Sivuja: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106670 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1335 : 14.08.2010 23:37:10 »

Täytyypä kertoa eräs outo uni.

Minulle osoitettiin eräs lampi, jossa voin kylpeä. Kylvin, ja seurassani oli jokin kummallinen olento vedessä. Se muistutti käärmettä, mutta se ei tuntunut pahalta. Se vain liikkui ympärilläni ja vesi lainehti ympärilläni.

Kerroin muille, että tuossa lammessa asuu outo olio. Siskoni ei uskonut ja hänkin kokeilu kylpemistä lammessa. Eikä siellä ollut mitään. Hän loikoili siinä aivan rauhassa, eikä vesi liikahdellut.

Pari muutakin ihmistä kokeili kylpemistä lammessa, eikä siellä ollut muuta. Jäin asiaa ihmettelemään.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1336 : 14.08.2010 23:57:27 »

Sansai: Taitavat unet kuvata asioita,jotka ovat uusia,tunnistamattomia sinulle.Ajattelen sen tällä tavoin.Silloin tällöinhän elämässä on sellaisia asioita.Asiat voivat liityä myös sukusi jäseniin,myös muuhun......Jäit yksin,et päässyt mukaan ....jostakin valve elämän tapahtumasta kertova.Mihinkähän et pääse mukaan?tunnetko yksinäisyyttä,uni kuvaisi sellaista tällaisena.Sinulla oli lapsi unessa mukana,joten lapsihan kuitenkin on uuden airut,ja usein lohdullinen unikuva... 

No juu, tuolloin taisi tämä henkinen kehitys alkaa näyttämään kynsiään, joten sen tässä tulkitsisin tuona tuntemattomana asiana. Ja tuo yksin jääminen.. siihenkin tuli sittemmin ikimuistoinen "ystävän" lohkaisu: ne bileet ei nyt vaan ole sua varten. (Ikää molemmilla 30+ ja ensiksi itse pyytänyt minua mukaan k.o. pippaloihin..) Sitä uutta ja ihmeellistä on tässä nyt katseltu tämä vuosi, ensiksi muistoina, sitten näkemisenä "sen" ihmisen kanssa ja sen asian jälkipyykkinä.. ja lopulta aselepona, kuten Tarot-kortit tilannetta kuvasi. Nyt unissa ikkunoita väärissä paikoissa, tai sitten oikeissa paikoissa, hienoilla maisemilla, mutta peilistä näkyy hiukseton minä.. Ketutkin jahtaa ja kaikkeen tähän liittyy aina "se" ihminen,  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1337 : 15.08.2010 00:00:07 »

Esmis
Oisko  uranus transiitti, outo olio siirtyi takaisin veden merkkiin Kaloihin viime yönä.
Uranus puhdistaa, vesi puhdistaa.
Sisko asuu kolmos huoneessa tahi Kaksosissa...
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1338 : 15.08.2010 06:54:18 »

Esmis...vahvoja teemoja Nikin uranusta myöten.
Ensinnäkin..Tunnelmallisia,eettisiä eläymyksiä.
Uudelleen syntymän vertauskuva,puhdistautumista.Käärmeen kaltainen olento...parantava voima luulisin,joka liikuttaa tunteita,toisaalta kuvaa sinussa olevia parantavia voimia,koska olio liikkui ympärilläsi.Jos suoraan tulkitsen...sait itsellesi parantavan voiman,sellaisena selkeä minulle.
Uni on moni säikeinen,useammassa kerroksessa kulkeva. Lammesta nouseminen pois,kuvaa rakkautta.

Henkilöt,jotka kylpivät myös lammessa,eivätkä nähneet,tunteneet olennon oloa,kuvaavat ihmisiä,jotka ajattelevat toisenlailla,kuin sinä.Sisar sinällään kuvaa saman henkistä sukulaissielua,ystävää,joskus oman luonteen käänteisiä puolia.
Jos uni kertoi,kuka sinut ohjasi kylpemään,sieltä voi löytyä tärkeä vinkki.Myös korostuiko,olitko alasti,vai jäikö sellainen vähemmälle huomiolle.Uni yleensä korostaa tärkeät teemat.  Wink
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1339 : 15.08.2010 07:28:01 »

Kyllikki6...On syvälle sattuvia asioita "siltä".Tunnen sen omissa luissani,kun minut heitettiin kuin "eno veneestä" kauan sitten,muistan kyllä vieläkin sen.

Hyvähän se on, kun ikkunat ovat väärissäkin paikoissa,sehän kuvaa joustavuuttasi,pääasia,että on ikkunoita,sinulla on monenlaista näkemystä ja niitä uni kartoittaa.Kauniit maisemat ikkunasta katsottuna kertovat kauniista sielusta, ja uusista näkemyksistä.
Kettu on vähän sellainen juonikkaksi koettu ihminen,joka hipsuttaa sinun lähettyvillä ja ei ole oikein luotettava.Parempi ettet luotakkaan,voihan siitä vähän mainitakkin tarvittaessa.Tiedät henkilön,kun kettuna on unessakin.Hiukseton pää kuvaa,että olet uhrannut voimiasi paljon,ehkä väsynytkin,mutta onhan sillä toinenkin merkitys,jos koet paljaan pään luontevana asiana,silloin se kuvaa sinua aitona ihmisenä,paljaana,mutta haavoittuvana...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1340 : 15.08.2010 10:37:20 »

Mulle tuli Esmiksen käärmeestä käärmesauva mieleen ja sitä kautta Merkurius, jota onpi hän täällä pohtinut...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1341 : 15.08.2010 21:32:31 »

Kiitos kovasti Nikki ja Sansai!

Oikeassa olette!
Kyllä, nytkin matkan aikana pohdimme Maaritan kanssa Merkuriusta ja moni asia loksahtaa. Sekin.

Ja Sansai. Olin isäpuoleni hautajaisisssa, jossa ex tempore pidin muistopuheen kiittäen reilua isäpuoltani, jonka kanssa usein pohdimme elämää, hän täysin erilainen kuin minä, mutta kunnioitimme toisiamme. Myöskin jaksoin ajaa mennen tullen tuon yht. 1200 km, enkä edes pöljäillyt, vaikka olin välillä hukassa kartalta ja vaikka silmät olivat välillä niin ristissä, että oli pakko hakea energiajuomia pari kertaa. Ukko vieressä jaksoi loistavasti ja ihaili maisemia. Jaksoin myös antaa intial. päähieronnan velirassulle, joka oli aivan poikki hautajaishommista ja se auttoi jopa hänen vatsaansa. Jaksoin....joskus jaksaa ihmeesti vaikka mitä, ylittää itsensä. Sitäkö se käärme hoiti vedessä. (menen tuonne Nikin 'eka kertaa' kertomaan erään ihmeellisen jutun mikä matkalla sattui)

Luulisin, että joku aivan outo ihminen ohjasi minua lampeen. Enkä todellakaan muista olinko alasti vai uimapuvussa. Saattoi olla kumminkin, sillä en ole mikään ujo tyttö.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1342 : 16.08.2010 00:34:19 »

Varmasti Esmis näitä  itsen ylittämis asioita samalla tyylillä jatkossakin,unen eri kerrosten mukaan.
Hieno asia,minkä kerroit "eka kerrassa"Niitä saa miettiä vielä kauan.Kaikella kuitenkin  tarkoituksensa  smitten
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1343 : 16.08.2010 15:16:53 »

Itse juutri nukahdettuani, näin unen että olin juuri käymässä nukkumaan ja yhtäkkiä joku pieni poika ilmeisesti kävi minun pääni päälle, estäen hengen juoksemisen.Ja yhtäkkiä olimmekin yhtä,eli se poika niinkuin tuli henkenä minuun sen jälkeen kun happi oli itseltä loppu ja näin tyhjässä mustassa värejä ja minut valtasi onnen tunne.Heräsin tähän väliin,sitten unet jatkuivat.Tällä kertaa olimme miehen kanssa kangaskauppiaita ja meillä oli kauheasti värikkäitä kankaita,niitä jopa pesin pesukoneessakin.
Ja sitten uni hyppäsi siihen, kun pieni poika tarjosi meille käärmettä lemmikiksi.En itse suostunut sitä koskemaan ollenkaan mutta miestä se pisti kaksi kertaa tuohon nivusiin ja käteen.Niin ja vielä yksi kohta minkä muistan on se kun olimme muka minun serkun luona kylässä ja se näytti meille moottoripyörää minkä meinasi ostaa ja sen hinta oli 372euroa :Smiley
Että olipas taas unia.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2010 16:10:45 kirjoittanut T.K-73 » tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1344 : 17.08.2010 01:15:37 »

Hmmm... Näin yhtenä yönä taas ihan outoa unta.... Edellisenä päivänä mua oli ihan hereillä ollessani tullut poliisiauto vastaan - ihan ohi ajanut siis vain. Ja kuten yleensä, niin sieppaan tosi herkästi päivän tunnelmia ja tositapahtumia uniini.
  Eli unessa poliisi ajoi taas vastaan, ja hetken päästä toinen poliisi ajoi perässäni ja minut pysäytettiin kun olin tehnyt ilmeisesti jotain väärin.
  Lisäksi poliisit olivat pysäyttäneet erään entisen ala-asteen aikaisen kaverini ja me siinä ihmettelimme että mitä olimme tehneet.
  Jotenkin uni johti lopulta siihen, että joku nainen teurastettiin, ja kun hän ensin kuoli niin hänestä tuli possu  uglystupid2 Sitten se ruho kaavittiin ihan tyhjäksi sieltä sisäpuolelta (Tuo tyhjäksi kaapiminen unessa tuli varmaan siitä ku katsoin päivällä Usko tai älä:ää ja siinä kerrottiin kuinka joku mies puhdistaa eläinten luita yms koppakuoriaisten avulla......) ja possu makasi selälteen maassa vatsa aukaistuna. Ruhon sisälle laitettiin jotain perunasalaatin näköistä juttua enkä oikein tiedä että mitä se siinä unessa sitten oli :---------D Sitten se sika vain siirrettiin johonkin ja heräsin....
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1345 : 17.08.2010 02:55:38 »

Maurimourulainen....Sinulla taitaa olla tapana jäsennellä monenlaisia asioita oikeisiin uomiinsa,kuten olet myös unen kauttakin tehnyt,unesssa.Jos sanon yksoikoisesti,niin pidätytit itse itsesi.(minulla on hauskaa  Grin  )
Arvelen sinun aloittaneen opiskelun,koska tuo entinen koulukaveri oli unessa.Jotakin erilaista kuitenkin tuntuisi olevan käsillä,koska huolehdit jollain tavalla sisäisen kurisi höltymisestä,ja poliisi pidätti,ettet päästäisi ns"pimeitä"puolia irralleen.
Tulee mieleen myös ne ala-aste ajat,kun joku kiipeli tilanne sieltä pomppaa esille,joku jo unohtunut.

Sitten se naisen teurastus.Tuttava piirissäsi taitaa olla  joku,josta alitajunta jo sinulle ilmoittelee,että hän onkin aika porsas,sika suorastaan,ja joutaakin tulla lahdatuksi,ikäänkuin unikielellä sanottuna.
                                                                         smitten
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1346 : 17.08.2010 10:57:40 »

Noiden outojen unien joukkoon pistettäköön taas tämän aamu öinen uni,josta muistan sen että mies jutteli lääkärin kanssa minun sairaala vuoteen vieressä,luulen että olin joutunut sinne äkillisesti jonkun sairauden takia.Ja lääkäri selosti että kaikki nyt riippuu minun hemoglopiinista mitä tehdään ,jos se on alhainen niin täytyy ensin tankata sitä hemoglobiinia ylemmäksi ja sitten vasta tehdä joku toimenpide.
Ja tähän sitten heräsin...
Mitäpä luulette mun viimeaikasten unien tarkoittavan.
Tänne on tullut tosi hyviä selostuksia kaikista unista, kiitos niistä smitten
Ja muuten aika usein kolahtanut kohilleen.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1347 : 17.08.2010 15:56:25 »

Sansai :-------D Opiskelun aloitin juuri uudella paikkakunnalla, josta näin unta jo joskus alkukesästä (ennenkuin tiedot kouluun pääsystä tuli). Asun täällä koulun ihme asuntolassa nyt ekan vuoden mutta viime viikonlopun olin kotona ja silloin näin tämän kyseisen unen. (Täällä nukkuessa en ole nähnyt yhen yhtää :/ )..
  Voisin sanoa että tuo possu unessani saattaisi olla tuo kämppikseni D; Lainailee vaatteitani ilman lupaa ja heittää ne mytyssä sitten takaisin kaappiin ja väittää ettei lainannut... Syö ruokiani, säilyttää tavaroitaan lattialla ymsyms :|
  Tuo poliisijuttu saattaa olla sitä että kun olen melko tuhlaavainen ihminen ja nyt joudunkin sitten selviämään omilla rahoillani joitain aikoja niin en saisi käyttää rahojani mihinkään turhaan, eli juuri toisinpäin mitä olen normaalisti tottunut..... Ehkä poliisi pysäytti minut unessa (tai pidätin itse itseni) siksi, koska olin viikolla käynyt ostamassa vaatteita yms 'turhaa', vaikka olisi pitänyt ostaan VAIN ja AINOASTAAN ruokaa...  buck2
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1348 : 17.08.2010 17:43:01 »

Ehkäpä se kämppis vaihtuu tai saat vaihdettua jonkin ajan kuluttua,koska unessa kuoli.Jotakin muutosta luullakseni tapahtuu.Posssun maha oli täytetty jollain ruualla,joten jotain ilmenee.Pidä pintas ja  knuppel2                                                                                smitten
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1349 : 17.08.2010 17:45:49 »

Mitäs se asunnosta unta näkeminen tarkoittikaan, omaa itseäkö?

Olen aina nähnyt unia entisistä ja nykyisestä asunnosta, siis niistä joiden kulut olen itse maksanut, mutta tässä viikon sisään ne on alkaneet olla melkein jokaöisiä vieraita.

Yleensä tulen asuntoon ja ihmettelen kun tosi nopeasti pitäisi pakata tavarat ja muuttaa, sitten jään ihmettelemään jotain tai löydän jotain uutta asunnosta, vaikka uuden alkovin tai oven. Toisinaan minulla on jo uusi asunto, yleensä lähellä vanhaa, naapurirapussa tai -talossa. Silloin yleensä mietin, että olisko tämä vanha asunto sittenkin kivempi, olen siis ehtinyt asua siellä uudessa, vanha asunto on vaan jäänyt tyhjentämättä.

Asunnot on aina samoja unissa ja ne tunnistaa jollain tapaa samoiksi missä oikeasti olen asunut sijaintinsa, ympäristön, talotyypin mukaan.

Just äsken päikkäreiltä herätessä, näin unen jossa ilmeisesti olin tässä nykyisessä asunnossa, en ole varma, mutta tämä oli tuttu asunto vanhojen unien kautta. No muuttaa taas piti, tuskailin tavarapaljoutta. Olohuoneen verhon takaa paljastui ovi, siellä oli pieni kylmä varasto, täynnä heiniä. Naapuri oli siellä pitänyt heinäpaalia, kun hänellä oli kani. Loppujen lopuksi en kai muuttanutkaan,mietin vaan uutta järjesrystä ja sohvanpaikkaa, mistä näkis telkun parhaiten.

Olen asunut tässä asunnossa jo 12 vuotta ja haluaisin kyllä muuttaa, tää on aika pa**a seitkyt luvun asunto. Toisaalta tykkään huonejärjestyksestä ja rauhallisesta ympäristöstä.

Pitäiskö tässä alkaa pikkuhiljaa pakkailemaan tavaroita, ettei tuu hoppu sitten joskus muuton aikaan.
Vai tuuletellaanko tässä sitä omaa päänuppia, sieltä löytyviä uusia ovia?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: