Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 261
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 3133091 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Emisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #780 : 11.12.2008 19:39:51 »

Hei,
Näin joku aika sitten unen että meidän pienellä pihalla terassilla oli ison puun runko ei oksia tai lehtiä halkaistuna kahteen.

Jäin miettimään että mitäköhän tämä tarkoittaa ? Mielestäni hyvin voiva puu onnen hyvä juttu onkohan tämä vastakohta ?

Emisa
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #781 : 12.12.2008 15:25:06 »

emisa oisko sun oma kehitys nyt tuossa vaiheessa elämässä, nyt alkaa niiden lehtien ja muun hörsyilyn vuoro?
Minä näin unen jossa oli kaksi suonta ristikkäin ja laihaa verta siellä. Kai se mun anemiaa oli vai olisko voinu tarkoittaa muuta?
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #782 : 13.12.2008 10:36:40 »

Taysikuu

Veri todella symbolisoi elinvoimaa-ja 2 suonta ristikkain-onko teilla kahdella jokin ongelma joka vaatii voimistumista?
En yhdistaisi tata pelkastaan anemiaan vaan johonkin ongelmaan, mutta ainahan niihin taytyy loytaa ratkaisu,
uskon symboleihin, kun 2 yhdessa menee itseensa ja miettii ratkaisua-sehan loytyy.
Ristikkain olevat verisuonet kertovat myos sielujen yhteydesta, joten...
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #783 : 13.12.2008 12:13:11 »

Hei,

Täysikuu kiitos vastauksesta..

Unohtu tuosta unestani sen verran kertoa että puu oli kaadettu ja se makasi nurmikolla kahdessa osassa...
joten en tiedä...

Emisa
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #784 : 20.12.2008 15:04:16 »

En tiedä minkä ihmeen "herätyksen" sain viime yönä unessani, sillä hieman ennen heräämistäni unessa alkoi soimaan ovikello ja herätessäni se kaikui vieläkin niin todellisena korvissani että unen pöpperössä menin ovelle katsomaan (ennen kahdeksaa ) että kuka siellä nyt näin aikaisin pimpottelee. Eihän siellä tietenkään ketään ollut.  2funny
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #785 : 20.12.2008 18:01:14 »

Näin viime yönä sellaista unta, että olin kovin hauras ja heikko ja raskaana ensimmäisiä viikkoja ja tapoin yksitellen minulle tuntemattomia ihmisiä, jotka kävivät päälleni. Mietin ennen tappoa, että miten tapan taloudellisimmin, koska olen niin heikko, että minun pitää säästää voimiani. Unessa oli myös kirkkaassa, kauniissa ja välillä jäisen kylmässä meressä seilaava suuri huippuhieno risteilyalus, jossa olin välillä ja välillä näin sen ylhäältä tai kauempaa. Ihmiset, joita tapoin, olivat pukeutuneet mustiin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
flover
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #786 : 22.12.2008 10:44:04 »

Hei
Olen nähnyt lähiaikoina pari sellaista unta, että olen suuren ihmislauman ympäröimänä.
Yhtä-äkkiä alan puhumaan erikieltä (tunnistamaton kieli) ja tärisen aivan kauheasti.
Niin kuin ennustaisin tai joutuisin sellaiseen transsiin, että kauttani välittyisi viestejä.

Ehkä ne vain ovat "outoja " unia, vailla  minkäänlaista merkitystä, mutta ne jäivät vain niin mieleen.

Muutto unet vaivaavat myös. Unessa muistan että minulla olisi asunto vielä muuallakin missä asun. Huolestun, kun en ole sillä käynyt aikoihin, että miten vuokranmaksu on unohtunut, ja että se pitäisi myös irtisanoa. Mutta sitten tulee tunne, että onneksi en luopunutkaan tästä asunnosta, että pääsen sinne asumaan.

Pääni on arvoitus !  2funny
tallennettu
mire
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #787 : 28.12.2008 17:12:41 »

Hei!
Näin viime yönä unta, jossa minulla oli pienet kaksos vauvat, ja unessa yritin nukkua ja havahduin aina vauvan itkuun ja oikeasti heräsin aina siihen ja silloin tajusin kissani huutavan ovan takana oikeasti.  crazy2 Tätä tapahtui useamman kerrran yön aikana... Unissani voivottelin aina, että joudun jatkuvasti heräämään ja rauhoittamaan vauvat, ettei mieheni tarvitse herätä..  idiot2 weirdo!!!!  uglystupid2

aa, ja näin myös pätkän unta, jossa halailin ja suutelin vanhan opiskelukaverini kanssa ja hän kertoi pitävänsä minusta paljon, mutta itse tunsin kamalaa syylisyyden tunnetta viettäessäni aikaa tämän tyypin kanssa, koska asun avoliitossa oman mieheni kanssa.  crazy2

Että tällaisia... Hetken aikaa onkin ollut "hiljaista" unirintamalla, mutta mietin vain mistä nämä unet ovat saaneet syntynsä..  Shocked
tallennettu

-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #788 : 30.12.2008 08:52:18 »

Alitajuinen mina on herattanyt feministiset hoivaajavaistosi elamaan lyhyesti sanottuna.
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #789 : 04.01.2009 10:25:30 »

Kolmivaiheisia unia menossa, edelliset kolme on jo toteutuneetkin aika lyhyellä ajalla.
Mutta nyt uudet kehiin, ensimmäisessä olin louhintapaikalla jossa miehet avolouhoksessa tekivät työtä. Varoitin heitä että pois sieltä vuori sortuu, kun näin miten rako kalliossa alkoi levitä. Toinen oli että löysin hopearahan se oli 10 mk ja kun aloin kaivamaan siitä kohtaa syvemmälle niitä tuli lisää. Sitten olin vanhassa talossa ja kaivoin seinän sisältä kaksi upeaa hopeista biermaijer-tyyppistä isoa tarjotinta, jotka olivat kiiltäviä, kuin uusia. Jatkoin tutkimista, niin sieltä löytyi tauluja, ensimmäinen oli ikonin tyylisesti maalattu monta pientä hahmoa samassa taulussa, muut kolme olivat naivistisia ei mitään huipputöitä, sanoinkin että nämä ovat tämän talon omistajan tavaroita, pitää antaa ne hänelle.
Nämä unet ovat vaikeampiselkoisia edellisissä oli tutut ihmiset mukana ja ne toteutuivat juuri niin kuin näinkin ne.
Kiitos jos joku voisi vähän valaista!!!  Shocked
 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #790 : 04.01.2009 11:19:59 »

Ohoh Mateve

Taitaa olla niin, etta henkisissa loydoissa alkaa olla tuloksia ja mielestani sinut palkitaan jollain tavoin rehellisyydestasi!
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #791 : 04.01.2009 12:06:42 »

mateve
hopea on kuun metalli,
ehkä pääset sinuiksi (10/täyttymys) jonkin vanhan tunteen (mummonmarkkoja/realiteetti) kanssa,
kuin myös sinulla on tunnetasolla paljon arvokasta tarjottavaa (hopeiset tarjottimet)
ja
ehkä tuo ensimmäinen unesi oli kollektiivista talouden romahtamista,
aavistat sen, pluto maan rikkauksien vartijana kauriissa,
mutta tulet itse pärjäämään elämänkokemuksesi (vanha talo) myötä,
taulut kuvastavat jollain tapaa leijonaa,
mummon perintö lapsenlapselle?
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #792 : 04.01.2009 13:13:06 »

Kiitos Diamond ja Nikki  smitten

Niin  leijona AC - vuosi alkamassa. Nikki tuo tauluista sanomasi tajusin että vanha ortodoksi uskonto, se ikoni, on minussa soluissa ja se mummon perintö lapsille, on tätä uudellaista ajattelua Maailmankaikkeudesta ja sen merkityksestä rakkautena sydämestä, tuo  leijona teemaa..
Lapsenlapseni  leijona tyttö on niin rakas ja opettaa mummoaan vielä varmasti.
Ja nuo mummonmarkat, ne olen kyllä täällä hesassa pannut kiertoon, uudenaikaisella tavalla, hyvä minä. Tarkka markka aika uusiksi.....eli pois niukkaa vanhaa energiaa....
Kiitos sielunsiskot...

Wink Mateve
tallennettu

mateve
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #793 : 04.01.2009 14:37:41 »

Hei,

mitä tulee mieleen näinkin hurjista unista: toissayönä näin unta, että äitini lakkasi hengittämästä ja koin sen niin, että hän siirtyi ajasta iäisyyteen. Jälkeenpäin ajatellen uni ei välttämättä kyllä kertonut, että äiti nukkui pois, jotenkin vaan tulkitsin sen pelkotiloissani ilmeisesti niin. Viime yönä näin unta, missä oli useita arkkuja, yksi musta arkku punaisilla kukilla ja ainakin kolme valkoista arkkua (voi olla, että niitä oli enemmänkin). Katselin arkkuja ikäänkuin korkeammalta alaspäin, ikäänkuin olisin ollut ollut esim kirkossa
parvella. Jotenkin jäi sellainen olotila kuin en olisi ihan ollut arkkujen kanssa kuitenkaan varsinaisesti tekemisissä.

Tuo musta arkku oli aika hurja siinä valkoisten keskellä ja ajatuksia herää kaikenlaisia, jonkun vaiheen loppuminen elämässä esim.

Äitini  on sairas ihminen, mutta ei kuitenkaan ainakaan tällä hetkellä mitenkään erityisen huonona. Isäni siirtyi taivaan enkelikuoroihin muutama vuosi sitten, mikä oli tosi raskas vaihe elämässäni. Pelkäänkö äitini puolesta vai voiko tämä kuvastaa muitakin elämän osa-alueita ?

Kiitos vastauksista !   angel angel

af
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #794 : 05.01.2009 18:23:54 »

Näin viime yönä unen, jossa tämän asuinkaupunkini keskusta oli veden vallassa. Vettä oli pari metriä. Silti se tuntui ihan normaalilta. Olin "treffeillä" yhden miespuolisen kaverini kanssa ja kävelimme tätä kauppakatua (tai ilmeisesti menimme jollain lautalla). Sitten yhtäkkiä vedessä oli tämä krokotiili ja sain idean uida kilpaa krokotiilin kanssa. Krokotiili ymmärsi asian ja uimme sen kanssa kävelykadun päästä päähän. Teimme sen muutaman kerran uudelleen, koska se oli niin hauskaa.

Tosi outo uni. En pelännyt yhtään krokotiilia, vaikka se oli ihan valtavan iso.
En muista kumpi voitti uimakilpailut, mutta se ei tuntunutkaan tärkeältä.

Itse asiassa jos tarkemmin ajattelen, niin enemmänkin sukelsin kuin uin tuossa unessa. Ja se oli vaivatonta.
Vaikka näin normi-elämässä olen huono uimaan, puhumattakaan sukeltamisesta, jota kohtaan minulla on kammo.
« Viimeksi muokattu: 05.01.2009 18:27:22 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 261
  Tulostusversio  

Siirry: