Sivuja: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106603 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2370 : 01.12.2011 17:05:58 »

Tämmösen kahlasin tuolta unisymboleista...
Kainalo
Oma tai jonkun toisen henkilön kainalo unessa edustaa sosiaalisisia yhteyksiäsi ja siteitäsi toisiin ihmisiin.  Se on ominaisuus ja persoonasi piirre, jonka salaat julkisuudelta.
Oman kainalon haistaminen unessa kertoo, että teet valve-elämässäsi jonkinlaista henkilökohtaista näkemystä päästäksesi helpolla jonkin tilanteen tai suhteen yli. Haistelet asioita toisinsanoen. Vaihtoehtoisesti uni viittaa siihen, että etsit hyväksyntää


Eli pätiskö tuo haistelukohta tähän kenties? Mutta minä en ihan vaan haistele, minä teen vähän enemmän Cheesy
Se kyllä pätisi tässä nimittäin.
 Mutta mitä niillä karvoilla on tapana symboloida?

tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #2371 : 02.12.2011 19:45:34 »

No ootko tehnyt jotain "raakkausta" ihmissuhteissa tai niihin liittyvissä asioissa? Karvat ajellaan kai esteettisistä syistä enimmäkseen, tai siksi että ne ärsyttää? Vasen oli se feminiininen puoli.. Joku naispuolinen tuttava ärsyttänyt sua tai joku ominaisuus naiseudessa mistä haluat eroon?  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2372 : 02.12.2011 20:11:02 »

No niin, ihan naulan kantaan tuo menee :)Juurikin naispuolinen tuttava ärsyttänyt, ja tahdon hänestä eroon.

Miten näitä omia uniaan onkaan niin vaikee saada auki? Huh
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2373 : 03.12.2011 17:37:29 »

Jaaha, nyt oli unessa poskihammas joka törrötti ikenestä ihan hullussa asennossa. Vilkaisin sitä peilillä ja häiritsi kovasti. Sainkin sen kuitenkin käännettyä kielellä takaisin ja ensin se heilui, mutta sitten yllätyin kun se jämähtikin paikoilleen ja ei sattunutkaan syödä.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2374 : 04.12.2011 11:41:40 »

Nyt oli unessa useimmat ihmiset joiden kanssa olen lähentynyt viime päivinä. Miespuolisten kanssa rutosti hellää halailua ja kädestä pitämistä ja käden silittämistä, minä siis silitin, erään naisen kanssa istahdin mielelläni samaan karuselliin jossa kastuisi läpimäräksi (heräsin juuri ennen kuin se käynnistyi). Yksi niistä nuorista miehistä oli unessa poikaystäväni, ja hän tuli pikkuisen mustasukkaiseksi kun annoin toisen nuoren miehen halata mua kauan hänen silmiensä edessä, vaikka olinkin ensimmäinen joka päästi irti. Sanoi että ymmärtää vain sen jos hänen itsensä kanssa halaillaan noin kauan.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2375 : 04.12.2011 15:51:39 »

Unessa meidän kotipihalla oli iso haukka. Katsoin sitä eka ja yritin vissiin ärsyttää sitä jotenkin. Haukka tuli mun luo uhkaavasti ja itse vähän säikähdin mutta astuin myös sitä vastaan hyökkäävästi ja se vähän hätkähti. Sitten se kertoi jotain että on 10 vuotta vanha. Itse kysyin siltä että onko se siis tuntenut minut pienestä asti ja tää nyökkäsi Cheesy
 Eli oltiin unessa sen haukan kanssa tunnettu jo aika kauan mutta nyt vasta 'tavattiin'.

Tuo on nyt lähiaikoina toistunut unissa että tulee joku uhkaava tilanne, niin vaikka säikähdän niin en näytä sitä ulospäin vaan hyökkään takaisin :d
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2376 : 05.12.2011 09:32:20 »

Kerrankin muistan unestani jotain  muutakin kuin "mutun", vaikka eipä näistä hullua hurskaammaksi tullutkaan. Tämä viimeinen jäi kuitenkin selvästi mieleen.. Olin ilmeisesti rakentamassa, mutta tämä oli rivitalon päätyasunto ja muut asunnot olivat jo saaneet eristelevyt ympärilleen, minulla oli vasta muutama lauta ristissä ja hyvällä tahdolla siitä saattoi päätellä, millainen siitä pitäisi tulla. Ja tämä oli siis joku omakotitaloon verrattava "rakenna itse"-projekti, mutta vaan rivari.. Osaakos kukaan sanoa mitään tästä?

Smiley Kyllikki
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #2377 : 05.12.2011 11:52:37 »

Kyllikki, heitän ihan lonkalta mutta jos se talo mitä rakennat olet sinä itse ja siinä nyt näkyy vähän vertailua muihin, että minä olen vasta tässä kohtaa vaikka muut on jo paljon pidemmällä..?  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2378 : 05.12.2011 12:21:57 »

Kihlattuni kanssa äitini talossa, kerrossängyn yläpedillä. Käydään nukkumaan sinne poikittain mutta saankin hänet vielä hellittelemään, mistä hän yllättyy itsekin. Sitten pedillä onkin toinenkin minä joka herkeämättä töllää minua silmiin kihlattuni takaa. Shocked Mietin että kääks, out of body experience, vaikka minun liikkeeni eivät vaikuta siihen toiseen minuun mitenkään ja omakin fyysinen olemus on tallella yhä. Pelkään jääväni siihen tilaan. Mietin kuinka tämä toinen minä puhuisi ihmisille ja minä katselisin kauempaa, noiden ihmisten takaoikealta. Ja kuinka minä pitäisin luentoa ja toinen minä istuisi kuuntelemassa.

Pari viimeistä tänne kirjoittamaani unta olen ihan tajunnutkin, mutta mitä ihmettä tämä nyt on?
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #2379 : 05.12.2011 12:29:42 »

Näin unta, että sain mahdollisuuden benji-hyppyyn, en ole koskaan hypännyt moista,
mutta mulle luvattiin, että sen voi jotenkin itse määrätä, mihin asti se hyppy menee ja
suostuin innokkaana kokeilemaan. Olin jonkin ryhmän kanssa ja jollain kyseisessä
ryhmässä oli mukanaan ilmapallo, olin pääsemässä benji-hyppytornin läheisyyteen kun
tämä ilmapallon omistaja päästi pallonsa irti. Kysyin hieman tympääntyneenä, että eikai
se ilmapallo vaan kykene estämään mun benji-hyppyä. Sain vastauksen, että kyllä
kykenee, piti oottaa sen menevän taivalla kauemmaksi, jonka jälkeen vielä piti ottaa
varovaisesti.

En päässyt koskaan benji-hyppäämään, mutta ilmeisesti olin koko ajan matkalla sinne
torniin. Ensin koitin mennä portaita, jossa väli ylimmän portaan ja lattiatason kanssa oli
niin suuri, etten edes aikani yrittäessä päässyt tasolle jalkain. Joku kannusti minua
portaitten yläpäässä. Pillahdin melkein itkuun turhautuneisuudesta kunnes tajusin, että
voin mennä hissillä. Hissillä se olikin hyvin vaivatonta ja pääsin pikimmiten yläkertaan.

Jokin huoli tuli mulle sitten, en muista, mitä huoleni koski. Jonkin ajan päästä löysin
ystäviäni sieltä yläkerrasta ja yksi ystäväni ystävästä itki, kuulin/tajusin ensin veljensä
kuolleen, halasin häntä ja kerroin pahoitteluni, mutta sitten hän ilmoitti serkun veljen
kuolleen ja pakeni muualle purkamaan suruaan.

Tässä kohtaa on sitten blackout, jonnekkin vielä muistaakseni vaelsin ja jotain vielä
koin. Heräsin lopulta kuin johonkin naisen huutoon ja siihen, että potkasin unissani ilmaa idiot2
nukuin koko yön vinottain.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Indium
Vieras
« Vastaus #2380 : 05.12.2011 12:34:12 »

Hetkinen. Ymmärränkin tuon uneni. Heijastaa ihan suoraan näitä juttuja, ego vs. intuitio ja taisteluni kun haluaisin ne balanssiin: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=44293.0

(Jännästi kyllä vasta nyt luin tuon yhden vastauksen siellä joka oikein hienosti natsaa tuon unen kanssa....)
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2381 : 07.12.2011 11:19:05 »

Nyt taisi tulla unia asioista, joita odotan. Paistoin unessa koko uunipellin kokoisen, pitkäjalkaisen broilerin, ja luin innoissani blogia jonka rakas ystäväni oli kirjoittanut käytyään luonani. Suunnittelin kyllä jo eilen että teen tänään kanaruokaa uunissa  Grin Ystävän näkemistäkin odotan ilman muuta.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2382 : 08.12.2011 19:47:13 »

näin unta että olin jossain baarissa kesällä.yhtäkkiä edessäni oli vanha ystäväni jota en ole nähnyt vuosiin halasimme iloisamme ja aidosti ja hän sanoi että nyt oli pakko tulla moikkaamaan.sitten yhtäkkiä joku sanoi nimeni ja sanoi että se oli pakko olla sinä ja se oli ala-asteen aikaisesta ringettejoukkueesta,emmekä olleet ystäviä.ja vielä kolmas tyyppi ilmestyi eräs poika tai siis nyt jo mies joka oli samalla luokalla ala-ja yläasteella,me halasimme myös.muuta en muista.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2383 : 09.12.2011 01:39:44 »

Ai niin, viime yönä unessa mun läppärini näppäimistöstä lähti irti yks näppäin joka oikeastikin toimii huonosti, ja mä söin sen heti pois.  uglystupid2 Ja mulla oli varanäppäimistö pöydän alla piilossa sellaisella esiin liukuvalla tasolla. Jeah, pitäis kyllä hankkia semmonen. Sekä näppis että taso.  Grin

Puhuin myös tosi rakkaalle kaverilleni, jolla oli päällä oranssit haalarit ja huppukin vedetty pään yli (haha, tämä viitannee siihen että on rakas koko ihminen). Rupesi pikkasen hermostuttamaan kun puhuin hänelle suihkussa käynnistä... öö, joo, siinä taisi olla kyse yhdestä neuvosta minkä tahtoisin hänelle antaa, mutta en tahtoisi tunkeilla. Jäi unimaailmaankin pyörimään kun illalla sitä mietin. Ei ollut kylläkään peseytymiseen liittyvä neuvo.  Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2384 : 09.12.2011 10:32:48 »

Tuo näppisjuttu vois viitata jollain lailla sun omaan viestintään, tai sitten sinä on kyse siitä että sinua vaivaa tuoa asia...huono näppis ja tarvis uuden ja olis kiva kun se olis valmiina eikä tarvis nähdä vaivaa  uglystupid2 Juu, nyt ei lähde, olen vieläkin aivan tööt-olotilassa.

Mulla oli unessa taas epäselvänselkeä viesti. Istuin puisella, selkänojallisella tuolilla. Sitten sen tuolin vasemmalta puolelta aukes ruuvit, ja sen seurauksena kaaduin oikeelle sen tuolin kanssa. Taisin pitää kiinni siitä tuolista kaatuessani.

Sikäli taas erikoinen uni, että katselin itseäni sivusta...oikestaan takaa, enkä ollut itse kokija niin kuin yleensä.

Mitähän ne nyt koittaa kertoa? Huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: