Sivuja: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2084384 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2130 : 19.07.2011 12:24:03 »

Minä näin erikoisia unia, ihan unen ja valveen rajamailla.  Muistan, koska havahduin vielä hereille.

Maassa makasi valtavan iso valkoinen koira.  Ensin luulin sitä oikeaksi, eläväksi, mutta se taisikin olla patsas.  Sen mahan kohdalla oli aukko, kuin luola, ja se oli niin iso, että ihmiset mahtui sinne aukkoon seisomaan.  Sieltä tuli ihmisiä vaikka kuinka paljon.

Toinen häivähdys:  olin rannalla, se oli kuin lahdenpoukama.  Vedessä näkyi vana, niinkuin laiva tai iso vene olisi juuri mennyt siitä.  Mitään alusta ei kuitenkaan näkynyt, ja mietin, että miten ihmeessä tuo vana näkyy noin kauan, miksei se sekoitu ollenkaan muuhun veteen.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2131 : 19.07.2011 13:12:41 »

Minä näin erikoisia unia, ihan unen ja valveen rajamailla.  Muistan, koska havahduin vielä hereille.

Maassa makasi valtavan iso valkoinen koira.  Ensin luulin sitä oikeaksi, eläväksi, mutta se taisikin olla patsas.  Sen mahan kohdalla oli aukko, kuin luola, ja se oli niin iso, että ihmiset mahtui sinne aukkoon seisomaan.  Sieltä tuli ihmisiä vaikka kuinka paljon.

Toinen häivähdys:  olin rannalla, se oli kuin lahdenpoukama.  Vedessä näkyi vana, niinkuin laiva tai iso vene olisi juuri mennyt siitä.  Mitään alusta ei kuitenkaan näkynyt, ja mietin, että miten ihmeessä tuo vana näkyy noin kauan, miksei se sekoitu ollenkaan muuhun veteen.
Aika erikoisia,enteellisiäkin.Jos ajatellaan koiraa,valkoista koiraa,voisi olla ystävä,vilpitön,joka on joskus hiljainen,mutta sisällään on paljon monenlaista,monenlaisia elämän vaiheita.Kuten ne ulos tulevat ihmiset,jotka voisivat kuvata monenlaisia asioita,ja tapahtumia.Sinulla kykyä nähdä ne.
Unen ranta,myös muutoksia tuova.Lahdenpoukama,kuin rauhallista seesteistä elämää.Katsot tunteittesi vettä,johon on jäänyt jälki jostain koetusta.Katsot sitä siellä rannalla turvassa,ja se ei sekoitu enää tunteisiisi.Vanan tehnyttä alusta ei näy.       Smiley     
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2132 : 19.07.2011 13:16:40 »

Kiitos sansai viisauksistasi taas!  smitten
Hyvin sopivat tulkinnat tämän hetken elämääni.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2133 : 19.07.2011 17:06:29 »

Toissayönä näin unta, jossa taas näin unta että vanhempi koirani kätteli mua hyvästeiksi Sad

Kahden viikon päästä sillä onkin varattu aika eläinlääkärille, kun on ollut huonona tässä kun jalassa hirmuinen kasvain jossa jonkinlainen tulehdus nyt... Yksi antibioottikuuri ei auttanut :d

 Onko tää vaan jotain 'alitajuista valmistautumista' tulevaan, ja korppikotkat kertoo tuossa vain elämänkiertokulusta ja se 'esihistoriallinen koiraeläin' siitä miten maailma vaan kehittyy eteenpäin, ja jotta kehittyis eteepäin niin vanhasta pitää luopua?

Toisenkaan antibioottikuurin myötä ei koiraystäväni jalka parantunut, ja tänään on eläinlääkäri sitten tulossa piikin kanssa nukuttamaan rakkaan ystäväni ikiuneen Sad

Ei minua tosin itketä nyt, ehkä juuri siksi että olin jo varautunut tähän.

Viimeksi kun jouduttiin hyvästelemään toinen ystävä, olin muistaakseni 9 vuotias. Etukäteen en silloin nähnyt mitään, mutta itkin aivan hirveästi vielä kauan hautaamisen jälkeenkin, ja näin unia joissa koiraystävä nukkuin lattialla sänkyni vieressä ja kuljeskeli talossa :p
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2134 : 19.07.2011 21:54:58 »

Kiitos, näinhän se varmaan onkin!

Olen pyrkinyt rakentamaan lapsille entistä ehompaa ja kauniimpaa (puutarhoineen) olotilaa vanhassa kodissaan. Ihmiset näkevät sen hyvin viihtyisänä, kun tulevat katsomaan.
Ja tosiaan, välillä, vaikka koen kaikki ihmiset ja heidän huolehtimisensa tärkeänä, niin tahtoisin 'piiloutua' ja levätä. Uskon, että jokin osa minusta itsestä pitäisi siitä huolta.

Hyvin ja selkeästi näet tilanteet ja se selvittää kokonaisuutta!  smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2135 : 20.07.2011 16:21:14 »

Pesin hampaita. Alhaalla, muistaakseni oikean alaleuvan poskihampaassa takana oli reikä, josta tuli jotain mustaa mömmöä ulos. Harjasin ja harjasin ja sitä mömmöä vaan tuli.

 Angry
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2136 : 21.07.2011 08:46:59 »

näin unta, että olinki yli 40 ja huomasin että en voikkaan tehä lasta. jotenki olin ihmeissäni siitä mihin melkeen 10v on menny?

enkä mä oo kyllä miettiny kolmannen muksun tekoo muutenkaan...

mitähän vois meinata?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2137 : 22.07.2011 08:30:36 »

Ironia.. onko jokin asia, missä tuntuu että olet liian vanha siihen.. jokin uusi idea/juttu.. ?

Mutta, minä näin unta, että oltiin johonkin lähdössä, ehkä juhliin. Mies sanoi mulle että, toivoo että laitan punaista luomiväriä ja huulet jollaki (en muista millä).. Mietin sitä punaista luomiväriä siinä unessa.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2138 : 22.07.2011 22:30:37 »

Näin unta aivan jumalattomasta ukkosmyrskystä, joka sytytti tulipalon. Olin erään astrolaisen luona unessa käymässä. Hänen kotinsa oli lehtomaisen metsän keskellä. Iso terassi oli talon etupuolella. Terassin kaiteet olivat väriltään kirsikkapuuta.

Unessa salamat näkyivät erittäin selvästi. Hieman jopa pelotti.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
jj66
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2139 : 23.07.2011 07:15:25 »

näin unta että joku kävi vanha kaverini päälle unessa ja varmaan tappo sen ja minä lähdin pakoon myös unessa oli siviili poliisi  ja rekka-auto sekä näin unessa talon yläkerrassa sänkyssä kuolleen ihmisen. saisinko tulkinnan tastä mitä se tarkoittaa. terveisin juha
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2140 : 23.07.2011 08:17:50 »

näin unta jossa olin vähän vastaava kisa ku suurin painonpudottaja.mutta siis ei pudotettu painoo- meitä oli 3 jäljellä ja piti kävellä johki kuumassa kelissä, tien molemminpuolin oli liskoja ja leijonia. piti juosta. (ei siis pelottanut eiväkkä nää olu mitenkää hyökkäämässä) "maali" oli semmonen talo , jossa oli suihkut. Siellä asu vanha mies joka koitti vähä lämmittää puuhellaa ja onnistu sytytteleen pesukoneita ja seiniä Smiley

tulostaulukossa en ollu kovin korkeella syystä, että muilla oli jtn poletteja käytössä joilla saivat pisteitä enemmän.

siitä lähdettiin baariin, jossa hengasin hjallis harkimon kanssa, kerroin sille että opiskelen (siis suoritan ihan oikeesti johtamisen erikoisammattitutkintoo ja valmistun toukokuussa) ja että perustin firman että voin tehdä noita korujani. kehu mua kovasti Smiley

onkos kellään hajua mitä vois tarkottaa?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2141 : 24.07.2011 23:40:33 »

Tuolla Yleisellä oli suljettu topic 'Sansai on Kotona' . En voi uskoa! Kaipaan häntä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2142 : 25.07.2011 06:23:04 »

Viime yönä olin rautatieasemalla, valokuvasin kännykkäkameralla sekä hassua oravaa että siiliä maassa. Oli aamunkoitto, kaunista ja rauhallista, eläimet olivat hassuja. Olin itsekin rauhallinen, menestynyt ja vauras. Odotin ystäviäni. Yksi (härkä) lapsuudenystävättäristäni kertoi, että heidän perheensä kaksi mökkiä on myyty, toinen vielä myynnissä. Ihmettelin sitä, ja hän sanoi, että vanhempansa alkavat olla jo vanhoja. Hän oli saanut ennakkoperintöä, joten lähdimme kolmen kimpassa (minä, tupla neitsyt ja härkä - kalat) Tallinnaan shoppailemaan. Ilmeisesti olin muotialalla, ja totesin mielessäni, että tyylini oli aina ollut erikoinen, ehkä siinä syy menestykseeni - ennakkoluulottomuus. Emme pitäneet Tallinnan shoppingcenterin vaatteiden esittelystä, ja kaikki oli kopiota kahdeksankymmenluvusta. Menimme kenkäliikkeeseen, ja löysin mielettömän ihanat tummansini-pinkki-valkoiset kangassaappaat reiteen asti. Nauroimme tyttöjen kanssa hintaa 433euroa - ihan liikaa. Nousin hassulla yksi jalka puristuksiin kerrallaan hissillä ylös. Muut seurasivat. Näin suomalaisen parikymppisen homoseksuaalin ja virolaisen vaalean miehen. Luin miehen ajatukset. He aikoivat lähteä Jenkkeihin, ja siellä hän paljastaisi todellisen luonteensa, käyttäisi "poikaystäväänsä" hyödyksi ja imisi kuiviin. "Suomalaiset ovat sitten naiiveja..." hän ajatteli. Pahoitin mieleni, ja jäin miettimään mikä on yhden homoseksuaalin ystäväni kohtalo.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2143 : 25.07.2011 06:34:25 »

Tuolla Yleisellä oli suljettu topic 'Sansai on Kotona' . En voi uskoa! Kaipaan häntä!

En minäkään voi uskoa... Yksi schaisse viikonloppu takana ihmiskunnassa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #2144 : 25.07.2011 06:56:25 »

Siin unes oltii jossai mökillä. ja siellä oli armeija ettimässä jotai metikös. Sit siellä mökin seinässä oli taulu jostain pyhimyksestä jol ny sit oli siivet maallattu. ja se vaihto nassun kuvia pyhimyksestä saatanaksi. Sit pelattii siel mökillä jotai pöhkööö "pistä ihanimman miehen kuvan ylemmäs ja pistä sit ihanuudesta alespäi kuvat järjestykseen"-peli. Sit yks meistä menji sit metsään viemää koiraa pisulenkille. Ja eikä koskaan palannu takas. Sit ne armeijan tyypit tuli meille huutaa "ei sinne mettää oo menemistä ku siellä on vaara". No oli ilta ja me mentii sit kaikki nukkuu. Yöllä heräsin ku yhtäkkiä hokasin et kämppä oli hiiren hiljainen eikä kekää muu ollu nukkumassa siellä kuin mää ja sit ihmettelin mikä möttiäinen mun jalkopäässä oli. niin siinä oli nuori koira kerällä nukkumassa. Mä sitä rupesin rapsuttaa ja se rupes mun sormilla leikkimään ja näykkimään. sit ilman rillejä mä hämärästi näin et sängyn viereen oli tullu enkeli, joka sanoi "kaveris on mettässä", sit saman tien sen siivet muuttuis ruskeeks, ihankuui niistä ois tullu kaarnaset. sit mä heräsin.... iha hirvee uni.  idiot2 Lips Sealed Embarrassed

mitä toi tarkottaa???
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
Sivuja: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: