Sivuja: 1 ... 202 203 [204] 205 206 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106717 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #3045 : 19.06.2013 22:52:40 »

Hö. Tajusin näkeväni unta, ja yritin seisahtua tulkitsemaan sitä, mutta ei tullut mieleen yhtään mitään. Hirsitalossa seisoin, ruskeat kauniit seinät. Kannoin räsynukkea, ja kysyin siltä voisiko se tulkita uneni; painoin sen korvaani vasten, se sanoi "en enää"- kysyin liian myöhään.
Sitten talutin sokean miehen opaskoiraa, kultaistanoutajaa valtavan makuuhuoneen läpi. Monikerroksisia sänkyjä, kaikki täynnä kaikenikäisiä lapsia, vauvojakin.

Ja eri uni, jouduin vapaaehtoisena raitiovaunusketsin keskelle. Kaksi ihmistä esitti ovia, muut istuivat tuoleilla. Ideana oli, että raitiovaunussa oli vikaa. Se olikin metro, ja sittenkin juna, seinät hävisivät ympäriltä ja suhahdimme kiskoa pitkin ulos kovaa vauhtia. Oli sakea lumipyry vaikka oli huhtikuu. Nauroin, tuli mieleen joku entisaikojen rekiajelu joulukirkkoon. Kiskot kulkivat talojen välissä, vähän mäkeä ylös ja alas, vähän pellolla.
Ajelu päättyi, näin entisen kaverini joka oli ollut sisällä katsomassa mustavalkoisia lännenelokuvia. Hän näytti käyneen solariumissa. Juttelimme hetken kuulumisia.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3046 : 20.06.2013 15:33:38 »

Hö. Tajusin näkeväni unta, ja yritin seisahtua tulkitsemaan sitä, mutta ei tullut mieleen yhtään mitään. Hirsitalossa seisoin, ruskeat kauniit seinät. Kannoin räsynukkea, ja kysyin siltä voisiko se tulkita uneni; painoin sen korvaani vasten, se sanoi "en enää"- kysyin liian myöhään.
Sitten talutin sokean miehen opaskoiraa, kultaistanoutajaa valtavan makuuhuoneen läpi. Monikerroksisia sänkyjä, kaikki täynnä kaikenikäisiä lapsia, vauvojakin.

Ja eri uni, jouduin vapaaehtoisena raitiovaunusketsin keskelle. Kaksi ihmistä esitti ovia, muut istuivat tuoleilla. Ideana oli, että raitiovaunussa oli vikaa. Se olikin metro, ja sittenkin juna, seinät hävisivät ympäriltä ja suhahdimme kiskoa pitkin ulos kovaa vauhtia. Oli sakea lumipyry vaikka oli huhtikuu. Nauroin, tuli mieleen joku entisaikojen rekiajelu joulukirkkoon. Kiskot kulkivat talojen välissä, vähän mäkeä ylös ja alas, vähän pellolla.
Ajelu päättyi, näin entisen kaverini joka oli ollut sisällä katsomassa mustavalkoisia lännenelokuvia. Hän näytti käyneen solariumissa. Juttelimme hetken kuulumisia.

Ne sinun pelottavat jykevät puusi ovat jo hirsitalon seininä 'kauniin ruskeina'.
Suojaavat sinua liioilta tunteilta ja haavoittumisilta niitten kautta.
Kultainen noutaja... vainusi alkaa pelata, et enää tarvitse muuta opasta.
Sokea mies, älä täysin luota vielä toimeenpanoa vaativiin ajatuksiisi.
Makuuhuone, intiimein elämäsi alue. 'Kasvatat' sen unessa suureksi, jotta 'mahdut' elämään omaa sisäistä elämääsi.

Räsynukke vihjaa lapsuutesi turvattomuuden käsittelysi jatkuneen jo hoitavalle tasolle, että et enää välttämättä tarvitse toisten tulkintoja unistasi tai apua vaikeuksissa. Lapset sängyissä odottavat sinua pitämään heistä huolta, kun pelkosi on poistettu. Hoitamalla unissa lapsia, hoidatkin todellisuudessa omaa sisäistä lastasi. Pian se on vahva ja vähemmän sinua rajoittava /huomiotasi vaativa.

Mielenkiintoinen tuo raitiovaunu-unesi. Se kertoo, että tosiasiassa sinulla on hyvin paljon voimia edistää elämääsi. = Raitsikka onkin metrojuna. Vaikka seinät katoavat, sinua naurattaa. Olet saanut takaisin kyvyn nauttia, vaikkapa huhtikuisesta pyrystä. Seuraapa huviksesi  oinas -kuvioita kartaltasi, myös progressiot sekä transitiot. Huomioi myös keskipisteet, jotka osuvat  oinas seen.

Tuo sketsi yrittää saada sinut uskomaan, ettei eteneminen ole kohdallasi mahdollista juuri nyt, kun kulkuneuvossa -muka- on vikaa. Tosiasiassa voimaa on lopuksi jopa ilman metroa tms. Vaikka se kulkee raiteilla (= rutiinit), lennätte koko konkkaronkka ulos vaunusta ja ilman rutiineita tai mitään suojaa teille tuleekin Joulu.
Seuraapa minkä kestävän lahjan elämä sinulle on antamassa, muista ottaa se kainostelematta vastaan. Lupaa!

Suurin lahja noissa unissa on jo annettu. Olet vapaa lapsuutesi peloista. Vahvana jatkamaan elämää, auttamaan tarvittaessa myös toisia.
Lopuksi vielä: ruskettunut tuttavasi - vältä keinotekoisia, pinnallisia ihimisiä. Opi ainaskin tunnistamaan heidät.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2013 13:27:52 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #3047 : 20.06.2013 20:13:27 »

Hahaa. Kannatti postata toi unipari. Kiitos t.touhulalle!  Cheesy

On ollut kyllä semmonenkin kasa optimistisia unia ja vastaunia vanhoille pahoille unille, että vau. Todella tässä ollaan nousemassa kuopasta smitten
tallennettu
Kirsti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili WWW
« Vastaus #3048 : 22.06.2013 09:48:27 »

Näin viime yönä unessa mitä kauneimman todella ison perhosen lentelevän?
Siis mitä kertoo?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3049 : 26.06.2013 18:35:06 »

Näin viime yönä unessa mitä kauneimman todella ison perhosen lentelevän?
Siis mitä kertoo?

Keveyttä ja kauneutta, mutta taitaa puuttua jalat-maassa-olo.

Palaan tulkintoihin  ensi viikolla. Lähden ohjastamaan rakkaintani, eli ABCE- korttia kaipaavaa kaksi-osaista vempelettä jossa muutama sata hevosvoimaa.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3050 : 26.06.2013 18:36:37 »

Hahaa. Kannatti postata toi unipari. Kiitos t.touhulalle!  Cheesy

On ollut kyllä semmonenkin kasa optimistisia unia ja vastaunia vanhoille pahoille unille, että vau. Todella tässä ollaan nousemassa kuopasta smitten


Tässä sulle 'kesähali', pahus, kun sellainen hymiö puuttuu.

Palaan tulkintoihin todellakin ensi viikolla. Kessee, kessee vua kaekille!  smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3051 : 29.06.2013 16:03:14 »

Sain unessani pari korttia, mikä lie päivä sitten olikaan ja jotenkin oletin, että no toinen on siltä tai tältä, enkä ollut uskoa silmiäni, kun luin sen: Rakastan sua ja "ihastukseni" nimi perässä. Katoin sitä siinä Hoo Moilasena ja se alkoi muuttua, nimen perään tuli jonkun lätkänpelaajan kuva ja tuota pikaa se oli ihan jonkun teinipojan tekele, jossa ei mitään sanottu suoraan. Hupaisa yksityiskohta oli oma ja lähettäjän osoite; mun katuosoite tähän nykyiseen oli ihan oikein, mutta ikäänkuin hämyksi oli laitettu naapurikaupungin postinumero ja postitoimipaikka, lähettäjä asui ilmeisesti mun "nuoruudenkodissani", koska osoite oli sinne (eikä hän todellakaan asu siellä, koskaan asunutkaan). Sellainen yksityiskohta jäi vielä mieleen, että nää osoitetiedot oli kirjoitettu lyijykynällä ja näki selvästi, mistä oli kumitettu.. sellaista tietoista "harhaanjohtamista" tms.
tallennettu
astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3052 : 15.07.2013 10:01:54 »

Pitkästä aikaa "vaarallinen hissi"- uni.
Mun unissa hissit on aina jotenkin outoja ja pelottavia. Niistä puuttuu seinä/seiniä ja on vaara pudota.

Tällä kertaa menin unessa lasteni kanssa hissillä seitsemänteen kerrokseen. Hissi oli puinen ja vanha, ja siinä oli muutamia porrasaskelmia joilla piti seisoa. Mitä alempana seisoi, sitä suurempi riski oli pudota (hissistä puuttui etuseinä). Poikani istui minua alempana, ja unessa pyysin tytärtäni menemään pikkuveljensä turvaksi. Tyttö meni kaikista alimmalle portaalle, ja minua pelotti tytön puolesta.
  Vaikka olimme menossa seitsemänteen kerrokseen, niin hissi kulki alaspäin. Matka tuntui liian pitkältä kerroksien lukumäärään nähden. Alhaalla oli pankin toimipiste, josta minun oli tarkoitus kysellä lainaa. Pankin perällä oli mukavannäköinen nuorimies, joka kertoi, että hän voi kertoa meille vaihtoehdoista ja tarjota kahvit. Heti alkuun kävi selväksi, että haluamaani lainaa  pankista ei saa, mutta käyttöluottoja tämä kaveri kovasti tarjosi. Sanoin, etten sellaista halua, mutta koska hän halusi niin kovasti asiasta kertoa ja kahvitkin tarjota, niin jäin kuuntelemaan.
Tässä vaiheessa jostain oli tullut naapurin likkakin omien lapsieni jatkoksi, ja mussuttivat keksiä siinä vieressä. Uni alkoi siis pikku hiljaa "hajota" enkä saanut sitä enään pidettyä hallinnassa, joten loppuja outouksia lienee turha kirjoittaa...

Lähteeköhän mun elämä nyt alamäkeen, kun toi hissi ei kulkenutkaan ylöspäin?
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3053 : 18.07.2013 13:25:27 »

Pitkästä aikaa "vaarallinen hissi"- uni.
Mun unissa hissit on aina jotenkin outoja ja pelottavia. Niistä puuttuu seinä/seiniä ja on vaara pudota.

Tällä kertaa menin unessa lasteni kanssa hissillä seitsemänteen kerrokseen. Hissi oli puinen ja vanha, ja siinä oli muutamia porrasaskelmia joilla piti seisoa. Mitä alempana seisoi, sitä suurempi riski oli pudota (hissistä puuttui etuseinä). Poikani istui minua alempana, ja unessa pyysin tytärtäni menemään pikkuveljensä turvaksi. Tyttö meni kaikista alimmalle portaalle, ja minua pelotti tytön puolesta.
  Vaikka olimme menossa seitsemänteen kerrokseen, niin hissi kulki alaspäin. Matka tuntui liian pitkältä kerroksien lukumäärään nähden. Alhaalla oli pankin toimipiste, josta minun oli tarkoitus kysellä lainaa. Pankin perällä oli mukavannäköinen nuorimies, joka kertoi, että hän voi kertoa meille vaihtoehdoista ja tarjota kahvit. Heti alkuun kävi selväksi, että haluamaani lainaa  pankista ei saa, mutta käyttöluottoja tämä kaveri kovasti tarjosi. Sanoin, etten sellaista halua, mutta koska hän halusi niin kovasti asiasta kertoa ja kahvitkin tarjota, niin jäin kuuntelemaan.
Tässä vaiheessa jostain oli tullut naapurin likkakin omien lapsieni jatkoksi, ja mussuttivat keksiä siinä vieressä. Uni alkoi siis pikku hiljaa "hajota" enkä saanut sitä enään pidettyä hallinnassa, joten loppuja outouksia lienee turha kirjoittaa...

Lähteeköhän mun elämä nyt alamäkeen, kun toi hissi ei kulkenutkaan ylöspäin?

Olet matkalla alitajuntaan. Sitä kertoo hissin suunta ja nro 7, kuin vahvistaen unesi tarkoituksen. Elämässäsi on suunnanmuutokesn aika tulossa. Käyt vain varmistamassa sisimpäsi sopukoista, millä sen mahdollistat. Hyvä kun et ottanut lainaa. Parempi pärjätä omilla energioilla ja edetä kenties hiukan hitaammin.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #3054 : 18.07.2013 19:42:09 »

Unessa mulla oli kuolevia kaktuksia. Kattoin että aha, mää en voi kasvattaa kaktusta kuin tietyn kokoiseksi. Otin yhden käteen ja se oikein pläiskähti auki ja vesi lensi, onneksi suoraan lavuaariin. Koitin etsiä jäikö siitä sivuhaaraa jonka voisin juurruttaa ja istuttaa, muistelin kaktuksen hoito-ohjettakin että voi olla hyvä pitää juurrutettavaa palaa ihan kuivassakin, mutta kaikki sivuhaaratkin olivat pelkkiä tyhjiä piikkinahkoja.
tallennettu
astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3055 : 19.07.2013 21:38:39 »

Pitkästä aikaa "vaarallinen hissi"- uni.
Mun unissa hissit on aina jotenkin outoja ja pelottavia. Niistä puuttuu seinä/seiniä ja on vaara pudota.

Tällä kertaa menin unessa lasteni kanssa hissillä seitsemänteen kerrokseen. Hissi oli puinen ja vanha, ja siinä oli muutamia porrasaskelmia joilla piti seisoa. Mitä alempana seisoi, sitä suurempi riski oli pudota (hissistä puuttui etuseinä). Poikani istui minua alempana, ja unessa pyysin tytärtäni menemään pikkuveljensä turvaksi. Tyttö meni kaikista alimmalle portaalle, ja minua pelotti tytön puolesta.
  Vaikka olimme menossa seitsemänteen kerrokseen, niin hissi kulki alaspäin. Matka tuntui liian pitkältä kerroksien lukumäärään nähden. Alhaalla oli pankin toimipiste, josta minun oli tarkoitus kysellä lainaa. Pankin perällä oli mukavannäköinen nuorimies, joka kertoi, että hän voi kertoa meille vaihtoehdoista ja tarjota kahvit. Heti alkuun kävi selväksi, että haluamaani lainaa  pankista ei saa, mutta käyttöluottoja tämä kaveri kovasti tarjosi. Sanoin, etten sellaista halua, mutta koska hän halusi niin kovasti asiasta kertoa ja kahvitkin tarjota, niin jäin kuuntelemaan.
Tässä vaiheessa jostain oli tullut naapurin likkakin omien lapsieni jatkoksi, ja mussuttivat keksiä siinä vieressä. Uni alkoi siis pikku hiljaa "hajota" enkä saanut sitä enään pidettyä hallinnassa, joten loppuja outouksia lienee turha kirjoittaa...

Lähteeköhän mun elämä nyt alamäkeen, kun toi hissi ei kulkenutkaan ylöspäin?

Olet matkalla alitajuntaan. Sitä kertoo hissin suunta ja nro 7, kuin vahvistaen unesi tarkoituksen. Elämässäsi on suunnanmuutokesn aika tulossa. Käyt vain varmistamassa sisimpäsi sopukoista, millä sen mahdollistat. Hyvä kun et ottanut lainaa. Parempi pärjätä omilla energioilla ja edetä kenties hiukan hitaammin.

Kiitos tulkinnasta!
Mitään suunnitelmia suunnanmuutokseen ei ole, mutta jännityksellä odotan mitä tuleman pitää. Erityisesti odotan 8.8. päivämäärää, jonka näin jo puoli vuotta sitten unessa. Siinä unessa synnytin.
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #3056 : 21.07.2013 11:04:05 »

Mä näin unta Jared Leto'sta.

tallennettu

.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3057 : 22.07.2013 13:46:26 »

Pitkästä aikaa "vaarallinen hissi"- uni.
Mun unissa hissit on aina jotenkin outoja ja pelottavia. Niistä puuttuu seinä/seiniä ja on vaara pudota.

Tällä kertaa menin unessa lasteni kanssa hissillä seitsemänteen kerrokseen. Hissi oli puinen ja vanha, ja siinä oli muutamia porrasaskelmia joilla piti seisoa. Mitä alempana seisoi, sitä suurempi riski oli pudota (hissistä puuttui etuseinä). Poikani istui minua alempana, ja unessa pyysin tytärtäni menemään pikkuveljensä turvaksi. Tyttö meni kaikista alimmalle portaalle, ja minua pelotti tytön puolesta.
  Vaikka olimme menossa seitsemänteen kerrokseen, niin hissi kulki alaspäin. Matka tuntui liian pitkältä kerroksien lukumäärään nähden. Alhaalla oli pankin toimipiste, josta minun oli tarkoitus kysellä lainaa. Pankin perällä oli mukavannäköinen nuorimies, joka kertoi, että hän voi kertoa meille vaihtoehdoista ja tarjota kahvit. Heti alkuun kävi selväksi, että haluamaani lainaa  pankista ei saa, mutta käyttöluottoja tämä kaveri kovasti tarjosi. Sanoin, etten sellaista halua, mutta koska hän halusi niin kovasti asiasta kertoa ja kahvitkin tarjota, niin jäin kuuntelemaan.
Tässä vaiheessa jostain oli tullut naapurin likkakin omien lapsieni jatkoksi, ja mussuttivat keksiä siinä vieressä. Uni alkoi siis pikku hiljaa "hajota" enkä saanut sitä enään pidettyä hallinnassa, joten loppuja outouksia lienee turha kirjoittaa...

Lähteeköhän mun elämä nyt alamäkeen, kun toi hissi ei kulkenutkaan ylöspäin?

Olet matkalla alitajuntaan. Sitä kertoo hissin suunta ja nro 7, kuin vahvistaen unesi tarkoituksen. Elämässäsi on suunnanmuutokesn aika tulossa. Käyt vain varmistamassa sisimpäsi sopukoista, millä sen mahdollistat. Hyvä kun et ottanut lainaa. Parempi pärjätä omilla energioilla ja edetä kenties hiukan hitaammin.

Kiitos tulkinnasta!
Mitään suunnitelmia suunnanmuutokseen ei ole, mutta jännityksellä odotan mitä tuleman pitää. Erityisesti odotan 8.8. päivämäärää, jonka näin jo puoli vuotta sitten unessa. Siinä unessa synnytin.

Numerologisesti sama teema, eli 7. Kokonaisuutena 22 / 4 / 13, eli uutta pukkaa. Ehkä et ehdi oikeesti synnyttää, kun pitäis olla jo kovastikin pulla uunissa, mutta jotain perustavaa laatua olevaa uutta elämääsi putkahtaa. Jännityksellä odotamme!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3058 : 22.07.2013 13:48:33 »

Unessa mulla oli kuolevia kaktuksia. Kattoin että aha, mää en voi kasvattaa kaktusta kuin tietyn kokoiseksi. Otin yhden käteen ja se oikein pläiskähti auki ja vesi lensi, onneksi suoraan lavuaariin. Koitin etsiä jäikö siitä sivuhaaraa jonka voisin juurruttaa ja istuttaa, muistelin kaktuksen hoito-ohjettakin että voi olla hyvä pitää juurrutettavaa palaa ihan kuivassakin, mutta kaikki sivuhaaratkin olivat pelkkiä tyhjiä piikkinahkoja.


Sinua tökkivät ja ikävyyksiä aiheuttavat asiat 'halkeavat' omaan mahdottomuuteensa. Siis viimeisiä rippeitä niitten pelottavien uniesi jäljiltä nyt poksahtelee pois.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #3059 : 23.07.2013 21:04:55 »

Kiitos t.touhula Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 202 203 [204] 205 206 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: