Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 261
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 3149324 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
gnms
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1230 : 21.06.2010 16:16:09 »

Viime yönä unessa nukuin vieraan omakotitalon vintillä rakastamani miehen (tuoreen ex-poikaystäväni) kanssa. Heräsin unessa siihen kun 2 murtovarasta tuli vintille, otin laatikosta aseen ja ammuin nämä miehet. Kolmas laukaus osui vahingossa tähän ex- poikaystävääni. Menin hänen luokseen itkemään ja pyytämään anteeksi sanomaan että rakastan häntä ja sanomaan hänelle viimeisiä sanoja. Ihmettelin miksi mies ei sanonut minulle kuolemaisillaan mitään muuta kuin "ei se haittaa.." Loppujen lopuksi hän ei kuollutkaan unessani vaan kun pidin häntä sylissäni näin kun hänen hiuksensa harmaantuivat pikkuhiljaa...

En tosiaan osaa tulkita tätä, mutta jos joku täällä osaisi Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1231 : 21.06.2010 16:35:52 »

Saisinko tulkinta apua unelleni.
Olin entisessä kodissa,jossa oli eks mies isännöimässä.Vieraita kävi paljon,entisiä naapureita ja entisiä tuttavia.Oli mukavia tapahtumia,mutta väsyin vieraiden paljouteen,joita tuli ja meni.
Lattiat olivat pelkkää maata,joita mies oli peitellyt matoilla.En tykännyt siitä,koska ajattelin maan mattojen alla homehtuvan.
Pesin ulko portaita,ja huomasin miehen sytyttäneen tuulikaapin eteisen lattian tuleen.Ajattelin ja tiesin,että aikoi saada rahaa tekemällä vakuutus petoksen.Olin jotenkin välinpitämätön,mutta sitten aloin huutamaan apua.Avuntuloa en nähnyt,koska heräsin.

Valve maailman tilanne...Keskeytin mökkeilyn,koska isäni sai sydäninfartin ja on saattohoidossa.
Poikani palasi Malesiasta,ollakseen apunani pappansa hoidossa.
Nikki enteili minulle talvella,että lapset tulevat lähipiiriin childin ollessa syntymäkarttani marsissa,mikä hetki nyt onkin käsillä.

Tuo uni miehestäni ei kuitenkaan tiedä hyvää,se on selvä.
Tulipalo on itselleni merkinnyt vihaa,miten tätä tulkitsisin?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1232 : 21.06.2010 19:41:57 »

sansai
Vieraita tuli ja meni, naapureita,
maalattia.
Kohtaamisia tr  mars  neitsyt 3 huoneesta (maata ja naapureita ja mars ehkä myös exä-mies)
tekee neliötä tullen mennen kohdaten vertex jousimies :lle.
tr  jupiter  aspect_tri askendentti tulikolmio
 aspect_sex descendentti, juhlintaa? desc isännöimässä jupiterimaisesti?
 tr  ceres aspect_con jupiter rx  jousimies
avunpyyntö, itsestä huolehtiminen,
elävässä elämässä Cerekseen liitetty saattohoito.
Myös progekartalla on tulikolmio,
proge kuu oinas aspect_tri proge  saturnus  leijona
onko proge  kuu 9 huoneessa enneunta
ja onko  saturnus 12 huoneessa vanha isä sairaalassa?
Leijonan sydän kysymyksessä.

Jännä että sinä yhdistät tulipalon vihaan kun se yleensä unissa yhdistetään intohimoon.
Mut tulihan on puhdistava kuitenkin, polttaa pois ja tuhoaa vanhan.
Sinä pesit tr Vestan 9  neitsyt ( aspect_squ vertex) koti-ulkorappusia,
peset itses pois menneestä?
Tulipalohan oli eteisessä,
tuskin enää sisään astut?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1233 : 21.06.2010 21:04:02 »

Kiitos Nikki..Alkoi selviämään..Tämä uni on enneunien jatkoa,joita mökillä on ollut.Unet meni sanasta sanaan,isän sairastumisen osalta,olin pakannut auton,mutta erehdyin päivämäärässä,tarkoitus oli palata mökiltä 23päivä olemaan paikalla.
Asustelen saattohoito osastolla isän kanssa..Vieraita alkoi kulkea niin paljon,että ne oli kiellettävä,isä ei jaksa morfiineissaan.
Tuo tuli, on minulle sitä vihaa,mutta taitaapa olla muutakin,exä kävi juuri tarjoilemassa tukeansa,tietää minun olevan heikko nyt.Piti kerätä kaikki enkelit,pirut ja perkeleet,että sain sen ulos lankeamatta sen virityksiin...Ehkä ei siinä ollut vielä kaikki.
Pohdin,mitä kirjoitit.....mietin..
Kyllä,kyllä pesen portaat varmastikkin..huomaankin että paluuta ei ole entisiin,porstua on palanut,poltettu.
Itseasiassa leijonansydän on suoraan isäni,herkkä,äärettömän vahva .Sanoi "minun lähtöni on suuri juhla,iloitse,älä surulla ajattele"  (on onnellinen lähtijä,edelleen utelias,että,mitä sitten on tarjolla)
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1234 : 22.06.2010 11:41:10 »

Viime yönä unessa nukuin vieraan omakotitalon vintillä rakastamani miehen (tuoreen ex-poikaystäväni) kanssa. Heräsin unessa siihen kun 2 murtovarasta tuli vintille, otin laatikosta aseen ja ammuin nämä miehet. Kolmas laukaus osui vahingossa tähän ex- poikaystävääni. Menin hänen luokseen itkemään ja pyytämään anteeksi sanomaan että rakastan häntä ja sanomaan hänelle viimeisiä sanoja. Ihmettelin miksi mies ei sanonut minulle kuolemaisillaan mitään muuta kuin "ei se haittaa.." Loppujen lopuksi hän ei kuollutkaan unessani vaan kun pidin häntä sylissäni näin kun hänen hiuksensa harmaantuivat pikkuhiljaa...

En tosiaan osaa tulkita tätä, mutta jos joku täällä osaisi Smiley

Kuvastaa varmaankin nyt eroanne.
Jotain ihmisiä tai asioita tuli väliinne. Sä suojelit itseäsi niiltä/siltä jutulta joka oli negatiivinen,
erositte. Sinulla on yhä tunteita häntä kohtaan. Mutta hänkin ymmärtää että suhteen on kuoltava, "ei se haittaa", se on hyvä juttu, luonnollinen päätös, hän harmaantui pois. Smiley
Ps. Oletkohan tavallaan vahingossa satuttanut ex-miestäsi ja tunnet myös syyllisyyttä siitä. Se on turhaa. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1235 : 22.06.2010 17:17:41 »

Metsänkeiju ! Tuo junalla kulkeminen voisi olla varmempaa aikaa(kulkemista)elämässä.Nuo unimatkat ovat jonkinlaista selvänottoa päämääristä..uusien ulottuvuuksien etsintää..vankan pohjan hakua omille käsityksille.Pohdintaa entisistä arvoista ja nykyisistä asenteista,niiden punnintaa,vertailua.
Nuo tapahtumat junassa ovat tuollaisenaan ehkä alitajuntaan piilotettuja muistoja...siinä kuin koitellaan kykyäsi sopeutua muuttuviin tilantaisiin...Tuo ampumis asia ehkä viestitti sitä tärkeintä unen sanomaa...sopeutumista tilanteisiin..Osaat järkeistää asioita ilmeisen hyvin..lohduttautua,ja lohduttaa..... Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1236 : 23.06.2010 18:44:57 »

Teiniuni...  Tongue

Kimalteleva ja säkenöivä yksisarvinen lensi nummen yli ja laskeutui Robert Pattinsonin (Twilight -mies) viereen. Oli vähän siinä niin kuin ihanaa, kunnes se mimmi samaisesta leffasta tuli mestoille. Siinä vaiheessa yksisarvinenkin häipyi, ja minä olin ihan, että "enks mä saanutkaan tota?"

Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1237 : 26.06.2010 08:43:14 »

Aamulla oli ihan hauska lopetusuni.

Unessa lehdistö hyökkää lapsihoitolassa lattialla istuvan, lapsen kanssa leikkivän naisen luokse. Joku toimittajista kysyy suurella mielenkinnolla: "Leena, miksi leikit toisten lapsen kanssa. Miksi et hommaa omaa?"

Leena lopettaa leikin toisen lapsen kanssa, nousee ylös ja kävelee eteenpäin Hjallis Harkimon luokse.

Leena kysyy Hjallikselta: "Hjallis, miksi et anna mulle lasta?"

Kamera zoomaa Hjalliksen... noh Hjallismaisiin kasvoihin. Hjallis vaikeana aloittaa: "Mutta Leena, mulla on ollut ki(r)vessyöpä."

Kuva seisahtuu paikalleen Hjalliksen kasvoihin ja Salattujen Elämien lopputunnari pärähtää päälle ja herään, enkä tosiaan yhtään liian ajoissa.

Voi elämä kun olen päässyt tosta tv:n katselusta ajat sitten eroon (ikinä salkkareita paljoa katsonutkaan) niin nyt noi pärähtää jo tuonne suuresti arvostamaani omaan rauhaan. Ei jumalauta Angry Pitäskö tässä itkeä vai nauraa?!
« Viimeksi muokattu: 26.06.2010 08:46:47 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
PAMI
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1238 : 27.06.2010 08:22:19 »

Kolmena yönnä olen nähnyt unta,vai ovatko ne näkyjä?Tiedä tuota.
Ensimmäinen oliouto.Havahduin (tai "havahduin")siihen,että suljettujen silmieni edessä ilmassa "kiermurteli"vähän roosaan vivahtava punainen kirkas "mato"!Sellaisen vappupallon näköinen!Kun avasin silmäni se ei haihtunut,vaan värisi ja kiemuroi ilmassa sänkyni päällä!Nousin istumaan.Vastapäätä on ed.asukkaan palapeili,johon katsoin ja nyt se "mato"kiehnäsi pääni yläpuolella!Tuijotin hetken,kävin juomassa vettä ja menin takaisin nukkumaan!
Seuraavana yönä näin unta,että olin tullut jostain tilaisuudesta,jossa oli ollut musiikkia ja ihmisiä hyvin paljon.Hauskaa oli ollut.Menin nukkumaan!Syvässä unessa ylleni kumartui tumma intiaania/espanjatarta muistuttava nainen.Hän katsoi hyvin intensiivisesti,äidillisesti ja hymyili rauhoittavasti.Huulet olivat huomiota herättävän punaiset!(Luultavasti) valveennuin,tuijotin hetken tuota lempeää naista ja nousin istumaan,jolloin hän poistui/uni loppui!
Viime yönä olin järven t.joen rannalla n.7-10v tytön kanssa.Hän purki minulle sydäntään ja minä yritin selittää aikuisten ajatuksia ja samalla tuntea hänen tunteitaan!Olimme pitkään hiljaa ja lopuksi tyttönen nousi ja sanoi lähtevänsä pois!Ja lähti!Minulle jäi hurjan myönteisen haikea olo,joka vallitsee yhä!En tiedä,ovatko nämä unia vai näkyjä,mutta mielenkiintoisia ovat!Jos joku voisi selittää t.kommentoida,olisin tosi kiitollinen!Olen vähän kuin ruotsalainen å roomalaisessa yössä,koska nuo ovat "läsnä"heti kun vähänkin muistelen!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1239 : 27.06.2010 11:10:29 »

Party
To dream that you are at a party, suggests that you need to get out more and enjoy yourself. If the party is bad, then it indicates that you are unsure of your social skills.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Johanne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1240 : 28.06.2010 09:39:43 »

Näin unta, että olin katsomassa helikopterinäytöstä.
Koptereita oli kai neljä, ja lentonäytöksessä ne yhtäkkiä muuttuivat sinisiksi smurffimaisiksi olioiksi. Ihailin ja kauhistelin miten lähelle maanpintaa siniset smurffimaiset kopterit uskalsivat lentää.  2funny
Tarkoittaakohan tällainen uni mitään...  uglystupid2
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1241 : 28.06.2010 19:41:25 »

Unessani,--tulva-alueella nuoret miehet ajoivat minua takaa,--enkä millään meinannut

päästä eteenpäin,--pyysin erästä miestä viemään minut pois, hän suostui kohteliaasti.

Heti perään toisessa unessa oli myös tulva, mutta se oli likaisempaa vettä, ja oli paljon

nuoria ihmisiä, jotka harhaili likaisina. Herätessäni olin ihan hikinen ja sydän tykytti.

Mitähän tämäkin tarkoittaa?  Olen  kuu rapu,  vaikuttaakohan se jotenkin?
tallennettu
Quines
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1242 : 29.06.2010 17:10:23 »

Jaa-a, taas näin näitä ihanan sekoja unia:

Olin jollain autiolla saarella jossa oli selvästi jotain alku-asukkaitten rakennelmia ja semmoinen kivialttari tai "pyhäkkö". Sillä niityllä joka johti "alttarille" oli toisella puolella semmoinen valtava lintu, kurki vissiin. Toisella puolella oli ollut samanlainen mutta se oli hävinnyt/hajoitettu. Tässä vaiheessa unessa oli nyt muitakin ihmisiä minun kaverina ja me alettiin rakentamaan kurkea uudestaan. Minä siinä neuvomassa miten se pitäisi tehdä kun ei ne muut tajunneet köyttää sitä oikein. Saatiin se "kurki" valmiiksi ja tuli aiheelliseksi alkaa tekemään tulta. Minä yritin sytyttää tulta siinä niityn keskellä kun jostain metän keskeltä tuli rytinällä joku toinen ihmisjoukko ja hirveetä älämölöä pitäen. Ne oli joku "naapuriheimo" mutta ne ei ollut hyökkäämässä vaan muuten vaan pitivät ääntä ja hengailivat siellä meidän niityllä. Yritin saada sitä tulta aikaan mutta sitten tajusin että ne toisen heimon tyypit oli menossa sinne pyhäkköön tai mikä kivialttari olikaan ja sain hirveän raivokohtauksen ja yritin päästä siitä tulen luota pois mutta joku kavereistani vaan piti minua tiukasti kiinni ja käski keskittyä tulen tekoon. Ja siihen "otteeseen" heräsin.

Ja aikaisemmin näin unta jostain rakennuksesta (pitkä uni jota ei viitsi selittää kokonaan). Olin sellaisessa kahviossa jossa oli kaikki perheeni jäsenet ja kaverit. Muitakin ihmisiä oli koska se kahvila oli valtava. Minulla oli sellainen kartta mistä näki kaikki sen rakennuksen osat ja siellä oli sellaisiakin paikkoja kuten Helsinki, Pasila  jne. Tajusin siinä vaiheessa että minun piti käydä jossain tietyssä paikassa ja katsoin kartasta reitin ja suuntasin käytävällä olevalle hissille. Hissi meni kerrokseen 12, mutta ovet ei auenneet vaan hissi alkoi vapaasti tpuumaan alas. Se tippui kuudenteen kerrokseen asti ja sitten ovet aukes. Ja olin taas siinä kahvilakerroksessa. Ja häivyin siitä hissistä aika äkkiä ja aloin suunnistaan portaisiin.

Mutta tuo nyt ei ollut ainoa hissiuni. oon nähny niin monesti unta just tuosta tippuvasta hissistä... Mitä siitä pitäisi päätellä?

Niin ja luku kuusi on kans ollut esillä aika reilusti.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1243 : 05.07.2010 15:23:05 »

Minä en näistä unista mittään ymmärrä, mutta viime yönä olin jäällä ystäväni ja lasteni kanssa luistelemassa kun taivaalta tuli pyöreä valo meitä kohti. Ystäväni oli unessa ilmeisesti äitini ja minä nuori/lapsi.
Yhtäkkiä joku huusi: Pallosalama!
Samassa valopallo tuli minua kohti ja sulatti minut.

Muistan ajatelleeni viimeiseksi unessa että hyvästi lapset. Surin kovasti että kaikki jäi kesken lasteni kanssa. Sitten heräsin.

Olo oli hämmentynyt pitkään.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #1244 : 08.07.2010 06:34:05 »

Liekku: käsitykseni mukaan miehet liittyvät usein ihmisen järkipuoleen ja totuuksiin. Miehet voivat kuvastaa erilaisia totuuksia. Maailmassahan on useita erilaisia ajattelutapoja, eli totuuksia. Naiset puolestaan liittyvät ihmisen tahto- ja tunnepuoleen ja ovat rakkauksia. Ainakin omat uneni pelittävät aika pitkälti näillä korteilla, mutta muista en tiedä Smiley

Mistä tulikin mieleeni: näin juuri ällöttävää unta. Uni alkoi ärsyttää niin paljon, että se muuttui lopulta lucidiksi, josta päätin herätä.
   Alussa olin jossain kirkon nuorten naisten tapahtumassa synnyinkaupungissani. Talossa oli ulkohuussi, jonne minun piti mennä. WC:n ovella viereeni tuli mies, joka oli jollain oudolla tavalla erittäin luotaantyöntävä. Hän muistutti ulkoisesti erittäin paljon erästä teini-iän reilusti vanhempaa kaverimiestäni, joka lopulta myönsi himoitsevansa minua.
   Mies oli tulossa kanssani naisten puolelle. Huomautin hänelle asiasta, mutta häntä ei kiinnostanut. Ärsyynnyin ja menin miesten puolelle. Menin koppiin ja kuulin, että mies seurasi minua viereiseen koppiin. Suututti, mutta en sanonut mitään. Heitin kehoni aivan rennoksi ja aloin lorottaa oikein kunnolla. Yhtäkkiä huomasin, että koppien välisessä seinässä oli reikä, josta paljas polveni sojotti toiselle puolelle. Se oli kiinni ihan miehen jalassa. Minua alkoi ällöttää ja lähdin äkkiä käsipesulle.
   Salamana mies ryntäsi omasta kopistaan minun koppiini ja alkoi nuuhkia! Hän kiihottui ja hoki itsekseen: "Wau, wau..." Tuijotin ukkoa suu auki. Mies alkoi kysellä, olenko sinkku ja mikä on puhelinnumeroni. Huusin vihaisena: "En todellakaan oo sinkku!" Valehtelin kotikaupunginosani ja annoin väärän puhelinnumeron. Juoksin takaisin nuorten naisten tapahtumaan.
   Aloin paasata kavereilleni ja nuorisotyöohjaajalle (oli unessa ripariohjaajani) miehestä. Kauhukseni huomasin, että mies oli seurannut minua ja katseli meitä ikkunan takaa. Kaikki raivostuivat ja nuorisotyönohjaaja soitti poliisille. Hän sanoi, ettei ole varma, onko poliisi tulossa. Juuri silloin kaikkien muiden piti lähteä jonnekin kauppaan ja jäin yksin suureen seurakuntataloon. Pelkäsin, että mies tulee sisälle taloon. Hän oli pystytellyt pihalle kylttejä, joissa uhkasi hankkivansa kaikille seurakunnan työntekijöille potkut, jos he eivät anna Violettea hänelle.
   Mies hymyili ja vilkutteli minulle ikkunasta. Silloin hermoni paloivat lopullisesti. Näytin keskisormea ja juoksin ulko-ovelle. Aloin karjua: "Lähde! Lähde pois täältä heti, iljetys!" Mies alkoi vinkua ja valittaa: "Mutta Violette..." Karjuin, että poliisit tulevat hakemaan hänet pois, jos hän ei lähde. Mies pakkasi hitaasti kylttinsä ja alkoi laahustaa pois.
   Seurasin ikkunasta hänen lähtöään. Hän käveli vain hetken eteenpäin ja alkoi pystyttää uutta leiriä itselleen. Hän ikään kuin taikoi tyhjästä lappuja, joissa luki "Anteeksi Violette!" ja "Ota minut takaisin, Violette!" Avasin ikkunan ja aloin raivota lisää. Mies keräsi kimpsunsa taas äkkiä ja lähti. Tässä vaiheessa päätin herätä.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 261
  Tulostusversio  

Siirry: