Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101379 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Atomi
Vieras
« Vastaus #555 : 04.02.2008 13:19:50 »

Osaisiko joku kertoa tähän valaistusta, vaikka en nyt ihan joka risausta unesta viitsi kirjoittaa tähän. Tulisi liian pitkä tarina. Tunnelma oli koko unen ajan joka tapauksessa hyvin pehmeä ja lämmin, suorastaan rakastava, mutta opetuksellinen.   Smiley

Unessa olin kurssilla, jota piti valvemaailmasta tuttu hyvin henkinen kouluttajapariskunta. Unessa he tulivat kurssille kahden lapsensa kanssa (oikeasti heillä ei ole lapsia) ja olivat hiukan epävarmoja hyvin ujojen lastensa sopeutumisesta vieraaseen ihmiseen. Pieni tyttö kuitenkin tuli heti tervehtimään minua iloisesti ja meni omiin leikkeihinsä. Isompi poika (n. 6-7 v.) tuli luokseni hitaammin, mutta asettui suoraan istumaan mahani päälle ja katsoi lempeästi ja luottavaisesti silmiini. Tervehdin häntäkin ja aloin jututtaa, koska minusta tuntui kuin hänellä olisi asiaa. Hän kertoikin olevansa vähän kipeä ja minä lempeästi yritin neuvoa hänelle mistä hän saisi helpotusta. Hetken juteltuamme minusta edelleen tuntui, ettei kaikki ollut vielä kerrottu ja sitten hän kertoikin olevansa vakavasti sairas. Tunsin rakkautta poikaa kohtaan ja halusin välittää sitä hänelle samalla kun juttelin hänelle sairauteen sopeutumisesta, oireiden lievittämisestä ja selviytymisestä. Tiesin, ettei poika koskaan paranisi, mutta hän oli todella rakkaudellinen ihminen ja tiesin hänen selviävän henkisesti rankasta kokemuksestaan.

Uni ja kurssi jatkui ja sain vielä itsekin oikein hyviä terveysneuvoja. Minua vaan jäi vaivaamaan tuo lasten ehdoton rakkaus ja etenkin tuo pojan lämmin suhde ja haluni auttaa häntä. Mitä symboloi poikalapsi? Vai onko sukupuolella edes väliä? Pieni tyttöhän luotti minuun myös välittömästi. Onko pyyteetön auttaminen jonkin symboli vai ihan vaan luonteenpiirre / tapahtuma unessa? Onko kellään tällaiseen uneen tulkintaehdotuksia?   Undecided
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #556 : 05.02.2008 01:10:14 »

Taysikuu
Hevonen symbolisoi sinun tapauksessasi-koska ohjasit sita, eli hallitset hyvin energiaasi
Ja hirvi matkalla ollessasi ja meni veteen-taisi olla mukava matka?
Tunnemaailmaan tosiaan liittyy ja sinahan menit perassa
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #557 : 05.02.2008 01:15:51 »

täysikuulle vielä,
kuunjumalattaren Dianan hirvet matkassa,
ja  neptunus hevosia..vaikka merihevosia..
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #558 : 06.02.2008 18:58:34 »


diamond ja nikki
niitäpä merihevosii, ei kyllä näkyny oikeita.
Nikki mites ne dianan hirvet siis olikaan?Huh?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #559 : 06.02.2008 22:59:00 »

Diana /Artemis vaelsi niitten metsäneläinten kanssa,
hirvien erityisesti,metsästyksen jumalatar kun myös on,
ja aattelin josko tuo kuunjumalatar ois ollut nyt liikkeellä ennen
uutta kuuta viestittämässä kuun energioista,
vaistomaisista toiminnoista
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #560 : 10.02.2008 14:51:43 »

nikki,
ompa voinu olla hyvinkin  Wink
halipula täällä
tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #561 : 10.02.2008 16:23:57 »

Viime yönä (unissani) olin mieheni kanssa jonkin pienkerrostalon pihassa. Näin kun alimmaisen kerroksen ikkunasta alkoi tupruta tummaa savua. Soitin hätänumeroon. Saapui palokunta, yksi sammutusauto ja vain yksi palomies. Hän meni sisään ja yritti pelastaa vanhemman miehen joka oli ko. asunnossa. En tiedä, mistä tiesin, että asunnossa on vanhempi mies sisällä? Palomies ei onnistunut ja mies kuoli. Palomies tuli sisältä ja oli erittäin surullinen. Se surun tunne, siirtyi minuunkin. Lähdettiin mieheni kanssa pois paikalta. Voisiko joku selventää, mitä meinaa ja miksi?   T: leijona
« Viimeksi muokattu: 10.02.2008 22:54:46 kirjoittanut Leijonatar-62 » tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #562 : 11.02.2008 22:32:01 »

On oikein kirjoittettava tänne ylös kummallistakin kummempi uni. Nukuin sen takia aamulla jopa pommiin, hyvä kun töihin ehdin Huh.

Unessa putsasin kylpyhuoneeni lavuaaria ja peilikaappia sellaisella vanhanaikaisella metallisella "patapadalla(ei siis ollut patapataa) ja lavuaarin hanan välistä tursui jatkuvasti likaa, juuri kun olin saanut sen puhtaaksi. Aamulla en malttanut edes herätä, kun lavuaari ja kaappi piti saada todella puhtaaksi.

Mitäpä mahtaa tarkoittaa?
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
loststar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #563 : 12.02.2008 18:49:48 »

Joko planeetalta on otsonikerros kadonnut tai planeetta muuten vain kuolemassa.Minulla on kyky nähdä enneunia ja sen vuoksi nyt aikas huolestunut  Cry
Sisimmässäni tiedän ettei ne ole vain pelkkiä unia vaan olen nähnyt toistuvasti niitä unia jo toista kymmentä vuotta.
tallennettu

Teyahta/om bekadze/maha-bekadze radza/samudgate soha
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #564 : 12.02.2008 21:21:46 »

Siksiko nimesi on loststar-Plutohan on jo poistettu?
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #565 : 12.02.2008 22:49:41 »

Heh, näin viime yönä unta vanhasta valkohiuksisesta naisesta. Hän oli ostanut resiinan johon oli nikkaroinut ohjauskopin ikkunoineen. Resiinaa veti kummaltakin puolelta muistaakseni kaksi komeasarvista vuohta = yhteensä neljä. Minä katselin menoa ja ajattelin,että hitsiläinen jos tulee juna vastaan idiot2
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
loststar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #566 : 13.02.2008 09:53:11 »

Siksiko nimesi on loststar-Plutohan on jo poistettu?


Heh Cheesy.
tallennettu

Teyahta/om bekadze/maha-bekadze radza/samudgate soha
marenkinaama
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
uni
« Vastaus #567 : 22.02.2008 21:11:10 »

Hei vaan! Minua vaivaa tämä toistuva tapahtuma, mitä näen unissani aika usein..tai ei oikeastaan 'vaivaa' vaan...mietityttää. Jos siis jollain on jotain tietoa näistä merkityksistä jne. olisin halukas kuulemaan tulkintoja (!)

Eli siis unissani toistuu tämä sama tilanne: kolme ihmistä seisoo ikkunani takana ja tuijottaa minua. Yksi on tyttö, jolla on punaiset hiukset ja vaatteet. Kaksi muuta on miehiä, joista toisella ei ole silmiä. Siinä missä pitäisi olla silmät, on vain ihoa ja jotain sinistä väriä, kuin luomiväriä tai maalia tms. He siis seisovat vähän oman huoneeni ikkunasta sivuun niin, että he näkevät minut vain jos olen huoneen vasemmassa reunassa. He eivät koskaan liiku, seisovat vain ja pojilla on kädet taskuissa. Näissä unissa äitini aina sanoo, että toinen pojista (jolla on silmät ja ruskea nahkatakki) on nimeltään Kustaa ((?? en tunne ketään jonka nimi olisi Kustaa...)), muita hän ei tunne. En ole ikinä yksin näissä unissa ja pyydän ystäviäni välillä vilkaisemaan ikkunasta ovatko tyypit vielä siellä tuijottamassa, itse istun lattialla ((asun kerrostalon ekassa kerroksessa, mutta sen verran korkealla ettei huoneeni lattiaa näy ulos vaikka olisi heti ikkunan alla)) tai oleskelen huoneen oikealla puoliskolla, etteivät tyypit näe minua.
Kaikki kolme ovat n. 2kymppisiä ((minun ikäisiäni)) eivätkä muistuta ketään kenet tunnen. Kaikki ystäväni ja äitini ja muut unieni ihmiset näkevät heidät myös, mutta nämä eivät kuulemma tuijota heitä, vaan tuntuvat katsovan seinän läpi paikkaan missä olen, jos eivät näe minua ikkunasta. Kaikki muut myös sanovat että on olemassa neljäs tyyppi, jota unieni minä ei ole koskaan nähnyt...
Muistan pari unta, joissa olen mennyt takapihalle katsomaan, mutta he eivät ole siellä kun tulen ulos..en ole yrittänyt puhua heille ikkunasta.
He eivät ole pelottavia ((vaikka tyypiltä puuttuu silmät herranen aika..)) eivätkä käyttäydy uhkaavasti tai vihamielisesti...mutta eivät ole iloisiakaan. En siis luonnehtisi niitä unia joissa tämä esiintyy tai sitä kohtaa unesta jossa tämä tapahtuu varsinaisesti painajaiseksi. Unissa en ole peloissani, vain vaivaantunut.

Eli näin...sekavaa, koittakaa saada selvää. Tämä on siis jonkun random unen 'osio', muuten unen kulku tai juoni saattaa olla mitä vaan maan ja taivaan välillä, se ei 'keskity' näihin ihmisiin ikkunani takana...Olen nähnyt tätä unta ikuisuuksia, todella kauan. Näen harvoin unta, mutta niissä on aina tämä.

Olen 19 vuotias tyttö ja kaksoset
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #568 : 23.02.2008 12:44:56 »

Hei.
Viime yönä näin unta että meillä oli kavereita kylässä ilmeisesti jotkut juhlat ja kaverit rupesivat yhtäkkiä polttamaan tupakkaa sisällä.
Minä sitten rupesin vähän meuhkaamaan ja ajamaan ihmisiä ulos kun sisällä ei saa polttaa.

Ikinää en ole tälläistä unta nähnyt enkä tiedä miksi nyt. Itse kun en kuitenkaan polta tupakkaa eikä edes mielikään tee....

outoa... Shocked

Emisa
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #569 : 23.02.2008 23:56:09 »

marenkinaama
ensinnäkin hyvin osuva nimimerkki kaksosille (makiaa) ja sinun syntymävuotesi saturnukselle kauriissa (hyvässä lykyssä 0 asteinen?)
mielenkiintoinen uni,
 tuo Kustaan päivä on 6.6. (perinteinen perunanistutuspäivä,sivuhuom.) ja sijoittuu kaksosten merkkiin,jota sinäkin ilmeisesti edustat,
onko tuolla päivämäärällä itsellesi merkitystä?
jos äitisi tietää sen,niin liittyykö se sinun syntymääsi,
jos ei ole syntymäpäiväsi niin mahdollisesti ollut laskettu aika?
tai onko kartallasi jotain merkittävää tuossa 6 asteessa kaksosia?
se että kolmikko näkee sinut vain vasemmalla kuvannee menneisyyteen liittyviä tapahtumia,
tuohon kolmikkoon yhistin myös kaksosten tähdistöön kuuluvat
Kastorin ja Polluxin,
eräässä myytissä he ovat tavallaan erimunaiset kaksoset siten että heillä on sama äiti mutta eri isä,
toisella jumala,Zeus ja toisella kuolevainen Spartan kuningas,
Tyndareos,
ja onhan heillä tuo kolmas sisarkin,Troijan Helene,
joka aiheutti Troijan sodan (tyttö punainen,mars energiaa)
ja just tuosta silmättömyydestä tuli tuo kuolevaisuus ja
toisella kuitenkin silmät,sielun peili olemassa,kuolemattomuus,
kuitenkin erottamattomat,Zeus lupasi Kastorille (kuolevaiselle) päivän manalassa ja päivän maan päällä,
ettei tarttis kokonaan erota
(tuleekohan tästä kaksosiin liitettävä levottomuus ja ailahtelevaisuus,"takinkääntö" ettei tarttis kuolla?
huijaus kuolemaa vastaan)
sullahan on pluto skorpionissa,aatteletko kuolemaa/kuolemattomuutta tavallista enemmän?
en tiedä liittyykö tuo tarina uneesi mitenkään,tai osaatko itse sitä mieltää mitenkään selittävänä,
jos tekee tuon 6.6.1988  (syntymävuotesi) kartan niin siellä on paljonkin
perääntyviä planeettoja,mm. merkuriuksen ja venuksen yhtymä,
molemmat peräytyviä (kädet taskussa  :merkurius:rx  kaksoset,
 :venus:rx  kaksoset näköaisti puuttuu?
marsin ja kuun yhtymä kaloissa,tyttö punaisissa,
mahtaneeko omalla kartallasi olla peräytyviä planeettoja,
kosmiset ilmeisesti mutta esim.  :merkurius:rx myös?
kukas se neljäs sitten on?
yhteinen tekijä,kolmikon äiti?

muoks
luinpa Astro logoksesta lisää kaksosten myytistä,
Ledalla,kaksosten äidillä oli Kahdet kaksoset,
toisesta munasta aviomiehelle syntyneet kuolevaiset,
tyttö ja poika,tyttö sittemmin surmasi aviomiehensä,agressiivinen siis,
ja toisesta Jumalaiset kuolemattomat Zeukselle,
kaksosten kasvupiste on eheyttää itsensä ja löytää kaikki neljä osapuoltaan,
se neljäs ilmestymätön oletkin sinä itse,
sinulla on tarve eheyttää itsesi ettei tarvitsisi piileskellä itseltään,
et tavallaan näe itseäsi kokonaisena, ehjänä,
peilaat itseäsi kavereista,haet tukea olemassaolollesi,
ehkä sinulla on vaativa äiti,joka on kiinnittänyt huomiota yksittäisen lahjakkuuden "puutteeseen",vaikka kädentaitoihin,
eikä tule nähneeksi kaikkia muita lahjakkuuksia mitä sinusta löytyy?
oletko löytänyt oman alasi vai tunnetko olevasi turhautunut, kädet taskussa aikaa viettäen?
« Viimeksi muokattu: 25.02.2008 11:42:25 kirjoittanut nikki » tallennettu
Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: