Sivuja: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106635 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #1260 : 18.07.2010 18:37:50 »

Jäin miettimään viimeöistä untani.Unessa olin jonkinlaisessa vesipuistossa, jossain korkeassa tornissa.Unessa eräs vanha ihastukseni, joka hylkäsi minut pari kuukautta sitten, tönäisi minut alas tornista veteen.Vedestä nousi lahot tikkaat takaisin torniin, ja pääsin kiipeämään torniin takaisin, eikä vanha ihastukseni enää ilmaantunut unen aikana takaisin.Voisiko tämä merkitä jonkinlaista ylitsepääsemistä, kun kerran pääsin kiipeämään tikkaat takaisin ylös torniin?
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1261 : 19.07.2010 13:05:49 »

Viime yön uni oli voimakas, ja hmm... mielenkiintoinen.

Asuin isossa puutalossa metsän ja peltojen keskellä aviomieheni kanssa (joka on nykyinen poikaystäväni). Elimme 1900-luvun alkua tai 1800-lukua, aikaan liittyi tietty hienovaraisuus, fyysisyys ja arkisen elämän hitaus. Mieheni oli pukeutunut vaaleanruskeaan, hienoon miestenpukuun ja silinterihattuun. Suhteemme oli sivistynyt, hienovarainen, rakastava, mutta väljähtänyt. Yhtäkkiä ikkunalasejamme vastaan rupesi kopsumaan, muut naiset(palvelijat, sukulaiset: miehiä huoneessa ei ollut) pelästyivät, minä olin kiinnostunut. Näin mustaoranssin karvaisen eläimen, jolla oli valtavan pitkät takajalat ja häntä. Muut pelkäsivät, että Näätä tulee sisään ikkunoista, ja minä olin edelleen kiinnostunut.

Kun näätä tuli lasin rikkoen sisään, se kaappasi minut mukaansa. Näin tapahtui lukemattomia kertoja, ja kaappauksen lopuksi, se vei minut takaisin omaan huoneeseeni kotiini. Mieheni ei tehnyt mitään estääkseen näätää, joka rupesi muuttumaan mustatukkaiseksi ja partaiseksi jänteväksi mieheksi.

Eräänä iltana olin töissä sairaalassa, kun äitini tuli ilmoittamaan, että minun oli lopetettava höpsötys ja tultava hoitamaan lapsiani, jotka olin juuri synnyttänyt. Olin hämmentynyt, koska en ollut huomannut synnyttäneeni. Menin sairaalahuoneeseen, jossa äitini, kummitätini ja muutama lääkäri hoitivat kolmea lastani. Vaikka he olivat kolmoset, vanhin heistä käveli jo ja oli pukeutunut meripoika-asuun. Keskimmäinen näytti isolta kasalta jauhelihaa ja nuorin pieneltä kasalta jauhelihaa. Ymmärsin, että kaksi vanhinta olivat näätämiehen poikia ja nuorin oman mieheni. Yritin hoivata keskimmäistä jauhelihalasta, mutta en osannut, ja tunsin tuskaa, sillä hänellä oli oikea käsi liimaantunut päällä olevaan lihafileeseen.

Lähdin kotiin näätämiehen kanssa, nukuimme pellolla pitkän viljan seassa, enkä pelännyt mitään. Kun heräsimme ja tulimme talolleni, meitä vastaan oli yhteiskunta nostanut haasteen siveettömästä käytöksestä. Mieheni, minä ja näätämies olimme rikkoneet siveellisyyssäännöksiä ja jouduimme tuomarin eteen. Koko kylä oli kokoontunut tuomitsemaan meitä ja intohimoamme. En pelännyt, vaan säälin miestäni, ja seisoin näätämiehen vierellä valmiina lähtemään maanpakoon ja unohtamaan lapseni.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1262 : 19.07.2010 13:20:37 »

http://www.ultra-lehti.com/kirjat/kir_mystiset.jpg

suosittelen, löydät sieltä tismalleen unesi miehen..

tr Lilith 2  kalat aspect_con mars:si  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 19.07.2010 13:26:49 kirjoittanut nikki » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1263 : 20.07.2010 01:22:01 »

aeiouyäö! Tuossa unessasi on äärettömän paljon surua,mutta siihen on kätkettynä vihaa,johon jostain syystä et ole antanut itsellesi lupaa,siihen sinulla on lupa,kaikkiin omiin tunteisiin se on.
Kiipeäminen lahoja portaita myöten kuvaa sinun rohkeuttasi mennä ylöspäin,joten hyvä on suunta,voit käsitellä asioita,katsella asioita ylhäältä(tornista)katsella laajemmin, mitä elämässä on vaihtoehtoja.Olet vielä tunnetasolla sidoksissa(vesi)Kaikella on aikansa.Unessa on jotain,joka kertoo,että vaikeuksia olisi ollut "entisen"kanssa,sitäkin uni tässä koittaa sinulle kertoa,joten sanoisin,että parempi on kerran itkeä kovasti,kuin vähän kerrallaan 50vuotta...olen hengessä mukanasi...  smitten
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #1264 : 20.07.2010 01:34:55 »

Kiitos sansai, osuitpas oikeaan!  Smiley Olenhan minä hänelle vihainen vieläkin, mutta ehkä en ole antanut siihen lupaa itselleni sen jälkeen, kun puhuimme asiat "selviksi".Kai olen vaan yrittänyt unohtaa vihan ja päällisin puolin onnistunutkin siinä, vaikka viha on vielä olemassa.Ja kyllä, tämän ihmisen kanssa olisi ollut ongelmia, luulen, että olisin joutunut jollain lailla hänen terapeutikseen, vaikka itseni hoitamisessakin on tarpeeksi tehtävää.Tällä ihastuksellani kun oli ongelmia ja itsetuhoisuutta enemmän kuin laki sallii.Tästä huolimatta häneen rakastuin, mutta tunnen nyt kuitenkin pääseväni jo hyvää vauhtia eteenpäin uusia seikkailuja kohti  Grin
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1265 : 20.07.2010 01:51:31 »

Uutta tulee...  Shocked Anna sen vihan tulla,joskus se on voima vara,se ei vahingoita ketään.Muistele vain ihan hyvällä omallatunnolla siihen niitä aiheita,senkun kerkiät.Hänen puoleltaan uni kertoi sinun tunteiden hyväksikäytöstä,se on väärin,olet hieno nainen sinä.. smitten
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #1266 : 20.07.2010 02:23:40 »

Oikeaan osuit taas, hyväksihän tyyppi mua käytti...Ja kiitos kauniista sanoista  angel
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1267 : 20.07.2010 13:21:19 »

http://www.ultra-lehti.com/kirjat/kir_mystiset.jpg

suosittelen, löydät sieltä tismalleen unesi miehen..

tr Lilith 2  kalat aspect_con mars:si  coolsmiley

Kävin kyyläilemässä kaupassa Lenormandin kortteja, en ymmärtänyt vielä sillä silmäyksellä miten toimivat, mutta kiinnostavilta vaikuttivat. Myyjä sanoi, että niitä pitää vahtia, Taroteiden ohella, silmä kovana. Kuulemma lähtevät ihmisten mukaan helposti.

Lilith täytynee taas siis tarkistaa, viime yönä organisoin joukkomurhia opetustarkoituksessa...  Huh

Muokkis:
Hauska "sattuma" http://www.lilith-kartenlegen.de/index.htm
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1268 : 20.07.2010 18:46:43 »

Näin viime yönä unta astrotapaamisesta ja astrolaisista.  Cheesy En muista paljoa unesta, mutta jotain sentään jäi muistiin. Paikalla oli paljon porukkaa, jo tuttuja ja tuntemattomia. Unessa ihmettelin, että onpas meitä erityisen paljon tällä kertaa. Kokoontuminen oli "Emelian"  Wink smitten kotona ja hän tarjosi meille viiniä. Tunnelma oli oikein mukava ja kepeä. Jossain vaiheessa olin tekemässä lähtöä, mutta sitten paikalle tuli vielä lisää porukkaa ja päätinkin sitten vielä jäädä enkä lähtenytkään. Yhtäkkiä paikalle tuli jonkinlainen miestaikuri joka teki taikatempun minun kanssa ja rupesin yllättäen lentämään tehden voltteja ilmassa.  2funny Että sellainen uni.  :Smiley
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #1269 : 22.07.2010 01:35:50 »

Näen usein lentounia. Seuraava uni 1) ei kuitenkaan ollut sellainen: joku hullu psykopaatti oli tappanut minut. Olin mielettömän kaunis ruumis (vähän kuin nuorena, aidosti kauniimpi vain). Suuni ympärillä oli verta.

Toisessa unessa 2) olen jyrkässä jokisyvänteessä, sieltä pitäisi mennä tie, ja tosielämässä meneekin (vaarallinen paikka, siellä on tullut vielä lähivuosinakin ruumiita). Unessa tie muuttuu pystysuoraksi seinämäksi. Selviän joten kuten elossa.

Kolmannessa unessa viime yönä oli hyvä tunnelma. Olin löytänyt uuden matkakohteen Välimeren tuntumasta, ihmettelin, ettei tuollaista ole matkaoppaissa ollut. Hienot rannat, vuoret, meri. Kaksi nuorinta lasta mukana (unissa minulla lasten kanssa täysin epäloogista, välillä siellä esiintyy joku oma, välillä joitakuita muita täysvieraita, usein tyttö vaikkei tyttöä ole, lukumäärä 3 ei täsmää). Tässä unessa oli kuitenkin sen hienon paikan ihmetys ja lomakohteen tunnelma - kaukana arjesta.

tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1270 : 22.07.2010 09:25:49 »

Nakisin unesi viimeaikojen tapahtumista elamassasi:

Lentouni symbolisoi vapaudenkaipuutasi ja myos vapautumista stressista=elaman paineista, ja vaikka olit kuollut ruumis-suusi ymparilla oli verta, joka symbolisoi elinvoimaa.

Seinama heijastaa esteita, joita on jokaisella meista elaman varrella-mutta selvisithan elossa.

Matkakohde on luonnollinen "healing" symboli, joka auttaa sinua voimistumaan, etenkin meri, ranta ja vuoret-onko sinulla ollut tunne-elamassa hankaluuksia?

Eli ilmeisesti olet viimeaikoina kulkenut hiukan esteista tieta ja nama luonnonmerkit kertovat tasta ja auttavat sinua selviytymaan naista esteista-unesi on lopulta optimistinen.

Mutta haluaisin kuulla kommenttisi ennenkuin jatkan, kun numeroillakin on merkitys..vai olenko kokonaan hakoteilla?
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #1271 : 24.07.2010 01:45:58 »

Diamond, kyllä tulkinnoissasi on järkeä.

Nykyisin heräilen lasten ja huonon vuorokausirytmini takia usein. Unet ovat kummallisia, mutta jäävät paremmin mieleen kuin 'hyvän pitkän unen' aikoina.

Tosin en ole nähnyt mitään suurta tai enteellistä unta aikoihin, pikemminkin vain sälää.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1272 : 24.07.2010 16:21:03 »

Nyt menee hiukan numerologiaan:

Kun olit nuori, etka ollut viela naimisissa tai suhteessa-pitaako paikkansa, etta olit hiukan ego center?
 Toisesta ja oikeastaan kolmannesta unesta voisin paatella, etta sinulla on 2 synnytysta, mutta 3 lasta?
Viimeinen synnytys oli hiukan vaikea?(toinen uni)
Tyttovauva symbolisoi sinun feministisia puolia, mutta voi olla yhteydessasi myos haluun saada tyttovauva-ilmeisesti sinulla on poikia?
Kolmonen symbolisoi sinun vapaudenkaipuuta ja lomaa-myos halua rikkoa rajoja jonkin taiteellisen taipumuksen kanssa-vuoret ovat korkealla ja vesi uudestaan yhdistetaan tunnemaailmaan-idea pitaisi loytya-sinulla on jotain muutakin mielessa?
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #1273 : 25.07.2010 10:32:25 »

Harvoin näen unta niin, että muistan sen aivan selvästi herättyäni. Toisaalta melko usein tiedän nähneeni jotain unta, mistä en muista paljon mitään.

Viime yönä näin unta, että olin menossa naimisiin erään julkisuuden henkilön kanssa ja kävin
sovittamassa morsiuspukua. Kun onneni kukkuloilla juttelin häistä tulevan aviomieheni kanssa,
oli hänkin hyvin onnellisin oloinen.

En ole menossa naimisiin, en edes lähellä sitä. Enkä oikein usko sen niin suuri haavekaan olevan. Joten mistähän tämä kumpuaa ?

Kiitos tulkinnoista.  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1274 : 25.07.2010 15:24:28 »

Astrofriikki..Näkemäsi uni on mielestäni enneuni..Sielujen liittoa kuvaava..Voi tarkoittaa monenlaisia asioita.Esim.työsopimusta..joka on mieluinen..Voit myös selkeyttää suhdetta johonkuhun,hyvää oloa kuvaava..myös elämän jaksoa,jolloin olet itsesi kanssa sopusoinnussa...Hyvää enteilevä jokatapauksessa  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: