Sivuja: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2269438 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #2220 : 10.11.2011 19:57:04 »

Miksihän jotkut ihmiset tupsahtelevat uniin pitkän ajan jälkeen?  :Smiley

Näin unta että olin menossa työkeikalle, olin myöhässä, ja olin pitkissä rullaportaissa (tai metron portaissa) ja kun kiiruhdin lujaa niin paikalle ilmestyi eräs asiakas, jonka näin viimeksi kesällä ja pisti silloin huokaisemaan koko asiakas (harvinaisen hyvärunkoinen tapaus  Grin). No jostain ihmeen syystä tuo asiakas oli siis unessani ja tervehti minua iloisesti "Mitä Kauris, miten menee"  johon minä että nyt on kiire, olis kiva jutella, mitäs muuten itse täällä teet... ja asiakas siihen että hän tuli ihan katselemaan jos minulla olisi aikaa hieman hengailla hänen kanssaan.

buck2 buck2 Miksi hän ilmestyi uneeni nyt? Viimeksi näin hänet siis kesällä. Olikohan etiäinen tai jotain... Jos hän tulee huomenna tai ensi viikolla ostamaan jotain niin sitten alan uskoa että minulla on kyky nähdä ennenunia.  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2221 : 10.11.2011 20:04:04 »

Unimaailma o myäs jatkumoa, mullaki o jemmattuna tavaroita ja asioita eri uniin, jotka sitte tupsahteloo toisissa unissa esille tai sitte etitää kissojen ja koirien kans. Grin Tua sun kuriton koira toimi oppaana, notta löyrät jotaki tarvittavaa. Koiran muuttumine sähiseväksi kissaks meinaas sitä, että sen oppaan tehtävä o tehty ja nyt lähe siitä jatkamaan matkaas, ku sulla o kaikki tarvittavat kamatki mukana.
Höh, ite vaan pitää yrittää. Kunhan tulis joskus myöhemmin muuten vaan morjestaan vaikka oppaan hommat on jääny...
Kiitos UK!
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2222 : 10.11.2011 21:36:12 »

Minä olen jo sen verran monta kertaa nähnyt unta yhdestä exän kaveripiiriin kuuluvasta miehestä, ettei ole enää normaalia. En siis ole tavannut tyyppiä pitkään aikaan tai ollut muutenkaan yhteyksissä, tai mitenkään muutenkaan törmännyt tyyppiin muuten elämässäni, mutta unissa...? En muutenkaan yleensä näe ihmisistä tuolla lailla usein unta, ainakaan puolitutuista, ja noin selkeästi, että ihmisen tunnistaa unessa helposti ja on ikään kuin pääosassa. Miksiköhän alitajuntani ei pääse tyypistä eroon? Unet ovat olleet sellaisia, että olen selvästi ollut ihastunut tyyppiin ja pussaillut tämän kanssa, mutta ei sen enempää. Pööh, ööh... kannattaisiko vain antaa olla, vai tehdä asialle jotain? Kun tämä ei ole normi-unieni kaltaista ollenkaan, että olisko tällä jokin erikoinen merkitys?

uni varmaankin viestittää sinulle että kaipaat pussailua ja ihastumisen tunteita. mutta vain sinä voit päättää haluatko kokeilla syventää tuttavuuttasi unesi viitoittamaan suuntaa, vai löydätkö jonkun toisen. voihan uni myös kertoa salaisista toiveistasi häntä kohtaan... mutta sinä varmaan itse osaat vastata tähän.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #2223 : 10.11.2011 22:45:42 »

Minä olen jo sen verran monta kertaa nähnyt unta yhdestä exän kaveripiiriin kuuluvasta miehestä, ettei ole enää normaalia. En siis ole tavannut tyyppiä pitkään aikaan tai ollut muutenkaan yhteyksissä, tai mitenkään muutenkaan törmännyt tyyppiin muuten elämässäni, mutta unissa...? En muutenkaan yleensä näe ihmisistä tuolla lailla usein unta, ainakaan puolitutuista, ja noin selkeästi, että ihmisen tunnistaa unessa helposti ja on ikään kuin pääosassa. Miksiköhän alitajuntani ei pääse tyypistä eroon? Unet ovat olleet sellaisia, että olen selvästi ollut ihastunut tyyppiin ja pussaillut tämän kanssa, mutta ei sen enempää. Pööh, ööh... kannattaisiko vain antaa olla, vai tehdä asialle jotain? Kun tämä ei ole normi-unieni kaltaista ollenkaan, että olisko tällä jokin erikoinen merkitys?

uni varmaankin viestittää sinulle että kaipaat pussailua ja ihastumisen tunteita. mutta vain sinä voit päättää haluatko kokeilla syventää tuttavuuttasi unesi viitoittamaan suuntaa, vai löydätkö jonkun toisen. voihan uni myös kertoa salaisista toiveistasi häntä kohtaan... mutta sinä varmaan itse osaat vastata tähän.

No, kyllähän kyseinen tyyppi mulle kelpais ainakin petikumppaniksi  Cheesy, mutta mietin, onko kyseessä suurempikin asia, vähän niin kuin "kohtalo", tai että oisko ainesta vakavampaankin parisuhteeseen vai antaako olla... mutta sitäpä ei voi tietää.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #2224 : 11.11.2011 17:50:10 »

Näinpä unen, missä lammas ja vuohi paritteli. Lammas oli naaras ja vuohi uros. Muuta en unesta muistakaan.  uglystupid2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mammuttimamma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2225 : 12.11.2011 14:50:28 »

osaisitko selventää unen tarkotusta...

viime yönä näin unta että olin ulostamassa,jossa aviomieheni oli mukana. Olimme jossain ihme pienessä varmaankin ulkovessassa, istuin ja mieheni seisoi vieressäni...
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2226 : 12.11.2011 19:19:57 »

Ulsotaminen tietää rahaa.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2227 : 13.11.2011 21:57:26 »

Kerubit ovat kristillisessä mytologiassa esiintyviä enkelihahmoja. Kerubit mainitaan usein Vanhassa testamentissa ja kerran myös Uudessa testamentissa. Nimi kerubi on peräisin assyrian sanasta kirubu "olla lähellä". Tällä viitataan siihen, että kerubit ovat Jumalan lähimpiä seuralaisia ja palvelijoita. Kerubi-sanan alkuperän on nähty myös viittaavan joko esirukoilijapappiin tai eläinhahmoiseen olentoon, jollaiseksi se esimerkiksi Hesekielin kirjassa (1:5-12) kuvataan. Keskiaikaisen katolisen teologian mukaan kerubit ja serafit olivat enkeleiden hierarkiassa ylimpänä. Kirkkotaiteessa kerubi esitetään yleensä nelisiipisenä.

Vanhassa testamentissa kerubi esiintyy tavallisimmin kohdissa, joissa kerrotaan liiton arkun ja temppelin koristelusta. Kerubihahmo on siis pyhien paikkojen ja Jumalan ilmestyksen vertauskuva.

Taidehistoriassa kerubeiksi kutsutaan toisinaan lapsihahmoja, pullukoita pikkuenkeleitä, joita varsinkin barokin aika suosi. Tällainen hahmo on varsin kaukana Hesekielin kirjassa mainitusta tetramorfista, nelihahmoisesta enkeliolennosta, jolla on ihmisen, leijonan, härän ja kotkan kasvot. Tästä hahmosta on myös johdettu Raamatun neljän evankelistan vertauskuvat: Matteus on ihminen, Markus on leijona, Luukas on härkä ja Johannes on kotka.

Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kerubi  angel
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2228 : 14.11.2011 05:14:45 »

Tämä on pisin uni, minkä koskaan olen muistanut!

Vaikuttava ja omituinenkin. Kummallisin juttu on se, että yleensä olen unissa oma itseni, eli "silmät" joille tapahtuu asioita. Tässä olin ensin pieni vaaleapäinen poika  Undecided
Tuleeko jollekin jotain mieleen mitä tämä uni voisi viestiä?
Kirjoitin sen tähän nyt ihan tuoreeltaan kun muistan sen vielä hyvin:

Oli pieni, vaalea poika. Oli ilta ja olin kotona suuressa talossa,yksin, vaikka oli muitakin paikalla.
Halusin lähteä ratsastamaan naapuritaloon, jossa oli ikäiseni tyttö ja halusin tavata hänet. Tuo talo oli vähän hienompi kuin omamme. Asuin yksinäisen, vanhemman naisen kanssa, joka oli joku sukulaiseni, jonka hoiviin olin päätynyt. Hän oli laiha ja hänellä oli tummat kiharat hartiamittaiset hiukset.
Lähdin ulos, ja ratsastin kiltillä punarautiaalla ponilla ( joka on oikeastikin olemassa) kiviaidan viertä tuonne naapuriin. Tyttö ja hänen äitinsä olivat kotona, meillä oli mukavaa, ja ennenkö lähdin, sain kutsun itselleni ja hoitajalleni tulla illalliselle.
Kotona kerroin hoitajalle kutsusta, ja lähdimme hyvin nopeasti kotoa käsikkäin kävellen kaupunkia kohti.

Sitten uni muuttui.

Olin oma itseni, eli "silmät", enenää pikkupoika. Istuin terassilla kahvilla ystäväni kanssa, aika oli vaihtunut nykyaikaan.
Sovimme lähtevämme jonnekin ja autoille mennessämme tapasimme nuorenmiehen, joka oli etäisesti tuttu, ja hän lähti mukaamme.
Automme olivat peräkkäin parkissa, ystäväni auto oli omani edellä. Istuin omaan autooni ja ystäväni ja mies toiseen. Sitten tapahtui jotain, ja autot lähtivät hallitsemattomaan luisuun ramppia pitkin alaspäin. En voinut tehdä yhtään mitään, vaikka kuinka yritin ottaa jostain kiinni, edes turvavyössä roikkuminen olisi riittänyt hidastamaan vyörymistä, mutta en saanut otetta mistään. Ensimmäinen ramppi mentiin kauhun vallassa rimpuillen, ja toisen -joka tuli sen perään - aikana luovutin ja pistin silmät kiinni ja odotin koska rysähtää. Sitten rytisikin kunnolla.
Minulle ei käynyt mitään. Auto oli katollaan ja minä kuskinpaikalla, käteni ulos ikkunasta. Pelkäsin. Pääsin vaivalloisesti ulos iautosta ja näin ystäväni harmaan pakettiauton katollaan siinä lähellä. Ystäväni oli autossa pää veressä, ja miehestä oli jyrkällä pientareella vain limainen ja verinen kasa. Minua oksetti. Reippaasti kuitenkin menin verikasan ohi ylemmäs rampille, jossa minua odotettiin. Ajattelin kulkiessani, että olisi pitänyt olla ottamatta miestä kyytiin, niin tätä ei olisi tapahtunut.

Tuo joku, joka minua odotti kertoi, että mikäli tuo pikkupoika tuolloin ei olisi lähteny ratsastamaan ystävälleen vaan olisi odottanut, naapurit olisivat tulleet kotiovelle esitäämään illalliskutsua, ja hoitajalleni olisi samalla tuotu lahjaksi kauniit siniruutuiset villasäärystimet, jotka hän olisi sitten voinut laittaa illalliselle jalkaan, ja asiat olisivat olleet hyvin. Lähdimme hoitajan kanssa niin kiireesti kaupunkiin vain siksi, että hänelle tuli kiire hankkia itselleen säädylliset sukat, ja tuosta lähdöstä aiheutui tuo onnettomuus ja kaikki.
 Huh Huh Huh

Heräsin tuossa, joten en tiedä olisinko vielä voinut korjata asiat menemällä ja tekemällä toisin...omitunen olo, ja nyt mietin, että mitä himputtia minun olisi pitänyt tehdä, vai voisinko minä yhä tehdä jotain toisin jonkun suhteen muuttakseni jotain ratkaisevaa !? idiot2
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2229 : 16.11.2011 10:46:59 »

Olin unessani ilmeisesti jossain ravintolassa viettämässä iltaa tuttujen ihmisten kanssa.
Muistan parhaiten vain perheenjäseneni, kenties mukana oli myös henkilöitä, jotka olivat
kuin perheenjäseniäni. Jossain vaiheessa untani huomasin olevani täysin yläosattomissa,
asia lähinnä vain huvitti minua kun huomasin sen, vähän pohdiskelin, että pitäisikö
pistää paita päälle, en vain ollut varma oliko mulla paitaa enää edes olemassakaan.

Jossain vaiheessa lähdin sitten vessaan, uni kuvattiin aikalailla nenä-napa-kuvakulmalla,
ennen kuin huomasin olevani yläosattomissa, kuva oli lähinnä päähäni. Mennessäni
vessaan tunsin hyvän laatuista jännitystä ja olo oli positiivinen. Vessa oli semmoinen
usean kopin vessa ja yhdestä kopista sattui tulemaan vanhahko nainen huivi päässään ja
paksut vaatteet päällään, nainen katsoi hyvin tuimasti, minä vain hymyilin, mielessäni
kuitenkin kävi, että nainen kenties haluaisi tappaa minut ja pakenin/piilouduin nopeaa
samaan vessakoppiin, mistä nainen oli tullut. Kunnon pelkoa en tuntenut missään
vaiheessa, mieliala oli lähinnä koko unen ajan vain kutkuttavan jännittävä/huvittunut,
muut unen "sivutunteet" kävivät hetkellisesti tunnepiikkeinä pinnalla.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2230 : 18.11.2011 15:21:58 »

Hammaslääkäri veti minulta kaksi ylähammasta irti. Taisivat olla oikeanpuoleisia, etuhampaan viereinen hammas ja kulmahammas. Sen muistan, että lääkäri sanoi, ettei näistä kannata välittää, kun kasvavat takaisin.

Eikä minulla ollut paha olla unen aikana, eikä sen jälkeenkään.  Smiley
tallennettu

Strelizia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2231 : 18.11.2011 21:52:33 »

Olen nähnyt tosi aktiivisesti erinäisiä raskaus/lapsi unia ja tämä oli ehkä raskain niistä pitkästä aikaa.  Unessa asuin tuon toisen puoliskon kanssa rivitalokodissa hänen lastensa kanssa, mutta unessa mies hautasi etupihalle kolmea pientä lasta. Hautoihin jätettiin kummut ja katseen vältäessä nuorempi kundeista oli avannut oven ja lähteänyt pienellä hiekkalapiolla kaivamaan hautaa auki ja kun hänet saatiin kiinni itse teossaan, hänen katsahti kylmän viileästi ja jatkoi kaivamista.

Eikai vain tässä unessa haudata yhteisiä lapsihaaveita?

Pystyisikö joku tulkitsemaan tuota unta?
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2232 : 19.11.2011 09:55:14 »

Yleensä raskaus liitetään luovuuteen ja uusien ideoiden syntymiseen.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2233 : 22.11.2011 07:08:02 »

Grin Grin Grin
Taas mä nauran sun unille, anteeksi.

Sulla on kyllä niin seko unimaailma, että  smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2234 : 23.11.2011 16:13:38 »

olin uudistuneessa impivaaran uimahallissa ja siellä ei näiden vuosien rakentamisien jälkeen ollut kuinn isompi lastenallas.pukuhuoneita oli kaiketi 4 yks pieni ja iso naisille ja miehille.harhailin pitkissä käytävissä j ayhtäkkiä kahlasin vedessä,se oli joku vedenalinen maailma.siellä oli mereneläviä.yhtäkkiä kaikille iski paniikki kun taisin minä huutaa varokaa merisiili.porukat hyppi seinille.
sit olinkin jo kuivalla maalla kun joku puhui rivoja takananii ja tunnistin äänen ja se oli vanhaystäväni,halasin ja sit heräsin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: