Sivuja: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106586 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2985 : 17.04.2013 20:27:49 »

Ruskea hevonen nukkui mun olohuoneen lattialla, heräsi ja käveli tiehensä, minkä jälkeen lähdin kuljeskelemaan talviseen erämaahan. Mitä eläinuniin tulee, niissä on yleensä joko hevonen tai kissa.

Kuulemma heppa viittaa ns. hyviin kavereihin ja kissa selkäänpuukottajiin tms.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2986 : 17.04.2013 21:39:43 »

^ Mistähän mulle lie iskostunut päähän että hevonen kuvaisi seksuaalisuutta. Huh

Vaan kyllähän se, kuten mikä tahansa muukin, voi symboloida eri asioita eri ihmisille.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2987 : 27.04.2013 11:28:18 »

Näin ihanaa rakkausunta kullastani. Melkein voisin salaa tuntea sen olevan totta  smitten Kiss
tallennettu

Kuuntele tuulta.
farfallan
Vieras
« Vastaus #2988 : 27.04.2013 13:44:58 »

Näin ihanaa rakkausunta kullastani. Melkein voisin salaa tuntea sen olevan totta  smitten Kiss

Niin mäkin!!!  Grin smitten En paljoa muista, mut oli tosi todentuntuinen ja näin muitakin todentuntuisia unia. Juttelin siskoni kanssa puhelimitse (on oikeasti ulkomailla) ja hän oli vihainen, kun en kirjoittele tarpeeksi ja halusi kuulla miten mulla menee. En oikeesti kirjottelekaan paljoa sille. Alkoi niin ahistaan se puhelu, että heräsin. Nukahdin taas ja juttelin erään vanhan kaverini kanssa ja sitten halusin mennä tapaamaan rakastani... Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.04.2013 13:47:02 kirjoittanut farfallan » tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #2989 : 27.04.2013 21:00:09 »

 Näin unta, että olin äitini hautajaisissa. Se oli hyvin surullinen uni, ja myöhemmin istuin kivisellä penkillä vastapäätä äidin hautaa ja katselin kiveä. Ympärillä oli lunta ja oli kylmä.  Sad

 Herättyäni ja muisettuani unen en pystynyt siitä edes miehelleni kertomaan sillä se oli niin ahdistava. Sain vain sanottua "näin pahaa unta" kun kysyi miksi olin niin vakava.
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Chev
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #2990 : 28.04.2013 15:44:33 »

Näin unta, missä lauloin karaokea tutulla porukalla. Karaoke-"emäntä" ärsytti minua jostain syystä todella paljon. Oli minun vuoroni laulaa ja biisi oli minulle ennalta outo, mutta pääsin hyvin äkkiä siihen kiinni ja pidin siitä paljon. Aloin eläytyä kappaleeseen ja heittäytyä siihen, mutta tämä karaoke-juontaja tuli ruudun eteen jotain selittämään. Hermostuin hänelle ja tönäisin hänet pois ja sanoin, etten minä ikinä opi heittäytymään jos minun ei anneta tehdä sitä rauhassa. Juontaja ei hermostunut lainkaan, vaan sanoi, että olen oikeassa ja hyvä että ymmärsin tämän.

Muistan biisistä kohdan, jossa sanat olivat "Putoaa molempiin liekkeihin... ja prinsessa rakastuu lohikäärmeeseen"

Jotenkin itse tulkitsen, että tuo juontaja olen minä itse, joka on tielläni. Ettei minua kukaan muu estä tai pidättele, kuin minä itse. Se varovaisuus jne. on aina ollut se puoli, joka itsessäni ärsyttää.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2991 : 29.04.2013 12:57:40 »

Hmmm. kahtena peräkkäisenä yönä jotain murhan selvittelyä, ja aina siinä lopussa tarvitaan kääpiöitä ja mandariineja jotenkin tilanteen selvittämiseksi?!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2992 : 29.04.2013 13:13:53 »

Kääpiöitä, piäniä ihmisiä... Mandariini, makoisa oranssi, chakrasta vinkkiä?
Murha on suunniteltu. Noh. Emmäätiiä.  Cheesy
Ruumiita ollut mullakin unissa, ja pohdintaa et mitä teen kualleitten tavaroille. Elämänmuutoksia, selvitettävää, aikasemmat vaiheet on sinänsä ohi mutta vielä on ns. siivottavaa ja järjesteltävää kaiken jälkeen  idiot2
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2993 : 29.04.2013 15:20:44 »

Näin unta että olin ystäväni kanssa inhokki opettajamme hautajaisissa ja siellä oli avoin baari  Grin

ehkä miul on patoutuneita ongelmii...  idiot2

Suomenkielen oikeinkirjoitusohjeitten mukaan tulkittuna kirjoittaja oli inhokki ja opettajansa hautajaisissa.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2994 : 29.04.2013 15:23:10 »

Hmmm. kahtena peräkkäisenä yönä jotain murhan selvittelyä, ja aina siinä lopussa tarvitaan kääpiöitä ja mandariineja jotenkin tilanteen selvittämiseksi?!

Mitä elämästäsi /luonteestasi tapat, kun saat tilalle pieniä ihmisiä (= uusia toimivia ideoita) ja mandariineja (punaoranssi = fyysistä voimaa ja aloitteellisuutta sekä vahva itsetunto).
« Viimeksi muokattu: 29.04.2013 15:31:17 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2995 : 29.04.2013 19:45:47 »



Thanksis!
Mullahan on vähän semmonen tilanne, että kaikki asiat on vähän sotkussa ja vaiheessa, oli se sit mitä osa-aluetta vain. Sakraalichakran alue siinä missä muutkin  :Smiley Eli nyt tarvitaan uusia toimivia ideoita ja aloittellisuutta ja vahvaa itsetuntoa, että saadaan homma kuosiin takaisin ja selväksi  Smiley
tallennettu
elenasun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #2996 : 30.04.2013 14:15:35 »

Heippa Smiley

Näin unta jossa henkilö, jonka kanssa minulla on ollut, lyhyt, haastava intiimisuhde, laittoi minulle viestin että voiko hän viedä minut treffeille 22.6. Olin hänen asunnossaan ja kiertelin siellä katsellen eri asioita. Hänen sängystään läytyi kaksi ponnaria, toinen kuului parhaalle kaverilleni ja toisen ajattelin kuuluvan jollekkin vieraalle naiselle. Olin juuri lähdössä pois kun hän tuli kotiin ja annoin avaimen (jonka olin ilmeisesti saanut häneltä takaisin hänelle) Tajusin samalla että kyseessä onkin juuri tuo päivä 22.6 ja hän oli ehdottanut samaan päivään tapaamista, kuin minä hänen olin asunnossaan, ja lähdössä pois koska oloni oli niin ahdistunut ja kiusallinen, hän myös sanoi ahdistuneena että tämä päivä ei ehkä olekkaan sopiva. Lähdin hissillä matkustamaan ylempiin kerroksiin ja jäin jumiin kerrokseen numero 3.
Seuraavaksi olinkin tälläisten "lahkolaisten" juhlissa jossa tämä kyseinen henkilö oli. Olin katsomassa vauvanvaatteita kun vaaterekki romahti päälleni, ja kyseinen henkilö tuli nostamaan sen päältäni ja laittamaan takaisin.

Tälläinen uni siis, tuntui hyvin voimaakkaalta ja epäselvältä itselle, siksi pyydänkin teiltä apua hyvät astrolaiset Smiley Kyseisen henkilön kanssa emme ole oleet yhtedessä n. 2 kuukauteen.

Kiitos jo etukäteen ja ihanaa vappua kaikille  smitten smitten smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2997 : 04.05.2013 10:52:27 »

Luku 13 unessa?!

Tilasin juoman, mutta sain jotain ihan muuta kun mitä tilasin, ja se maksoi 13 euroa, joka oli aivan liian kallista.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2998 : 04.05.2013 11:25:37 »

Kuuhilda
Ehkä et saanut mitä tilasit,
mutta sait mitä tarvitsit?
Lukua 13 pidetään epäonnen lukuna,
MUTTA esim. hebreaksi se on rakkaus ja ykseys.
Liian kallista? Et salli ?

 aurinko oli vasta 13  harka
Suomen  aurinko on 13  jousimies
ja jos tähdistöjä ois se 13,
niin se sijaitsisi Käärmeenkantajan tähdistössä.
Se alkais nykysestä  7  jousimies,
että osusko sun  askendentti jousimies Käärmeenkantajaan,
kvinkunssia  merkurius harka :ltä..
Luonnollisia kuunkiertoja on 13.
Sait nyt vissiin ihan muuta ku tilasit......... Cheesy
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2999 : 04.05.2013 12:02:46 »

Heippa Smiley

Näin unta jossa henkilö, jonka kanssa minulla on ollut, lyhyt, haastava intiimisuhde, laittoi minulle viestin että voiko hän viedä minut treffeille 22.6. Olin hänen asunnossaan ja kiertelin siellä katsellen eri asioita. Hänen sängystään läytyi kaksi ponnaria, toinen kuului parhaalle kaverilleni ja toisen ajattelin kuuluvan jollekkin vieraalle naiselle. Olin juuri lähdössä pois kun hän tuli kotiin ja annoin avaimen (jonka olin ilmeisesti saanut häneltä takaisin hänelle) Tajusin samalla että kyseessä onkin juuri tuo päivä 22.6 ja hän oli ehdottanut samaan päivään tapaamista, kuin minä hänen olin asunnossaan, ja lähdössä pois koska oloni oli niin ahdistunut ja kiusallinen, hän myös sanoi ahdistuneena että tämä päivä ei ehkä olekkaan sopiva. Lähdin hissillä matkustamaan ylempiin kerroksiin ja jäin jumiin kerrokseen numero 3.
Seuraavaksi olinkin tälläisten "lahkolaisten" juhlissa jossa tämä kyseinen henkilö oli. Olin katsomassa vauvanvaatteita kun vaaterekki romahti päälleni, ja kyseinen henkilö tuli nostamaan sen päältäni ja laittamaan takaisin.

Tälläinen uni siis, tuntui hyvin voimaakkaalta ja epäselvältä itselle, siksi pyydänkin teiltä apua hyvät astrolaiset Smiley Kyseisen henkilön kanssa emme ole oleet yhtedessä n. 2 kuukauteen.

Kiitos jo etukäteen ja ihanaa vappua kaikille  smitten smitten smitten

Ilmenikö unessasi vuosilukua? Oliko tämän vuoden 22.6.? Jos niin, on kokonaistypistys 9. Uhraisit itsesi.
Jos taas puhumme pelkästään päivä.kk. = 12 = pieni kuolema, entiset toimintamallit eivät enää käy, tarvitaan uusia. Eli 13 aina uuden alku, siksi sitä moni pelkää -kun pitää tehdä jotain erilaista.
Sitten jäit 3krs.een hissillä. 3 = miellyttävän ilmapiirin luomista. Tarvitsee itse päättää ketä miellyttää. Jos toisia - menettää omia voimiaan ja jää kahleisiin = kuin 9 = uhrautuu muitten hyväksi.
Kun valitsee luoda itselleen hyvän ilmapiirin, jossa myös viihtyy hyvin yksinkin, valikoituvat hyväksikäyttäjät ja petkuttajat henkiseen Siperiaan, eli ulkoistuvat 3.sen elämästä.
Kokonaisuus 22.6. + 3 = 13 / 4 / 22 = omin/ omaehtoisin päätöksin vapaudut kaikesta, mikä on saanut sinut kokemaan joutuneesi uhrautumaan vilpillisten 'ystävien'/ hyväksikäyttäjien vuoksi. Siinä sitten pyristellyt nalkissa, kunnes uni osoittaa, ettei ole syytä viskoa helmiä sioille.
« Viimeksi muokattu: 04.05.2013 12:04:57 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: