Sivuja: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106626 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #1665 : 02.12.2010 12:01:37 »

Pitkästä aikaa näin unen!
Kannoin käsissäni paljon erilaisia laukkuja ja kasseja.
Jonnekin olin menossa, mutta sillä ei tuntunut olevan väliä, vaan lähinnä uni oli siitä, miten saisin kaiken kannettua, kun kannettavaa oli niin paljon, että osa kasseista liukui ja putoili käsistä kokoajan.
Tunnelma ei kuitenkaan ollut läheskään niin ikävä, kuin tuollainen tilanne on tosielämässä.  Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1666 : 02.12.2010 20:01:07 »

Näin viimeyönä hirveästi unia ! Cheesy Mutta muisatn niistä vain pari :/
Ensimmäinen oli sellainen kohta vaan;
Olimme jossain isojen hyllyjen edessä tyyliin jossain Robinhoodin  näköisessä kaupassa. Minä, sekä kaksi parasta kaveriani. Jotain me vissiin siinä puhuttiin kunnes valitin heille etteivät he kuuntele mua. Toinen kaverini sitten herpaantui siitä ja huusi mulle että minä se olin joka ei kuuntele. Toinen kaveri oli sen toisen puolella.

Seuraavaksi:
Olin löytänyt jostain jonkun ihme koukerokepin/oksan (näytti vähän joltain jousipyssyltä) ja minun oli tarkoitus tehdä sille jotain, tyyliin syödä se saadakseni jotain voimia. Kuljetin sen pimeän keittön läpi työhuoneeseen. Samassa isäni ilmestyi siihen keittiöön ja yritin piilottaa 'jousipyssyä' selkäni taaksi.
Sitten keittiönpöydällä olevaan mikroon ilmestyi sähköpallo ja mikro hajosi. Iskä koski mikroon ja punainen säde antoi hänelle kivuliaan sähköiskun ja hän sanoi ettei kannata koskea tuohon mikroon nyt. Katsoin mikroon, ja siellä oli jonkun tumman sinisen mukin/kulhon vieressä ruokailuveitsi.

Sitten oli vielä kolmas uni, tai joku hetki siitä ainakin:
Sukulaisia oli meillä saunomassa ja heillä oli hiukset laitettu 'hienosti' etteivät he voineet kastella niitä esim. porealtaassa... Itselläni oli pitkät mustat hiukset ja nekin aseteltu jotenkin hyvin mutta kastelin ne silti :d
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1667 : 06.12.2010 14:04:44 »

Näin viime yönä unta, jossa olin kuollut. Myös poikaystäväni oli, mutta elimme elävien maailmassa. Talvi oli tulossa ja meidän piti pakata itsemme isoihin multaa täynnä oleviin tynnyreihin odottamaan kevättä. Tällä oli jotain tekemistä ruumiin säilymisen hyvänä kanssa. Suutelimme poikaystäväni kanssa, ja kun otin häneltä paidan pois, hänen päänsä irtosi. Eräs autoilija näki sen ja ajoi kolarin. Poikaystäväni laittoi päänsä takaisin ja juoksi auttamaan. Toivoin, ettei kukaan olisi huomannut, kuoleisuutemme oli salaisuus.

Heräsin unesta jotenkin todella alakuloisena.  Undecided
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1668 : 06.12.2010 19:10:44 »

@Indiima,

Oletko viimeaikoina tuntenut, että olet poikaystäväsi kanssa sellaisen ymmärryksen tasolla,
johon muiden on vaikea tulla mukaan ja ymmärtää teitä?
Riittääkö pelkkä katse ymmärtämään, mitä toinen ajattelee? Sanoja ei välttämättä tarvitse kommunikointiin?
Unesi on alkaa olla suhteellisen suoraa viestintää unitodellisuudesta, eli henkimaailmasta.
Olette tasolla, jonne moni ei vielä yllä ja siksi teidän pitää odottaa parempia aikoja, unen kevättä,
henkimaailman kevättä, koska henkinen tasonne voi suistaa muut ihmiset raiteiltaan,
jopa järkyttää. Teidän tasonne on liikaa vielä muille, siksi se kannattaa säilöä ja piilottaa muilta
multatynnyriin odottamaan. Se tekee alakuloiseksi. Luonnollisesti.

« Viimeksi muokattu: 06.12.2010 19:12:57 kirjoittanut Unen Sieppaaja » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1669 : 06.12.2010 21:56:36 »

Jälleen omituisuuksia. Kyse oli jostain sudesta, joka vilisti kukkuloilla. Joku harmaantunut, hintelä, englantia skotlantilaisittain puhuva mies oli jäljittämässä sitä suojellakseen sitä maanomistajalta. No, sitten mies törmäsi kyseiseen maanomistajaan, myös skotlantilaisittain puhuvaan karvalakkipäiseen haulikkoäijään joka ilmoitti ettei tämä ollut tervetullut hänen mailleen, ja lähetti kaksi rottweileria hepun kimppuun.
Ei näkynyt, mitä tapahtui, mutta hetken päästä se harmaahapsinen kaveri tallusteli maanomistajan luokse harteillaan ne kaksi rottweileria ilmeisesti joko kuolleina tai tainnutettuina. Maanomistaja myöntyi, ettei sittenkään tapa sitä sutta. Sitten kävi ilmi että se harmaahapsi oli saanut vakavan puremavamman joko koiralta tai siltä sudelta. Jäivät ryypiskelemään sinne metsään. Tongue

tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1670 : 06.12.2010 22:35:52 »

Ettei olis ollu skotlanninhirvikoira... ne on harmaita ja kaukaa katottuna muistuttavat sutta. Muistuttavat myös alkukoiraa, josta kaikki koirarodut ovat lähteneet liikkeelle.

Slainte!  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1671 : 06.12.2010 22:59:11 »

Ettei olis ollu skotlanninhirvikoira... ne on harmaita ja kaukaa katottuna muistuttavat sutta. Muistuttavat myös alkukoiraa, josta kaikki koirarodut ovat lähteneet liikkeelle.

Slainte!  Wink

Ihan mahdollista. Muuttuisihan siinä tosin merkityskin, sitten siinä olisi vanha skottiäijä etsimässä karannutta koiraa eikä estämässä sudenmetsästystä.

Vai onko tuossa nyt merkitystä enää ollenkaan, kun joskus mun pää muuntuu öisin jonkinlaiseksi vastaanottimeksi mainoksille ja TV-ohjelmille joita en ole koskaan nähnytkään. Kyllä, näen mainosunia, varmaan joku suuryritys on salaa aloittanut aivomainonnan testaamisen öisillä lähetyksillä.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1672 : 06.12.2010 23:05:20 »

Yhteen väliin minä kuulin unissani laulun ja kun heräsin, laitoin radion päälle, se sama laulu tuli radiosta.

KV näköjään poimit unissasi radioaaltoja tms.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #1673 : 07.12.2010 00:40:09 »

Näin unta, että istuin bussipysäkillä ja luokseni tuli useampia (kolme?) naisia. He tulivat seisomaan eteeni rivissä ja koskettivat jokainen vuorotellen vasenta rannettani ja sanoivat "sinulla on kauniit ripset". Eteeni tuli vielä kaksi vanhempaa naista, jotka työskentelivät hyvinvointi- ja terveysalalla. Muistan, että he olivat todella elinvoimaisen näköisiä ja toinen heistä antoi minulle kirjoittamansa kirjan. Tämän jälkeen naiset hyvästelivät minut ja sanoivat lähtevänsä. Vilkaisin kädessäni olevaa kirjaa, ja kun nostin katseeni, naiset olivat poissa. Tunne, joka minut valtasi tuon tilanteen jälkeen oli todella erikoinen ja voimakas. Muistan ajatelleeni, että jaahas, he olivatkin enkeleitä  Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1674 : 07.12.2010 11:31:46 »

Itse olen alkanut nähdä unia isoista lasi-ikkunoista tai lasiseinäisistä taloista.

Olen siis kovin läpinäkyvä, enkä yritäkään peitellä mitään.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1675 : 07.12.2010 12:18:11 »

näin taas unta että sain lapsen. tyttö tuli. jei.
mutta isukki olikin joku muu ku se kenen kanssa olen "suhteessa" (tässä ny on tulossa parisuhdeterapiaa ja semmosta josko sais jtn tolkkua tähän olemiseen)

mutta mitä tarkottaa toi jatkuva raskaana oleminen/synnytys
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1676 : 07.12.2010 12:48:55 »

I-Ronia, itse ainakin luulisin tuon jatkuvan synnyttämisen yms liittyvän jotenkin uudistumiseen. Eli onkohan sulla jokin sellainen prosessi käynnissä ?

Itse tuli nähtyä viimeyönä sellainen uni, että käsissäni oli kauheeta ihottumaa. Näytti joltain aknelta, punaisia vähän lilahtavia näppylöitä/jälkiä kädet täynnä. Oikeassa kädessä sitä ihottumaa oli enemmän. Unessa näytin käsiäni äidille ja arvelimme kyseessä olevan jonkin sortin ruoka-aineallergia koska itse pohdin että ''minähän söin niitä pähkinöitä että ehkä johtuu niistä koska niissä oli myös hunajaa''. Olen siis oikeastikin kai hunajalle allerginen, suun ympärille ilmestyy kutisevia ihonvärisiä näppylöitä hunajapitoisenruuan jälkeen yleensä...
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1677 : 07.12.2010 22:34:33 »

Tuntuu että mulla on taas pää niin pyörällä näistä mun unista. Näin taas unissa asioita, jotka pisti kauppareissulla samassa järjestyksessä silmään kuin unessa. Ja unessa nimenomaan halusin näitä asioita. Materialismi ja henkisyys ei taida olla ihan niitä samoja asioita, mutta jotain tuntuisi olevan tapahtumassa taas. No leikiten skippasin nämä asiat kumminkin, ei ne ennenkään ole tyydytystä tuonut.

Illalla "meditoidessa" (täysin amatööri) nämäkin asiat muistui mieleen. Mä oon kohta niin syvällä pääni sisällä että....

Toissa yönä löin kättä yhteen jonkin kaverin kanssa, joka puhui "taidosta". Taidosta pistää päänsä sekaisin olemattomilla asioilla? Toimii!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1678 : 07.12.2010 23:12:06 »

I-Ronia
tuolla toisaalla annoit noita joulukuun transiitteja,
Mars yhtymä Merkurius esim. vois kuvata tuota sinun untasi.
Marsin yhtymä -transiitilla alkaa tai on mahdollisuus aloittaa jotain uutta,
sehän on usein synnytys transiittinakin.
Tuo on ilmeisesti Kauriissa eli oisko organisointia tai yhen sortin tilinpäätöstä,
onko se tyttö nyt sitten voittoa vaiko tappiota, debettiä vai credittiä  Smiley

indiima
 ceres huolehtii maan tuottavuudesta ja teki Haadeksen / pluto:n kanssa puolivuotissopimuksen,
jolloin maa saa levätä (Persephone "maan alla" Haadeksen tykönä) ja sitten taas keväällä tytär palasi äitinsä tykö ja maa alkoi kukoistaa. Sulla on jo syntymäkartalla tuo  ceres tuottavassa merkissä ja näkyvällä paikalla ja transiittinakin  ceres aspect_con jupiter (minähän miellän Jupiterin myös kuolemaan). Toinen transiitti ,joka korostaa ruumista tr  venus  aspect_con "unseen"  pluto skorpioni ja vielä tr  pluto merkurius kauris aspect_sex sun proge  kuu kalat.
Ceres muistuttaa itsestä huolehtimisesta myös.
Oisko koko unen teemana joku keskinäinen sopimus, jonka toteutusaika ois keväällä?
Rikotko sinä "sääntöjä" ottamalla toisen paidan pois?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1679 : 07.12.2010 23:26:33 »

joo, miksei..
tässä on tää parisuhe tapetilla ollu ny perjantaista asti, koitetaan josko saa paikan parisuhdeterapiasta tammikuun alkuun.

jännä vaan miten 2 kertaa lyhyen ajan sisällä saan lapsen saman eksän kanssa  uglystupid2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: