Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 261
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 3146160 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1110 : 18.05.2010 15:33:42 »

Tämä uni, metallihirmuhallitsijan kaksiteräisestä kirveestä, oli sellainen, ettei se lähde "häntänä" jostain aiemmin ajattelemastani päiväajatuksesta, vaan tuntuu todellakin tuollaiselta ajanhengen unelta.

Mitä se sitten kuvaa? Maskuliinisen vallankäyttöä? Tuntemattoman maskuliinisen voiman ilmentymistä yhteisössämme, kaksiteräisen kirveen käyttö on vain hänen heiniään: hyvässä tai pahassa?

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1111 : 18.05.2010 15:45:51 »

Kaksoiskirves
ja  jupiter uranus yhtymä lähenee oinaspistettä,
oinaan metalli on rauta,
hyvässä ja pahassa?
ja harva meistä on rautaa..

Ukon päiväkin on suomalaisessa kalenterissa huhtikuun alussa oinaan aikaan.

Mitä se on käytännössä?
Ukkosmyrskyjä, raekuuroja?

Köydet poikki ja vapautumista "kahleista"?
Mielen kahleista?
Vapautumista  jupiter uskomuksista?
Jumalten tuho -tarinan toteenkäymistä?

tr kuu rapu oli opossa sun  kauris:lle siellä kyökkihommissa.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1112 : 18.05.2010 15:50:13 »

Toisessa ketjussa mainitsit siitä pluton merkin kääntämisestä toisin päin. Mietin sitä ja sekin sopii tähän teemaan.  pluto Mulle tuo käännettynä on maahan haudattu menneisyys; merkki siitä, että on aika mennä eteenpäin! Että sinänsä myös  jupiter uskomuksista. "Raha tuo onnea." "Menestys on onnellisuuden takuu." jne. perityiden uskomusten hautausmaalla.
Eikä hautausmaa tässä ole sitä, että haudataan jotakin piiloon. Vaan laitetaan kuolleet maatumaan ja tuottamaan uutta elämää. Myös aatteet, jos ne päivässä kiinni pysy.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1113 : 18.05.2010 15:59:07 »

Katopa huvikses allakkaasi ja päivää 27.5.
Onkos siellä jotakin erikoista tiedossa?
Tuli tuosta akkaväestä ja vuorosanoista mieleen.
tr  merkurius aspect_con Mc opettelee niitä vuorosanoja
ja tr  venus rapu taistelee Ukon kirvestä vastaan...
ettet menettäis muistias eikä kuiskaajaa paikalla..

Ja sopiihan se  pluto tuohon tietennii koskapa Ukko on kaveerannut sen kanssa kartallasi.
SURVIVER.
VOIMA.
noviili  uranus jupiter :lle.
Voiman ymmärrys.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2010 16:03:39 kirjoittanut nikki » tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1114 : 18.05.2010 16:11:20 »

Indiima! Sulla vahvasti ,uskomusten hautausmaa.Asioita "tajuttomassa"laajemmassa mittakaavassa.
   Muutosta,voimakasta,tietoista,miehistä voimaa.Voimakasta irtiottoa,toisesta voimakkaasta.

Muoks. Vahvat symbolit välineinä.Hautausmaa.Linna vahvana minuutena.Pihalla,turvallinen.
   Tarvittavat asiat käytössä.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2010 16:49:13 kirjoittanut sansai » tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #1115 : 18.05.2010 19:50:59 »

faithfulilla luultavasti Marsin transiitti?
Tulikolmiota tai oppositiota?

Transiitteja löytyypi
mars aspect_opp AC
mars aspect_tri keskitaivas
mars aspect_tri uranus

Kiitos sansai taas tulkinnasta smitten
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1116 : 18.05.2010 20:29:36 »

faithful. Itse olen hurmioitunut nikin kommenteihin! Sinun marsin transiitit? Kuin lupa,ajella järeillä rattailla pitkin taivaankaarta.Voi synnyttää ukkosen ilman,ah`sitä raikkautta sitten... smitten
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1117 : 20.05.2010 10:12:53 »

Minulla on hiuksissa hankala pyörre takaraivon kohdalla, hiukset menevät siinä kohtaa aina vähän hassusti eri suuntiin.
Nyt näin unen, että siihen oli ilmestynyt kamalan iso kalju läikkä, josta hiukset olivat lähteneet  kokonaan. Olin kaljun ilmestymisestä ihmeissäni ja harmissani, ja mietin miten saisin sen piiloon.
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1118 : 20.05.2010 12:39:29 »

Näin unta että olin menossa kylpemään ammeeseen joka oli puolillaan vettä. en muista olinko muka ns pakotettu tilanteeseen mutta oli tilanne/paikka jotenkin outo. Mutta kaikesta huolimatta päätin nauttia ammeesta mitä minulla ei itselläni ole ja ruusukylpysuolasta jolla aloin itseäni huoltaa sääristä lähtien. Väri oli ihanan ruusun vaaleanpunainen vaikka en väristä muuten välitä niin unessa siitä nautin. Muistaakseni myös tuoksu oli huumaava. Ja sitten soi puhelin ja heräsin... Pitkästä aikaa tämmöinen selkeä uni!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1119 : 20.05.2010 13:52:51 »

Näin toissayönä unta, josta en muuta muista kuin siansaparot idiot2 Ihan irralliset, muistaakseni 3 vierekkäin, erilaisia, ja ne vain "olivat kuvana" minulle. Mitähän voisi tarkoittaa just siansaparot..? (: harmi kun en muuta muista unesta, paitsi että äitini oli siinä jotenkin..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1120 : 20.05.2010 16:27:39 »

meruska!Tulipa kova kiusaus heittäytyä vanhan ajan , kunnon povarieukoksi  2funny
    Tapaat ihmisen,jossain, ei ainakaan romanttisissa ympyröissä(hiukan epäilen jo niin käyneen)
    Sitten lillut siellä ruusuisissa tunnelmissa,oikein hoitelet itseäsi,ja nautiskelet.Tunnekokemushan
    tuo on selkeästi.
    Hmm...Päätit mennä ammeeseen,kun itselläs ei ole,ja mausteetkin kaupanpäälle.Hmmmm.
    No..se asia on sitten erikseen,päätän näin.. Shocked
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1121 : 20.05.2010 16:44:54 »

Kirjoitanpas taas unistani.

Kiipesin appiukkoni, lankoni ja poikaystäväni perässä pitkin valtavan kirkon seinää, metallisia tikapuita, jotka olivat todella vaaralliset. Kirkon puolen välin jälkeen katsoimme sisään ja näimme muslimien pyhän toimituksen. He olivat businesspuvut päällä ja kiersivät palvomassa rivittäin laitettuja tietokoneita. He palvoivat siis pörssiä. Silloin otteeni lipesi ja putosi alas. Yritin ottaa metallisesta tangosta kiinni, mutta käteni vain venähti.

Toisessa unessa lapsuuden kodissani oli kaksi valtavaa käärmettä, keltainen ja turkoosi-punainen. Äitini sanoi, että jos olemme aivan paikoillamme ja annamme niiden kietoilla ympärillämme, ne eivät pure. Turkoosi alkoi kuitenkin purra pikkuveljeäni, jolloin juoksin ovesta ulos. Keltainen käärme tuli perässäni ja luikerteli puutarhaan.

Jossain vaiheessa päädyin tehtaalle, jossa yritin vakuuttaa, että olen ennenkin pussittanut ja purkittanut maalia ja ihan ok siinä, mutta vittumainen tupakkaa polttava ämmä ei halunnut apua. Työnantaja pyysi jättämään hänen reaktionsa omaan arvoonsa ja minun vaihtamaan vapaalle. Kävelin ulos, jossa heti oli sähkölanka-aitaus täynnä islanninhevosia. Musta ori (  Grin ) raivostui minulle ja yritti potkia minua aidan läpi. Juoksin aitauksen ohi, jossa vaalea poni muuttui komeaksi uimarantavalvojaksi, jollaisia oli kaksi.

tallennettu

sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1122 : 20.05.2010 17:15:01 »

Johanne!Tuo uni kuvailee sellaisia päivän,parin"rättiväsymys,kyllästymis juttuja" Toisin sanoen,elämän voiman turhaa kulutusta.Huolestumista,ehkä häpeänkin tunnetta,tunteella ,miten tuon saisi piiloon ympäristöltä.
Itseltäni tipahtaa unessa tukka päästä silloin tällöin,olen ikäänkuin paljastunut itselleni,ja usein unessa teemana,huomaakohan tuon kaljun naapuritkin  crazy2
Yleensä on ollut niin,että minulle on nämä kalju unet olleet avartavia,aidommillaan auttaneet avoimempaan suuntaan,olemaan oma itse,ihmisten edessä. Eipä ollenkaan paha juttu se.   smitten
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1123 : 20.05.2010 17:53:39 »

Kiitos sansai!  Smiley
Olen ollut kotona flunssaa ja allergiaa potemassa kohta viikonpäivät, ja todella elämisen voimat tuntuvat kuluvan nyt ihan johonkin muuhun kuin elämiseen. Kyllästyttää jo nämä seinät kotona ja harmittaa, kun kaikki ihanat hellepäivät menee hukkaan.
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1124 : 20.05.2010 19:52:27 »

Metsänkeiju! Siansaparot. Meniskö nyt seksin puolelle?jotain loppo aikaa.Jotain,KOLME,arvokasta,muutoksen tuovaa.Äiti siinä jossain.Sinä äiti,siis!!
Miten tuosta rakentuisi kokonaisuus?  Jokuhan se tärkeä ,asian ydin nyt on.Sommittelen..Isä,äiti,lapsi?..En saa stemmaamaan... smitten

tallennettu
Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 261
  Tulostusversio  

Siirry: