Sivuja: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106698 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Christina69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #3060 : 27.07.2013 00:18:44 »

Näin unessa erään uuden tuttavuuden kasvojen toisen puolen olleen peittyneen muhkuraiseen punaiseen ihottumaan. Meidän elämänpolut kohtasivat vasta äskettäin. Mitähän uni yrittää kertoa?
Kiitos sinulle, joka haluat auttaa tulkinnassa.
tallennettu
sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #3061 : 28.07.2013 14:51:11 »

 Hei.Viime yönä näin hammasunia.Vasen poskihammas oli irtoamassa,sekä joitain muita hampaita myös.Minä liimasin itse niitä.Outoa...mitäs tämä merkitsee?Ei kai ne hampaa ole jotain sukuun liittyviä asioita.Kiitos vastauksista. vaaka
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #3062 : 28.07.2013 16:42:20 »

Näin unessa erään uuden tuttavuuden kasvojen toisen puolen olleen peittyneen muhkuraiseen punaiseen ihottumaan. Meidän elämänpolut kohtasivat vasta äskettäin. Mitähän uni yrittää kertoa?
Kiitos sinulle, joka haluat auttaa tulkinnassa.

Mulle tuli mieleen, että uudella tuttavuudella on ikään kuin kahdet kasvot tai sitten hänellä on elämässään menossa tai ollut jotain ongelmia, joita ei nyt heti paljasta-toinen puoli.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Christina69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #3063 : 28.07.2013 22:46:43 »

Näin unessa erään uuden tuttavuuden kasvojen toisen puolen olleen peittyneen muhkuraiseen punaiseen ihottumaan. Meidän elämänpolut kohtasivat vasta äskettäin. Mitähän uni yrittää kertoa?
Kiitos sinulle, joka haluat auttaa tulkinnassa.

Mulle tuli mieleen, että uudella tuttavuudella on ikään kuin kahdet kasvot tai sitten hänellä on elämässään menossa tai ollut jotain ongelmia, joita ei nyt heti paljasta-toinen puoli.

Kiitos  smitten Tätä ensimmäistä itse tänään ajattelin, kun kävin asiaa läpi ennen kun huomasin vastauksesi. Todellakin näin tämän unen n. 2 viikkoa sitten ja sen jälkeen suhde on muuttunut. Osa minusta haluaisi uskoa tuohon toiseen vaihtoehtoon, koska sekin on mahdollinen ja selittäisi paljon.

Unista sen verran, että olen nähnyt usein unia, jotka varoittavat tai kertovat ennalta esim. tulevista vieraista yms. Myös ystävän tuleva yhteydenotto tuli edellisenä yönä uneen. Siis kaikenlaista - pieniä ja isoja elämän asioita.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3064 : 29.07.2013 23:12:52 »

Hei.Viime yönä näin hammasunia.Vasen poskihammas oli irtoamassa,sekä joitain muita hampaita myös.Minä liimasin itse niitä.Outoa...mitäs tämä merkitsee?Ei kai ne hampaa ole jotain sukuun liittyviä asioita.Kiitos vastauksista. vaaka

Joidenkin klassisten tulkintojen mukaan mitä edempää hammas unessa lähtee, sitä läheisemmälle sukulaiselle on sattumassa jotain. Mutta huom! Vanhat klassiset tulkinnat eivät ole ehdottomia tosia, vaan mielesi on voinut yhdistää hampaat muihinkin asioihin. Hampaattomuudellahan tarkoitetaan esim. sitä, että sanat "eivät pure". :Smiley Hampaaton ratas ei pyöri. Siinä pari assosiaatiota.

Itselläni on ollut joskus kans unia joissa hampaat tippui suusta, mutta ei niiden aikaan ketään kyllä kuollut. Huh Todennäköisesti voit olla huoleti sen suhteen. Ehkä jokin muu ei vain "pure" kunnolla nyt, ja tahtoisit korjata tilanteen, liimata hampaat takasi.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3065 : 30.07.2013 11:58:32 »

Hei.Viime yönä näin hammasunia.Vasen poskihammas oli irtoamassa,sekä joitain muita hampaita myös.Minä liimasin itse niitä.Outoa...mitäs tämä merkitsee?Ei kai ne hampaa ole jotain sukuun liittyviä asioita.Kiitos vastauksista. vaaka

Joidenkin klassisten tulkintojen mukaan mitä edempää hammas unessa lähtee, sitä läheisemmälle sukulaiselle on sattumassa jotain. Mutta huom! Vanhat klassiset tulkinnat eivät ole ehdottomia tosia, vaan mielesi on voinut yhdistää hampaat muihinkin asioihin. Hampaattomuudellahan tarkoitetaan esim. sitä, että sanat "eivät pure". :Smiley Hampaaton ratas ei pyöri. Siinä pari assosiaatiota.

Itselläni on ollut joskus kans unia joissa hampaat tippui suusta, mutta ei niiden aikaan ketään kyllä kuollut. Huh Todennäköisesti voit olla huoleti sen suhteen. Ehkä jokin muu ei vain "pure" kunnolla nyt, ja tahtoisit korjata tilanteen, liimata hampaat takasi.

Heitänpä kapulani soppaan. Hampaistossa tapahtuvat muutokset saattavat kertoa myös lähi-ihmisten kanssa katkeavista väleistä tai säröistä niissä. Itselläni hammasunet ovat aina kertoneet lähi-ihmisten kuolemista. Myös ei-sukulaisten.
Entiset kumppanit kun vilahtavat unessa, jossa hammas alkaa heilua tai irtoaa, ilmoittavat pian sairaudestaan, omaisensa sairaudesta /kuolemasta tai erostaan tai työpaikan menetyksestä - yleensä elämänsä peruspilareitten horjumisessta.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2013 16:15:56 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80



Profiili
« Vastaus #3066 : 30.07.2013 23:01:37 »

Näin unta, että seisoin kesällä vihreällä pellolla lapsuuteni pihapiirissä. Näin taivaalla sateenkaaren; katsoin sitä ihaillen. Yht`äkkiä sen pää kääntyi minua kohti; innoissani sanoin miehelleni unessa, että:" katso, nyt se kääntyi minua kohti". Nostin unessa kädet ylös sateenkaaren päätä kohti ja sen kautta tuntui tulevan sen koko valoenergia käsiini aina niin pitkään, kunnes olin "imenyt käsiini" sateenkaaren voiman loppuun asti. Samassa tuli mieleeni ajatus vai sanoiko sen joku: " Sinä olet aarre".

Jos niin on, niin miehellänihän on käynyt tuuri, hyvät kaupat lie tehnyt vai mitähän tämä nyt sitten...?  Smiley
tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #3067 : 31.07.2013 01:52:43 »

Näin unta, että seisoin kesällä vihreällä pellolla lapsuuteni pihapiirissä. Näin taivaalla sateenkaaren; katsoin sitä ihaillen. Yht`äkkiä sen pää kääntyi minua kohti; innoissani sanoin miehelleni unessa, että:" katso, nyt se kääntyi minua kohti". Nostin unessa kädet ylös sateenkaaren päätä kohti ja sen kautta tuntui tulevan sen koko valoenergia käsiini aina niin pitkään, kunnes olin "imenyt käsiini" sateenkaaren voiman loppuun asti. Samassa tuli mieleeni ajatus vai sanoiko sen joku: " Sinä olet aarre".

Jos niin on, niin miehellänihän on käynyt tuuri, hyvät kaupat lie tehnyt vai mitähän tämä nyt sitten...?  Smiley

Ihmeellistä..näillä asioilla ei ehkä nyt ole mitään tekemistä keskenään mutta noin viikko sitten minulle tuli sellainen lause mieleeni (aina välillä saan niitä), että "sateenkaari on löytänyt aarteen". Aikaisemmin sateenkaariin liittyen on tullut myös: sateenkaaret on annnettu ihmisille sen vuoksi, että he muistaisivat niiden kautta todellisen olemuksensa. En tosin muista sitä enää sanatarkasti:)

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3068 : 31.07.2013 20:22:48 »

7 Iris, feminiininen viestintuoja, sateenkaaren jumalatar, on nyt 27  vesimies rx
vastapäätä sitä on 1247 Memoria (muisto, tai muisti) 28  leijona.
n. viikko sitten tr Kuu on yhyttänyt tuon sateenkaaren jumalattaren,
Sydänpuun unen aikoihin.
Sinituulella taas tiedän tuon Iriksen olevan  mars venus yhtymää vastapäätä,
jolle taas on ollut transiitteja tässä viime aikoina.. angel
Mitä se sitten tarkoittaa?
Ehkä semmosta feminiinisen energian tasapainottamista / vastaanottamista.
Memorian kanssa sopii kyllä tuo Sydänpuunkin kommentti olemuksen muistamisesta..
tallennettu
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80



Profiili
« Vastaus #3069 : 31.07.2013 22:37:07 »

Mielenkiintoista. Näin tuon unen 19.7 -20.7 yönä. Noin viikko tuosta oli iltalehden (?) sivulla kuva pienestä pojasta mummonsa kanssa jossakin päin Suomea. Pienen pojan ylle laski konkreettinen sateenkaari. Hieno kuva, sateenkaari oli löytänyt aarteen. Smiley
tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #3070 : 31.07.2013 22:43:48 »

Ohhoh no jopas! Googlasin tuon ja tuo sateenkaari on löytänyt aarteen on kyl nyt varmaan hypännyt mulle tuolta! Mut sateenkaaret siis mielessä tänä aikana kuitenkin:)
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #3071 : 04.08.2013 12:50:26 »

Olin jonkun maatalon pihalla ja talon mies ratsasti pihaan mustalla hienolla friisiläisellä orilla. Hevonen alkoi yskiä ja puhkua ja meni melkein kasaan ja siitä huomasi, että se oli pahasti sairas. Katsoin hevosta pitkään tuntien myötätuntoa ja sääliä ja mietin mikseivät omistajat jo päästäneet sitä vihreämmille niityille. Lähdin juttelemaan toisen omistajan (nainen) kanssa ja selvisi, että hevosella oli useamman sorttisia syöpiä ja "lähtee sitten kun lähtee".

Illan tullen houkuttelimme hepan makupalojen avulla muutaman vanhan tutun (miespuolisia, ei olla nähty oikeasti varmaan 15 vuoteen, aiemmin yöllä unessa pyöräiltiin näiden tyyppien kanssa pitkin jonkin kaupungin katuja) kanssa pieneen talliin, jossa se saisi levätä. Pollepa ei sisälle päästyään arvostanut ollenkaan hyväntahtoisuuttamme ja sai kaapattua kaksi meistä karsinan sisälle ja aloitti sen sortin meuhkaamisen, että olin varma kaikkien meidän pääsevän hengestämme. Juoksimme äkkiä pienen tallin toiselle puolelle (jostain syystä karsinoista oli ovet molemmissa päissä) tarkoituksena teljetä sen pään ovi, pelastaa kaverit toisesta päästä ja teljetä sekin ovi kunnolla. Ori, joka tässä vaiheessa näytti oikein terveeltä ja hyvinvoivalta, pisti vastaan kunnolla, potki ovia kauhealla voimalla ja hyppi ja hyökki meitä kohti, kunnes lopulta koko pieni mökki kaatui kyljelleen, astiat tipahtelevat kaapeista ja viimeinen ajatukseni oli, että tää oli nyt sitten tässä..

Olen ties kuinka kauan liittänyt hevosen seksuaalisuuteen ja seksuaaliseen voimaan. Sekö nyt on riistäytymässä käsistä vai näivettymässä kokonaan pois (syöpä)?  Lips Sealed
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Indium
Vieras
« Vastaus #3072 : 04.08.2013 13:05:35 »

M.magia, näyttäisi että heppasi menee ääripäästä toiseen, kuoleman kielistä melkein toisten tappamiseen. Olisiko uni varoitus, että hei missäs välimuoto?
tallennettu
Miljua.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #3073 : 05.08.2013 11:46:46 »

Mitenhän tulkitsisin?

Näin unta, jossa olin hyvin korkealla kuusten tai mäntyjen latvassa joillakin isoista oksista tehdyllä tasanteella. Tasanne oli huojuva ja heikko, mutta pysyin siellä silti. Yht´äkkiä puut alkoivat palaa ja tuli levisi niin, että tiesin, että minun on pelastauduttava. Koska oksat olivat harvakseltaan puussa ja melko heikosti kiinni, en voinut kuin odottaa, että palo etenee ja puut lahoavat altani niin, että on pakko pudottautua. Kun olin tippunut jonkinmatkaa heikkoihin oksiin tarttuen ja takertuen, oli pakko täysin pudottautua ja jäi vain arvailujen varaan, onko mahdollisuuksia selvitä. Maassa oli lumikinos ja heräsin siihen, kun päädyin maahan, en tiedä, miten minulle siis kävi.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #3074 : 05.08.2013 16:35:06 »

Indium, se olisi ainakin looginen selitys! Ja pohtimisen arvoinen noin muutenkin.

Miljua, tuli mieleen että koetko jonkun asian elämässäsi olevan huteralla pohjalla, voisiko se ilmetä tuollaisena unena?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: