Sivuja: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106432 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2040 : 18.05.2011 13:26:22 »

Viimeöisessä unessa minä, ja monia muita ihmisiä oli suljettuna johonkin 'aitaukseen' tai häkkiin tms. Portti oli laitettu kiinni metallikoukuilla ja rautalangalla ja sitä vahti joku raskasrakenteinen vihasen näköinen mies.
  Jotenkin kuitenkin livahdin sitten siihen portille ja rautatongeilla tai jollain leikkasin rautalangat portista katki ja käsin irrotin sukkelasti metallikoukut. Juoksin portista ulos ja takaa kuului hirvittävä huuto kun nää vartijat mylvivät perääni. He yrittivät myös ampua minua mutta väistin luodit ja juoksin lumista peltoa pitkin eräälle tielle, jolla unissani tallaan aina kauheat määrät Cheesy

Seikkailin jotain ja käväisin jossain ladossa, jossa asui joku 'lintumies'. Mies oli kadonnut ja lattialle oli levitetty tavaroita (ihan kuin toissayönä nähdyssä unessani). Tavaroiden seassa lojui pari pöllöä jotka oli joko tapettu, tai sitten ne oli aiemmin tapettu ja täytetty ja nyt revitty sulat riekaleiksi.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2041 : 18.05.2011 13:44:45 »

Mulla oli edellisyönä miehen sylissä valkoinen kani. Pian kannoillani 3 dobermannia. Eivät ottaneet kiinni.

Eilen kolme näyttelijää ja yö. Miksi kolme kolme kolme kolme?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2042 : 18.05.2011 15:39:17 »

indiima
3 on  jupiter:n luku, tekee sulla kohta tulikolmioo nousulle ,koirat kintereillä?
ja  aspect_ssx kuunsolmu,mennen kohti "päämäärää",
ettäkö paljon kaikkee kohtaamista.
Valkoinen kani lie uuden alkua, valkoinen värinä, vanhasta irtautumisen värinä.
Kani, hoivattava, viaton? Se duracellpupu  coolsmiley?
Lisääntyy kuin kanit Australiassa.

Samoin  uranus on 3  oinas ja samoin  venus merkuriusharka,
mitkä liittyisivät kyllä mintsillankin kaula ( harka) katki pää poikki uniin täydenkuun Aurinko-Algol yhtymän lisäksi.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2043 : 18.05.2011 17:22:17 »

Raivostuminen täydenkuun aikaan oli myös  jupiter oinas aspect_kvi kuu skorpioni,
hierre ja jännite, ja kun molempia hallitsee  mars, soturimeininkiä?
niin on voinut vähän "ukkostaa".
Uranuksen transiitti on sitä halua irtautua, erota, lähtee livohkaan, puistella menneet tomut ja pölyt kintuistaan..
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #2044 : 19.05.2011 15:47:08 »

Enpä tiedä, milloin viimeksi olisin ulosteeseen liittyvää
unta nähnyt.. uglystupid2 Olin vieläpä julkisella paikalla ja vieressäni
meni jokin jono, josta ihmiset välillä jopa jotain juttelivat mulle,
taisin olla parin ystäväni kanssa liikkeellä.. Pytyllä siispä istuin
jossain julkisella paikalla ja ainut huolenaiheeni oli kun
wc-paperi oli loppu ja piti päästä suihkulle siistimään itseni ja
suihku oli takanani, eli olisi pitänyt kääntää takapuoleni kaikkien
nähtäväksi, jotta olisin sinne päässyt.. Tämän ongleman vuoksi
välillä myös ihmisten tuijottaminen ja jutteleminen haittoi kun
olisin toivonut, että kukaan ei katso niin olisin pääsyt nopeaa
sujahtamaan suihkuun ilman, että kukaan olisi nähnyt
takapuoltani..

Melko mielenkiintonen ja huvittava uni oli Grin Ulosteista
ennustellaan niin rahaa kuin puhdistumistakin, joten saas
nähdä.. Itselläni se tosin voisi viitata enemmän jälkimmäiseen
ja toivoisinkin jopa enemmän niin.. toki jos sais vaikka
kumpaakin Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2045 : 20.05.2011 14:16:39 »

Näin ihan omituista unta pitemmän ajan takaisesta exästäni, jonka kanssa pelkästään pyörin valkeissa lakanoissa parisängyllä, kunnes putosimme lattialle. Oli kirkas päivä, aurinko paistoi ikkunasta sisään. En tunnistanut huonetta, jossa ei muita kalusteita ollut kuin tuo parisänky puulattialla. Tiesin, että meitä katseltiin. Joku vieras nainen katseli meitä huoneen toiselta laidalta, muttei tehnyt mitään.

Peruuttako jokin planeetta sillälailla, että historia tulee uniin?  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2046 : 20.05.2011 15:23:18 »

hra Aika Saturnus perääntyy ihmisuhdemerkissä Vaa assa.
 saturnus rx 10  vaaka
Toinen ajan herra Kronos 5  rapu.
Rapu sinällään liittyy historiaan.
Mut luulisin että se on tuo  :saturnus:rx  vaaka sulla exänä lakanoissa..
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2047 : 22.05.2011 02:22:46 »

Soma..Olisiko jonkun asian tai tapahtuman pelkoa.Tiedät kuitenkin kokemuksesta,ettet säry.(ei tule täyttä tälliä...Kokemuksen tuomaa viisautta kuvaava uni)       smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2048 : 23.05.2011 15:56:52 »

Viime yönä näin unta, että isä oli autonsa kanssa keskustassa. Myös minä ja mies oltiin omassa autossamme, ja etsittiin parkkipaikkaa, jossa isä auttoi puhelimen välityksellä. Siellä oli tietöitä / esteitä..
Lopuksi taisi antaa oman paikkansa meille, lähteä pois keskustasta..

Olen nähnyt pari selkounen tynkää myös.. Tosi tynkiä, justiin siinä heräämisen rajamailla. Yks kuva oli että "laitoin" köyden (se nivoutui itsestään) ihmisten ympärille. Mutsi oli ainakin siinä. Ja muutama muu ihminen, köytin siis yhteen kuin sarjakuvissa rosvot konsanaan.. Grin Toinen on kyseenalaisempi.. se taas tuntui semmoiselta valveunelta toisaalta. idiot2 Mutta toisaalta tiedostin "jollain erikoisella tavalla" että nukun. Että kai sekin oli selkouni..  tai ihan kuin sen alku olisi valveuni ja loppu selkouni. idiot2

Siinä nukuin sohvalla ja "uni tuli kotiin" eli siis luulin olevani sohvalla hereillä ja että mies räplää tv:tä (kulki keittiössä silloin) - sitten se vaihtuu siihen selkouni-kohtaan, jossa näen erään läheisen esittävän kysymyksen lapsista, että "mikä on se suhde miten lapset on teijän/lelujen kanssa, miten se sujuu?" (jota olen itse miettynyt varmaankin) ja näen hänen kasvonsa, sekä leluja "kuvina", kuin leijuen ilmassa, ja lapseni kasvot myös. Vastaan siihen iloisesti että "oikein hyvin sujuu" ja vastaan sen ääneen ja herään siihen (ja vessahätään)..

Noita unissapuhumisia mulla on aina joskus, lapsena oli tosi paljon ja kävelin myös.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2049 : 25.05.2011 11:38:05 »

Käärmeitä.

Entinen kotini, soluasunto Helsingissä. Lattialla oli turvetta ja makuuhuoneestani luikerteli esiin iso boakäärme. Pelkäsin sitä. Se haistoi adrenaliinini ja pelon ja tuli nopeasti kohti. Taisi puraistakin.

Se jahtasi minua. Menin jonkun kanssa juosten läpi puiston ja omakotitaloon, jossa oli valtava, ruskea, karvainen käärme. Pelästyin taas. Löysin lattialta kiemurtelevan pussin, joka oli täynnä läikikkäitä ja tosi söpöjä, ihan pieniä possuja. Syötin yhden käärmeelle, possu meni kokonaisena sisään ja näin sen haukkovan henkeä käärmeen nahan sisällä. Syötin sille vielä kaksi, ettei se jahtaisi minua. Menin ulos, mutta rikoin oven. Pelkäsin, että käärme tuli perässäni. Sain oven jotenkin paikoilleen, vaikka se halkesi keskeltä. Silloin näin, kuinka käärmeelle oli kasvanut laaman jalat ja se katseli minua hyväksyvin silmin.

Toisessa unessa minun piti tehdä teatteriharjoituksia ala-asteen luokkakavereilleni, kaikille 28:lle.  Jaoin heidät kolmeen ryhmään, mutta viimeisestä ryhmästä puuttui paljon väkeä, ja siellä oli myös ihmisiä, joita en tuntenut. Olikin aamu ja suoristin tukkaani. Tukkani on melkein afro, valtava ja minua nauratti. Lapsuuden paras ystäväni suoristi omaa tukkaansa, vaakatyttö. Yksi nousukauris ystäväni aikoi pinnata ylioppilaskirjoituksista, niin luulin. Kunnes hän sanoi, että pääsee kuitenkin läpi, lukematta. Menin avaamaan oven hiukset hörhelöinä. Sieltä tuli kaksi ystävää lisää sisään. Sitten en enää muista.

Käärmeunet kyllä mietityttävät.









tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2050 : 25.05.2011 14:50:53 »

En ole koskaan ennen, nähnyt unia siitä asunnosta, missä juuri silloin asun. Yhdessäkään kodissa en aiemmin ole tainnut nähdä.. Huh Nyt olen alkanut nähdä, unenpätkiä jotka sijoittuvat omaan kotiin. Pikku tekemisiä, ei järin merkityksellisiä, mutta nykyhetkeä kuvastavia unia.
Mitähän tuommoinen huomio voisi tarkoittaa? Että oon vasta nyt päässyt nykyhetkeeni "kiinni", niin että se tulee alitajuntaankin..?
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #2051 : 27.05.2011 11:10:54 »

olen nähnyt todella outoa unta..ja tämä teema on toistunut kaksi kertaa! idiot2
Olen tappanut miehen joka pakotti minut kihloihin, hänen vanhempansa vihasivat minua. Toisessa unessa sain lapsen, jonka nämä vanhemmat veivät. toisessa vein lapsen myöhemmin heille, koska halusin tutustuvan isovanhempiina. Hautausmaalla tämän miehen haudalla kadotin punaisen huivin. Toisella kerralla nämä vanhemmat halusivat harrastaa kanssani ryhmäseksiä! knuppel2
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2052 : 30.05.2011 13:21:36 »

Menin illalla nukkumaan kunnon lääkepöllyssä, päässä vaan humisi ja jotenkin maistui suussa se lääke.. yögs! Näin aika jännää unta, todennäköisesti kemiallista, mut siinä oli tällainen tyyliin Huuto-maalaus, mut tää oli vaan kymmenen kertaa pelottavampi ja tummempi. Mietin sitä katsellessa, että lapsia alkaa pelottaan jos ne näkee ton ja sitten siinä unessa tapahtui kaikkee, jouduin kulkemaan jonkun kuuman esineen vierestä silmät kiinni ja eräs mies otti mua kädestä, tiesin kuka se on, mutten oo ikinä tavannut k.o. henkilöä livenä. Ja sit oltiin jossain tällaisten telojen tai liukuhihnojen välissä, ihan karmeeta. Lopuksi oltiin jossain rannassa, oli talvi ja löydettiin naisen ruumis siitä jään alta, se näkyi läpi. Ja sehän tietty heräs henkiin, sinkoili kuin aropupu ympäriinsä, ei ollut ainakaan kylmä kangistanut  Cheesy Mut sit tää maalaus taas tuli mieleen, mä jotenkin tiedostin sen kivun taas alkaneen ja heräilin jo, kun mulle näytettiin kolmet kasvot aina sen maalauksen tilalla ja lopuksi todettiin sen miehen tulevan mun elämään. Pelottavinta tossa oli se, että mä selvästi olin jossain muussa sfäärissä, kuulin oman hengitykseni raskaana jostain ulkopuolelta ja sit vaan palauduin takaisin kehoon.. ihanan kamalaa  angel
En onneksi sit tarvinnut ihan niin vahvaa lääkitystä enää kun aamulla menin takaisin nukkumaan, joten seuraavat unet oli jotenkin rauhallisempia. Kuljeskelin sen ”tulevan miehen” kanssa sen tiluksilla, katseltiin ja viihdyttiin ihan vaan toverillisesti. En tiedä olinko sitten hänen talossaan vai kenen, mutta mun sisko, lankomies ja koirat oli siel kylässä ja niiden kanssa piti lähteä pihalle, kun joku ihan uppo-outo herrashenkilö tuli mua kiusoittelemaan takin valinnassa ja mitä kaikkee.. Sit lopulta kun päästiin sinne pihalle, mun lankoni oli järjestänyt sinne pikinikin ja tähän seurueeseen taas kuului langon lisäksi tämä outo heppu ja mun tyttären kummisetä. Kattelin sit, et mitäs nyt syödään ja huomasin, että kaikilla oli kynttilät siinä lautasen reunassa ja mun paloi hienosti, mutta muiden oli ihan kituliekillä. Ja siihen kai mä sitten heräsin, mutta jännä, että olo on ihan eri, ei oo tarvinnut lääkitä itseään ollenkaan Smiley

Olisko kellään muuta diagnoosia kuin tää jo olemassa oleva "tauti"?  Grin

Smiley Kyllikki
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2053 : 30.05.2011 21:55:53 »

Viikonloppuna näin ihan kamalan unen..

Olin siinä unessa jossain kämpässä, poikaystäväni kanssa, joka tosin näytti ihan eri ihmiseltä, mutta tiesin että hän on poikaystäväni...
siellä oli aika paljon porukkaa, tuttuja ja ei-tuttuja ihmisiä, oli kesäpäivä ja ryyppäsimme siellä tämän poikaystäväni kanssa.
sain siitä unesta sellaisen olon että taisin olla ihan muutenkin aikamoinen juoppo/narkkari, olin sotkuinen ja sekava.
sitten ihan yhtäkkiä se uni hyppäsi siihen, että olin ensin poikaystäväni ja jonkun toisen tyypin kanssa jossain pihalla. emme olleet mielestäni edes suomessa, maisemat olivat niin oudot.. paljon jotain kukkuloita ja kallioita + liian kuuma ilma suomen oloihin.
yhtäkkiä sitten sanoin tälle poikaystävälleni että lähden käymään kävelyllä jossain vähän kauempana, niillä kukkuloilla..
istuskelin ihan rauhassa siinä aika korkealla, jonkun sellaisen ison aurinkovarjon alla.. tunsin hiekan varpaitteni alla, sellaisen joka on meren rannoilla.
katsoin vähän matkan päähän alas merelle..
yhtäkkiä huomasin että vasemmalta puoleltani tulee finnairin kone lujaa, ja liian matalalla.. kone heittelehti puolelta toiselle, ja tajusin että se on tippumassa siihen mereen..
minulle iskee pakokauhu, tajuan että minäkin saatan kuolla siinä vaikka se ei ihan minun päälleni tipukkaan.. mietin vain että olisinpa jäänyt sinne poikaystäväni luokse, kun kuulen ison pamauksen kun se kone tippuu siihen mereen, iso puuska iskeytyy minua vasten ja koneen osia alkaa lentämään minuun päin. yritän suojautua sinne aurinkovarjon alle, pidän käsiäni pääni suojana ja makaan siinä maassa.. minusta alkaa tuntua siltä kuin hukkuisin siihen hiekkaan, tuulee niin kovaa.. tajuan että nyt on hengen lähtö lähellä ja huudan "apua"

siihen minä sitten heräsinkin, poikaystävä vierelläni.
oli todella karmiva uni, ja tuntui niin todelliselta.. sellainen enneunelta tuntuva uni, joka ei kuitenkaan sitä ole.
olen nähnyt kerran aikaisemmin samanlaiselta tuntuvan unen, jotain se edellinenkin yritti minulle kertoa, joten varmaan tämäkin.  :Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2054 : 30.05.2011 23:40:52 »

Tässä lähiaikoina on tullut nähtyä öisin joko ihan hirmu outoja unia, tai sitten en ole nähnyt mitään Cheesy Viime viikolla näin unta jossa meillä oli navetalla hirvee varastollinen nuuskaa ja minä niitä jotain hipelöin niitä 'purkkeja' ja valitsin sellaisen vihreän..... Siihen se uni sitte jäi.

Viime yönä taas unessa sellaisessa traktorihallissa oli iso pino heinäpaaleja, ja minä ja joitain miehiä oltiin siellä jotain työtä tekemässä, vissiin järjesteltiin niitä heiniä siellä. Siellä oli sitten eräs poika joka on ollut kanssani samalla ala-asteella ja hän sanoi että tunteeko hän minut jostain tjn.

Sitten seuraavassa unessa sen traktorihallin vieressä metsän laidalla oli lumihangessa aidattu alue, jossa oli esihistoriallisia eläimiä Cheesy Cheesy

Muunmuassa ihan mielettömän kokoinen hirvieläin, jolla oli pitkä kaula, sekä joku norsunnäköinen sarvipää, ja jättikokoinen likainen harmaa sika ja monia muita. Minä olin jossain eläinhoitaja testissä, koska näille elukoille etsittiin hoitajaa.
  Olin sitten siellä aitauksessa ja minua hieman pelotti se pitkäkaulainen jättihirvi. Jotenkin yletin sen hirven pään tasolle (leijuin ilmassa tms) ja se otus käänsi päätään minua kohti. Peruutin säikähdyksestä ja koitin takaperin hypätä sähköaidan läpi, jossa oli 3 kertainen sähkömäärä(?) normaaliin verrattuna.
  Kompastuin polvitaipeista lankaan ja säikähdin saavani todella voimakkaan sähköiskun, mutten tuntenutkaan mitään, enkä edes tippunut maahan tms. Seuraavassa hetkessä olin kuitenkin maan tasolla ja tää hirvi eläin ulosti ison appelssiinin kokoisia lantapalleroita viereeni buck2

Seuraavaksi minut olikin sitten valittu hoitamaan näitä eläimiä, ja kaatusin selälleni sen likaisen sian ulosteeseen, mutta nousin, ja siivosin koko sikolätin ja laitoin tilalle puhtaita olkia ja heinää.

Siivosin myös eläinpaikan muutenkin, ja pian ne eläimet olivatkin inhimillistyneet, ja kuljetin niiden vaatteita isoissa häkeissä pesuun Cheesy Ja lopussa ne vissiin kiittivät minua kun hoidin niitä.....

Tätä ihmeellistä eläinunta saa tulkita jos osaa/haluaa Cheesy Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: