Sivuja: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083426 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #930 : 28.12.2009 11:50:36 »

PEEK,

Haluaisin vaan kertoa, että minullakin oli vuosia vastaavanlaisia unia! Se olivat juuri samantyylisiä kuin kuvailt - taistelin aina jotain "näkymätöntä" pahaa henkeä vastaan. En saanut itseäni hereille, vaikka tiesin näkeväni unta jne.


Kerran eräs nainen käski minun imeskellä suolakidettä hetkeä ennen nukkumaanmenoa - se auttoi joskus.


En itse tiedä tänäkään päivänä, mitä hemmettiä ne unet olivat olevinaan ja miksi ihmeessä näin niitä vuosikaudet jatkuvasti. Eivätkä ne siis tosiaan tuntunut unilta.

Sanompa vaan, etteivät ne(kään) kestäneet ikuisesti - en siis ole nähnyt moisia nyt enää pariin vuoteen. Toisaalta niihinkin tottui ajan myötä ja pakokauhu laantui.

Paras arvaukseni on, että ne olivat astraalitason olentoja - joidenka seassa "uiskentelin"...

Kaikki järjestyy - anna sille aikaa.

Valon enkeleitä.

 smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #931 : 29.12.2009 10:41:05 »

Näin aivan kammottavan unen viime yönä enkä oikein osaa suhtautua siihen mitenkään.
Meillä on kotona kissa, joka on kuolemaisillaan, viime yönä pidin sitä sylissäni ja nukahdin kissan viereen siten, että molemmat käteni koskettivat kissaa. Näin sillä oli turvallinen olla.

Näin unessa, että olin herännyt unestani juuri siinä paikassa ja asennossa, missä jäin yöllä nukkumaan, kissani oli vieressäni, se tosiaan on kuolemassa ja kun koskin sitä sain järkyttäviä väristyksiä kehooni käsieni kautta, tuntui, että pahuus olisi valtaamassa minut ja yritin rukoilla, mutta en muistanut kuin alkulauseet rukouksista ja ne eivät auttaneet, sitten heräsin ja kaikki olikin unta, mutta siinä samassa, kun tajusin, että olin hereillä tajusin myös, että nukun edelleen ja sama alkoi uudelleen, se oli niin voimakasta kipua, että huusin täysiä ja kukaan ei herännyt, kipu oli jotakin käsittämätöntä. Pelkäsin kissani puolesta ja itseni. Yritin kääntyä toisin päin, miten mieheni nukkui, mutta en kyennyt en jotenkin osannut liikkua. Sitten taas heräsin ja olin hämilläni, mutta pian tajusin, että en olekaan hereillä vaan kaikki tämä on unta. En enää uskaltanut koskea kissaani, käsiäni säkenöi, aivan kuin niissä olisi kulkenut hyvin voimakas energia ja kun kosketin kissaani tunsin, kissani kuolema tulisi sisääni. Tätä toistui koko yö, siltä se tuntui ja se loppui vasta aamulla, kun mieheni heräsi ja kissa lähti viereltäni pyytämään ruokaa.

Mitä tämä tuo teille mieleen?
tallennettu
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #932 : 29.12.2009 11:22:19 »

Hurja uni! Ihan ensimmäisenä tulee mieleen, että alitajunnasta pukkaa nyt jotain tosi syvää käsiteltäväksi ja irti päästettäväksi. Siinä mielessä hyvä uni. Se on tätä aikaa kun polariteettiajattelumme (hyvä/paha) alkaa purkautua ja menee aikansa, ennen kuin se aikaisemmin "pahana" tuntemamme asia on lopullisesti poissa, unista ja päiväelämästä.
Voimia ja jaksamista! Tuollaisen uniyön jälkeen voi olla puhti pois.
 Smiley
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #933 : 29.12.2009 14:28:31 »

Sain eräältä ammatikseen unia tulkitsevalta Olavi Moilaselta (http://unientulkinta.net/unifoorumi/index.php) seuraavan vastauksen:

Ilmeisesti lähestyvä kissan kuolema herätti sinussa oman tietoisen tai piilotajuisen ahdistuksesi kuoleman edessä. Kun yrität hoivata kissa, samalla yrität välttää ahdistusta, jonka kuolema herättää. Kissa tuskin on ahdistunut tulevasta kuolemastaan, mutta sinua se ehkä ahdistaa.
 
Tosiaan alitajunnasta tuo pelko ja tuska tuli, koska vielä yöllä meillä oli äärimmäisen kaunis hetki, meditoin kissani nukkuessa syvää rauhallista unta, puhuin itsekseni, kerroin kuinka hyviä hetkiä meillä on ollutkaan, kuinka kissan on aika päästää irti, kuolla ja syntyä uudelleen. Todellakin koin nuo hetket hyvin rauhoittavina. Sen virheen tein, kun jalkani puutuivat siirsin kissan viereeni ja kun se ei siihen jäänyt vaan meni jalkapäähän käännyin ja nukahdin kissan viereen.

Minä olen näinä päivinä puhdistanut todella syvällä olevia pelkotiloja ja ehkä nyt vain oli aika puhdistautua tästäkin. Kuolema on ollut minulle toisaalta hyvin kipeä asia, olen kokenut sitä niin paljon ja vaikka suhtaudun siihen tietoisesti ok, niin sisäisesti en ole ollut valmis.

Itse asiassa puhti ei varsinaisesti ole poissa, tänään on äärimmäisen selkeä ja seesteinen päivä, väsynyt toki, mutta näen ensimmäistä kertaa vähään aikaan asiat äärimmäisen kirkkaasti ja tiedän, mitkä seuraavat siirtoni ovat.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #934 : 29.12.2009 22:44:08 »

Sain eräältä ammatikseen unia tulkitsevalta Olavi Moilaselta (http://unientulkinta.net/unifoorumi/index.php) seuraavan vastauksen:

Ilmeisesti lähestyvä kissan kuolema herätti sinussa oman tietoisen tai piilotajuisen ahdistuksesi kuoleman edessä. Kun yrität hoivata kissa, samalla yrität välttää ahdistusta, jonka kuolema herättää. Kissa tuskin on ahdistunut tulevasta kuolemastaan, mutta sinua se ehkä ahdistaa.

No niin, hienoa, saitpa minunkin mielestäni "oikean" vastauksen unellesi.  Wink smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #935 : 31.12.2009 03:13:50 »

Paitsi, että sain toisen vastauksen sähköpostitse parantajaltani ja hän viittasi, että uni kuvastaa toisen ja kolmannen chakran asioita. Kun niitä lähdin tutkimaan löysin erittäin mielenkiintoisen tekstin kundalini-energiasta, joka virtaa toisen chakran kautta. Sitä tutkimalla löysin kaikki vastaukset, joita olen etsinyt vammautumiseni aikana.

Uni todellakin johdatti minut aivan uusille oivalluksien polulle, joista kirjoitin laajasti blogiini. Minä nimittäin uskon, että olen avannut kundalini-energiani äärimmäisen vaarallisella tavalla, mutta en vain ole tiennyt mitä olen ryhtynyt tekemään.
tallennettu
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #936 : 31.12.2009 10:38:47 »

Katselin erään kaverin kanssa vastarannan suunnasta jostakin korkeasta kerrostalosta, kun Jyväsjärvelle noussut hyökyaalto (tsunami) iski Lutakon puolelle. Hyökyaallon korkeudeksi arvioisin kerrostalon 3-4.kerroksen korkeuden, sillä Kuokkalan silta jäi aallon alle.
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #937 : 31.12.2009 11:40:41 »

Minulle tuli ensimmäisenä mieleen se, että on sinun muutoksen ja puhdistautumisen aika, hyökyaalto puhdistaa voimalla kaiken lian ja ylimääräisen pois ja koska olet korkealla kerrostalossa olet itse turvassa näin ollen hyökyaalto koskee vain negatiivista karmaasi ja ulkoista elämääsi.

Näin vastaavan myrskyunen jokunen aika sitten ja todellakin melkoista puhdistusprosessia se minulle ennusti. Hyvä niin. Tärkeintä unessa on kuitenkin tunnelma, miten unessa otit hyökyaallot vastaan. Mitä se muutaman vuoden takainen tsunami sinulle edusti, mitä silloin siitä ajattelit. Niistä saat tarkemmat vastaukset.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #938 : 31.12.2009 16:18:23 »

Viime yönä näin unta että olin Englannissa jossain valtavassa kirjastossa joka oli todella viihtyisä ja siellä oli isoja kattoikkunoita. Kehuin ihmisille että kirjasto on niin upea, ei Suomessa ole mitään tällaisia. Kummallista kyllä, kirjaston hyllyillä oli myös laukkuvalikoima josta sai lainata. Vaeltelin käytävillä todella kauan, ja kun lähdin pois olinkin Helsingin rautatieasemalla. Mietin että taidan jättää kaupungilla kiertelyn ja mennä Espoon Selloon ostoksille... (Oikeastihan olen käynyt Sellossa ehkä pari kertaa elämäni aikana).

Unikirja ei ole nyt käsillä, mietin että mitä tuo kirjasto mahtoikaan merkitä? Tietoa?
« Viimeksi muokattu: 31.12.2009 16:39:26 kirjoittanut Amber » tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #939 : 31.12.2009 17:37:19 »

Jos minä saisin veikata unessa on kaksi osiota, se, että löysit kirjaston, missä viihdyit ja mitä arvostit voisi hyvin kuvata sitä, että olet löytämässä itsestäsi aivan uudenlaisia osioita. Minulle, kun talot aina merkitsevät joitakin osia itsestäni ja kun kirjasto on julkinen laitos niin se ehkä kertoo sinun julkisesta roolista. Ja toisaalta myös tietoisuudestasi, koska kirjastohan on täynnä tietoa. Ehkä uni haluaa ohjata sinut todellisen tiedon lähteellesi, näyttää kuinka valtavan hieno kapasiteetti sinulla olisi mahdollisesti käytössäsi.

Se, mikä on mielenkiintoista tuo Sellon osuus, osaat varmastikin itse tulkita oliko se unimaailman häiriö, joka vain ennusti tulevia Sellon tapahtumia vai edustiko se kokonaisuutta, jolloin poistumalla kirjastostasi sinulle kerrottiin sinussa olevan myös se puoli, joka kykenee ennustamaan tulevaa.

En oikeastaan pidä siitä, että sait vain ajatuksen mennä Selloon, koska se kuvastaa minulle häiriötä, entä jos todellisuudessa olisit tehnyt niin. Minusta ennustuksissa tulee aina olla merkitys, miksi se tieto on meille annettu, mitä minä voin tehdä sen tiedon eteen. Jotenkin minä en näe tässä unessa sellaista merkitystä ainakaan sinun sanoistasi ja se, että ajattelit mennä sinne ei ole minusta hyvä merkki.

Uskon siihen, että tajuntaamme tulee joskus häiriöviestejä ja on tunnistettava se oikea lähde, koska muutoin ne voivat olla vahingollisia meille.
tallennettu
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #940 : 31.12.2009 17:50:36 »

Jaa, minulle tuli tuosta Sellosta mieleen rinnastus kirjastoon, jossa on valtavasti tietoa ilmaiseksi. Sellossa kaikki maksaa ja mitä sieltä saa, on aika pinnallista tietoon verrattuna; vaatteita, kosmetiikkaa, sitä sun tätä.
Koin tämän unen niin, että elämässä olisi nyt mahdollisuus tehdä tietoinen valinta: kulkeeko sitä omaa polkuaan itseensä tutustuen ja sydämensä ääneen luottaen vai antaako elämän pelin ja draaman viedä mukanaan.
 smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #941 : 31.12.2009 18:35:13 »

Kiitos vastauksista, ihanaa!

Olenkin tässä valintojen edessä, yritän keksiä uuden tavan olla, se saattaa tarkoittaa paikkakunnan vaihtoa, ja opintojen jäihin laittamista väliaikaisesti, mutta pitäisi vain tietää mitä tekee. Nykyinen elämä ahdistaa pahasti.

Heräsin tänään myöhään ja olin Sellon tapahtumien aikaan vielä sikiunessa. En kuitenkaan päässyt unessa sinne Selloon asti, vaan tielle tuli jotain esteitä, muistaakseni.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #942 : 31.12.2009 19:09:13 »

Nyt kun muistelen niin olin unen alussa hyvin vaatimattomassa kirjastossa mutta jatkoin kiertelyä, menin ovista ja löysin uusia käytäviä, lopulta olin sitten tuolla kirjaston keskuksessa 'tiedon lähteillä' jossa oli korkeita hyllyjä, korkea katto ja se tuntui ihanalta paikalta. Lähdin kirjastosta sillä ajatuksella että nyt olen löytänyt jotain mitä haluan tutkia lisää, ja palaan tänne kun olen käynyt tekemässä entisiä asioita loppuun.

Heräsin puolenpäivän jälkeen, sen jälkeen kun uutiset Sellosta olivat jo ilmeisesti alkaneet pyöriä mediassa. Voisiko olla että poimin tuon ajatuksen jostain kollektiivisesta tajunnasta, kun se ei kuitenkaan tuossa unessa vaikuttanut kovin merkittävältä. Se vain siinä lopussa yhtäkkiä tupsahti jostain.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #943 : 31.12.2009 19:30:05 »

Ja vielä jatkuu...

Kuten sanottua yritän tässä miettiä elämänmuutosta, ja olen nyt kolmena yönä peräkkäin nähnyt jokseenkin merkittävältä tuntuvia unia.

Ensimmäisessä unessa olin vaihtamassa yliopistoa. Olin päivän kestävissä soveltuvuuskokeissa joissa oli myös muita opiskelukavereitani. Ne eivät olleet pääsykokeet vaan mittasivat olenko jotenkin luonteeltani sopiva sinne. Lopulta minut sitten hyväksyttiin sinne yliopistoon ja sain kulkea läpi portista josta hyväksytyt olivat oikeutettuja kulkemaan. Olin onnellinen, ja tuntui että nyt pääsin sinne minne halusinkin.

Seuraavan yön unessa olin junassa jossa kuljin vaunusta toiseen. Vaunuissa oli rikollisia ja kaikenlaista dramatiikkaa jota yritin ohitella. Oli aika hurjaa menoa ja lopulta mietin että olenkohan edes oikeassa junassa. Vierellä kulki toinen juna, jossa meno oli erilaista ja ajattelin että pitäisiköhän minun olla tuossa junassa.

Ja nyt viime yönä oli tuo kirjastouni.

Saa kommentoida.

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #944 : 31.12.2009 19:39:58 »

Erittäin hyvä huomio Asteria, minua hämmensi tuo tämän päiväinen tapahtuma, mutta tosiaan unen voisi hyvinkin tulkita tuolla tavoin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: