Sivuja: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106747 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #1545 : 15.10.2010 19:14:08 »

Juu, mä uskon kyllä että tää on kuitenkin sellasta kasvamisen aikaa mulle, asioiden ja tunteiden kohtaamista, niiden ja itseni hyväksymistä. Kasvukipuja Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1546 : 16.10.2010 13:30:00 »

Olin unessani lapsuuden ystäväni entisessä kodissa. Näin vaaleansinisen lava-auton ajavan ulos tieltä, ylös mäkeä salareittiä. Juoksin sen perään ja tajusin sitten, että siinä meni rikollisia, ja he näkivät minun näkevän salareittinsä.

Menin sisään, siellä oli kolme vanhaa ystävääni, pikkuinen vaalea poika n. 3-4 vuotias, jokin lemmikki ja pieni, vaaleanruskea koiranpentu. Tosi söpö. Istuin sohvalle ystäväni viereen, pikkupoika kömpi sylini yli meidän väliimme, minun vasemmalle puolelleni ja pikkuinen koira tuli ensin syliini ja sitten vasemmalle puolelle hänkin. Katsoimme televisiosta yhtä ystäväämme kauhuelokuvan pääosassa, kun hän on teini-ikäinen. Hänen kasvonsa ratkeavat keskeltä veriseen viivaan. Mietin, että huolimatta siitä, että ystävälläni on ruma nenä, hän näyttää hyvältä tv:ssa ja on tehnyt tv-työtä. Olen hänestä samalla ylpeä ja kauhistunut elokuvan kohdasta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1547 : 16.10.2010 15:33:23 »

Harvinaisen pitkään aikaan en ole (muistettavissa olevia?) unia nähnyt, mutta viime yönä tuli nähtyä sellaista että jäi mieleen pörräämään se.
  Aluksi olin jossain isossa käytävässä (ennenkin nähnyt unta tuosta paikasta, niin ainakin uskon). Käytävä näytti vähän joltain hallilta mutta oli silti käytävä. Tummansiniset seinät ja tosi isot siniseksi maalatut teräs(?)ovet. Sitten menin siellä paikassa johonkin vessaan. Vessakoppeja oli kaksi ja menin sitten siihen toiseen. Ovi temppuili, ja kun suljin sen niin se meni jotenkin vinksalleen siinä, oli melkeimpä poikkisuunnassa siinä Cheesy
  Joku nainen tuli sitten sinne vessaan ja jotain katsoi ihmeissään kun minä olin vessassa ja ovi vinossa siinä välissämme... Vessan lattia oli valko-vihreä-ruudullista kumimattoa ja istuin siinä pöntöllä ja lattia alkoi sulaa. Kenkäni sotkeutuivat sitten siihen sulaan 'lattiaan' ja valitin siinä sitten itsekseni (ilmeisesti nainen lähti pois...) kuinka ne kengät menivät nyt sitten pilalle.

Sitten näin sellaista unta myös, että jälleen äitini vanhempien rannassa. Sielllä oli myös siskoni ja toinen veljistäni. Meillä oli jonkinlaiset uimalelut/-patjat ja uimme niiden kanssa järvessä. Mulla oli joku oranssi, vähän tiikerin näköinen uimalelu, sellainen litteä se oli.
  Järven vesi oli sameaa ja pieni aallokko kävi. Vissiinkin  tipahdin sen uimalelun päältä / kurkotin jalkojani  pohjaan, ja upposin reisiäsi myöten pohjamutiin. Se oli todella kauheaa mielestäni (niin unessa kuin tosielämässäkin se olis, hyi, hirveää Cheesy:D ). Sittten yhtäkkiä olinkin ihan vanhan harmaan laiturin vieressä ja kiskoin itseni käsivoimin ylös mudista siihen laiturille...
 
Hetken kuluttua uskaltauduin taas uimalelun päälle ja päätimme siskon ja veljeni kanssa uida niillä viereiseen saareen, jossa unessa oli jonkun todella hieno kesämökki. (Ennenkin olen monesti nähnyt unta tuosta isovanhempieni rannasta ja tuosta sen vieressä olevasta pikkusaaresta...).
  Olimme sitten siinä saaren edustalla. Ranta oli kivikkoa ja kallioa. Veljeni meinasi kiivetä rantaan kalliota pitkin, mutta sanoin hänelle ettei se kannata sillä kallio on liukas. Ehdotin että menisimme kivikkokohdasta.
  Sitten seuraavaksi olimmekin talon sisällä ja kiipeilimme keittiön työpöydällä! (Pienenä oikeastikin harrastimme tätä toisinaan, kotona tosin vain Cheesy:D ). Pöytä oli vaaleaa, himmeää puuta ja keittiössä oli myös samanväriset kaapistot pöydän yllä.
  Päätimme tutkia taloa ja kuljin takaovelle. Näin, kuinka lasisen takaoven läpi paistoi lämmin ilta-aurinko. Samassa huomasin mökkinaapurin lähestyvän ovea koska hän luuli talossa olevan varkaita tjn. Kiireessä me sitten pakenimme paikalta. En muista saiko hätääntynyt naapuri meidät kiinni vai miten siinä sitten kävi (;

Mulla on tuosta 'keittiön-pöydillä-kiipeämis-kohdasta' semmonen mielikuva että veljeni on tosi nuori siinä kohtaa, hänellä on vaipat jalassa vielä ja on muuten ilman vaatteita. Siskosta ei ole mitään kuvaa, ainostaan läsnäolo tuntui siinä unessa.

Ja kun nyt aloin miettimään, niin tämä uni kuulostaa osittain aikalailla samalta kuin se joku 'muumitalo-uni' jonka näin vähän aikaa sitten. Tapahtuma paikkakin sama...

Ja diagnoosia jos saisi tästä unikatraasta niin loistaavahan se olisi (;
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1548 : 16.10.2010 16:52:24 »

indiiman uni vei tutkimaan sun tulevaa ap-karttaa.
Elokuva-Neptunus osuu IC-akselille ja tuo "hyvää nenäpäivää vaan" verisenä,
 mars kauris 3 huoneessa, lapsuuden ystäviä, poika,
Vesimies ja uskolliset ystävät, koira.
Ketkä pysyvät "kauhuelokuvassa" rinnalla?

Maurimourulaisella mitä ilmeisimmin tr  venus rx  skorpioni IC:llä väreineen, vessoineen päivineen.
Samoin jalkojen uppoaminen lie tr  neptunus chiron vesimies DC:llä.
Uimalelutkin täytetty Vesimiehen ilmalla.
Mikäs siellä turvallisuuden tunteessa et suhteissa "mättää" kun niihin apuvälineitä tarvitaan
ja pluikastakin meinaa ylösnousu olla?
Oma apu paras apu niinkös?
Oranssilla itsevarmuutta tiikerinkin tapaan vaan upottaa kuitenkin.
"Soitellen sotaan"?
Eikä lannistuta.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1549 : 16.10.2010 19:24:15 »

indiiman uni vei tutkimaan sun tulevaa ap-karttaa.
Elokuva-Neptunus osuu IC-akselille ja tuo "hyvää nenäpäivää vaan" verisenä,
 mars kauris 3 huoneessa, lapsuuden ystäviä, poika,
Vesimies ja uskolliset ystävät, koira.
Ketkä pysyvät "kauhuelokuvassa" rinnalla?

Ehkä juuri tämän suuntaista. Kyseessä oleva ystäväni menetti 16-vuotiaana äitinsä, eikä hänellä ollut silloin kuin ei muutenkaa, elämässään isää, vain kaksi hulttioveljeä. Minä ja kolme muuta tyttö tavallaan hitsauduimme sellaiseksi sijaisperheeksi ja hän on meistä ainoa, joka enää asuu lapsuuden paikkakunnallamme. Eli me ystävät pysyimme silloin hänen rinnallaan.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
minskusi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #1550 : 17.10.2010 10:46:12 »

Heippa, kerron nyt uneni sitten tänne jos osaisitte sitä jotenkin tulkita. Smiley Elikkä,

Olin jossain paikassa, jossa oli paljon ihmisiä ympärillä (mahdollisesti kauppakeskus) En muista paljoa, mutta muistan että tiesin että siellä on muitakin 'erilaisia', ja näitä oli ihan pari kapaletta + minä. Pystyin muuntumaan lepakoksi kun itse halusin ja kun olin lepakko niin olin näkymätön. Kun jonkun henkilön kanssa (joka oli myös muuttunut) lentelin hän sanoi että 'ihmiset tuntevat meidät, mutta eivät osaa käsitellä sitä tietoa jotta oikeasti tietäisivät'.  Sitten olin jossain erittäin korkeassa *karussa* puussa, ja tulimme sieltä alas. Olin ensin epävarma miten pääsen alas, mutta sitten onnistuin muuttumaan takaisin lepakoksi. (tämän perusteella tulkitsin että en ole ollut kauaa pystynyt muuttumaan lepakoksi. Ja aina kun olin lepakko, oli kevyt, mukava ja vapautunut olo.  Katselin ihmisiä 'yläilmoista' ja tein pieniä kepposia. (: Niin ja ikäänkuin muut olisivat 'tarvinneet' verta, mutta minä en siinä unessa edes himoinnut verta enkä ajatellut sitä. Ja kaikki 'lepakot' olivat samanvärisiä, ruskean mustia.
Tässä se varmaankin oli, ja tosiaan en ole katsonut lähiaikoina mitään lepakoihin,vampyyreihin yms liittyvää ohjelmaa/leffaa.Siksi ihmettelinkin mistä tommonen uni voisi kertoa! Toivottavasti osaatte sanoa vähän mitä tuo voisi meinata.
 smitten Kiitos etukäteen!
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #1551 : 17.10.2010 11:05:19 »

Mä olen pitkästä aikaa nähnyt unta. Sama teema, mutta ekaa en enään sen kummemmin muista. Peräkkäisinä öinä nämä unet on tässä nähty. No viimeöinen meni jotenkin näin: Olin jossain valistukseltaan hämärässä paikassa. Muistutti ravintolaa, mutta se oli tyhjä eikä siellä soinut musiikki. Niinkuin ravintola sulkeutumisen jälkeen. Kuitenkin tuli tunne, että se onkin juuri ennen ravintolan aukaisua. Minä nökötin siellä jostain syystä yksin, ja yhtäkkiä jostain pöytien ja tuolien lomitse luovi joku mies. Hän oli minun ex-mies, (ei siis oikeassa elämässä, vaan unessa) ja mulle tuli lämmin ja rakastettu olo. Tiesin että aloimme rakastelemaan, mutta en tuntenut sitä niinkuin unessa monesti tuon tuntee. Eli vähän kuin olisin katsonut jotain elokuvaa toistolla, näen ja tiedän, mutta en tunne. Väkeä alkoi saapua ravintolaan ja jäimme kiinni housut nilkoissa.  Grin Vähän hämmensi.. Kröh..

Tän jälkeen mentiin yhdessä ulos terassille istumaan ja olikin päivä. istuttiin pöytään muiden kanssa ja juteltiin niitä näitä. Yhtäkkiä paikalle saapui toinen exä, ja hän on oikeasti olemassa. Vanhemman lapseni isä. Meillä ero oikeassa elämässä ei ollut kovin kiva, väleissä ollaan, mutta hyvän päivän tuttuina. Nähdään ohimennen varmaan kerran kolmessa vuodessa. Unessa hän hääti ekan exän pois ja tuli minun taakseni istumaan hajareisin niin, että olin hänen sylissään. Ja taas tuli lämmin olo. No toihan on suojeleva tyyli kun mies istuu takana noin, mutta se mun lämmin olo oli outoa. Ja tunsin hitusen sitä samaa rakkautta meidän välillä, mikä silloin joskus niin kauan sitten oli ollut. Kysyin unessa vielä sitä, että mitäs vaimosi tykkää tästä kun istut näin. (On oikeasti naimisissa kyseisen ihmisen kanssa), vastasi, että ei se haittaa, se on koulutus matkalla, että sillä on siellä omat jutut..  Shocked

Että ihme ex-unia. Ekan kasvot unohdin heti kun heräsin ja pojan isän ilmestyminen oli hassua. En mä siitä koskaan ennen ole unta nähnyt, erottiinkin jo melkein 12v. sitten.   

Hitto, että mua häirittee kun en kykene muistaan sitä ekaa. Kukahan se oli?  Tongue
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1552 : 17.10.2010 11:23:08 »

Huuh!
Mun rakas taisteluparini jaksaa koikkelehtia milloin missäkin muodossa unissani.. nyt joku, jonka tunsin mun tutukseni, mutta en hänen, tuli kertomaan minulle, että tämä henkilö (taisteluparini) oli meilannut hänelle ja kertonut kaiken meidän sähläilyistä  :Smiley Sitten tämä tuttavani totesi minulle hyvin lämpimästi hymyillen, että menneisyyden sydänsurujen vuoksi taisteluparini pelkää rakastua ja koittaa kaikin keinoin sitä välttää, mutta jokin minussa on sellaista, joka herättää hänessä vahvoja tunteita..  smitten  Sitten hänellä oli vielä jotain kerrottavaa, mutta jokin keskeytti keskustelun ja hän lähti toiseen huoneeseen ja jäin jo siinä unessakin hömelösti hymyilemään  Huh

Smiley Kyllikki
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1553 : 17.10.2010 13:43:09 »

Mitähän kertoo uni, jossa minä (naisena) suutelin vanhaa naista?  Huh Ei ollut mitenkään seksuaalinen uni, kuten varmaan voi arvata, kyse oli enemmänkin jonkinlaisesta myötätunnosta.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #1554 : 17.10.2010 13:50:20 »

Mitähän kertoo uni, jossa minä (naisena) suutelin vanhaa naista?  Huh Ei ollut mitenkään seksuaalinen uni, kuten varmaan voi arvata, kyse oli enemmänkin jonkinlaisesta myötätunnosta.

Suutelitko itseäsi? Mulle tuli heti mieleen, että tunnetko/haluatko antaa myötätuntoa itseäsi kohtaan jonkin asian suhteen?  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1555 : 17.10.2010 14:01:45 »

Mitähän kertoo uni, jossa minä (naisena) suutelin vanhaa naista?  Huh Ei ollut mitenkään seksuaalinen uni, kuten varmaan voi arvata, kyse oli enemmänkin jonkinlaisesta myötätunnosta.

Suutelitko itseäsi? Mulle tuli heti mieleen, että tunnetko/haluatko antaa myötätuntoa itseäsi kohtaan jonkin asian suhteen?  :Smiley

Tuo myötätunto ja itsensä hyväksyminen voisi liittyä asiaan. Mutta miksi vanha nainen?
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1556 : 17.10.2010 14:16:06 »

Vanha nainen voi kuvastaa ns. yliminää, joka neuvoo ja opastaa.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1557 : 18.10.2010 09:03:26 »

Antakee armoo! Täällä nukuttu ruhtinaalliset kolme tuntia, toinen mokoma meni jossain ihme sfääreissä.. Huh! No mut se uni itsessään.. Olin tuolla "meidän maalla", jossain lähinurkilla ja jostain ulkopuolelta seurailin, kun jollain pikkutytöllä oli synttärit ja joku sen kaveri tuotiin sinne kylään. Ja se kaveri oli siinä pihalla kävelemässä sinne taloon, kun jostain tuli ihan valtava maanvyörymä ja tässä vaiheessa mä lensin (olinkohan enkeli? tuli nyt mieleen..) paikalle ja sieppasin sen tytön syliini. Päästiin johonkin korkealle kalliolle jostain kauempaa näkyi kaupungin savuavia raunioita ja jotenkin siinä kävi selvästi ilmi se, että tuho oli tullut.. kamalaa  Embarrassed Ja kuitenkin siinä unessa olin toiveikas, että tästäkin selvitään ja maailmasta oli tulossa parempi paikka. Enneuni?

Smiley Kyllikki
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1558 : 18.10.2010 11:38:54 »

Vanha nainen voi kuvastaa ns. yliminää, joka neuvoo ja opastaa.

Nikki, en ymmärrä.  Huh Olenko siis yhteydessä omaan sisäiseen viisauteeni, vai miten tämän voisi tulkita tässä suutelu-unessa.  idiot2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #1559 : 18.10.2010 15:19:58 »

Vanha nainen voi kuvastaa ns. yliminää, joka neuvoo ja opastaa.

Nikki, en ymmärrä.  Huh Olenko siis yhteydessä omaan sisäiseen viisauteeni, vai miten tämän voisi tulkita tässä suutelu-unessa.  idiot2

Vaikka et multa kysynytkään, niin ainakin itse ajattelen juuri noin kun itse sanoit. Ja et vain yhteydessä, vaan hyväksynyt sisäisen viisautesi. Suutelu toimii ikään kuin kiitoksena. Näitä tuntemuksia minulle nyt vain tuli..  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Sivuja: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: