Sivuja: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106639 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1365 : 19.08.2010 11:25:09 »

T.K-73
Punainen väri liittyy astrologisesti  mars.iin
ja se toimii toisilla varoituksena unissa,
toisilla se aloittaa jotakin.
Sullahan tuo vois liittyä siihen hemoglobiiniin, vereen?
Päästävä balanssiin,  mars aspect_con venus yhtymä nyt.
3 on jupiterin luku,
liekö transiitti kuullesi tahi sitten tuolle Marsille.
5 on Merkuriuksen luku, viestiä pukkaa?
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1366 : 19.08.2010 16:10:30 »

sansai Kiitos Smiley En oikein osaa ajatella siitä jalkapallosta mitään kun oma mies oli siellä pelaamassa.. Ehkäpä se voisi kuvastaa mustasukkaisuuden tunteitani miehen menoista/pokerin peluusta.. enempi koen että kun se mun ex-mies oli siellä myös että se riidan aihe miehen kanssa oli sama kuin ex-miehen kanssa. Yleisesti ehkä miesten vähän rennompi asenne tiettyjä asioita kohtaan voisi myös tulla esiin tuossa, "siellä he vaan pelailivat tyytyväisenä" Grin
Muuten kyllä osui.. Keittohommissa yksinäisyys voisi olla yleinen yksinäisyys elämässä, olen vähän kaivannut kavereita. Kyllä joidenkin muidenkin odotukset on ehkä vaikea täyttää, siinä jotain ristiriitoja, eniten varmaan odotan itse itseltäni liikaa.. Lempeys itseä kohtaan, itsensä rakastaminen, ne on mun tän elämän haaste..
En tiedä kuka se vihjaama henkilö voisi olla.. mutta on mulla jonkinlainen aavistus..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1367 : 19.08.2010 16:17:00 »

joskos taas seuraavana yönä tarttis muuttaa.
Kimolla on syntymäkartallaan galaktisessa keskipisteessä Jousimiehessä Venuksen ja Vestan (kotiliesi, lukot ja avaimet)
yhtymä, niin että ehkä sulla on läpi elämän "tarve muuttaa"..
kuulle (unille) ilmeisesti septiili tuolta yhtymältä?
Tähän hetkeen taas sopinee taivaalla  jupiter oinas aspect_opp saturnus Vesta  vaaka muuttopuuhiin.

Jupiterin sykli on 12 vuotta.

muoks.
septiili, ei kvintiili,
kvintiili vois olla Jupiterille?

Septiili tosiaan mutta ei kvintiili vaan  aspect_tri
Vesta lähenee mun Plutoa, on jo neljän asteen päässä, taitaa tosiaan tulla tarve muuttaa tai tuulettaa ajatusmaailmaa!

Tattis vaan Nikki, kun muistuttelet noista muistakin kulmista, tuli ajattelemisen aihetta muutenkin kuin unien suhteen!
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1368 : 19.08.2010 17:59:15 »

Metsänkeiju....Mietin sellaista siitä yksinään keittelystä,että jos keittokaverina olisi ollut joku,kuka vain,se kuvaisi jollainlailla,että sinulle olisi miehessä se keittokaveri.Tuo juuri huolestuttaa,jos niin voi sanoa.Tuntuu,että onko sinun vastuulla liikaa.Tämä avioliitto on tämä avioliitto.Entisessä avioliitossa oli asioita,jotka sinusta tuntuu erheiltä,oli exällä erheitä myöskin.Miten nyt olisi,että olisit virheettömän miehen kanssa,lieneekö sellaista?
Kaikki vaikuttavat kaikkeen.Ajattelen hätäsektiota johon jouduit.Nyt asiat sujuvat vauvan kanssa,imetät ja olet siitä onnellinen.Kuitenkin kovin,kovin vähän ajan sisällä koit itse hätäännystä,leikkauksen,siitä jo sinällään tarvitset toipumis aikaa,saada käydä läpi tapahtumia ja kypsytellä..mitä oikein tapahtuikaan.Kaikki tarvitsee aikaa asettuakseen kohdalleen.Neuvolassa ei ehkä näistä asioista paljon puhuta.Aina nuo tapahtumat ovat kuitenkin kriisi.hätä itsestä,mutta hätä   vauvasta suurempana,jolloin äiti jää taas varjoon.Kun ihminen yleensä on leikkauksessa,saa hän ymmärrystä ja hoivaa,ihminen silloinkin tarvitsee aikaa,vain itselleen ja kokemalleen.Miten tämä asia olisi poikkeus,ei mitenkään.Lisäksi hormooni toiminta,joka muuttaa muotoaan,että maitoa alkaa tulla,se myös vie voimaa erilailla,kuin alapää synnytys siinäkin asiassa....Itsellä syntyi lapsi ennenaikaisena yht`äkkiä  sairaalan tuloaulassa paareilla.Tuollainen äkillinen asia sekoitti pasmat,enkä älynnyt ennenkuin kotiuduttua,että lapsikin on jossain vaiheessa putkahtanut maailmaan...tarvitsin neuvolan tukea kovasti,päästäkseni yleensä mihinkään kiinni.Lisäksi ukko muutti pihamökkiin kolmeksi viikoksi,kun olin kuulema sen sinne lennättänyt.  crazy2
« Viimeksi muokattu: 19.08.2010 18:34:59 kirjoittanut sansai » tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1369 : 20.08.2010 08:59:14 »

Kiitos nikki smitten jälleen kerran Smiley
No taas oli unirikas yö,tällä kertaa olimme saunomassa jollain mökillä,sauna oli ihanan iso ja siellä oli oikein tuoreita koivuvastoja odottamassa kylpiäänsä. Ihat löylyt siellä oli.Sitten yhtäkkiä sinne tuli ihan uima-altaaseen asti veneillä ja vesiskoottereilla porukkaa,oli tarkoitus aloittaa jotain bileitä.
Minä läksin kulkemaan jonnekkin rantaa pitkin ja olinkin jollain isolla kivestä veistetyllä patsaalla siellä sen päällä,ja minua pelotti hypätä sieltä alas,mutta pikkuisen kerrallaan sieltä tultiin alemmaksi.
Sitten olinkin jo kaupassa ja ostamassa olutta 8)Ja ne oli niitä 0.5l oluita ja hinta lapussa luki 1.05 euroa.
Siihenpäs klo taas herätti.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1370 : 21.08.2010 01:45:52 »

Indiima...luin toisaalta hevoskaupoista,suunnitelmista...yhdistän unet siihen asiaan.
Tiimari oltiin lopettamassa,eli hevoskaupat lopetettiin.Unen tunteet toistavat tunteitasi luultavasti.
Myös tunne,että on tehty väärin.Olet laittanut halvalla omat tunteet(sait halvalla jotain)ja joku muukin on niin tehnyt.Olit vihainen unessa,kun pyysivät tekemään jotain,taidat olla vihainen joillekkin reaalissa.
Toisen unen mukaan on tulossa jotakin(auringon nousu,kaunis kaupunki)joka muuttaa elämän tilannetta jollakin lailla, ehkäpä näetkin asioiden menneen oikein.
Oma itse on hiukan hukassa,kun sovittelet toisten vaatteisiin itseäsi,mutta vaatteet laitoit pois.
Mukavaa tulossa,kun juhliin olit menossa.Ok.sitten jotain...miten sen sanoisin.Sanon niinkuin Nikki joskus."".KAHO SIIHE HOMMAAS"
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1371 : 21.08.2010 09:13:55 »

Ufot ovat palanneet uniini. Tosin tällä kertaa olin jossain suurkaupungissa ja kun tulin kaupan ovesta ulos, huomasin ufon taivaalla ja jollekkin (en ole varma kuka oli kanssani) ehdin asiaa havainnoida niin, että hänkin sen huomasi. Minulle tuli hirmuisen hyvä ja rauhallinen olo, enää en kokenut jääväni kyydistä, tiesin tehtäväni ja jotenkin tuon ufon näkeminen sitä tietoa vahvisti.

Mulla on muutenkin ollut aika outo unikausi. Kotona olen nukkunut hyvin levottomasti, en muista unia, vaikka niitä on huimasti ja osaan vain hämärästi muistaa ketä niissä näkyi. Ja selvä ero sitten viimeyöhön, kun olin "lapsuudenkodissa", muistan muutaman unen ihan selvästi, ketä niissä oli ja mitä tapahtui..

Smiley Kyllikki
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #1372 : 21.08.2010 19:37:15 »

Taas näin viimeyönä unta hevosista. Olen joskus nuorempana ratsastanut 16 vuotta ja vaikken ole ollut aktiivisesti enää hevosten kanssa tekemisissä vuosiin näin säännöllisin väliajoin unta näistä ihanista eläimistä.

Ja Joka kerta koulutan hevosta. Yritän saada sitä kulkemaan nätisti koulua. Viime yönä ratsastin valkoisella hevosella ja yritin opettaa sille pohkeenväistöä, avo- ja sulkutaivutuksia. Smiley

Smiley

/A
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1373 : 22.08.2010 09:01:31 »

Hevosethan yhdistetaan neitsytkuuhun ja hevoset symbolisoivat energiavoimien ja aistillisuuden hallintaan.
Valkoinen hevonen verrataan iloon ja oikeasti sinahan koulutat itseasi tassa elamassa ja hevoset yleensa symbolisoivat seksuaalienergiaa.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1374 : 22.08.2010 09:16:03 »

Sattuipa sopivasti että täällä puhutaan hevosista - näin itse sellaista missä olin metsässä keskellä yötä, muutuin mustaksi hevoseksi ja lähdin pinkomaan pitkin järvenrantaa. Lopuksi makasin mättäällä taas ihmisenä nuotion ääressä, sammutin sen ja piilouduin rantasaunaan.

Ilmeisesti jotain olin pakenemassa mutta ei saanut selvää, mitä erityisesti. idiot2
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1375 : 22.08.2010 09:28:03 »

Koska oit hevosena metsassa(metsa symbolisoi alitajuntaa) sinulla on ilmeisesti tarve yhtya sisaiseen minaasi ja miettia asioita, samalla yhdistaisin tunnemaailman samaan porukkaan, koska pinkosit rannalle ja jopa piilouduit rantasaunaan, mutta myos tuo nuotio ja ihmisena olo lisaa oman effektin-lisaa raiskyvia ideoita paa-asiassa tunnemaailmaasi!
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1376 : 22.08.2010 11:25:26 »

Mä voin jatkaa näillä hevosunilla.  Smiley Ja kiitos Sansaille tulkinnasta.

Olin karkkikaupassa ja leipomossa lapsuuden ystäväni kanssa, otettiin irtokarkkeja ja iso wiineri. Yhtäkkiä olinkin pienessä tallissa, jossa oli kauheasti ilkeitä hevosia ja poneja, jotka puhuivat ja ajattelivat. Olin kovin ahdistunut ja pelkäsin, että tulee kaviosta päähän. Sitten poikaystäväni tuli tutkimaan mun nännejä (?) Vasemmasta nännistä oltiin puristettu rakkulat auki, mutta oikeasta nännistä ei edes löytynyt sellaisia.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1377 : 22.08.2010 14:25:17 »

Indiima..tiedän sinun rakastavan syvästi poika ystävääsi,mutta elämässähän on houkutuksia,ja omat vietit tuntuvat peloittaviltakin,siitä tuo uni nyt kertoisi.Nännitkin ovat seksuaali symboleita,joten jotakin pohdittavaa on.
Tässä näen yhteyksiä edellis unen loppu osaan,jossa lainasin Nikin sanoja.Siinä unessa ei ollut mille tielle lähdet,mutta jäisiähän ne olivat,et tainnut niille lähteä kuitenkaan.  Wink
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1378 : 22.08.2010 15:21:59 »

Indiima..tiedän sinun rakastavan syvästi poika ystävääsi,mutta elämässähän on houkutuksia,ja omat vietit tuntuvat peloittaviltakin,siitä tuo uni nyt kertoisi.Nännitkin ovat seksuaali symboleita,joten jotakin pohdittavaa on.
Tässä näen yhteyksiä edellis unen loppu osaan,jossa lainasin Nikin sanoja.Siinä unessa ei ollut mille tielle lähdet,mutta jäisiähän ne olivat,et tainnut niille lähteä kuitenkaan.  Wink

Näinhän se on. Minulle ei ole ollut koskaan kauhean helppo sitoutua fyysisellä tasolla, tai ajatuksen, yhteen ihmiseen, mutta poikaystävän kanssa emotionaalisella tasolla ollaan niin voimakkaasti yhteydessä, etten hötkyä halua. Taitaa olla pääntyhjennyskirjoituksen aika, koska olen todella jotenkin kärttyinen mystisellä asialle X, ja siitä johtuen närästys.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1379 : 22.08.2010 16:36:45 »

Sitähän se..onhan niitä pohdintoja,pään sevityksiä itse kelläkin,pitkin elämää.Itselläni on ollut perin omituisia tuntemuksia tänä kesänä,joten ikäkään ei luo 100%turvaa,kuten sädekehäni pään päällä antoi olettaa   angel   elämää kaikkityyni..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: