Sivuja: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083578 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #2115 : 13.07.2011 15:45:50 »

Näin viime yönä taas suht mielenkiintoisen unenpätkän Smiley Unessa oli äitini sekä n.vuosi sitten menehtynyt mummoni. Tapahtumapaikka oli mummoni asunto, enkä muista keskusteluistamme muuta kuin sen, että ihmettelimme äitini kanssa kuinka mummo on niin aikaisin hereillä. Mummo tokaisi siihen että "johan se kello on 09:20, ei tähän aikaan sovi enää nukkua". Uni loppui siihen ja aloin pikkuhiljaa heräilemään. Kun katsoin kelloa, niin se tosiaan näytti 09:20 Cheesy Uni oli varsin eläväntuntuinen ja siitä jäi hyvä mieli. Mummolla oli yleensä tapana herätä jopa kahdeksalta viikonloppuaamuisinkin, ja tosi kiva että hän tuli vierailemaan unessani ja herättelemään muakin Smiley Mutta nyt tuli taas hirveä ikävä... Cry

Mistäköhän muuten mahtaa johtua, että mummon kuoleman jälkeen hänen asuntonsa on ollut hyvin yleinen unieni tapahtumapaikka, varsinkin vähänkin painajaisiin viittaavien unien kohdalla?

Kerran näin "unta", jossa kuulin tiukujen helinää. Ääni oli aivan uskomattoman kaunis, siroa ja hentoa helinää. Tavallaan olin jonkinlaisessa valvetilassa sen aikana, mutta en vain jaksanut herätä vielä. Yhtäkkiä kuulin todella kovan äänen, aivan kuin patarummun tai suuren kongin pamahdus, ja silmäni aukesivat samantien. Kaikki väsymys oli poissa ja kellokin näytti jo sen verran että oli pakko nousta ellen halunnut myöhästyä töistä Smiley Saatoin tietysti kuvitella kaiken, mutta mieluummin uskon, että joku tuolta ylemmältä tasolta tuli herättelemään minua angel
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2116 : 13.07.2011 15:57:30 »

niin erikoista unta näin että pakko tulla kyseleen ..

Olin menossa jonkun häihin, tein vaatteet valkosesta verhosta, tuli makee mekko. olin oikein tyytyväinen. Nää häät oli siis mun miehen kaverin, mutta mun mies ei ollu ittensä näkönen ollenka tässä unessa, ihminen sama mutta eri ulkokuori jos näin vois sanoo. lähettii autolla, olin jotenkin tuskastunu kun oltiin myöhässä mieheni työn takia, se jotenki koitti kauheesti jotain säätää viä ennen lähtöökin. oltiin T-risteyksessä, aikomuksena kääntyä vasemmalle, odotettiin oikeelta tulevia että päästäis kääntyyn, ja vasemmalta tuli semmone keltanen kauhakuormaaja, joku bobcat tai vastaava, väärää kaistaa pitkin. siis vastaantulevien kaistalla ja ajo surutta yli koko letkan. lähin juokseen autosta kattoon voinko auttaa ja yhdessä autoista-punasessa- oli vanha naapurin muija, edelleenki kyllä olllaan kavereita- tulossa jostain festareilta ison porukan kanssa, joku matkustin apukuskin jalkotilassaki. mutta muistaakseni olivat vahingoittumattomia. viimesessä autossa oli esikoiseni isän uus vaimo, ja niitten lapset. ollaan tän vaimon kanssa todella hyvissä väleissä, päivittäin facessaki jutellaan. ja vissiin nääkin ihmiset olivat kuitenki kunnossa.

näin poliisien siniset valot tulevan kyllä, mutta joku kaahari ohitti ne ja ajo siihen samaan syssyyn .

kovasti olin huolissani ihmisistä, itketti ja vähän olin meikeistäni huolissani kuinka ny leviää ko pillitän.

osaaks kukaa tätä tulkita?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2117 : 14.07.2011 01:53:12 »

Enteellisen tuntuinen uni,Ironia.Yritän vähäisen.On kuin valmistelisit jotakin sopimuksen tekoa.Mihin se liittyisi,tulee mieleen työ,myös työsi ADHD asioiden parissa.
Valmistelet asiaa(häihin menoa)Lähdet avoimena,vilpittömissä vaatteissa(valkoinen puku)puhtain mielin.
Tiedät oman suuntasi,ja mikä on päämäärä.Tienristeys,elämän risteys,tiedät haluavasi naiselliseen suuntaan.(naisten asiallako olet)
Tulee sitten se hiivatin bobcat "homman asiantuntija"säheltämään,tilanne menee tuhoisaksi.Liittyy lapsiinkin,myös jo koettuihin asioihin.
Tunnet tarvitsevasi apua (poliisi liikkui siellä,ne valot)
Olit huolissasi ihmisistä,pillittelitkin.Mutta lopputulos on hyvä,kukaan ei vahingoittunut,olisi se näkynyt selkeänä tämän tyyppisessä unessa.
Huoli muuttui pillityksessä kevyeksi,niiksi meikkien valumiseksi.

Ehkä sinua huolettaa jo jokin asia,ja tuli näin rämäkkänä unikin sen myötä.

Oli mitä oli, sinulla on suunta selvilllä,jollain toisella ei ehkä ole.

Miehen ulkonäkö oli erilainen,jospa se on uusi puoli hänessä,jonka näet.Voi olla mukava uusipuoli,joka sieltä ilmestyy.
Mitähän se vanha naapurin muija edusti siellä punaisessa autossa,voi olla siellä myös, kuin unenkansana,täytteenä ikäänkuin.

Tuosta unesta pitäisi olla kyllä muitakin näkemyksiä jollakin,joka  ehtii.       :Smiley
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #2118 : 14.07.2011 07:48:36 »

Mitähän mahtoi tarkoittaa seuraavanlainen uni: Ex (vuosien takaa) oli muuttamassa ja ilmoitti siitä minulle iloisena. Menin itse omaan kotiini ja huomasin, että siellä oli käyty. Ajatelin ensin, että hän on hakenut jotain luokseni jääneitä tavaroita,mutta tarkemmin katsottuani,lähes kaikki oli viety. Jäljellä oli epämääräisiä myttyjä,vaatekasoja jne...huonekalut,mikro jne oli kaikki viety. Katselin tyrmistyneenä. Kaunis kotini oli kaikkea muuta kun kaunis+ että se oli kyllä ihan eri paikka kun oikea kotini. Kutsuin hänet katsomaan ja hän vannoi, ettei ollut vienyt mitään. samassa huomasin, että isojen ikkunoiden ikkunalaudoille oli ilmestynyt norsukoristeita. Oli norsua kärsä pystyssä, toisiaan halaavia norsuja ja niitä oli joka huoneessa. Onko tällä joku enne/merkitys vai vaan paha uni?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2119 : 14.07.2011 08:40:16 »

Sunna,eihän se paha uni ole.Joku siellä menneessä vain kummittelee,voi olla myös nykyistä miestä kuvaava,tai jotakuta siitä väliltä.
Mies oli vienyt tavarasi,aivan ,kuin tuntisit jonkun vieneen osan sinusta mennestään,kuin kaipaisit jotakin omaa "palastasi"
Sitten huomaat ne norsut,jotka kyllä ovat suuria ihania tunteita,onnen tuojia,kaikkine kärsineen.Halaavia norsuja. Tunne-elämä on  kaunis ja täyteläinen,sellaista enteilevä,jos ei se tilanne ole vielä päällä.

Ehkä joudut olemaan vähän erilainen,kuin todellisuudessa olet omana itsenäsi.(tuo oli vain heitto,mutta ole oma ihana itsesi)     Wink
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #2120 : 14.07.2011 09:43:05 »

Sunna,eihän se paha uni ole.Joku siellä menneessä vain kummittelee,voi olla myös nykyistä miestä kuvaava,tai jotakuta siitä väliltä.
Mies oli vienyt tavarasi,aivan ,kuin tuntisit jonkun vieneen osan sinusta mennestään,kuin kaipaisit jotakin omaa "palastasi"
Sitten huomaat ne norsut,jotka kyllä ovat suuria ihania tunteita,onnen tuojia,kaikkine kärsineen.Halaavia norsuja. Tunne-elämä on  kaunis ja täyteläinen,sellaista enteilevä,jos ei se tilanne ole vielä päällä.

Ehkä joudut olemaan vähän erilainen,kuin todellisuudessa olet omana itsenäsi.(tuo oli vain heitto,mutta ole oma ihana itsesi)     Wink

Kiitos sansai. Hyvin löysin itseni ja tilanteeni kuvauksestasi. Nyt sitä onnea odottelemaan  Wink
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2121 : 14.07.2011 10:13:06 »

Viime yönä menin aina vuorollaan eri väreihin sisään. Sinisessä taisi olla rauhallinen olo ja vihreässä olin hukkuva pikkupoika. Jotku sanovat, että unessa ei vois kuolla, mutta mie ainaki olen kuollu monesti, nyt vedin vettä henkeen. Undecided Olikohan se nyt jotain entisten elämien muistoja vai mitä, oli kamalan vahva uni ja ennen nukkumaanmenoa tein aika voimakkaan meditaation.

Seuraavassa unessa olin nuoruudenystävän kanssa Huipppumalli haussa -kisassa ja meidän yhteinen tuttava oli tuomari. Meiän piti ajaa moottorikelkoilla kynttilöitten kanssa, pelata jotain konsolipeliä ja tanssia ja se, joka sai eniten pisteitä voitti. Luonnollisesti. Mie kumminki hävisin kaikki kilpailut ja taisin luovuttaakki. Oikeassa elämässä meillä on aina ollu sellanen kilpailu paremmuudesta, tai oikeastaan aina olen alistunu siihen, että se minun ystävä on ollu parempi.

Soma,jos sijoitetaan kuluvaan elämään tätä unta,niin jotakin on herännyt eloon sinun tunnepuolella,ehkä aivan uutta.Sininen,tunteiden tiedostamista hienosti värinä,myös se vihreä luonnollisena, luonnon yhteydessä oloa.Olit värien sisällä,kaunista.Elämän eri vivahteissa mukana,tiedostaen paljon.Myös kuolema,elämä on kuolemaa tuon tuostakin,vanhaa kuolee,että uutta pääseee tilalle.Kuolla voi unessa mainiosti,ja ne ovat hyviä asioita ne.
Sitten se toinen uni,joka oli varmastikkin kertomassa siitä kilpailu meiningistä ystävän kanssa.Se miksi sen piti tulla uneen,en osaa arvailla,miksi se tuli.Mistä se kertoisi,koska tiedät sen kilpailukaveruuden jo.Olikohan se ahdistavaa?Sanoit, että " olet aina alistunut,että ystävä on parempi".Jospa se unen avain onkin niissä sinun sanoissasi.Mitä ne sanat tarkoittavat tarkemmin ajateltuna sinulle,sinun elämässäsi,pyrkimyksissäsi,siinä mitä haluat,millaisena koet ja näät itsesi.        Wink
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2122 : 14.07.2011 13:20:28 »

Näin viimeyönä taas ainakin kahta eri unta Cheesy Ensimmäisessä unessa olin jossain yleisessä vessassa kavereiden kanssa. Menin yhteen vessakoppiin ja sen ovi ei meinannut mennä kiinni koska käsipyyhepaperi teline oli siinä liian leveästi oven vieressä. Vedin oven kauhealla voimalla sitten kiinni ja sitten se ovi tulikin sinne koppiin sisää Cheesy Kaverit olivat siinä oven ulkopuolella.
   Sitten kun tulin sieltä vessasta, niin alushousut ja sukkahousut olivatkin sen oven ulkopuolella? Cheesy Ja menin jonkun pömpelin puolelle pukemaan niitä ettei miespuoliset kaverit näkis Cheesy Mutta ne tuli myös sinne pömpelin taakse eikä mua lopulta kuitenkaan haitannu vaikka ne näki Cheesy Cheesy

Toisessa unessa yritin väkisin opettaa siskolleni jotain suomentamista jostain kielestä. Mulla oli joku taulu, jossa oli vissiin kalojen tai lintujen kuvia sekä Cypress Hillin jonkun biisin sanoja. Sitten siinä taulussa luki myös 'In cocktail clutch'. Siskoni ei osannut suomentaa vissiin tota clutch-kohtaa, enkä minäkään Cheesy Ja sitten sisko alkoi niskuroimaan ja läksi pois.
  Olimme siis jossain tien vieressä perheen entisessä minibussissa. Itsekin lähdin sitten sieltä autosta pois, kävelemään kotiin. Huomasin kuitenkin että yhtäkkiä autosta oli jäänyt käsijarru pois niin se valui tien vieressä olevaa puuta päin  Cheesy

Menin sitten valittamaan asiasta vaarille ja laitoin ne uskomaan että tää oli kokonaan siskoni syytä kun hän niskuroi Cheesy Cheesy

---

En vielä aamulla tiennyt että mitä tuo 'clutch' on suomeksi, mutta äsken katsoin ilmaisestasanakirjasta:    kytkin, ote, puristaa nyrkissä, pyydystää, tarrata, tarrautua

Laitoin myös googlen kuvahakuun 'cocktail clutch' ja sieltä tuli sellaisia kauniita juhlalaukkuja Cheesy  Hmmm... Vois kattoo kaikki juhlalaukut läpi, että mitä sinne pohjalle on oikein jäänyt kun piti unessa siitä ilmoittaa Cheesy Cheesy

Ja ehkä yritin jotenkin opettaa unessa siskoani 'käsittelemään asioita' samalla tavalla kuin itse teen ? Siis kun itsellä on tapana aina unissa ratkoa kaikkia ongelmia, ja pyydystää(=clutch) kaloja Cheesy Tosin sen taulun kalat olivat melko pieniä sinttejä, mutta siitä se sitten lähtee Cheesy

Edit. Noh, eipä löytynyt mitään laukuista, mutta laatikosta, jossa laukkuja ennen pidettiin (sijaitsee siskoni huoneessa), löysin punaisen hameeni joka on jo pitkään ollut kateissa, ja juuri eilen mietin että mihinköhän se on kadonnut Cheesy Sisko varmaan lainannut ja unohtanut sen sitte sinne...
« Viimeksi muokattu: 14.07.2011 13:27:08 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #2123 : 15.07.2011 10:53:58 »

olin serkkuni luona kylässä (jota en ole nähnyt liki 10vuoteen) istuimme terassilla ja hän kertoi että kaikki muut sukulaiset vierailevat heillä paitsi minä, ja hän kysyi syytä? en osannut vastata, mutta tunnelma oli apea.
Kohta serkku kertoi, että pelkää jotain sairautta kun kuukautisia ei ole vähään aikaan kuulut.
Ehdotion olisiko hän raskaana ja väitti ettei varmana ole, kun mahaakaan ei ole tullut...
Pian serkkuni alkoi kärvistellä tuolilla ja tajusin että häntä supisti.
Juoksimme jonkinlaisessa laboratoriossa jossa tutkittiin uusia sairauksia, ja hoitoja niihin sekä vanhoihin parantumattomiin tauteihin, Tila oli todella ankea ja kliininen, käytävät oli pitkiä ja kolkkoja, ei ikkunoita, vain loisteputkia katossa ja seinillä luki TARTUNTAVAARA. Tutkijoilla oli suoja asut, meillä ei.. Juoksun loputtua näimme yhden lääkärin, serkkuni laitettiin vuoteelle, lääkärikään ei meinanut uskoa että serkku on raskaana, ja näytti vain jotain ihmeellisiä kalvoja, joissa teorioita mahdollisille krampeille, pian ystäväni alkoi ponnistaa vauvaa ulos, olin hänen vierellä ja pidin kädestä. Autoin ystävääni unessa enemmän kuin lääkäri.
Sitten jo kävelimme ulos, oli talvi ja kylmä... vauva oli isossa kantokopassa... emme tienneet sukupuolta.
Sitten istuinkin taas terassilla kuten alussa... serkkuni ja hänen mies tuli vauvankanssa sinne, ja kertoi että h eolivat saaneet yllätysvauvan, josta eivät olleet tienneet mitään... ja että eivät osaa hoitaa vauvaa ja olivat joutuneet varmistamaan sukupuolenkin tädiltäni.Poikahan se sitten oli.

Mitä ihmettä tämä voi symboloida? idiot2
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2124 : 17.07.2011 12:38:48 »

Unessa mulla oli joku sairaus minkä takia olin pää lavuaarin yllä ja nenästäni vuoti ulos hirvittävä määrä ensin oranssia, sitten sinistä, ja lopulta violettia nestettä Shocked Mulla oli unessa myös siinä vessanpöydällä 'käyttöohje'/opas missä kerrottiin mitä minkäkin värinen neste tarkoitti. Unessa ajattelin että ne on jotain aivonesteitä Cheesy

Tappelin unessa myös veljeni kanssa. Löin häntä ja sitten tää meni siitä valittamaan äidille ja äiti käski veljeäni lyömään mua takaisin. Itse sitten suutuin siinä lisään ja ruhjoin veljeä oikein kunnolla.... :d

En muista kumpi näistä unista tapahtui ensin, mutta voisiko joku valaista mulle mitä toi värineste-juttu meinaa? Liittyykö chakrojen toimintaan jotenkin?

---

Hmm.. Tutkin nyt hieman tuon oranssin värin merkitystä. Sakraalichakra, mikä sijaitsee alavatsan kohdilla on väriltään oranssi. Ja eilen oli kyllä niin mukava ilta että koko ajan tuntui perhosia olevan tuolla vatsassa : D Lisäksi mulla oli just kirkkaan oranssi muovimuki mistä nautiskelin hyvää juomaa. Eilen myös päivällä hemmottelin itseäni kuorimalla ihon itse hunajasta, sokerista ja oliiviöljystä tehdyllä seoksella Cheesy

Ja nuohan liittyvät vissiin juuri tuohon sakraalichakraan (: Tutkinpa myöhemmin sitten noita kahta muuta väriä (;

---
Pienen tutkinnan jälkeen huomasin että se sininen neste saattais viitata sitten tuohon ostachakraan joka on väriltään just sellanen indigon sininen ja violetti neste kruunuchakraan :p

Olikohan nää chakrat olleet jotenkin tukkeessa tjn? :p
« Viimeksi muokattu: 17.07.2011 23:12:56 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2125 : 18.07.2011 10:17:13 »

Olin äitini (jo kuollut) uudessa asunnossa, kerrostalossa. Upea huoneisto. Ihmettelin, että ei ennen olekaan asunut näin komeasti. Lähdin ulos ja löysin takapihalta naisen, joka makasi jonkun lumppukasan päällä. Kysyin mikä hänellä on. Hän sanoi, että on niin järkyttynyt, että tuli kamala väsy. Sanoin, että hän voi nukkua rauhassa, minä istun vierellä. Minäkin olin nukahtanut. Kun heräsin, meidän molempien päällä oli lempeä lumi. Herätin lumen alta naisen ja hän hymyili minulle, sanoi, että on paljon parempi olla. En löytänyt enää äitini asuntoa, kun lähdin etsimään. Luovuin ja etsin ruokapaikan.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #2126 : 18.07.2011 14:22:46 »



 Olin uimahallissa (ei kuitenkaan perinteinen),--viereeni tuli tuttu poika,--joka kertoi olleensa
 sukupuoli leikkauksessa,--katsoin hämmästyneenä poikaa---ensin en osannut sanoa mitään,
 sitten halasin kovin, ja lupasin olla tukena, jos on tarvis.
 Poika itse oli tyytyväinen itseensä, ja meni uimaan.

 Outoa, vieläkin tuntuu hämmentävältä, kun ajattelen.
 Olisikohan tälle unelle jokin selitys???

 
 
 
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #2127 : 18.07.2011 16:42:17 »


  Soma:  En ole mitään ihmeempää,-tai yllättävää muutosta läpi käynyt,--loukkaantumiset
            (sairaudet) oli viime vuoden puolella, ja niistä olen hyvin selvinnyt,--ja tämä vuosi
            on alkanut hyvissä merkeissä, asioita on tapahtunut,--mutta ne ovat olleet hyviä.

           --- niin...voihan se kuvastaa sisäisiä "möykkyjä", joita olen läpi käynyt ja nyt tunnen
            niistä aika hyvin vapautuneeni.
                                                        Kiitos.   smitten
           
           
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2128 : 19.07.2011 11:35:42 »

Olin äitini (jo kuollut) uudessa asunnossa, kerrostalossa. Upea huoneisto. Ihmettelin, että ei ennen olekaan asunut näin komeasti. Lähdin ulos ja löysin takapihalta naisen, joka makasi jonkun lumppukasan päällä. Kysyin mikä hänellä on. Hän sanoi, että on niin järkyttynyt, että tuli kamala väsy. Sanoin, että hän voi nukkua rauhassa, minä istun vierellä. Minäkin olin nukahtanut. Kun heräsin, meidän molempien päällä oli lempeä lumi. Herätin lumen alta naisen ja hän hymyili minulle, sanoi, että on paljon parempi olla. En löytänyt enää äitini asuntoa, kun lähdin etsimään. Luovuin ja etsin ruokapaikan.

Esmis,on kuin kulkisit muistoissa äitisi luokse,näet upeita puolia siellä,ehkäpä äidissä olleita asioita,myös itsessäsi äitinä.

Löysit naisen,kuin osan itseäsi,joka oli järkyttynyt,ja väsynyt.Joskushan voi olla tunne,että haluaisi nukahtaa hetkeksi vaikkapa lumen alle,joka on lempeä,pehmoinen.Sitten ,kuin herätit itsesi hymyilevänä.Jotakin levännyttä parempaa varmaan tulossa.
Et löytänyt enää äitisi asuntoa.Taakse on jäänyt paljon,jota ei ehkä tarvitsekkaan löytää,ei palata takaisin. Luovuit.Lähditkin ja etsit henkistä ravintoa,löysit sen paikan josta saat kaipaamaasi.
Tällaista tuli mieleeni..       Wink
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2129 : 19.07.2011 12:04:53 »

Unessa mulla oli joku sairaus minkä takia olin pää lavuaarin yllä ja nenästäni vuoti ulos hirvittävä määrä ensin oranssia, sitten sinistä, ja lopulta violettia nestettä Shocked Mulla oli unessa myös siinä vessanpöydällä 'käyttöohje'/opas missä kerrottiin mitä minkäkin värinen neste tarkoitti. Unessa ajattelin että ne on jotain aivonesteitä Cheesy

Tappelin unessa myös veljeni kanssa. Löin häntä ja sitten tää meni siitä valittamaan äidille ja äiti käski veljeäni lyömään mua takaisin. Itse sitten suutuin siinä lisään ja ruhjoin veljeä oikein kunnolla.... :d

En muista kumpi näistä unista tapahtui ensin, mutta voisiko joku valaista mulle mitä toi värineste-juttu meinaa? Liittyykö chakrojen toimintaan jotenkin?




---

Hmm.. Tutkin nyt hieman tuon oranssin värin merkitystä. Sakraalichakra, mikä sijaitsee alavatsan kohdilla on väriltään oranssi. Ja eilen oli kyllä niin mukava ilta että koko ajan tuntui perhosia olevan tuolla vatsassa : D Lisäksi mulla oli just kirkkaan oranssi muovimuki mistä nautiskelin hyvää juomaa. Eilen myös päivällä hemmottelin itseäni kuorimalla ihon itse hunajasta, sokerista ja oliiviöljystä tehdyllä seoksella Cheesy

Ja nuohan liittyvät vissiin juuri tuohon sakraalichakraan (: Tutkinpa myöhemmin sitten noita kahta muuta väriä (;

---
Pienen tutkinnan jälkeen huomasin että se sininen neste saattais viitata sitten tuohon ostachakraan joka on väriltään just sellanen indigon sininen ja violetti neste kruunuchakraan :p

Olikohan nää chakrat olleet jotenkin tukkeessa tjn? :p
Voivat hyvinkin viitata chakroihin,varsinkin,kun omat ajatukset ovat sen oivalluksen tehneet.
Jos chakrat ovat oleet tukossa,niin unessa ne suorastaan virtasivat näkysälle väreineen päivineen.      Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: