edellisyönä näin unta että oksa/tikku meni korvaani.aloin kiskoa sitä ulos ja huomasin että sen toinen pää näkyi ihono sisällä ohimon lähellä.
oksa vaan jatkui ja jatkui sitä tuli ja tuli korvastani ja yhtäkki se meni poikki,luulin jo saaneni sen ulkos mutta huomasin sen liikuvan edelleen ohimoni kohdalla.siinä vaiheessa pelästyin ja olin varma että saan jonkin verenvuodon ja kuolen. Siihen heräsin...
mitäköhän toi vois olla?
Kummasta korvasta sisälle ja kummasta ulos? Olennainen tieto, jotta voisin tulkita. En käy koneella joka päivä. On iso projekti, vie tuhottomasti aikaa. Käyn 'lepo'päivänä. Tarkoitan, että käväisen vastaamassa joskus ensi viikolla. Kait.
Jatkoa 04.06.13 - Nyt jaksan jo hiukan ajatellakin...
Olet saanut uusia ajatuksia mieleesi ja sisin toivoo ajan kanssa voivansa ottaa ne käyttöön. Ovat kuitenkin liian pakottavia, jonka vuoksi yrität niitä poistaa - nyt vain ei ole sellaisten ajatusten seurauksena toiminnan aika.
Ajatukset eivät kuitenkaan kokonaan suostu haihtumaan - hyvä niin. Niistä kehittyy sinulle kokonaan uudenlainen elämä ja tyyli - mutta aikanaan, kun olet vahvempi kestämään ja kun aikaa on enemmän käyttää muhineitten ajatusten toteuttamiseen.
(Eilen vedin erään juhlan, vaikka olin ihan tiltti. Kyllä huomasi. Onneksi juhlakalu on sydämellinen ikinuori.
Ei muistuneet mieleen laulujen nuotit, mutta eläkeläisyhteisö on kasvanut eri maailman aikaan kuin me pian eläköityvät. Ovat huomanneet, että mieliala ja tahtotila vaikuttavat kaikkein eniten yhteisöllisyydessä, rakentavat sitä. Meidänkin ikäpolvellemme maailma oli kutakuinkin valmis. Sota oli jo loppunut ja -korvaukset liki maksettu. Mikäs siinä oli kouluttautua, kun kaikki kiinnosti ja opettajat olivat omissa aiheissaan todella huippuja tässä maassa.
Miksiköhän minua on näin siunattu...)