Sivuja: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106727 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3030 : 06.06.2013 19:59:32 »

Näin unta lentävästä pöllöstä joka muuttui haukaksi ja haukasta häntäänsä syöväksi käärmeeksi.

Viisaus muuntautuu valvojaksi ja tämä sitten ikuisuuden symboliksi.

Mahtava uni!
Ootahan neronleimauksia ja käytäkin ne hyväksesi. Lupaathan!

Puh kun sormet on väsyneet.. krijotusveiheitä tulee joka oiseen sanaan.
Jospa ens viikko ois jo helpompi, kovilla ollu kädet ja koko kroppa. Kohta toimistonsiirto satu onnellisesti hoidettua, varastokin vetelee viimeisiään.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2013 15:40:34 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
käpykakku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hetkessä elämisessä vaikeaa on löytää se hetki.


Profiili
« Vastaus #3031 : 07.06.2013 14:27:55 »

Kiitos!!! Lupaan olla tarkkana ja valmiina tarttumaan mahtaviin ideoihin Smiley
tallennettu

Etsivä löytää ja kysyvälle vastataan Smiley
Indium
Vieras
« Vastaus #3032 : 08.06.2013 08:37:32 »

Öööfff...mulla on ollut jonkin aikaa (vuoden ainakin) toistuva uni jossa lapsuudenmaisemieni puut on luonnottoman korkeita.  Nyt viime yönä tuli aivan selvä vastauni - puut oli katkaistu, juuret kaivettu näkyviin, ja ne olivat kuolevia, kuivuvia puita.  Kaksi kaatui ihan omalla painollaan, mäntyjä tai mänty ja koivu. Yhdestä paikasta oli kaadettu puita, että äitini pääsisi laajentamaan taloaan. Kysyin häneltä, pitäisikö ottaa talopaketti että työmiehet sitten pystyttävät sen, mutta hän halusi rakentaa talon laajennuksen itse.

Tajuan talon ja laajentumisen ja valmiista paketista kieltäytymisen, mutta mikä lie tuo puujuttu?  Huh
tallennettu
astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3033 : 08.06.2013 09:14:31 »

Öööfff...mulla on ollut jonkin aikaa (vuoden ainakin) toistuva uni jossa lapsuudenmaisemieni puut on luonnottoman korkeita.  Nyt viime yönä tuli aivan selvä vastauni - puut oli katkaistu, juuret kaivettu näkyviin, ja ne olivat kuolevia, kuivuvia puita.  Kaksi kaatui ihan omalla painollaan, mäntyjä tai mänty ja koivu. Yhdestä paikasta oli kaadettu puita, että äitini pääsisi laajentamaan taloaan. Kysyin häneltä, pitäisikö ottaa talopaketti että työmiehet sitten pystyttävät sen, mutta hän halusi rakentaa talon laajennuksen itse.

Tajuan talon ja laajentumisen ja valmiista paketista kieltäytymisen, mutta mikä lie tuo puujuttu?  Huh

En ole koskaan tulkinnut toisten unia, joten voi olla että ihan metsään menee. Kirjoitan nyt kuitenkin mitä tuli ensimmäisenä mieleen. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka menisi maaliin...

Olisiko sinulle lähiaikoina selvinnyt jokin merkityksellinen asia lapsuudestasi, tai oletko hyväksynyt jonkun asian, jota aiemmin olet vastustanut. Jos nuo luonnottoman korkeat puut estivät sinua näkemästä jotain, tai ovat ikään kuin esteenä jonkun asian hyväksymiseen. Nyt asia on selvinnyt ja puitu loppuun, ja näet paremmin.
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
Indium
Vieras
« Vastaus #3034 : 08.06.2013 11:03:04 »

Kiitos astronomus, tossahan on paljonkin järkeä Smiley 

Ihanaa jos tällä pääsin eroon unieni jättipuista. Ne kun olivat pelottavia ja kummallisia.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3035 : 13.06.2013 13:40:11 »

Öööfff...mulla on ollut jonkin aikaa (vuoden ainakin) toistuva uni jossa lapsuudenmaisemieni puut on luonnottoman korkeita.  Nyt viime yönä tuli aivan selvä vastauni - puut oli katkaistu, juuret kaivettu näkyviin, ja ne olivat kuolevia, kuivuvia puita.  Kaksi kaatui ihan omalla painollaan, mäntyjä tai mänty ja koivu. Yhdestä paikasta oli kaadettu puita, että äitini pääsisi laajentamaan taloaan. Kysyin häneltä, pitäisikö ottaa talopaketti että työmiehet sitten pystyttävät sen, mutta hän halusi rakentaa talon laajennuksen itse.

Tajuan talon ja laajentumisen ja valmiista paketista kieltäytymisen, mutta mikä lie tuo puujuttu?  Huh

Lukaisinpa viesteilyänne, kun unien tulkinnat kiinnostavat niin kovin. Taidat saada omaksi voimaksesi vihdoin nuo korkeat puut, kun juuret kaivettu ylös. Aina niitten voima olisi ollut sinun, jos olisit ottanut ne suojaavina. Mutta nyt kuitenkin - lapsuutesi peikot eivät enää kasva. Muista jossain unessa painaa multaan uusien suojaavien puitten siemenet, jotta voisit turvassaan olla sateella tai muuten, esim. tarvitessasi uutta ja erilaista energiaa.

Jonkinlaista varovaisuutta myös todellisuudessa kuvaa tuo, että puut metsässä pelottaa. Pelko antaa voiman pelon kohteelle, siksi sitä kannattaa työstää.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #3036 : 13.06.2013 14:02:03 »

Nopsa kiitos t.touhulalle. Hyvin sopii tilanteeseeni ajatuksesi. Smiley smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3037 : 13.06.2013 15:18:51 »

Kahtena peräkkäisenä yönä nähny unta, että mun mies ottaa ja nappaa toisen eukon mun nenän edestä ja mä saan raivarin tickedoff
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3038 : 13.06.2013 16:28:12 »

Nää mun Mikaeli unet jatkuu. Aina kun pyydän Mikaelin energiat mun auraan alan unessa lentämään ja hiffasin unessa että hei, täähän on kivaa  Grin Kun pyysin toisen kerran niin kuuluu vain selän takaa että joo avicii  Cheesy smitten
Mä pääseen leikkimään  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Yumi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3039 : 14.06.2013 11:00:25 »

Olen miettinyt unta jonka näin viime yönä. Ehkä joku voisi osata tulkita? Itse en ainakaan löytänyt mistään mitä merenmies voisi tarkoittaa.

Alussa unessa olin jotenkin joutunut äidin ja veljen kanssa vedenalaiseen maailmaan. Eräs merenmies minut nähtyään heti ihastui. Hän oli aluksi ihan mun lähellä, jopa kiinni. Ruokapöydällä tuli puheeksi eräs mies, josta tykkään tosi elämässä, mutta meillä ei ole mitään. Vain hänen nimensä kuultuani sai minut muihin maailmoihin. Unessa se mies oli lapsuudessa tuttu, mutta tosi elämässä olen tuntenut hänet jonkin aikaa ja tunnen hänet läheiseksi. Merenmies oli huomannut kun ajatukseni olivat jääneet ihmismieheen. Jossain vaiheessa äiti kertoi elämästämme mm. päiväkodista. Merenmies oli vaitelias, koska hän ei halunnut että lähtisin kun oli sen aika.

Toivottavasti tästä sai jotain tolkkua. Eräs asia jäi mieleen. Merenmies oli ihmisen näköinen - hänellä oli jalat, eikä pyrstöä tai mitään muutakaan mitä voisi olettaa merenmiehellä olevan.
tallennettu
Yumi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3040 : 14.06.2013 13:08:48 »

Voisiko merenneito vastaavasti olla sama asia? Sukupuoli on vain eri. Merenneito keskustelussa eräs laittoi:

Mermaid
To see a mermaid in your dream, signifies the female aspect of yourself that is mysterious and secretive. It may also show a fear of sex. In particular, for a man to dream of a mermaid, it indicates that he is having fears of being drowned by the feminine aspect of his psyche. For a woman, it suggests doubts over her femininity

Mutta toisaalta, onko valhetta, että on merenmies? Eihän yhtään näyttänyt siltä. Onko jokin syy valehdella mitä oikeasti on? Ajattelenkohan tätä jo liikaa Cheesy
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3041 : 14.06.2013 15:29:45 »

Olen miettinyt unta jonka näin viime yönä. Ehkä joku voisi osata tulkita? Itse en ainakaan löytänyt mistään mitä merenmies voisi tarkoittaa.

Alussa unessa olin jotenkin joutunut äidin ja veljen kanssa vedenalaiseen maailmaan. Eräs merenmies minut nähtyään heti ihastui. Hän oli aluksi ihan mun lähellä, jopa kiinni. Ruokapöydällä tuli puheeksi eräs mies, josta tykkään tosi elämässä, mutta meillä ei ole mitään. Vain hänen nimensä kuultuani sai minut muihin maailmoihin. Unessa se mies oli lapsuudessa tuttu, mutta tosi elämässä olen tuntenut hänet jonkin aikaa ja tunnen hänet läheiseksi. Merenmies oli huomannut kun ajatukseni olivat jääneet ihmismieheen. Jossain vaiheessa äiti kertoi elämästämme mm. päiväkodista. Merenmies oli vaitelias, koska hän ei halunnut että lähtisin kun oli sen aika.

Toivottavasti tästä sai jotain tolkkua. Eräs asia jäi mieleen. Merenmies oli ihmisen näköinen - hänellä oli jalat, eikä pyrstöä tai mitään muutakaan mitä voisi olettaa merenmiehellä olevan.

Unen viestinä koen olevan:

Anna enemmän voimaa ja painoa alitajunnallesi. Ota vakavasti impulsiiviset sisäiset oivallukset. Pane siis toimeksi, muuta elämääsi. Merenmiehen koen tuossa edustavan alitajuntasi maskuliinista voimaa, jota et ole kuunnellut. Tosi naisissa on aimo annos miestä, eli uskaltavat toteuttaa rohkeasti sisäistä maailmaansa tähän todellisuuteen.

Toivottavasti nyt sinä puolestasi ymmärrät, mitä yritän sinulle sanoa. Alulle panevaa voimaa siis on sisimmässäsi kosolti, mutta annat illuusioitten niitä liudentaa.

P.S. Luin vielä uusiksi viestisi, kun selasin oisko muitakin tulkinnan tarvitsijoita. Nousi ajatus, ettet kuitenkin kaipaa saada lasta. Se jotenkin pomppaa tekstistäsi esille, valmiuden kehittyminen äidiksi tulemiseksi.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013 14:29:59 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3042 : 14.06.2013 15:34:30 »

Nopsa kiitos t.touhulalle. Hyvin sopii tilanteeseeni ajatuksesi. Smiley smitten

Mainiota. Ihan vaan annan intuition ohjata.

Itse en ole -vielä- osannut pelätä metsässä enkä pimeässäkään, ellei ole ollut joku ihminen ihka oikeesti pelottelemassa. Useimmiten tosin vain ärähdin: Lopettakaa tuo hevosenleikki.
Lapsena kuljettiin pitkät matkat iltapimeässä tai aamuhämärissä ihan ilman minkäänlaista valoa. Metsä oli satumaailman leikkipaikka sekä arkeen kuuluva osa maalaismaiseman todellisuutta.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3043 : 14.06.2013 15:46:05 »

Luku 13 unessa?!

Tilasin juoman, mutta sain jotain ihan muuta kun mitä tilasin, ja se maksoi 13 euroa, joka oli aivan liian kallista.

Uudet tuulet, eri energiat, jotka toimivat nykypäivässäsi.  Unessa vieläpä lunastit ne ja kulautit kurkkuun, jotta vaikutus alkaisi heti eikä 13 pvä. Kuten olen toisaalla jo aiemmin kertonut, on 13 todellinen onnenluku. Vanhat tylsistyttävät asiat eivät enää vie voimaa ...

(Luku 12 on se, jota kannattaa varoa / kavahtaa. Silloin 'Kaikki on täytetty!'  crazy2  Mitään ei ole tehtävissä ja voih kun kyllästyttää!)
 
...vaan uudet ja puhtaat energiat  pullistavat purjeita.
Hyvää veneilysäätä siis!  Wink  smitten
« Viimeksi muokattu: 14.06.2013 15:47:52 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Yumi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3044 : 14.06.2013 18:08:01 »

Kiitos t.touhula hienosta tulkinnasta. Smiley Aika pitkälti pitää paikkaansa. Tämä sai miettimään.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: