Sivuja: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106668 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
marsutin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #3135 : 15.10.2013 16:31:26 »

Mä näin viimeyönä ihan kummallista unta. Olin siinä ihan oma itseni, mutta elin keskiajalla (mua kiinnostaa keskiaika todella paljon). Siellä keskiajalla eläessä mulla oli tunteita erääseen mieheen, mutta mies ei huomannutkaan minua muuta kuin ystävänä. Ei ollut kukaan minulle tuttu mies. En muista miten tää tapahtui, mutta jotenkin päädyin nykyaikaan, jossa opiskelin ja asuin asuntolassa. Yksi näistä luokkakavereista oli saman näköinen kuin tämä mies keskiajalta, ei tosin sama ihminen. Tämä mies rakastui minuun ja minä häneen, suudeltiin. Lopuksi palasin vielä sinne menneisyyteen, elelemään keskiaikaan ja jouduin jättämään miehen nykyisyyteen.

En yleensä näe näin yksityiskohtaisia unia. Jäi mietityttämään onkohan tällä joku merkitys?
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3136 : 16.10.2013 15:51:08 »

Osaisiko joku tulkita, mitä tarkoittaa, kun join isäni ja äitini kanssa pyöreän pöydän ääressä punaviiniä? Paikka oli jokin asunto tai kahvila, mutta ei minulle tuttu. Viinipullo tyhjeni ja minun oli lähdettävä ostamaan lisää kaupungilta, muistin kyllä missä Alko oli. Äitini elää edelleen, isäni on kuollut jo kauan sitten. Mukava tunnelma unessa oli, ei mitenkään ahdistava ja viini maistui hyvältä. Kaupunki ja paikka oli vain minulle tuntematon.  Smiley
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3137 : 16.10.2013 16:51:40 »



Voi ethän sinä äitisi voittorahoja tarvitse! Unesi kertoo, että tämän hetken läksysi, jonka olet oppimassa on tasapaino isosiskon roolin (opastaja, vastuunkantaja. Siinä onkin oppimista itsessään, ettet mene tekemään toisen puolesta tai annettuasi neuvoja, ettet jää...
[/quote]

Kiitos kovasti tulkinnastasi,T.Touhula! Pitää varmasti paikkansa! Raha-asioita mietin aina, ja niillä on erittäinkin suuri merkitys ja painoarvo elämässäni on aina ollut.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #3138 : 22.10.2013 00:06:50 »

Miksi ihmeessä näin miehestä unta jonka kanssa muutaman kuukauden kesäsuhde päättyi vajaa 10 vuotta sitten? Unessa olimme vielä parisuhteessa, siis niin kuin nykypäivänä. Ja en ole tavannut häntä piitkään aikaan, olen muuttanut ja tuskin hänkään asustaa lähiseudulla. En ole ainakaan tietoisesti miestä ajatellut. Outoa. Ja oudompaa senkin vuoksi että tuntui että unessa tiesin että se oli unta ja pohdin että mitemkähän asiat olisivat jos  olisimme suhdettamme jatkaneet että noinkohan olisi ollut kuten unessa näin...  uglystupid2
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3139 : 24.10.2013 16:57:18 »

meruska, selkouni, jonka voit kutsua takaisin ja muokata sen mieleiseksesi. Antaako se enää näkökulmaa, jos oma mieli sen uudeksi muokkaa. Siinäpä kysymys!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #3140 : 24.10.2013 17:40:30 »

 Kiitos!

 Viime yönä unessani rakas ihminen muuttui sudeksi. Ei mikään kauhukertomusten ihmissusi vaan ihan tavallinen harmaa susi. Minun piti antaa kyyti hänelle ja yhteisille kavereille mutta hän ei mahtunut kyytiin. Vein muut ja palasin hakemaan häntä. Hän oli jo lähdössä jonnekkin muualle ja pidin kiirrettä. Löysin hänet, vieläkin suden hahmossa, hän tuli selittelyn jälkeen luokseni ja oli suden hahmossa sylissäni.  smitten
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #3141 : 25.10.2013 11:03:38 »

Minulla tulee mieleen koetko tuon henkilön hiukan etäiseksi siitä huolimatta että hän kuuluu "laumaasi". Sudethan ovat hyvin tiiviisti laumaeläimiä mutta me ihmiset pelkäämme niitä. Ehkä pelkäät ettei hän vain katoa mihinkään ja haluat pitää hänet kelkassasi.


Itse heräsin kellon soimiseen aamulla ja samalla päättyi uneni jossa pieni poikani oli nukkumassa ja ikäänkuin heräsi voihkimaan melkein tuskaisesti "sinulla on niiiiin kaunis sielu, se on niin kaunis!!!"  Tämä siis oli unta. Tosi outo uni. Herätessäni minulla oli fiilis että olen nähnyt saman unen ennenkin.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #3142 : 27.10.2013 20:17:46 »

Mitä voisi tarkoittaa unessa vesikatko (hanasta ei tule vettä) ?
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #3143 : 27.10.2013 22:05:21 »

Olisko jonkin sinulle merkityksellisen asian ehtymistä tai kuivettumista ..
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3144 : 28.10.2013 16:18:26 »

Peruutteleva Merkurius ylittelee tr. Saturnusta ja yli 16 vuotta sitten kuollut isäni on tullut uniini melkoisen voimallisesti... hän on ollut todella epätavallisen vihainen ja ankara näissä unissa minua kohtaan ( kurittava opettaja, Saturnus, isähahmo) ja moittinut käyttäytymistäni (Aurinkoni hallitsija peruutteleva Merkurius)...

Viime yönä (muka) isäni oli erityisen vihainen minulle siitä mitä ja miten puhuin (Merkurius) ja kuritti minua konkreettisesti ja fyysisesti vetän minua hiuksista eli tukistaen.... Isäni oli hyvin harvoin minulle noin vihainen, joten tiedän kyllä itsekin että olen itse ollut itselleni todella ankara viime aikoina...
tallennettu

Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3145 : 29.10.2013 08:39:30 »

Uu-la-laa, näin unta, josta muistankin jotain. Paikkaa en tiedä, mutta jossain kuitenkin lepäilin ja joku mies istui jalkopäässäni lukemassa tms. Eräs sairaanhoitaja-kaverini kävi mua katsomassa, tuo mies oli enemmän hänen tuttujaan, mutta selvästi kiinnostunut/huolestunut mun voinnista ja peitteli mua niin hellästi, kun palelin.. Mitään visioita kellään tästä?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3146 : 29.10.2013 10:39:44 »

Kyllikki6:lla tarvetta/toivetta levolle ja huolenpidolle? Kaipausta päästä vähän pysähtymään, antamaan asioiden vain tapahtua.

Vilu voi olla tullut kylmästä makkaristakin, tai sitten kuvastaa yksinäisyyden tunteita, tai muita ahdistavia.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #3147 : 29.10.2013 11:41:22 »

Viimeyönä autoni oli ryöstetty putipuhtaaksi, ihan ovia ja renkaita puuttui ja auto sisältä oli paljas ja rosvottu. Tietenkin cd:t ja muut irtaimistot oli myös viety.
Konepelti törrötti pystyssä ja moottoritilakin oli melko paljas ryötelyn jäljiltä. Kaikki oli viety minkä saattoi jotenkin myydä tai hyödyntää eteenpäin.
Autohan kuvaa matkaamista tässä elämän virrassa ja kieltämättä oloni onkin vähän tuollainen nykyään: on pistetty niin tiukille että etenemiseni tuntuu mahdottomalta.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3148 : 29.10.2013 11:45:12 »

Todellakin on, patterit aivan loppu  Undecided Hirveesti oon hikoillut nyt öisin, ettei varmaan liian kylmä ole.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3149 : 30.10.2013 12:17:50 »

pari yötä sitten unessani oli bon jovi ja sen lapset,bruce willis ja sen vaimo.   Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: