Sivuja: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106734 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
JHSN
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2970 : 31.03.2013 01:45:25 »

Kiitos analyysistä. Pelkoni liittyy omaan terveyteeni. Eniten minua jäi tuossa unessa mietityttämään kuollut mummoni, ja oma kaatuminen. Osaatko kertoa mikä merkitys vainajalla on unissa? aspect_sex
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #2971 : 31.03.2013 02:48:25 »

Kuten jo mainitsin, vainaja voi kuvata vaikka vain kyseiseen henkilöön liittämiäsi muistoja/ tunteita, tai sitä, että saattaisit oppia jotakin mummoltasi (suhteessa pelkoosi). Riippuu myös suhteestasi ja yhteydestäsi mummoon (hänen elinaikanaan: esim. mitä tunteita tai ajatuksia häneen liität).
Kaatumisesi voi kuvastaa sitä, ettet osaa käsitellä pelkoasi.
Edesmenneet eivät tule uniin pelottelemaan kuolemasta- tässä tapauksessa mummosi voi esimerkiksi vain muistuttaa, ettei poismenossa (kun sen aika tässä elämässä tulee) ole mitään pelkäämistä, ja että terveytesikin suhteen pelkääminen vain tekee elämästäsi raskaamman. 
Kävi miten kävi ja oli miten oli, ei ylenmääräinen huolehtiminen tai pelkääminen ainakaan tee ketään terveemmäksi tai auta kohtaamaan asioita objektiivisesti. Vaikkei sairauden tai kuoleman pelko helpoimpia käsiteltäviä aina olekaan, ei niistä pinnan alla painavana ole kuin haittaa.
Ensimmäinen askel on tietysti hyväksyä se, että on sairas/ voi sairastua/ kuolee joskus- ja se, että pelkää sitä. Sitten kysyä itseltä, että miksi pelkää, ja onko pelko todella aiheellinen, mitä voi tehdä tunteilleen/ tilanteelleen jne.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
JHSN
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2972 : 31.03.2013 12:18:40 »

Minulla on ollut aina sellainen käsitys että kuollut unessa tuo lisää kuolemaa (vanhan kansan uskomuksia varmaan Smiley)
tallennettu
Miljua.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #2973 : 06.04.2013 11:59:03 »

Näin unta kolmijalkaisesta hevosesta,sen jalka oli jotenkin lähtenyt irti, ja se yritti juosta ja juoksikin.Hevonen oli tumma ja ilmeisen nälkäinen, koska minun piti unessa syöttää sitä,eli heitin sille porkkanoita ja jotain muuta muonaa ja se söi.Unessa oli myös hevosen pieni varsa, joka tarvitsi myös ruokaa,mutta tiesin,että minun pitää ruokkia ensin tuo surkean näköinen aikuinen, jotta varsakin selviäisi. Kosketuksiin hevosten kanssa en päässyt, vaan muonat minun piti heittää tai jättää jonnekin kauemmas..

Ps.Mahtaisikohan kukaan keksiä tälle mitään selvitystä. Itselläni tuli nyt muutama asia mieleen..
« Viimeksi muokattu: 06.04.2013 12:05:02 kirjoittanut Miljua. » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2974 : 06.04.2013 15:20:45 »

Minun tavallani tulkita unia, tuo kertoo, että sinulla on hiukan liian helposti tapana pyrkiä huomioimaan ensin toinen ja sitten vasta oma minäsi. Menosi haittautuu siis omasta tavastasi toimia.
Seuraava asia, joka nousee esiin, on heikosti tyydytettty seksuaalisuus, siinäkään et taida huomioida tarpeeksi omia halujasi. Sinun siis tulisi 'ruokkia' sekä omaa minääsi että seksuaalisuuttasi, huomioida ensisijassa oma minä ja vasta voimaannuttuasi toiset.
Seuraapa huviksesi, ketkä häipyvät läheltäsi, kun lakkaat miellyttämästä heitä. Jäljelle jäävät vain todelliset ystävät.
Lisäksi uni kertoo, että sinun tulisi huomioida maskuliinista puoltasi ja itsetuntoasi enemmän.
En yritä sanoa, että olisit heikko tai itsetuntosi olilsi heikko. Ei toki. Vaan puhun tärkeysjärjestyksestä ssinun elämässäsi. Jos sinä et voi hyvin, ei elämäsikään ole sinun vallassasi.

Totta: jotta sinusta riiippuvaiset ihmiset selviäisivät, tulee sinun hoitaa ensin aikuinen sinussa kuntoon. Sitten tulee muitten vuoro, eivätkä hekään valikoidu sinun tahdostasi, vaan ainoastaan ne, jotka eivät ilman sinun ajoittaista tukeasi pääse aukeammille vesille.
Eli heille, jotka pyytävät apuasi - vain se apu, että alkavat itse toeta hoitamaan asioitaan.
Vertaan lapseen tai henkisesti lapseen... Jotta tuollainen henkilö pärjäisi kuluttamatta toisten voimavaroja, on hänen opittava huolehtimaan itsestään ja asioistaan. Sen neuvominen on sinun osasi sinua hyväksikäyttävien elämässä.
Lopeta avuntarvitsijoitten etsintä. Ne jotka todella sinun apuasi tarvitsevat, osaaavat kyllä pyytää. Muista rajata apusi vain ojasta niostamiseen, jotta oppivat olla putoamatta uudestaan. Älä jää valvomaan, kuinka pärjäävät.
(Vertaa: ruoat jätettävä kauas raihnaisesta hevosesta.)

Unesi on täynnään symboleja. Vahva uni ja monilla tavoin sinua havahduttava.

Älä käytä voimiasi toisiin ihmisiin. Kaikkea hyvää!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2975 : 08.04.2013 12:11:59 »

molin kahteen otteeseen viimeyänä leikkauksessa. oli sierain tukossa ja pohdin miten saavat sen letkun nokkaan. Emmuista mitä ekalla kerralla operoitiin, mutta toisella kerralla leikattiin jotain muuta ja samalla  vasen rinta jostain syystä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Krishiina
Vieras
« Vastaus #2976 : 09.04.2013 13:09:59 »

Om!

Unet ovat aina antaneet minulle voimakasta johdatusta. Tässä olisi nyt toissapäiväinen uneni, jonka näin heti nukkumisvaiheen alussa, puolittaisessa valvetilassa. Ennen nukahtamista kirjoitin päiväkirjaani: "Enkelini, jos on jotain nyt mitä minun tulisi tietää, kokea, olen tässä. Tulkaa uneeni rakkaat valoni ja näyttäkää minulle, jotta näkisin paremmin myös valveilla ollessani. Kiitos!"

Seison erittäin valoisassa huoneessa. Yhtäkkiä kaadun ja minut vedetään kiinni parvekkeen oveen, joka on kiinni. En näe mitään, mutta jotenkin tiedän, että on kyse enkeliapinoista. Tunnen kuinka he pitävät minua maassa ja kiinni parvekkeen ovessa. Haluan nousta ja tunnen kuinka suuret ja vahvat enkelin (ei apinaenkelin) kädet ottavat käsistäni, jotka ovat päällekkäin ristissä ja nostavat minut ylös. Edelleenkään en näe ketään, mutta tunnen enkeleiden läsnäolon ja kosketuksen vahvasti. Seison hämmentyneenä, mutta turvallisin mielin huoneessa. Yhtäkkiä näen isäni huoneessa. Hän vaikuttaa erittäin rennolta ja tyytyväiseltä. Hän tulee luokseni ja sanoo, että kaikki hyvin, että hän on vain polttanut muutaman spliffin (marijuanaa). Herään.

Herätessäni tiesin heti, että enkelit vastasivat minulle. Tunsin oloni turvatuksi, rauhalliseksi ja luottavaiseksi. Kiitän tästä ja kaikesta ihmeellistä ja ihanaa Olevaisuuttamme!

Kuulisin mielelläni tulkintoja tästä unesta, joka minulle lahjana annettiin, jotta näkisin paremmin myös valveilla ollessani. Kiitos kaikille!

Läsnäolon taikaa siskot ja veljet!
Om!
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2977 : 09.04.2013 17:36:21 »

mitäs mahtais tarkottaa sairaala ja lääkäri unessa..?
olin sairaalassa jostain syystä pakenemassa veljeni kanssa naamioituneena lääkäreiksi..
menimme hissiin johon tietysti ihan viimehetkellä tuli oikea lääkäri.. hän ei epäillyt mitään kunnes veljeni
alkoi tirskua jotain ihan olematonta asiaa.. tämä lääkärimies sitten alkoi epäilemään meitä molempia ja jouduimme
selittelemään paljon, että hän uskoi meitä.. Lopuksi sain tämän lääkärin puhuttua itsensä pussiin ihan jostain toisesta asiasta
ja siinä vaiheessa heräsin..
Luultavasti ihan merkityksetön uni, mutta jostain syystä tämä lääkäriasia jäi mietityttämään, että onko sillä jokin suora merkitys.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2978 : 11.04.2013 13:06:11 »

Pakenemisellanne, Neferian, on suurempi merkitys tuossa unessa.
Lääkäri on todellisuudessa parantaja. Valkoinen on suojaväri. Ulkopuolinen energia ei pääse haittaamaan juurikaan henkilöön, joka on suojautunut.
Syntyi mielikuva, että tahdot muuttaa minuutesi tapaa toimia tai henkistä rakennettasi. Tahdot myös nousta uudelle tasolle elämässäsi. Tämän muutoksen aikana, jota suunnittelet joko tietoisesti tai unelmoiden, tahdot sukea pois ulkopuoliset vaikutteet / vaikuttajat, koska kyse on SINUN SISÄISESTÄ muutoksestasi.
Toimintasi unessa saattaa hyvinkin  ennakoida hallittua rajua muutosta todellisessa elämässäsi.
Jäin miettimään veljesi osuutta. Onko hän mahdollisesti sinulle jonkinlainen esikuva, esim tavassa toimia, johdonmukaisuudessa tms, mutta osaa tarpeen tullen olla melkoinen viikari ja ravistaa arkipäivän velvoitteet tarpeen tullen hartioilta.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2013 15:27:41 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2979 : 11.04.2013 14:13:18 »

Kiitos t.touhula..
ensinnäkin.. veljeni ei ole mitenkään osallinen elämääni.. emme ole tekemisissä kuin jos joskus harvoin nähdään porukoilla.. riidoissa ei olla, mutta ei vaan olla tekemisissä.. ainoa ajatus joka hänestä on, liittyy siihen, että hän sentään on valinnut jonkinlaisen järkevän alan opiskella.. ehkä veli siksi liittyy tuohon, koska olen jo pidempään harkinnut elämänmuutosta TAAS työn suhteen ja silloin kun tuon unen näin, niin asia oli harkinta-asteella.. nyt olen jo toimimassa.. nopeita päätöksiä siis.. joten tulkintasi kuullostaa järkevältä, mutta en silti saanut sitä yhteytettyä uneen.. en ole kovin hyvä unien tulkitsija.. Cheesy
mutta tämä kuitenkin vahvistaa ajatukset ja tapahtuneet.. kiitos siitä.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Minnimyy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #2980 : 11.04.2013 18:52:46 »

Itse en ole muistanut näkemiäni unia pitkään aikaan, joten siksikin tämän unen näkeminen ja sen hyvin ahdistava tunnelma jäi vahvasti pyörimään mieleen.

Tapahtumapaikkana unessa Ranska, mikä ei tosin selvinnyt unessa, vaan jotenkin vain tiesin sen.
Ihastuin mieheen, joka oli aivan Aki Sirkesalon näköinen. Cheesy Tuo mies sitten pyöritti ja tanssitti minua jollain aukealla paikalla ja tunnelma oli hyvin aurinkoinen ja valoisa, kunnes ýht´äkkiä tila muuttui ahtaaksi ja hämäräksi.  Olin polvillani ja tämä mies kuristaa minua takaapäin. Seuraavaksi olen jossakin hämärässä ullakkohuoneessa tämän miehen kanssa ja mies lukitsee minut tuonne ullakolle. Tunne tuossa kohtaa on todella painostava.
Seuraavaksi ullakolle saapuu vanha nainen aikamiespoikansa kanssa. Minun olisi tarkoitus naisen mukaan ryhtyä tuolle aikamiespojalle puolisoksi. (Mainittakoon,että tuo unen aikamiespoika on melkoisen epämiellyttävä ilmestys). En osoita halukkuuttani ryhtyä moiseen, jolloin nainen ja poika lähtevät takaisin alakertaan. Tiedän että he palaavat pian takaisin ja silloin se on menoa.
Tuossa vaiheessa alkaa tunnelma olemaan jo niin painostava, että meinaa pää haljeta ja sydän pomppia ulos rinnasta. Ryhdyn epätoivoisesti miettimään pakosuunnitelmaa/ratkaisua tilanteeseen. Muistan kuinka katsoin ikkunasta pimeää katua alapuolella, sekä harmaita taloja kadun reunustoilla ja sitten heräsin. Hikisenä ja todella ahdistavan tunteen vallassa.

Että sellainen uni.  Grin Hassua tuossa unessa oli myös se, etten muista kenenkään juuri puhuneen mitään.  Ja sellainen vielä tuli mieleen, että tuossa huoneessa paloi takassa tuli. Mahtaneeko sillä olla jotain symbolista merkitystä?

Olen vasta tutustumisvaiheessa näihin henkimaailman asioihin, niin ajattelin, että voisikohan tuossa unessa olla jotain sisäistä kamppailua ko. asian suhteen? Uskoako vai eikö uskoa - ottaa vastaa vai eikö ottaa. Olenko ihan hakoteillä?Huh? idiot2

« Viimeksi muokattu: 11.04.2013 19:01:00 kirjoittanut Minnimyy » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2981 : 11.04.2013 20:17:00 »

Minnimyy, varmasti oma fiilinkisi unesta on aivan oikeilla jäljillä, jos kerran nuo asiat ovat sinulla nyt ajankohtaisia.  Smiley
Noh, unessa ihastut ja tanssit (mies pyörittää sinua -> miehellä enemmän valtaa), kaikki on hyvin - kunnes ei olekaan ja pelkona on että pariksesi tulee epäilyttävä/epämiellyttävä aikamiespoika. Juu, sisäistä kamppailua tuo huokuu, pelkoa siitä että asiat ovat liian hyvää ollakseen totta, ehkä sitäkin että onkohan etenemisesi varmasti juuri sinun kontrollissasi. Ullakko tapahtumapaikkana on myös symboli, tosin nyt äkkiseltään en saa päähäni mitä se tässä unessa sanoo...  uglystupid2 Päänsisäisiä juttuja, mielen perukoita ehkäpä?
Lämmin takkatuli siellä on merkitsevä kyllä. Tuli merkkaa usein vahvoja tunteita, takassa ne pysyvät hallinnassa hyvänä renkinä.
tallennettu
Minnimyy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #2982 : 11.04.2013 20:43:37 »

Lämpöiset kiitokset Indium  smitten

Mielenkiinnolla tutkiskelin lisää näitä unien tulkintoja ja niinhän se on, että Ullakko: Yli-Minä, henkinen kehitys ja edistyminen. Kiinnitä huomiota ullakolla oleviin symboleihin ja tunteeseen, joka sinulla on ullakolla ollessasi. 

Kun tuohon lisää tuon tulen ja harmauden niin aika selkeäksihän tuo ainakin itselleni muovautuu... Eli kehityksen tiellä ollaan... angel

tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2983 : 12.04.2013 15:38:06 »

Kiitos t.touhula..
ensinnäkin.. veljeni ei ole mitenkään osallinen elämääni.. emme ole tekemisissä kuin jos joskus harvoin nähdään porukoilla.. riidoissa ei olla, mutta ei vaan olla tekemisissä.. ainoa ajatus joka hänestä on, liittyy siihen, että hän sentään on valinnut jonkinlaisen järkevän alan opiskella.. ehkä veli siksi liittyy tuohon, koska olen jo pidempään harkinnut elämänmuutosta TAAS työn suhteen ja silloin kun tuon unen näin, niin asia oli harkinta-asteella.. nyt olen jo toimimassa.. nopeita päätöksiä siis.. joten tulkintasi kuullostaa järkevältä, mutta en silti saanut sitä yhteytettyä uneen.. en ole kovin hyvä unien tulkitsija.. Cheesy
mutta tämä kuitenkin vahvistaa ajatukset ja tapahtuneet.. kiitos siitä.. Smiley

Kiitos! Onneksei unesi oli minulle ihan ehtaa pässinlihaa. Kaikkea hyvää!  Smiley
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #2984 : 13.04.2013 12:06:59 »

Eipä kestä, Minnimyy. Antoisaa matkaa, ja pidä jalat sopivasti maassa  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: