Sivuja: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101307 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2100 : 05.07.2011 23:52:41 »

Toissayönä näin unta, jossa taas näin unta että vanhempi koirani kätteli mua hyvästeiksi Sad

Kahden viikon päästä sillä onkin varattu aika eläinlääkärille, kun on ollut huonona tässä kun jalassa hirmuinen kasvain jossa jonkinlainen tulehdus nyt... Yksi antibioottikuuri ei auttanut :d

Viimeöisessä unessa taas olin jossain uudessa koulussa. Ja ihmiset (muut oppilaat) kehuivat mua kauniiksi jne Cheesy Ja sitten siinä oli sellainen kohta jossa hyvästelin jonkun tytön ja suutelin tätä? Cheesy Siis ihan hetero olen kyllä, mutta vissiin on ihan normaalia nähdä tällaisia unia :d

Ja sitten sain seuraavassa unessa käsiini jonkun erikoisista kynsilakoista kertovan kirjan.
Siinä oli jotain villieläimiä. Ekalla aukeamalla joku ketun/suden esihistoriallinen muoto joka
oli jo kuollut sukupuuttoon. Näytti vähän joltain värikkäältä nelijalkaiselta lihansyöjäliskolta
Cheesy Ja sen kuvan alla oli toinen pienempi kuva jossa joku kojootin näköinen otus.



Selasin kirjaa, ja jollain sivulla oli korppikotkia. Luin sitä kohtaa ja siinä oli kuva jossa
hautakuoppa oli täynnä korppikotkia jotka kurkkivat sieltä haudasta. Ne olivat siinä kuvassa
vissiin syömässä ruumista tjn. SItten oli myös kuva jossa joku lammikko oli täynnä ruumiita
ja korppikotkat olivat siellä uimassa ? Cheesy



Viitsisikö joku auttaa mua ja kertoa miten tätä voisi mahdollisesti tulkita tätä 'hyvästelemis'-
juttua ja tuota korppikotkajuttua? Onko tää vaan jotain 'alitajuista valmistautumista'
tulevaan, ja korppikotkat kertoo tuossa vain elämänkiertokulusta ja se 'esihistoriallinen
koiraeläin' siitä miten maailma vaan kehittyy eteenpäin, ja jotta kehittyis eteepäin niin
vanhasta pitää luopua?


Kyllä sanoit mojovasti tuosta unestasi,siellä se asian ydin on varmaan.
Valmistelet itseäsi koiran mahdolliseen menoon toisille sfääreille.Alitajuntaa tekee taas töitä kaikenvaralta.Toisaalta kättely kuvaa käsillä olevaa asiaa,myös voimaa ja taitoa,taitoa ja voimaa kohdata asioita.Sitä se koira taitaa antaa loppupeleissä.

Olit siellä uudessa koulussa.Suutelit tyttöä ja hyvästelit.Taidat hyvästellä osaa itsestäsi sopusoinnussa,tuo oli hieno uni.Hyvästely tuolla tavalla on oman itsen kehittymistä mukavasti aikuisuuteen.Ja sinnehän sinä loikit.

Katselet ilmeisesti kovin laajalti elämänmenoa,mikä vaikuttaa mihinkin.Myös historian kulkua.

Jokainen jättää taakseen "ruumiita"niitä kuolleita asioita,jotka eivät enää ole tärkeitä,myös se lapsuus,hyväksyt sen täysin ja näät kehityksen.Unimaailman koppikotkat syövät tarpeettoman ja elämä jatkuu uusissa kuvioissa.
Oletkin valmis uuteen jaksoon elämässäsi.Olit kaunis siellä koulu-unessa,kuulit sen toisilta.Tasapainoisuutta ja hyvää itsetuntoa sinulla on muuttuvaan elämäntilanteeseen.(kouluko?       Wink

Kiitos Sansai  :smitten No joo uuteen kouluun menossa oon, kun viime talvena tuli keskeytettyä edellinen kun ei se ala kuitenkaan vaan napannut Cheesy Oon nyt lähiaikoina nähnyt paljon unia, joissa joku koen itse itseni kauniiksi (rumat vaatteet päällä katsoin unessa peiliin ja ajattelin olevani kaunis) tai sitten joku muu kehuu tai viittaa jotain sinne päin (: Eli taitaa ihan hyvään itsetuntoon viitata Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2101 : 06.07.2011 00:23:26 »

Kyllä se itsetunto on kondiksessa.Aavistelen koulun olevan sun juttu,koska sitä mennyttä tuntuu unen mukaan olevan jo raatoina .Uudet asiat valtaa alaa, kun tulee tilaa.       smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2102 : 06.07.2011 17:14:27 »

Siis minä näin taas niin hauskan unen että kerrompa sen tänne jos joku vaikka keksisi mitä ihmettä tässä päässä taas pyörii...  Cheesy

Olin juuri ostanut vuosikortin jollekin mukavalle kuntoklubille. Olin käynyt siellä muutaman kerran kun taas olin siellä ja sitten eräs miespuolinen treenaaja tuli minua kohti kädessään rintaliivini. Hän sanoi: "Hei, katso, löysin rintaliivisi, oli unohtanut nämä!" Ja minua hävetti.

Sama toistui taas. Joku toinen tyyppi tuli ja hänelläkin oli minun rintsikkani ja hän heilutteli niitä: "Nämä ovat varmaan sinun, unohdit nämä!"

Olin aivan ihmeissäni koska minulla ei ollut mitään muistikuvaa miten ihmeessä rintsikat olivat joutuneet noille tyypeille.   Cheesy

Uni jatkui niin että päätimme isäni kanssa lähteä yöllä metsään ulkoilemaan, oli lämmin kesäyö ja meillä oli tarkoitus etsiä jotain (en muista mitä) mutta pysähdyimme jonkun maanviljelijän aittaan huilaamaan, no hän huomasi meidät ja ohjasi meidät jatkamaan matkaa.

Matka päättyi koululle jossa esiintyi Homoviisikko.  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #2103 : 06.07.2011 21:08:05 »

K-NRJ
Rapu suojaa tissinsä naisellisilla liiveillä (rinnat aluettansa)
tr  venus aspect_con askendentti
jos vain muistaa  mihin ne jätti, ups  crazy2
tr  neptunus rx aspect_con venus
ja pitää huolta tuottavista "meijereistään"  Cheesy
tr  ceres aspect_con chiron
eikä anna miesten leperrysten "myrkyttää" mieltänsä  coolsmiley
tr  mars aspect_con Nessus
(ite alitajuisesti aiheutat liiveilläs "hässäkkää"?)

Homoviisikko onkin sitten vaikiampi,
oisko isän tytön sukupuoletonta oivallusta,
tr  pallas aspect_con Mc?
Maalaismaisemissa oltiin itsekukin  jupiter harka aspect_squ merkurius leijona
asteissa viis..oppia ikä kaikki,
eiks Viisikossa ollut se yks poikatyttö ratkaisemassa arvoituksia?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2104 : 06.07.2011 21:31:37 »

Rintaliivejä ja homoviisikkoja Cheesy Tuntuu jotenkin sitlä, että näitä hassuja unia on nyt ilmoilla aika paljon.

Minä seikkailin Frendien Chandlerin kanssa jossain kellarisokkelossa. Siellä oli luolia , joita hallitsi aina joku rikollispomo jengeineen, ja eteenpäin pääsi luvalla, kohdatakseen seuraavan rikollispoppoon. Olimme jo edenneet pitkälle, ja minä astelin jonkun Supergangstan luolaan liian röyhkeästi, mutta puhuin sitten taitavasti meidät liemestä ja pääsimme jatkamaan matkaa.
Käytävä toi meidät lopulta sitten keskelle Hollywoodin sykkivintä sydäntä; Se oli kuin ostari, mutta liikkeiden sijaan siellä oli huoneita, joissa puettiin, filmattiin, maskeerattiin yms. asiaankuuluvaa. Joka puolella vilisi kuuluisuuksia, ja olimme Chandlerin kanssa aivan ällikällä lyötyjä ja innoissamme Cheesy
Chandler ei ollut siis suosikkisarjan näyttelijä, vaan ihan tavallinen heppu; ystäväni  smitten

Ja tuo Hollywood on kummallinen juttu...minua ei julkimoiden touhut juurikaan kiinnosta edes täällä kotomaassa saati sitten jenkkilässä. Mistä lie moinen tullut Shocked
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #2105 : 06.07.2011 21:45:59 »

.. onko rakkautta ilmassa ? Sehän keksitty on siellä Hollywoodissa. Onko paha saanut palkkansa..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2106 : 06.07.2011 22:07:33 »

Ei ole rakkautta ilmassa...ainakaan vielä..Chandler Grin?
pahan palkasta en tiedä, mutta niistä on selvitty ( Minä kykenen selviämään kaikista eteeni tulevista haasteista?) Ja nimenomaan MINÄ selvitin sen gangsterin, ei ystäväni Chandler.
ja ehkä se hyvä saa nyt palkkansa?

Kiitos Nikki Smiley

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #2107 : 06.07.2011 22:25:19 »

tuli vaan mieleen, niinku ny ain tullee millon mitäkin,
tuosta Hollywoodista Hectorin kappale Kuunnellaan vaan taivasta
että ei se sen kummempaa olluna..

Kellarisokkelo viittaisi Pluton transiittiin,
matkanteko et selvittäminen Merkuriukseen,
että syntyjen syvien pohdintojen jälkeen haluttais pikkasen vitoshuoneen nautintoihin,
keskittyen vesta "sykkivään sydämeen" taikka paremminkin  leijona:n.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2108 : 06.07.2011 23:06:05 »

Kiitos nikki  Smiley

Kyllä se varmaan niin on että unissa sekoittuvat päivällä mielessä olleet asiat ja ne saavat sitten transiittien mukaisen hengen.  Nyt vasta tajusin että olin päivällä kaupungilla etsimässä uusia liivejä ja meinasin hermostua kun ei sopivia löytynyt... että siitä varmaan nuo liivit mutta yhteys unessa oli hassu.

Homoviisikko varmaan tuli siitä kun tuossa pohdiskelin että on se älytöntä jos poliitikoilla ei ole tärkeämpää tekemistä kuin pohtia saavatko samaa sukupuolta olevat mennä naimisiin tai adoptoida.... kun tässä maassa olisi niitä oikeitakin ongelmia!!

jos vain muistaa  mihin ne jätti, ups  crazy2
tr  neptunus rx aspect_con venus
Jep. Saisi jo loppua tuo transiitti. Vielä taitaa tulla yksi tarkka ohitus. Mitäs sen jälkeen? Herään todellisuuteen ja huomaan kenen kanssa tässä on reilu 3 vuotta nautiskeltu? Rapu sanoo että tarvitsen uudet silmälasit jotta voisin nähdä hänet paremmin...   Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2109 : 07.07.2011 15:15:05 »

Tästä on jo muutama yö aikaa.

Kuljin setäni entisen tyttöystävän kanssa setäni nykyisessä kotikaupungissa. Olin raskaana ja tämä entinen tyttöystävä jollain tavalla oli katkera ja peloissaan minun tilastani, koska tämä setäni entinen tyttöystävä ei pystynyt saamaan lapsia. Meillä oli kuitenkin hyvä olla toistemme seurassa ja pystyimme puhumaan vapautuneesti.


Viime yönä vein toisen lapseni uuteen hoitopaikkaan. Muistan, että katselimme naulakoita, jotka olivat joitain hassuja kaappeja. Kaapeissa oli lapsille kuuluvia leluja. Lapseni jäi mielellään hoitoon. Lähdin pois ja hetken päästä aloin suorittaa esterataa vaivattomasti. Viimeistä pystyseinää kiivetessäni tiesin, että maalissa minua odottaa leveänaamainen pahansuopa intiaani kädessään käärme, joka oli yhtä viekas kuin intiaanikin. Silti jatkoin matkaani positiivisena. Kun olin kiivennyt seinän päälle ja olisin aloittanut laskeutumisen, näin sekä intiaanin että käärmeen kuolleina. Joku minun takanani oli tappanut nämä kierot ja viekkaat odottajani. En kuitenkaan katsonut taakseni. Se, mistä tiesin, että nämä viekkaat olivat kuolleet, oli silmät. Intiaanin ja käärmeen silmät olivat kuin raksit, eli kuvattu samallalailla kuin piirretyissä tai sarjakuvissa.

Tällä intiaanilla oli käärme kädessään. Heillä oli eläissään ollut ajatusten vaihtoa. Eli he kommunikoivat ajatuksin. Intiaani oli Pohjois-Amerikan preeriaintiaani.

Osaisiko joku kertoa, mikä tämän tarkoitus oli? Kiitos.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2110 : 07.07.2011 15:24:36 »

Viimeöisessä unessa nukuin alasti erään jätkän vieressä, josta olin pitkän aikaa ollut kiinnostunut.

(jätkä vaikutti aluksi kiinnostuneelta myös minusta, mutta itse en silloin vielä ollut, ja sitten kun itse aloin kiinnostua tästä niin tän kiinnostus ilmeisesti lopahti jostain syystä :/ olen aika varma että on sielunperhettä tms ja että tullaan vielä tapaamaan kunnolla tässä elämässä).

Sängyssä oli valkoiset lakanat ja huoneessa hento pehmeä valo. Aluksi jätkä hieman vältteli minua, ja nukkui selkä minuun päin.
 Mutta sitten vähän ajan päästä kun itse käännyin ja jäin jotenkin katsomaan tätä niin tämä kääntyi ja hymyili niin ihanasti. En ole itseasiassa varmaan koskaan nähnyt tämän kyseisen jätkän hymyilevän, kun aina semmonen vakava ilme ollut kasvoilla  Tongue Ai että, vieläkin ihan itseänikin hymyilyttää kun on sellanen muistikuva siit unesta  Cheesy smitten


Sitten tätä aiemmassa unessa vein Eminemin kanssa roskia pihalle roskakatokseen, ja kysyin häneltä että miten ihmeessä hän pystyy olla niin hyvä, sanoo aina täsmälleen sen mitä meinasikin, aina niin osuvasti Cheesy Eminem hymyili jotain ja vissiin lupas opettaa minuakin Cheesy

SItten olin ruokakaupassa pääsiäisenä Eminemin kanssa, ja minun olisi pitänyt valita suklaamunia kaupan hyllyltä, mutten löytänyt mitään hyviä  2funny Ja sitten menin johonkin osastolle, jossa oli laatikkoruokia/salaatteja, ja mun olisi ahtaassa välikössä pitänyt valita että mitä otan, mutten pitänyt mistään niistä niin äitini tuli valittamaan sitten kun en valinnut mitään Tongue


Oli pakko kertoa tuo 'nukkumisuni' ensimmäisenä, koska oli niin ihana  smitten vaikka nää kaks aiempaa näkyivätkin tuota ylimmäistä aiemmin. Toi Eminem ihan selvästi koitti siellä kaupassa opettaa mulle jotain kun itse pyysinkin häneltä apua. Pitääkin vissiin alkaa kuunnella taas hänen musiikkia, niin varmaan alkaa satelemaan sitä mitä tarvin Cheesy

Mutta voiko tuo uni, jossa tää jätkä oli, meinata tällaista:
'olimme samassa sängyssä'= poika oli osoittanut minuun kiinnostusta jo aluksi, ehkä jotain ''fyysistä kiinnostusta'' Cheesy
''vältteli minua sitten kuitenkin''= kiinnostus lopahti hieman
''annoin huomiota tälle tjn''= ilahtui ja hymyili ja sitten mun sydän suli  smitten 2funny 2funny smitten
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #2111 : 08.07.2011 10:46:27 »

 Etpä taida olla valmis avioliittoon vielä,koska uni siitä ilmoitteli sinulle.Mietin vain ,miksi uni "puuttui asiaan".Oletkohan pohtinut suhdettasi viimeaikoina enemmän,elääkkö elämä tämän kaverin kanssa,vai ei, koko elämän ajan.
Onko vanhemmat,tai jotkut muut henkilöt kyselleet,milloin häitä vietetään.tms.

Kiirehän ei ole mihinkään lopullisiin sitoutumisiin,nuoria olette.     Wink
Kieltämättä olen viime aikoina miettinyt paljon suhteeseeni liittyviä asioita, mutta lähinnä vain kevyellä mielellä. Enpä arvannut, että unessa niille ajatuksille annettiin noin paljon painoarvoa Cheesy

Tulipa tuossa mieleen uneni, mistä kerroin täällä vähän reilu kaksi viikkoa sitten..

Pian erkanin kaveriporukastani ja lähdin nukkumaan. Sängyssä minua odotti poikaystäväni ja joku toinen henkilö, jota en tunnistanut ja joka oli jo syvässä unessa. Asetuin nukkumaan, mutta heräsin lähes samantien siihen kun sängyn reunalle oli ilmestynyt hirveän iso käärme. Tavallisesti en pelkää käärmeitä, mutta tuota käärmettä pelkäsin - etenkin kun se yritti koko ajan purra minua. Poikaystäväni hääti käärmeen aina kauemmas, eikä se häntä yrittänyt purra, mutta heti kun jäin yksin hereille niin käärme yritti iskeä taas.

Käärme
Jos näet käärmeen unessa tai joudut käärmeen puremaksi, kertoo se piilossa olevista peloista ja huolista, jotka uhkaavat sinua. Uni voi kehottaa sinua olemaan varuillasi ja varomaan jotakin asiaa, joka ei vielä ole toteutunut tai ilmentynyt valve-elämässäsi.
Käärme voidaan nähdä myös fallossymbolina ja silloin se edustaa vaarallista ja kiellettyä seksuaalisuutta. Käärme voi edustaa myös lähipiirissäsi olevaa henkilöä, joka on kiero, julma ja johon ei ole luottamista.
Positiivisessa mielessä käärmeet edustavat transformaatiota, tietoutta ja viisautta. Se on itseuudistumisen ja positiivisten muutosten tuoja.

Mietin pitkään, miksi unessa esiintyvä käärme oli niin tutun näköinen, ja tänään sen keksin. Käärme on täysin saman näköinen kuin Muumeissa esiintyvä violetti jättiläiskäärme! Grin En todellakaan muista missä jaksossa ko. otus esiintyy, mutta täysin identtinen se on uneni käärmeeseen verrattuna, myös kokonsa puolesta. Paitsi unessa käärme oli myrkynvihreä. Googletin nyt varmuuden vuoksi senkin, ja löysin tällaisen: "Vain myrkynvihreällä on kielteinen merkitys, se varoittaa kateudesta."

Aiemmin en tuota unta osannut tulkita, mutta nyt näen asian vähän selvemmin.
Meillä on/oli aika iso riita kaverini kanssa eilen, ja hän sitten meni mainitsemaan jostain negatiivisesta asiasta, jonka poikaystäväni on tehnyt eikä kerro minulle. Enempää ei paljastanut, ja poikaystävänikin kielsi moiset väitteet. Jompikumpi valehtelee, ja kovasti haluaisin uskoa että se ei ainakaan ole poikaystäväni Undecided

Tulkitsen tuon unen nyt siten, että kaverini on tuo käärme, ja yrittää päästä "puremaan" minua, ts. levittämään ilkeitä juoruja ja puhumaan pahaa. Poikaystäväni tyrmää sellaiset puheet, ja hetken kaikki on hyvin. Kunnes taas tulee uusi isku. Harmi, että tuo uni loppui kesken enkä ehtinyt nähdä, mitä käärmeelle tapahtui...

Olenkohan ihan hakoteillä, vai miten te tulkitsisitte tuon unen ja käärmeen? Undecided
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2112 : 08.07.2011 13:44:50 »

Mokomat transiitit tickedoff
Toivottavasti onkin jonkinmoinen enneuni vitoshuoneen nautintoineen, mikäs sen mukavampaa Kiss
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2113 : 10.07.2011 11:03:38 »

Heips.. smitten Näinpäs outoua unta viime yönä. Smiley
Koko jutun juoni jäi ihan sekavaksi, itse "juttu" unohtui.. Mutta joitain asioita jäi mieleen.

Olin jonkun vanhemman naisen seurassa (näitä on alkanut olla unissa suht usein, tuntemattomia, minua vanhempia naisia), ja meillä oli joku päämäärä. Kuin kilpailu, johon osallistuisimme. Meidän "juttumme" (se, minkä olen unohtanut, jotain konkreettista se oli), tuli parkkipaikalle jostain maan uumenista, tunnelista tulevasta rautaputkesta. Tuntuu, kuin se olisi myös ollut jokin rautainen mötikkä ehkä. Odotimme siinä sitä, tai tiesimme sieltä sen tulevan.
Meillä oli vanha autonrämä, myöhemminkin unessa toistui vanhat autonrämät.. Toimivia toki, mutta vanhoja. Smiley Kävimme siellä jossakin paikassa, missä oli se kilpailu tai näyttely, taimikälie.
Se oli kuin kellarihuone, ja jokainen oli tuonut "esille oman juttunsa" seinän viertä oleville pöydille.
Lähdimme sieltä, likuportaita alas, jossa lasiseinän läpi oli kaupunkimaisemat, liukuportaat olivat suht. pitkät. Naiselle kävi jotain, kuin olisi ollut tajuton tms. ja minä pidin huolta hänestä. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2114 : 12.07.2011 11:24:13 »

niin erikoista unta näin että pakko tulla kyseleen ..

Olin menossa jonkun häihin, tein vaatteet valkosesta verhosta, tuli makee mekko. olin oikein tyytyväinen. Nää häät oli siis mun miehen kaverin, mutta mun mies ei ollu ittensä näkönen ollenka tässä unessa, ihminen sama mutta eri ulkokuori jos näin vois sanoo. lähettii autolla, olin jotenkin tuskastunu kun oltiin myöhässä mieheni työn takia, se jotenki koitti kauheesti jotain säätää viä ennen lähtöökin. oltiin T-risteyksessä, aikomuksena kääntyä vasemmalle, odotettiin oikeelta tulevia että päästäis kääntyyn, ja vasemmalta tuli semmone keltanen kauhakuormaaja, joku bobcat tai vastaava, väärää kaistaa pitkin. siis vastaantulevien kaistalla ja ajo surutta yli koko letkan. lähin juokseen autosta kattoon voinko auttaa ja yhdessä autoista-punasessa- oli vanha naapurin muija, edelleenki kyllä olllaan kavereita- tulossa jostain festareilta ison porukan kanssa, joku matkustin apukuskin jalkotilassaki. mutta muistaakseni olivat vahingoittumattomia. viimesessä autossa oli esikoiseni isän uus vaimo, ja niitten lapset. ollaan tän vaimon kanssa todella hyvissä väleissä, päivittäin facessaki jutellaan. ja vissiin nääkin ihmiset olivat kuitenki kunnossa.

näin poliisien siniset valot tulevan kyllä, mutta joku kaahari ohitti ne ja ajo siihen samaan syssyyn .

kovasti olin huolissani ihmisistä, itketti ja vähän olin meikeistäni huolissani kuinka ny leviää ko pillitän.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: