Sivuja: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106674 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
july
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #2055 : 02.06.2011 08:03:40 »

Tähän täytyy saada tulkintaa...

14v sitten kuollut isäni antoi minulle unessa 50mk (tai sitten 50e).
tallennettu

Cancer
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2056 : 03.06.2011 11:31:51 »

Jännä teema näissä aamun nokosissa.. Ensiksi menin junaan, jossa oli tälläinen "häntä" kuten ennenvanhaa, junan perästä pääsi sisään, mutta muuten oli ihan suht nykyaikainen kapistus. Etsin kaveriani ja juoksin sitä junaa läpi päästä päähän, mutta löysinkin terapeuttini, joka olikin konduktööri  Shocked Perillä Lahdessa hän lähti kaupungille kanssani ja kerroin hänelle jotain viimeaikaisia juttujani, kunnes minun piti jatkaa toiseen suuntaa ja hänen toiseen. Päätin oikaista jonkin verran ja menin vanhan talon takaovesta sisään, en oikein tiedä mikä liike se oli, liekö ompelimo, mutta siellä myytiin ompelukoneen öljyä jne. Ja kaksi naista oli kassalla. Menin vain toisesta ovesta ulos ja kävin jossain hortoilemassa, palasin samaa tietä ja minua katsottiin hieman pitkään  idiot2

Smiley Kyllikki
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2057 : 07.06.2011 01:37:11 »

Viimeöisessä unessa olin pukeutunut puhtaan valkoiseen 'toogaan' tai johonkin sellaiseen, ja peilin kautta näin kuinka mulla oli kämmenet yhdessä ja nostin kädet ylöspäin. Kämmenten välistä tuli jotain violetinsinistä hehkua ja nousin ilmaan siinä huoneessa jossa olin. Katto otti vastaan ja laskeuduin sitten takas Cheesy
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2058 : 07.06.2011 03:18:30 »

Näin unta, että yks tuttava sai tyttölapsen smitten ja synnytys oli tosi nopea, meni vaan suurin piirtein minuutti. Grin Hihittelin siinä, että se vauvahan melkein syntyi vaatteet päällä kun oli niin vauhdikasta meininkiä.

Soma.  Katselin näitä unia ja tämä viimeisesi oli sen tyyppinen,että katsoin edellisenkin.
Rakastumis unesi on hieno uni,tavallaan rakastuit johonkin omaan puoleesi,johonkin, joka tekee temppuja,on valloittava,poikamainen puoli?
 Unen mukaan kiellät itseltäsi sen puolen,vaikka unen mukaan se on rakastettava ja hurmaava.Jäät kuin "rannalle"     Ehkä sallit toisille sen,jota et itselle.Muistele tunnetta,saatko siitä kiinni:Se tunne on sinä itse, hurmaava ja rakastettava.

Tuttavasi synnytti lapsen vaivattomasti,nopeasti.Voi kuvata hyvinkin,että sinä synnytit uutta tulevaisuutta.Toteat unessa,että vauva syntyi miltei vaatteet päällä,kun oli niin vaudikasta.

Nämä unet ovat hyviä,hyviää ennakoivia.On tapahtumassa jotain,ehkei aivan minuutissa.   Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2059 : 07.06.2011 23:24:28 »

Nyt on tämmösii 'pieniä, lyhyitä unia' näkynyt lähiaikoina suunnilleen jokayö Cheesy

Viimeyönä unessa astuin kaverini kanssa bussiin, joka oli täynnä ihmisiä. Kaverini säntäsi istumaan jonkun mummon viereen, koska siinä oli ainut tyhjä paikka jäljellä. Mulle ei jäänyt paikkaa, joten istuin erään komean nuoren miehen syliin, joka oli vallannut itselleen kaksi penkkiä ja makasi niillä Cheesy Se mies sitten hymyili mulle ja flirttaili jonkun verran kun sen sylissä istuskelin (=

Mitähän tää mahtaa tarkoittaa? Onko elämässä alkamassa kohta joku 'uusi vaihe', kun bussiin astelen, ja tilanne näyttää siltä ettei minulle ole paikkaa, ja kaveri ajattelee vaan omaa etuaan.... Sad Mutta sitten komea mies ilmestyy kuin tyhjästä ja pelastaa Cheesy Cheesy Saa tulkita!  smitten
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2060 : 09.06.2011 09:37:09 »

Taas unia Cheesy:D Vähän pidempi kuin nää tän viikon aiemmat (:

Kotona olin, ja sitten jostain syystä meille tuli joku vesivahinko. Kodinhoitohuoneesta poistettiin kaikki huonekalut. Lattialle jäi ainoastaan se muovimatto mitä huoneen lattia oli. Se oli leikattu sellaisiksi n. 80cmx80cm neliöiksi.
  Oven kynnyksellä oli kaksi metallihäkkyrää. Siskon kanssa siirrettiin ne pois, ja sitten pääsin vilkaisemaan lattian alle. Siellä oli punaisia tonttulakkeja. Ihmettelin ääneen, että 'täällähän en kaikki kadonneet tonttulakit ovat joita pienenä aina etittiin ennen joulua eikä niitä löytynyt'.
  Lattian alla oli myös kauhean paljon täysiä jätesäkkejä, joissa oli mun vanhoja vaatteita. Nostin sieltä sitten yhen säkin ja päätin viedä sen navetalle säästöön koska ei niitä siellä kodinhoitohuoneessa ois tarvittu. Äiti kuitenkin kielsi jyrkästi minua viemästä niitä lastenvaatteita pois.

Liittyykö tää kasvuun? Eli olen viemässä vanhoja vaatteita, joita lapsena käytin, pois, mutta äiti ei anna mun viedä niitä pois :d Eli äiti vähän 'estää' tätä mun kasvua jostain syystä : D Hmmm. Tuosta vesivahingosta en tiedä, että mikä se sitten lienee, mutta unissa aina, kun siskoni on mukana, on tuo punainen väri, joka nyt ilmeni tonttulakkien muodossa Cheesy
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2061 : 09.06.2011 10:29:19 »

maurimourulainen smitten
Kasvuun näkisin minäkin liittyvän. Vesivahinko, siis tunteiden vahinko? Onkohan nyt joku lapsuuden asiasi nousemassa pintaan.. kodinhoitohuoneen tyhjennys; itsenäistyminen, et enää ota sitä vanhempien/kodin huolehtimista ja hoivaa niin vastaan kuin ennen. Kaikki kotoa saatu hoiva, on enää "lattian palasina" , siis elämäsi kulkureittiä ohjaavaa (lattialla kävellään, kotona, siis vaikuttaa ehkä eniten koti/suhde-asioihin) mutta kuitenkin palasina, joka voisi kuvastaa kuinka "elämän evääsi" on paloiteltu (alitajuntaasi) ja nyt lähdet niiden kanssa etiäpäin ja siellä on myös jotakin selvitettävää, lapsuudesta.
Palojen koosta tuli mieleen numerologian numero 8 elämännumeronasi? - Tai ainakin nyt tähän aiheeseen. Mene tutkimaan mitä numerologia sanoo 8:sta.. smitten

Metallihäkkyrät kuvastaa esteitä, jotka raivaatte (siskosi raivaa [nyt tai tulevaisuudessa] samoja esteitä elämässään, tai sitten auttaa sinua nyt raivaamaan sen häkkyrän pois tieltäsi).. Mieti materiaalia ja häkkyrä -kokonaisuutta, se kertoo esteen laadusta..

Löytö lattian alta, on löytösi minuudestasi liittyen lapsuuteesi ja kasvuusi. Jokin oivallus.
Tonttulakeista tulee mieleen lapsen aito ilo. Jännitys ennen joulua, iloittelu tonttulakeilla.. ne ovat olleet kadoksissa (ennen joulua) ? Tämä kasvunkokemus liittää sinut juurichakraasi (punainen) ja liittyy juuri elämässä eteenpäin menemiseen, positiivisesti, juurruttavasti.

Se että lattian alla oli paljon vaatteita kuvastaa menneisyyden, lapsuuden merkitystä nykyelämääsi.
Haluaisitkohan "säästellä" nyt jotain lapsuudesta, kuten. käyttäytymismalleja (vaatteet) tms. toimintaasi liittyviä juttuja. Mutta sisäinen, alitajuinen äitisi huolehtii siinä, että niitä ei pidä säästellä, vaan on aika löytää uusia, omia toimintatapoja.. tms.. juttuja jotka liittyy vaatteisiin, olemiseesi elämässä.
 smitten


tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2062 : 09.06.2011 16:10:53 »

Kiitos Metsänkeiju  smitten Minusta se oli kylläkin äiti, joka niitä vaatteita halusi säästellä siellä kodinhoitohuoneen alla, itse olisin vienyt ne navetalle muun rojun sekaan, mutta tämä kielsi jyrkästi ja ne jäi sitten siihen Cheesy
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2063 : 10.06.2011 01:00:31 »

heh, näin unta pikkusiskoni "entisestä elämästä"...
en siis todellakaan tiedä että oliko se sitä, mutta niin minulle unessa kerrottiin..
eli siskoni entinen elämä olisi ollut Italiassa, tarkalleen ottaen Italian pohjoisosissa. Cheesy
hän on ollut nuori kaunis tyttö, jonka isä on kuollut 32 vuotiaana auto-onnettomuudessa.

vaikutti hyvin mielenkiintoiselta unelta, mutta miksi minulle tuollaista näytettäisiin unessa. Cheesy
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Narmati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2064 : 10.06.2011 06:46:01 »

Pakko kirjoittaa uni tänne, kun sen kerrankin kirkkaana muistan, vaikka yleensä vain lueskelen juttujanne Smiley

Meillä on 7-vuotiaat kaksoset, tyttö ja poika(on kolmaskin mutta hän ei liity tähän kamalasti). Oltiin miehen kanssa lääkärissä sairaiden kaksosten kanssa. Lääkäri tuumasi että lapset ovat niin sairaita että armomurha olis paras. Me vaan miehen kanssa siihen, että joo, mikäs siinä, jos muukaan ei auta.
Eka laitettiin poika letkuihin, katselin ikkunan takana kun lopettivat pikku hiljaa aivotoimintaa. En voinut katsoa ja lähdin pois. Odottelin vain koko ajan milloin mies tulee ja kertoo että molemmat lapset ovat kuolleet pikku hiljaa...
Pahin oli, kun  tiesin koko ajan että lapset eivät ole niin sairaita että heidät tarvitsisi tappaa, mutta en saanut enää sitä sanottua lääkärille ja itkin vain sitä kun tapan lapseni turhaan.
Mies tuli lopulta ja sanoi että tyttö oli antanut periksi helposti, mutta poika vaan konttasi järjettömänä letkujen kanssa pitkin lattioita, eikä antanut periksi, mutta lopulta kuoli kuitenkin.
Mä olin niin ahdistunut unessa, kuin nyt lapsensa menettänyt voi vaan olla, ja vielä kun tiesin että lapset kuolivat turhaan. Itkin ja huusin ja raivosin, kunnes oikeassa elämässä miehen kello soi ja heräsin.
Pakko kirjoittaa tämä tänne, että saa vähän tota unen aiheuttamaa ahdistusta pois, yritin miehelle sitä kertoa, mutta ei kyennyt vielä ilman itkua, niin yritän purkaa sen näin sitten.
tallennettu
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #2065 : 11.06.2011 20:06:30 »


Näen toistuvasti unta että elän sota-aikaa kuten muutama yö sitten Embarrassed
Olimme perheeni kanssa lähtemässä sotaa pakoon,keräsin hädissäni lapsilleni vaatteita mukaan enkä millään löytänyt sukille ja kengille pareja Embarrassed Kaikki oli siis hukassa ja kova hätä oli lähteä kodista pois.
Minulla oli tieto ettemme enää koskaan pääsisi palaamaan takaisin ja katselin kotiamme surusta itkien.
Sodan äänet ja pelko oli niin aitoja jopa hajut.
Nyt kun mietin en ole koskaan pystynyt katsomaan elokuvia Talvisodasta tai Tuntematon,,, menen het erihuoneeseen ja käsken TV.tä laittaa hiljammalle etten kuule pommien ääntä Cry
Luulen että olen kokenut ne joskus edellisessä elämässä Cry Mitäs tuumaatte?
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2066 : 12.06.2011 21:57:20 »

Juu, eli ihmisiä oli iltanuotiolla, metsässä. He olivat ystäviäni...siinä oli joku mies, tuttu, ja joitain muita. Ketään en siis tuntenut, mutta he olivat ystäviäni ja tunnelma oli leppoinen, onnellinen. En itse ollut tilanteessa, vaan katselin sitä edessäni...en ikäänkuin ollut paikalla. Yleensä olen itse mukana unissani.
En ole koskaan nähnyt enneunia...ainakaan tietääkseni, mutta voisiko tämä olla sellainen?
Mitähän nuotio yleensäkin symboloi?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2067 : 14.06.2011 10:31:37 »

Aurinkoinen kevättalven päivä Lapin hangilla. Olin äitini kanssa Inarissa kulkemassa aavalla lumikentällä, joka mitä luultavimmin oli jonkun suon päällä, sillä ajoittain hanki oli kastunut ja piti vähän katsoa, mihin astui, ettei jalka olisi uponnut hangen läpi veteen. Suolla/tunturin kupeessa meitä vastaan tuli lappalaisukko, joka höpötti jotain mutta hävisi ihan samalla lailla kuin oli ilmestynytkin tyhjästä.
Sitten näin kelohirsisen mökin, jossa tiesin äitini olevan sisällä. Seinähirret olivat vankat ja harmaat. Mökin ulkopuolella seinien vieressä jokaisessa nurkassa oli ulkoinen internetmodeemi tai kyseessä oli langaton yhteys. Muistan kuinka jokaisessa modeemivekottimessa oli paksut antennit ja niissä vilkkui iloisesti valot.

En tiedä mitä tämä tarkoittaa, mutta kaiketi tällä on jotain tekemistä sen kanssa, että enoni kuoli eilen.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
*Maya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #2068 : 14.06.2011 12:18:16 »

Minulle on selvästi painunut mieleeni nyt keväällä näkemäni uni, missä avopuolisoni kuoli, en nähnyt miten hän kuoli vaan siitä tultiin kertomaan minulle, kovasti itkin unessa ja sen jälkeen heräsin. Nukahdin uudelleen ja sama uni jatkui samasta kohtaa mihin se oli jäänyt ja taas vain itkin. Heräsin jälleen ja taas kun nukahdin tuntui uni samalta, mutta tällä kertaa hän olikin elossa, mutta joku henkilö jota en tunnistanut kertoi minun kuolevan 5.11.. Kovasti olen siitä lähtien miettinyt mitä tämä uni voisi tarkoittaa? Nyt suhteellamme menee huonosti, joten olisiko se voinut liittyä siihen jotenkin?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2069 : 14.06.2011 12:24:05 »

Näin unta jossa olin jossakin koulun pääsykokeessa, ja sitten sinne mulle tuli postia jostain toisesta koulusta, että olin päässyt sisään. Kirjekuori oli semmonen matala ja siinä oli mustavalkoinen kuva minusta, joka ei siinä unessa tosiaankaan multa näyttänyt, vaan oli nainen jolla oli tummat kiharat kerroksittain leikatut hiukset. Silmät ainoastaan oli samanlaiset ku mulla Cheesy Ja kirje tuli jostain sairaanhoitajakoulutusjutusta.

Sitten oli hyvä tosiaan kun heräsin, niin mentyäni keittiöön pöydällä lepäsi kirje (semmonen ihan isokokoinen) jossa kerrottiin että mut oli hyväksytty sinne meikkaajakoulutukseen Cheesy

Eli oisko tämmöstä pientä enneunta taas? Cheesy Saattokohan tuo unen kirje olla joku entisestä elämästä poimittu juttu :ddd Että jos oon joskus aiemmin ollut sairaanhoitaja, koska oon just sellanen huolehtiva ja hoitava (: Mutta ammattina sitä sairaanhoitoa en välttämättä haluaisi koska tuntuu että kyllästyisin varmaan heti, kun tuntuu just siltä että 'se on jo nähty se homma' Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: