176 : 14.12.2013 19:18:29 »

Viimeöisessä unessani olin menossa naimisiin, muistan kuinka minulla oli  kaunis valkoinen mekko, kun puin sen päälleni, petyin hieman sillä etupuolelta se näytti mielestäni hieman rumalta, kun kaulaaukko ei ollutkaan ns. v-mallinen vaan "suljettu" siinä oli pitsiä, eniten häiritsi kuitenkin se että pitsin keskellä oli semmonen tosipieni valkoinen, ikäänkuin neulekukka ja yritin repiä sitä irti. unessa tajusin että mekko on kaiken kaikkiaan erittäin kaunis, mutta minun piti vain totutella siihen ajatukseen, ettei se ollut Juuri sellainen kuin olin haaveillut vaan vain melkein. Toivottavasti joku nyt honasi millaista mekkoa tarkoitin  laugh Kiinnitin unessa niin paljon huomiota mekon ulkonäköön ja siihen pieneen häiritsevään yksityiskohtaan, että oletan että tämän unen tulkinta on erityisen tärkeää.  Muistan unesta myös pienen punaisen kaksiovisen auton, jota ajan hieman epävarmasti, sillä en ole vielä saanut ajokorttia  crazy2 Voisiko joku tulkita tämän unen minulle? Niin ja minua on jäänyt häiritsemään eräästä vanhasta unestani se että rakkaani kuolee, samoin kun kaksi rakasta kissaani. Mitä se tarkoittaa?   Kiitos kaunis teille! smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3177 : 15.12.2013 00:50:19 »

AfricaRozales, naimisiin meno tarkoittaa jotain uutta alkua, uutta liittoa, uutta päätöstä, uutta vaihetta elämässä. Mutta jokin tässä asiassa häiritsee, vaikka kokonaisuus on ulkoisesti kunnossa.
Auton ajo epävarmasti voi joko liittyä autokoulujännitykseen  :Smiley tai sitten se on lisää siihen, että uusi elämänvaiheesi jännittää sinua ja epäilet, riittävätkö taitosi. Punainen voi olla ihan varoitusväri.

Kuolemat unessa taas ovat yleensä tavalla tai toisella asioiden loppuun saattamisen symboleja.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3178 : 19.12.2013 13:05:46 »

Näin ihanaa unta, jossa rakkaani katsoi mua silmiin todella.. No sillain smitten Hänen silmät olivat aivan kirkkaan vihreät (siis sellaisen metsänvihreät), vasemmassa silmässä oli kirkas tähti tai piste. Todellisuudessa silmät on sinertävät. Mitäs tästä aukeis?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3179 : 19.12.2013 16:56:11 »

Näin ihanaa unta, jossa rakkaani katsoi mua silmiin todella.. No sillain smitten Hänen silmät olivat aivan kirkkaan vihreät (siis sellaisen metsänvihreät), vasemmassa silmässä oli kirkas tähti tai piste. Todellisuudessa silmät on sinertävät. Mitäs tästä aukeis?

Kumppanisi uskollinen tunteilleen tai sinä toivot sitä häneltä. Mene - tiedä!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 210 211 [212] 213 214 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: