Sivuja: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2269524 kertaa)
0 jäsentä ja 31 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2235 : 25.11.2011 08:41:48 »

Perusta joku oma juttu !?
tallennettu
Mila
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2236 : 25.11.2011 13:00:35 »

Näin tässä muutama päivä takaperin unta, jossa seikkailin leirikeskuksen/mökkikylän tyyppisessä paikassa. Olin talossa sisällä, missä alkoi valot sammumaan itsestään ja kun yritin uudelleen lamput räsähteli rikki. Tunsin jonkun olennon läsnäolon ja lähdin ulos. Kaikki lamput sammuivat matkalla ja vastaantulevien ihmisten kasvot vääristyivät kamaliksi. Olin jokseenkin paniikissa ja juoksin johonkin pyhättöön/temppeliin/kirkkoon/yms. Sisällä oli kynttilöiden lämmin valo ja ihmisiä, jotka katsoivat minua hämmentyneenä. Joku henkilö tuli puhumaan minulle jotain mitä en muista. Hoin pään sisällä mantraa "Jumala on rakkaus ja valo" ja heräsin.

Tää oli kolmas tai neljäs kerta tässä muutaman vuoden sisällä kun näen vastaavaa unta ja aina taistelen niissä jotain olentoa vastaan samoilla sanoilla. Välillä piirrän niissä ilmaan pistetä, jotka muodostavat kolmioita. Yleensä olo niissä unissa on lähes soturimainen ja peloton, tiedän voittavani. Cheesy Tämä oli oikeastaan ensimmäin uni, jossa pelkäsin kuollakseni.

Eniten ihmettelen mistä nämä tulee, sillä en ole kristitty tai edes uskonut jumalaan, ainakaan sellaisena kuin se yleensä esitetään.Tongue Ensimmäisen unen laitoin silloisen krapulan piikkiin, mutta nyt näitä tulee ja ne jättävät joka kerta erittäin omituisen ja voimakkaan tunteen.  uglystupid2
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2237 : 25.11.2011 16:13:29 »

uneni oli sellainen olen unessa mutta en ole vaan katselen syrjästä.olin ilmeisesti englannissa,paikalla hurjasti väkeä.kuninkaalisissa vaunuissa oli ronald reagan ja joku musta hiuksinen hattupäinen nainen jolla oli kai silmä/aurinkolasit.vaunuissa oli ehkä myös kuninkaalisia kaikki vilkuttivat.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #2238 : 25.11.2011 19:50:03 »

Vampyyriunet jatkuvat.

Heitä oli suuri joukko, oli joku uskonnollistyylinen rituaali meneillään. Olin aluksi mielenkiinnosta seuraamassa, mutta jossain vaiheessa meno muuttui pelottavaksi ja yritin paeta paikalta pysäköintialueella olevalle punaiselle pakettiautolleni. En ollut tapahtumassa yksin, vaan pakenin jonkun toisen naisen kanssa. Meidät saatiin kiinni. Ja jossain vaiheessa huomasin itsekin olevani vampyyri.

Unessa oli jonkin verran yksityiskohtia, kuten minua kiellettiin ottamasta jonkun toisen johtajan tatuointeja nahkaani, johon totesin, että omat tatuointini saavat riittää.
Unessani vampyyrit eivät sietäneet suoraan kohdistuvaa auringonvaloa, mutta epäsuoraa kyllä. Rituaalimenoissa kaikilla oli yllään mustat vaatteet, miehillä pitkät trenssitakit, vähän samantyyliset kuin Matrixissa. Rituaalimaskina heillä oli silmien alle mustalla värjätyt "valumat". Voisi kai rinnastaa valuneisiin ripsiväreihin. Maskit olivat niin naisilla kuin miehilläkin.

Mietinpähän taas, että mistä tuulee, kun en ole aikoihin nähnyt vampyyriunia. Tässä unessa he selvästi halusivat minut jotain varten. Minua kuitenkin arvostettiin jonkun kykyni takia.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
MooOoona
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2239 : 26.11.2011 14:57:14 »

Viime yönä olin lapsuudenkodissa, joka oli jossain tropiikin keskellä - oikeasti Lapissa - ja ulkona oli ihan hirveästi kolmenlaisia elukoita. Oli kahdenlaisia ötököitä ja kolmannet elukat oli jotain pieniä, ällöttäviä lintuja. Pelkäsin niitä kaikkia ja koitin pitää ikkunoita kiinni, ettei ne pääsis sisään. Olin samalla tavallaan se talokin. Jossain vaiheessa oli pakko koittaa tuulettaa ku tuli niin tukalat oltavat, mutta silloin hyökkäs heti lintuparvi sisään. Muistaakseni unen lopussa sain puhdistettua "itseni", sen talon. Unessa oli joitain muitaki ihmisiä, ehkä Tupu, Hupu ja Lupu (? Grin) ja minun täytyi pitää huolta siitä, että ei tuu liian kuuma tai liikaa elukoita sisään.

Tulee mieleen, että olet ehkä käsitellyt lapsuuteen liittyvää vierauden tunnetta. Tulee mieleen että olet yön aikana unessa ollut yhteydessä lapsuudenaikaiseen tunnemaailmaan - nuo ankkalinnan kaveruksetkin kertoisi siitä. Nuo ötökät ja vahtiminen kertoisivat mielestäni peloista ja huolista, joita mahdollisesti oli lapsuudessa. Olet yrittänyt päästää pelkojen yläpuolelle.
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2240 : 26.11.2011 15:02:19 »

Lapsuutta käsittelevä uni jälleen:

Unessa äidilläni oli paha R-vika. RRR kirjaimet pörisivät löysinä ja hän yritti esittää että sillä ei ole merkitystä. Oikeasti äitini on hyvin huolellinen ja tiedostava kielenkäyttäjä. Mitähän uni tahtoo viestittää?

tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2241 : 27.11.2011 13:46:27 »

Viime yönä piti pukea juhlapuku nukkuvan naisen (Katherine Heigl) päälle, tai itseasiassa niitä oli kaksi, aluspuku ja päällyspuku. Olihan se vähän vaikeaa... Aluspuku oli oranssi ja päällipuku tummanruskea, melkein musta ja läpinäkyvää ohutta materiaalia, niin että aluspuku kuulsi läpi kauniisti. Lähetin Katherinen matkaan (treffeille) ja surkuttelin kovin, koska olisin itse tahtonut mennä.  Grin
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
dodobien84
Vieras
« Vastaus #2242 : 29.11.2011 00:27:32 »

Dodii. Näin taas hienon unen jossa käsi kädessä päiväelämässä ja yöllä paljastui manifestoiminen/puoleensavetämisen -laki.

Joskus sepposen selällään kolmannen silmän oltua näin (arvaus) menneisyyden, nykyajan ja tulevaisuuden selvästi kolmena kuvana lomittain. Back to Baiscs ja yritän hahmottaa niitä nykyunistanikin. Ne on siellä, puuttuu vain huomiokyky tällä hetkellä.

Kuulen ja näen dyydsit. Saanko lisäselvyyttä mikä se suurin ajava voima on? En tiedä mitä kysyn, siksi siis kysyn. Antaa tulla "korkealta ja lujaa"!
tallennettu
Kultainen kolmio
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2243 : 29.11.2011 11:45:35 »

Mulla on ollut pari päivää kauhea parisuhdeahdistus ja miettinyt erotako vai ei.
Viime yönä näin unta, että kävelin poikani kanssa moottoritien vierellä, siinä meni pyörätie ja sen vieressä oli järvi. Poika halus nimenomaan mennä sinne laiturille vaikka varotin, ja tippui sinne veteen. Se tunne kun näit kuinka poika painui pinnan alle oli kauhea, rupesin sillä samalla sekunnilla riisumaan enimpiä vaatteita ja olin hyppäämässä perään kun näin että poika tuli pintaan. Sanoin sille että ui siihen vierustalle, nostan sut ylös sieltä. Ja sitten heräsin.

Mikähän tuon sanoma oli? tai no ehkä mä sen aavistankin jo..
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2244 : 29.11.2011 15:24:03 »

Oli taas aika sekopäinen yö. Ratsastin hirveää kyytiä pyörätietä pitkin läpinäkyvällä hevosella, harhautin kokista himoavia zombeja ampumalla limsaa seinille, roikuin vyötäröstä roikkuen pää alaspäin pakastealtaassa ja etsin sieltä jotain limpun näköistä leipää jollekin nuorelle herralle ja ihmettelin miksi pakastealtaassa on banaaneita..  idiot2
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Indium
Vieras
« Vastaus #2245 : 30.11.2011 22:02:17 »

No, mä voisin jakaa tämmöisen tosi voimakkaan unen jonka hiljattain näin:

Olin isossa kaksikerroksisessa ostoskeskuksessa jossa oli myös jotain baareja. Olin mennyt sinne illalla ja harhaillut ympäriinsä koko yön. Vasemmalla päin oli valtavan korkeita ikkunoita ja auringonnousu näkyi niistä, taivas oli tosi huumaavan kauniin oranssi. Kävelin valtavan leveät portaat alas ja siinä laskeutuessa tunnistin alakerroksessa erään henkilön hänen hatustaan (jota oikeastikin pitää). Molemmat sitten harhailtiin vielä eri suuntiin kunnes tultiin johonkin sänkyliikkeeseen ja istahdettiin samalle parisängylle, minä hänen vasemmalle puolelleen. Sitten hän alkoi puhumaan, viime keskustelusta oli kuukausia ja oli tosi helpottavaa että hän puhui taas.

Minuun katsomatta hän tuumi, "Meni suunnitelmat ihan pieleen. Mä ajattelin että laulaisin ja juontaisin karaokea täällä" ja mä tiesin missä karaokebaari oli - niiden valtavien ikkunoiden luona - ja senkin tiesin, että hän ei koskaan päässyt sisään baariinkaan vaan oli vain ulkopuolelta katsellut. Katselin sänkyä jolla me istuttiin, oranssi päiväpeitto oli osin avattu ja vihreä pussilakana sen alla oli nurinpäin. Kosketin pussilakanaa ja se repesi heti saumasta.

No tyyppi kääntyi katsomaan mua, hänellä oli päässä mustasankaiset silmälasit (oikeasti ei käytä) ja niiden alla MUN SILMÄT joiden pupillitkin laajentui ihan hulluna. Hän puhui jotain mutta mussa heräsi niin hirveä pelon tunne että en tajunnut sanaakaan. Puhui ja puhui ja toi kasvojaan lähemmäs ja tuijotti, mutta mä tiesin ettei hän näe oikeasti mun sieluun. Jotain viiden sentin päässä mun kasvoista hän sitten irvisti hassusti. Löin selälleni maate siihen sängylle ja lyhyt, musta paitani nousi niin että vatsani tuli näkyviin. Tyyppi laittoikin sitten kätensä oikealle lonkalleni, silitti mua hellästi ja sanoi "hei, ole onnellinen".

Ymmärrän tosta kaiken muun (reaalimaailman tapahtumien kelailua symbolisesti) paitsi sen että hänellä oli mun silmät. Se oli yksi friikeimpiä asioita mitä oon unissani nähnyt  Shocked
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2246 : 01.12.2011 06:24:52 »

Mitä tarkottaa kun ajelee kainalokarvansa unesssa?
Ajelin vasemman. Olisin varmaan ajellu oikeankin, mutta kun herätyskello soi.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2247 : 01.12.2011 15:30:20 »

Vinkatkaa nyt jotain...taas tommonen selvä ja ytimekäs viesti, jota en vaan hoksaa...mihin kainalo liittyy...tai karvat?

Sain kyllä tässä joku päivä semmosen viestin kun "selkeys" Ja kaikki on hujan hajan ja olen aivan ennennäkemättömän hajamielinen vaikka sitä olen ollut toki aina...oisko jotain siihen?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2248 : 01.12.2011 16:05:58 »

Tämmösen kahlasin tuolta unisymboleista...
Kainalo
Oma tai jonkun toisen henkilön kainalo unessa edustaa sosiaalisisia yhteyksiäsi ja siteitäsi toisiin ihmisiin.  Se on ominaisuus ja persoonasi piirre, jonka salaat julkisuudelta.
Oman kainalon haistaminen unessa kertoo, että teet valve-elämässäsi jonkinlaista henkilökohtaista näkemystä päästäksesi helpolla jonkin tilanteen tai suhteen yli. Haistelet asioita toisinsanoen. Vaihtoehtoisesti uni viittaa siihen, että etsit hyväksyntää

Eli pätiskö tuo haistelukohta tähän kenties? Mutta minä en ihan vaan haistele, minä teen vähän enemmän Cheesy
Se kyllä pätisi tässä nimittäin.
 Mutta mitä niillä karvoilla on tapana symboloida?

tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #2249 : 02.12.2011 18:45:34 »

No ootko tehnyt jotain "raakkausta" ihmissuhteissa tai niihin liittyvissä asioissa? Karvat ajellaan kai esteettisistä syistä enimmäkseen, tai siksi että ne ärsyttää? Vasen oli se feminiininen puoli.. Joku naispuolinen tuttava ärsyttänyt sua tai joku ominaisuus naiseudessa mistä haluat eroon?  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: