Sivuja: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106695 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1935 : 19.03.2011 12:02:37 »

indiima
tr  vesta aspect_con vertex
tr Pandoran lipas vastapäätä tr  pluto aspect_con aurinko:asi, maatuskoja sisäkkäin riittää?
onnea perheenlisäyksestä, toivossa on hyvä elää  Smiley
tallennettu
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #1936 : 19.03.2011 16:34:25 »

Täällä taas! Mahtavaa löytää täältä, joku vanha uni, jonka on jo unohtanut (tarkoitan yhtä muurinrikkomisunta, jonka kirjoitin tänne). Nyt etsin opasta unessani, enkä ole lainkaan varma pitäisikö minun lainkaan puhua tästä. Yleensä unet on tarkoitettu jaettaviksi? Mutta jostain syystä on sellainen tunne, että joistakin merkityksellisistä unista ei pitäisi huudella kaikille. Tässä merkityksellisessä unessa piilee siis mysteeri ja myös tehtävä. Minulla nyt vain on sellainen tunne, että pitäisi löytää uneni opas. Miten sen sitten voi löytää, jos ei voi mitään puhua. No verbaalinen kommunikaatiohan on aika alkeellinen tapa kommunikoida ja suora kommunikaatio (tunnetumpi esimerkki vaikkapa musiikki - mielessä ääni sinänsä ja sen resonanssi) vaatii lujaa uskoa ja luottamusta alitajuiseen.

No, en ole ollut täysin vaiti tästä unesta. Olen kertonut siitä toiselle niistä henkilöistä, jotka unesta tunnistin, sekä parille ulkopuoliselle - lähinnä käytännön avun saamiseksi. - Ja sitten aktivoitui tämä kiinnostus kollektiivisesta piilotajunnastakin.

Tähän uneen liittyen pari kysymystä: Onkohan joku täällä nähnyt saturnuksen kovinkin läheltä ja milloin?

Jos joku on sitä mieltä, että olen rikkonut vaitiolovelvollisuuden, niin valittakoot sitten!



myöhemmin: Tuli mieleen huvittava asia, jos opas olinkin minä itse ja ajankin vain niin kuin koira takaa omaa häntääni Smiley Opas oli oikealla puolellani, näytti mieheltä ja puhui minulle, joten uskoisin kuitenkin, että... Hei tietääkö joku oliko oppaani sittenkin enkeli eikä ihminen? Tietäjä sanoi, että Mikael on seurassani   Smiley  angel

Case closed. Oppaani on enkeli!

Toimiiks tää foorumi oikeesti näin, et mä vastaan itse itselleni. Mahtavaa! Kokeilkaa.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2011 15:32:53 kirjoittanut AveMarisStella » tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #1937 : 20.03.2011 15:19:21 »

soma: et unohtanut, alitajunta muistaa. On olemassa ehkä syy miksi unohdit.
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1938 : 21.03.2011 14:21:33 »

Parikin unta on jäänyt viimeaikoina vaivaamaan.. Eka oli sellainen, missä en oikein edes tiennyt olevani minä, kyseessä oli kuitenkin jonkinlainen juoruaminen jonkun kanssa "ihastuksestani" ja hänellä olikin muka yhtäkkiä jostain kaksi lasta ja perhe ja ikäänkuin kuulin tätä ihan jonakin ulkopuolisena, se ei hetkauttanut minua mitenkään. No eipä tuo tietenkään mikään mahdottomuus olisi, tänä uusioperheiden kulta-aikana, mutta näin jälkikäteen ajateltuna tajusin, että kyseessähän saatoin olla minä ja minun kaksi lastani.. huuuh  idiot2

Toisessa unessa olin verkkopankissa vai katselinko ihan paperista tiliotetta, mutta yhtä kaikki, viimeinen pano oli palkka jostain aivan uppo-oudosta firmasta ja summa jokseenkin huikea, piti ihan alkaa laskemaan ykköset, kymmenet, sadat, tuhannet, sadattuhannet, miljoonat..  Grin Koko ajan oli tunne, että tää on nyt tullut väärään osoitteeseen ja mitä mun pitää tehdä, voinko pitää nää rahat  uglystupid2

Smiley Kyllikki
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1939 : 21.03.2011 14:56:10 »

Kyllikki6 Kun sulle tuli mieleen, että sehän voisi olla sinä ja lapsesi. Niin mulle tuli mieleen ihmissuhteet peilinä. Parisuhde peilinä. Oletko miettinyt, miten hän suhtautuu siihen että sinulla on lapsia ja "vanha perhe". Unessa ei hetkauttanut, ei häntäkään hetkauta. Mutta hän tai sinä ootte sitä ehkä pohtineet kuitenkin. Tuli olo, että teillä on yhteys. Yhteys voi tulla unissakin.

Toinen uni kyllä viittaa hurjan suorasti yllättävältä taholta tulevasta rikkaudesta. Mitä raha sinulle merkitsee. Se voi olla sitäkin, se rikkaus, rahan symbolia sulle (esim. vapaus, huolettomuus, matkustelu, turvallisuus) olla tuloillaan roppakaupalla! Tai sitten ihan rahaa. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1940 : 21.03.2011 15:13:31 »

Kyllikki6 Kun sulle tuli mieleen, että sehän voisi olla sinä ja lapsesi. Niin mulle tuli mieleen ihmissuhteet peilinä. Parisuhde peilinä. Oletko miettinyt, miten hän suhtautuu siihen että sinulla on lapsia ja "vanha perhe". Unessa ei hetkauttanut, ei häntäkään hetkauta. Mutta hän tai sinä ootte sitä ehkä pohtineet kuitenkin. Tuli olo, että teillä on yhteys. Yhteys voi tulla unissakin.

Toinen uni kyllä viittaa hurjan suorasti yllättävältä taholta tulevasta rikkaudesta. Mitä raha sinulle merkitsee. Se voi olla sitäkin, se rikkaus, rahan symbolia sulle (esim. vapaus, huolettomuus, matkustelu, turvallisuus) olla tuloillaan roppakaupalla! Tai sitten ihan rahaa. Smiley

Yhteys on, ihan täysin henkinen ja valtavan voimakas! Nähty ei oo, siis livenä, aikoihin, mutta unissa ja jonkinlaisena "sielujen sympatiana" kaiketi kommunikoidaan, on ollut todella vaikeita aikoja, toivottavasti ne on takanapäin. Ja toi raha.. en niinkään tykkää kylmästä käteisestä, vaan juurikin noista asioista joita tossa otit esille (mun toivomuslistalla on: taloudellinen riippumattomuus, vapaus, turvallinen auto, pari reissua..) Hyvin osuit asian ytimeen, kiitos  angel
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1941 : 21.03.2011 15:16:31 »

Viime yönä olin kotona, ja sotkuisessa huoneessa (tais olla vaatteita pitkin lattiaa) oli pukemista varten asetellut housut ja paita, valmiiksi mulle päällelaitettavaksi. Erityisesti vaaleanpunainen paita, jossa oli punaisia ruusuja, jäi mieleen (en yleensä pukeudu vaaleanpunaiseen). Housut olivat mustat. Kävelin siitä ohi ja huomasin että päällänikin oli myös vaaleanpunainen paita. Unessa se sopi ja tuntui hyvältä, vaikka kiinnitinkin huomiota erikoisiin vaatevalintoihini. Smiley

Sitten menin bussiin. Takaovesta nousin sisään, kasseineni ja korkokenkineni hoipertelin portaat bussiin. Vanhoja ystäviä oli bussissa, ja tunsin hienoista ylpeyttä itsestäni, että vaatteeni ovat kauniit. (Nämä ystävät ovat lapsuudesta, ja ystäviä, joiden "varjoon" koin jääväni, ja joiden koen minut "hylänneen" joskus). Oli mukava nähdä ne ystävät tässä unessa.

Sitten mentiin bussilla pitkin hiekkatietä. Muistan tienristeyksen, josta katselin risteävää tietä taaksepäin, ja kysyin joltain, että onko ne mieheni maahan laittaneet kasvikset tuolla päin (hän siis oli unessa tehnyt sinne metsään/hiekkatien varrelle kasvismaan) ja joku vastasi että ei, vaan tienristeyksestä eteenpäin katsottuna!

Seuraavassa kohdassa olenkin sillä hiekkatiellä. Katson ex-miesystäväni naapuriin (jolla oli koiria) ja sieltä juoksee luokseni edesmennyt rakas koiramme. smitten Halasin koiraa, paijailin, olin silmittömän iloinen tapaamisestamme. Unessa tuo koira oli sen naapurin koira, eli asui siellä hänen luonaan, vaikka olikin ihan se meidän koiramme. smitten

Viimeisessä kohdassa kävelen tuota hiekkatietä pitkin, aurinko paistaa ja minulla on ihanan kevyt olo. Näen ruokasieniä metsän laidassa, ja ajattelen, että pitäisiköhän kerätä anopille niitä (itse kun en syö sieniä), että hän varmaan ilahtuisi.. Ja unessa anoppi oli siis ex-anoppi..  Huh


Jännästi yhdistyneet tähän uneen nyt ex-anoppilaa ja heidän naapurinsa.. Toissa yönä myös oli ex-anoppila unessa. Siinä menin sinne oman autoni kyydissä, mutta istuin takapenkillä oikealla. Siellä oli tylyjä naisia joille minun piti mennä juttelemaan, ja mullakin oli tyly olo. Siellä oli myös joku maalaiskauppa josta piti kai jotain ostaa.. ja poikani päiväkoti oli siinä anoppilan vasemmalla puolella.. Sekoittunut jotenkin se, että poikani päiväkoti on samassa talossa kuin me asumme. Sekavata.. Cheesy


tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1942 : 21.03.2011 15:22:27 »

Yhteys on, ihan täysin henkinen ja valtavan voimakas! Nähty ei oo, siis livenä, aikoihin, mutta unissa ja jonkinlaisena "sielujen sympatiana" kaiketi kommunikoidaan, on ollut todella vaikeita aikoja, toivottavasti ne on takanapäin. Ja toi raha.. en niinkään tykkää kylmästä käteisestä, vaan juurikin noista asioista joita tossa otit esille (mun toivomuslistalla on: taloudellinen riippumattomuus, vapaus, turvallinen auto, pari reissua..) Hyvin osuit asian ytimeen, kiitos  angel

Nonni! Mulle tuli vahvasti olo parisielusta, teidän henkisestä yhteydestä.. mutta oon vähän epävarma vielä tulkitsemaan niin.. :Smiley Ja parisuhteesta tähän ihastukseesi.. tämänkin meinasin jättää sanomatta, mutta se on kuitenkin vain pintaan nouseva ajatus, eikä tietenkään minkään sortin ehdoton totuus.. Smiley
Ja nuita asioita siis toivomme Sinulle! angel
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1943 : 21.03.2011 15:49:47 »

Ääk mikä just äsken tossa vessassa ollessani Grin hyppäs tajuntaani.
Mä kirjoitin tänne aikoja sitten, viime syksynä, kun poika syntyi, sellaisen unen, jossa 2 pientä tyttöä seikkaili. Toinen oli hurjapää-tyttö ja toinen varovainen ja piti huolta siitä toisesta. N. 7-vuotiaita tyttöjä, ja sitten uni päättyi rantaan jossa oli iso lempeä valas.. ja pyöriäinen joka pussaili (vähän liikaakin, että tuntui tahmealta).
Niin nyt tajusin, että se oli jonkinlainen enneuni henkisestä kasvustani. Ne tytöt oli kaksi minun puoltani, jotka ovat pikkuhiljaa nyt kasvaneet yhdeksi, eheämmäksi minuksi. Ja seksuaalisuuteni kehittynyt, kuten valas siihen tuli sitä vinkkaamaan.. ja äitiytenikin.. Äitiyden kautta myös olen ihmisenä taas kehittynyt.. Ne pikkutytöt, niitä piti olla kaksi, kun lapsena en saanut olla ihan oma itseni.. sen jälkeen elin alitajuisessa tavassa, jossa minulla kuin oli "kaksi puolta"..

Muistatko sansai tämän uneni, pyysin silloin tulkinta-apua.. smitten smitten

Ääk miten ihana on se tunne, kun asiat loksahtelee.. Unien ylös kirjoittaminen on ollut tärkeä väline! Suosittelen jokaiselle.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1944 : 22.03.2011 17:00:30 »

Metsänkeiju ! Muistanhan minä,oli se niin puhutteleva uni ja siinä oli niin monitahoinen viesti.Uskon unesta aukeavan vieläkin jotain,jonka vain itse voit löytää.Tällaiset unet ovat vaikea tulkita,juuri silloin,kun ne on nähty,tulkinta voi tuntua oudolle siinä ajankohdassa jos alkaisi kertomaan mihin ne johtavat,ja johtavat edelleen.
Hyvä että olet laittanut muistiin niitä unia,hauska tarkastella myöhemmin.   smitten

Unet ne ovat minuakin opastelleet jättämään moottorisahan lopultakin harrastusvälineistäni pois.Enkä enää kuvittele olevani suuri mies,vaan pieni hento nainen,hiukan avutonkin suorastaan.(Saa nähdä mikä päivä hiiren nähtyäni kiipeän pöydälle kiljumaan ja vapisemaan.)  2funny 
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1945 : 22.03.2011 17:47:23 »

Kiva että vastasit ja muistatkin vielä! Smiley Nyt kun mietin, niin jos jotain vielä olisi selvittämättä.. Niin ainakin, siihen tuli se kolmas tyyppi, tahtoi liittyä seuraan. Rämäpää sanoi ettei käy, mutta Huolehtija sanoi että käy, jos lupaa olla kiltisti. Se on täysin hämärän peitossa sen merkitys.. idiot2 kaipa sitä kaikki ajallaan.. :Smiley

Heh, vai on moottorisahat laitettu sivuun. Grin Ihan hyvähän se on, että on muuntautumiskykyä.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #1946 : 22.03.2011 21:10:00 »

Saavuin sukupuolettomana ihmisenä paikalle, josta pääsee toiseen ulottuvuuteen. Ystäväni oli näyttänyt paikan minulle aikaisemmassa unessani. Se oli pylväiden takana piilossa oleva kivilaatta, jota koristi erikoinen tähti, ehkä heksagrammi. Tein joitakin liikkeitä ja toistin hyvin osaamiani sanoja, jotta pääsisin laatalta sinne toiseen ulottuvuuteen, mutta keskittymiseni häiriintyi, kun kaksi olentoa tuli paikalle. Jäin jonkinlaiseen välitilaan leijuen näkymättömänä. Olennot kuitenkin lähettivät minut eteenpäin, minne halusinkin...

Sitten olinkin mies tummassa haarniskassa tumman hevosen selässä. Ratsastin metsässä vasemmalla puolellani pahaksi luokittelemani mies. Oikealla puolellani lensi velho, joka kertoi minusta tulevan vielä jotain suurta, mutta myös paha mies kuulee sen ja vaistoan jotain epämiellyttävää koittavan.

Sitten uni hyppää johonkin tavalliseen uneen. Onkohan alitajuntaani jäänyt jonkun fantasiakirjan juoni Cheesy
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1947 : 23.03.2011 17:28:50 »

Mun unissa on alkanut vilistä paljon koiria... hyvin erikoisissakin paikoissa, ja monessa unessa nyt.. mitähän ne siellä häärää.. Smiley En ole ollut nyt koirien kanssa juur yhtään tekemisissä.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1948 : 23.03.2011 23:21:20 »

Minulle sanottiin, että koirat edustavat tunne-elämää unissa. Tunne-elämää ja hoivaa tms. Itsekin näin unia koirista jokin aika sitten.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #1949 : 24.03.2011 00:19:14 »

 Minua hämentää viime yönä nähty uni. Se oli hyvin sekava ja sitä on vaike puke sanoiksi. Mutta jotenkin näin,

 Siellä (jossain) oli minä, entinen miesystävä ja samoin nykyinen. Minä olin hyvin vihainen, itkuinen, hysteerinen, siis aivan sekaisin, en tiedä miksi. Molemmat miehet yrittivät saada minua rauhoittumaan ja olivat rauhallisia paitsi nykyinen miesystävä alkoi tulla vähän hermostuneeksi kun huomasi ettei se käykkään niin nopeasti. Huvittava kohta oli se kun minä menin jonnekkin piiloon ja toinen miehistä (en tiedä kumpi) nappasi minua nilkasta kiinni ja veti sieltä pois sanoen "älä viitsi kiltti kiukutella", ja minä potkin, itkin ja huusin kuin pieni eläin.  Tongue Sitten entinen miesystäväni yritti pitää minua aloillaan mutta minä raapasin häntä poskeen niin että hän sai verta valuvat naarmut, ja minä oline entistä hysteerisempi kun en halunut satuttaa häntä, vain että hän päästäisi irti. Sitten nykyinen miesystäväni sairastui johonkin ihmeelliseen tautiin, hänen kasvonsa olivat täynnä paiseita, ja minä syytin siitä itseäni kun minä levitän siinä tilassa niin negatiivista energiaa. Huh Hän oli niin sairas että makasi/nukkui sohvan kaltaisella. Entinen mies ystäväni joutui siis yksin yrittää rauhoittaa minut, olin tässä vaiheessa jo väsynyt hieman, mutta kun entinen miesystävä käveli kohti minä yritin paeta mutta eihän siellä ollut pakoreittiä, lisäksi pelkäsin todella paljon, että hän on minulle vihainen. Kun hän oli jo lähellä yritin vielä potkia ja huuta että "älä tule lähemmäs", mutta kun hän tuli, hän vain halasi ja minä aloin itkemään ja tärisin siinä hänen sylissä. Kaaos oli ohi, nyt oli vain ahdistava hiljaisuus, hän halasi ja minä itkin ja tärisin väsyneenä "kamppailusta". Yhtäkkiä aloimme keskustelemaan mutta en muista muuta kuin oman viiemeisen lauseeni; "kuinka selitämme tämän.." <- nykyiselle miesystävälleni, sitten heräsin kesken kaiken. Ja tuo lause häiritsee minua hyvin paljon kun en tiedä mitä olisi pitänyt selittää ja mistä keskustelin entisen miehesystäväni kanssa.

 Mainitsen vielä, että välillä nykyisen miesystävän kanssa tulee kahnauksia liittyen exään kun en kaiketi pysty myöntämään sen olevan ohi tai en ole halukas päästämään irti vaikka olen iloinen nykyisen kanssa. (en nimittäin ole koskaan kokekut sellaista rakkautta kehenkään muuhun, tiedä sitten mistä se oli peräisin).
 Tongue
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Sivuja: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: