Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2100927 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #540 : 22.01.2008 21:53:11 »

näin viikonloppuna unta että menin jollekin tilalle töihin,
pihalla oli 10 kissanpentua ja siihen tuli hyvin laiha aikuinen kissa muualta,
menin karjakeittiöön missä isäntä kaatoi maitoa tonkasta
sellaseen n. 10 litran metalliseen astiaan,se oli pyöreäpohjainen,
kun astia oli täysi niin
lopun maidon hän antoi valua viemäriin,
minä äkäsenä että ota nyt herraisä se loppumaito vaikka noille kissanpennuille talteen,ovat niin nälkäsiä!
isäntä käveli perässäni tavoitellen uumaani mutta minä väistelin,
sitten emäntä ohjasi minut kanalaan,
se oli valtava rakennus,paremminkin heinälato kuin kanala,koska siellä oli korkeita heinäpinkkoja,joissa kanoilla oli pesiä,
(kaukana tehotuotannosta)kanoja oli 500,
ne olivat puolta isompia kuin normaalit valkoiset kanat ja ruskeapilkullisia maatiaisia,
minun piti kerätä munat,munatkin olivat puolta isompia,
joukossa myös pienempiä,
pari munaa sain "uunituoreena" suoraan sieltä,
otin ne heti talteen etteivät huku heiniin,
emäntä sanoi että riittää kun puoletkin keräät,
minä tuumasin mielessäni että kyllähän ne kaikki 500 on löydettävä,muna/kana,
eräästä pesästä keräsin käsiini 6 munaa,joista 3 putos ja rikkoutui,sitten löysin metrin syvyisen kuopan,joka oli täynnä munia,silloin tuumasin että tähän tarvitaan jo kottikärrit että nuo saa tuolta siirrettyä,
lähdin hakemaan niitä ja huomasin aamuhämärän valjenneen päiväksi ja kokonaan rehuheinään peittynyt traktori
kaahasi vihreenä ohitseni
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #541 : 22.01.2008 23:13:53 »

Numeroilla on varmaan joku merkitys, mutta sama asia toistuu niin monta kertaa, ettei voi olla totta. Huomaat keinojen/menetelmien olevan riittämättömiä siihen nähden, mitä tuotetaan/käsitellään. Etkä oikein näe siinä mieltä.

monta pentua ja vain vaivanen laiha aikuinen
kippo ei riitä maidolle, ylijäämä ei mene tarvitseville
yksi muija ei riitä miehelle
puolet muka vaan kerätään munista
ei riitä kädet, kun munat putoilee ja rikkuu
tarvitaan jo kottikärrit
traktorilla liikaa lastia
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #542 : 23.01.2008 16:12:25 »

kiitos mondo,
tuo oli hyvä ettei miehelle riitä yksi muija,
niin totta sekin,
jotenkin tuosta 10 tulee mieleen 10 käskyä,Mooseksen lait,
kuin myös raamatun ennustukset kymmenestä lihavasta ja kymmenestä laihasta vuodesta,
tuo munien runsaus,alkumuna,luovuus,kielii jotakin oman pääkopan sisällä tapahtuvasta ylikierroksista,
liian paljon ajatuksia ettei enää kädet riitä käsitellä,
kottikärryjä apuun eikä nekään taida riittää,
nämä kanalaunet mietityttää,ne kun ovat toistuneet eri muodoissa,
vähän aikaa sitten unessa verkkokanala oli ulkona ladon kupeessa,
iso tilava mutta perällä vain 5 kanaa kyhjöttämässä,
nyt jo satakertanen määrä,
että kyllä numeroilla on selvästi merkitystä,tässäkin,
uus vihree heinä uutta kasvua,sekin vauhdilla heinät pöllyten
tulee vastaan,
näkyyköhän lopputulos sitten ap-kartan  merkurius 12 huoneessa  aspect_sex :saturnus:rx uglystupid2
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #543 : 25.01.2008 10:58:56 »

Verkkokanalassa ollaan kahlehdittuna ja joudutaan elämään rajoitusten mukaan -joten siksi vain vähän olemista...5 on muutoksen luku, joten seuraavassa vaiheessa näytettiin, jotta vapaasti elellessä on potentiaalia on enemmän... sadankerroin enemmän...
Viisi on myöskin Merkuriuksen luku - onko vapaa kommunikointi satakertaista verrattuna kahlittuun...

Niin paljon on sinulla tosiaankin uusia oivalluksia syntymässä, että puoletkin piisaa - mutta haluat käydä ne kaikki läpi... niitä käsitellessä puolet kuitenkin putoaa pelistä... ilon määrä kolme jää jäljelle. Apuvälineitäkin tarvitaan käsittelyyn: kottikärryjä tarvitset, että saat roudattua sieltä montusta päivänvaloon  ...

Mitäs se kottikärry symboloi, siinä kulkee kaksin käsin tavaraa, ja pyöriä on vain yksi - se ykkösen oma  Wink

Ja uusi oivalluksen aamu nousee, uutta työtä -ravintoa - vihreää parantavaa energiaa mahtavalla voimalla kulkee vauhdilla ...

Upealta unelta kuulostaa!
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #544 : 25.01.2008 11:02:07 »

Toissayönä jälleen taas ...

pakkaan reppuun vaatetta - keskimmäinen kysyy, että mitä otetaan mukaan, ja kerron hänelle, että viikon-parin vaatteet - muttei enempää kuin mitä jaksaa repussa kantaa...ja kiire kiire kiire

Olemme lähdössä jotain katastrofia pakoon - kaiketi pohjoiseen, kuten aimmissakin unissa, joissa muistutettiin, että vesi nousee ja on mentävä lepäämättä pohjoiseen niin kauas kuin ennättää...  Tongue

Ms Elektra - äärimmäinen katastrofielokuvaunien näkijä -  buck2
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #545 : 26.01.2008 02:59:18 »

Koska vedet nousee, mene todella parin viikon paasta lomalle. Veden nousu symbolisoi tunnemaailmaa ja
 sehan on ilmiselvasti loman tarvetta ja lapset mukaan ilmeisesti
Paaset kuin palkahasta hoyryjen noususta-ei sen kummempaa-hyvaa lomamatkaa
 Wink
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #546 : 26.01.2008 10:32:35 »


Unessa kävelin uuden ystäväni kanssa kohti jyrkännettä. Tarkoitus oli esitellä hänet isälleni joka on kuollut. Ja isä olikin unessa exäni. Hän seisoi siellä jyrkänteen alapuolella kun katsoimme sinne.

Joku viesti, mutta mikä?

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #547 : 27.01.2008 13:44:44 »

Mä näin viime yönä unta mun ex-jätkäkaverista joka kuoli jo vuosia sitten. Oltiin siinä unessa yhdessä. Mitähän ihmettä kuolleista uneksiminen tietää Huh
tallennettu
Mais@
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #548 : 29.01.2008 17:42:21 »

Hei  Smiley

Mitä tarkoittaa jos näkee unta, että ottaa kengän pois toisen jalasta. Uni jatkui vielä niin että rapsuttelin pikkukiviä tämän henkilön jalkapohjasta pois.

Maisa
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #549 : 30.01.2008 12:47:44 »

Nyt saikulla minulla on tapana nukkua noin puoleen päivään ja sitten hoitaa asioita, milloin en kirjoittele tai ole vaahtokylvyssä. Pikku napsien (unien) aikanakin tulee kaikenlaista, äsken olin jossain paratiisisaarilla ja oli filmikameran käyttöharjoituksia.. pitäisi vähän selkeämpiä unia varmaan nähdä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #550 : 30.01.2008 21:46:55 »

Hei  Smiley

Mitä tarkoittaa jos näkee unta, että ottaa kengän pois toisen jalasta. Uni jatkui vielä niin että rapsuttelin pikkukiviä tämän henkilön jalkapohjasta pois.

Maisa

En tiedä unista paljoakaan, mutta mitä minulle tuli tuosta mieleen: Kenties haluat helpottaa hänen oloaan. Tai muuttaa häntä...

" Psykoanalyysin mukaan jalan työntäminen kenkään kuvaa seksuaaliaktia, halua yhtyä toiseen ihmiseen. Monet kenkäunet viittaavat todellisuudessa lemmenkokemukseen. Jos kengät hiertävät tai eivät sovi jalkaan, jokin painaa sieluasi ja haluaisit päästä toisen kenkiin. Siinä tapauksessa sinun pitäisi yrittää sopeutua paremmin valve-elämään, sillä mitä kaipaat, näyttää olevan sinulle numeroa liian suuri(tai pieni). Jos kengät tuntuvat mukavilta, kaikki sujuu kun itsestään. Korjauksen tarpeessa olevat kengät viittaavat luonteenheikkouteen, josta olet jo kauan ollut selvillä, mutta mitä vastaan et ole kyllin pontevasti taistellut."

Kirjasta Mitä unet paljastavat/ Georg Haddenbach.

Tuossa kirjassa viitataan aika usein Freudiin, ja hän osaltaan uskoi, että moni asia liittyi seksuaalisuuteen jossain määrin.  Nuo kirjat nyt ei paljon muuta voi antaa, kun suuntaa tai vinkkejä, mutta kirjoitinpahan tuon nyt, jos siitä olisi jotain apua sinulle.


-A-
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #551 : 30.01.2008 22:05:30 »

onhan kenkä-pari joten hyvinkin siinä sovitetaan paria itselle,
tässä
otetaan jalasta ja vielä kivetkin hiertämästä,
eli oletko just eponan sanoin helpottamassa toisen liiton purkua?
tallennettu
sirulainen
Vieras
« Vastaus #552 : 31.01.2008 14:14:14 »

mitähän mahtanee tarkoittaa kun toistuvasti jo useiden vuosien ajan olen nähnyt teemallisesti samaa unta, vain yksitysikohdat muuttuvat:
joudun tilanteeseen jossa näen jonkun henkilön kuoleman, sivullisena. mutta tilanne kääntyy niin minun kannaltani, että vaikuttaisin poliisin silmissä syylliseltä tähän, jolloin minut vedetään mukaan, murhan/tapaturman peittelyyn. hautaamme ruumiin ja sitten kannan mukanani pelkoa, että se löydetään ja joudun vankilaan syyttömänä...joskus jopa ruumis on paloiteltu unessa.

kauhea uni, ja todellakin vaivaa koko seuraavan päivän mieltäni.unessa on aina synkkä ilmapiiri, ja olen äärimmäisen ahdistunut. itken paljon, ja useasti heräänkin omaan itkuuni.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #553 : 01.02.2008 13:47:25 »

viimeyönä kävelin niinpaljon töissä että molemmissa jalkapohjissa oli useita kymmeniä rakkoja

selitystä koitin etsiä sanoille rakko ja rakot mutte mistään mitään löytynyt...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #554 : 03.02.2008 18:47:39 »


matkalla ollessani näin vahvan unen hirvestä jonka perässä kuljin.
Hirvi oli kookas ja ei ollu sarvia.
Hirvi meni jokeen uimaan ja minä kävelin sitten vetten päällä hirven perässä.
Ei siis tunnetta että täytyy mennä, vaan hyvällä fiiliksellä.

myös hevonen on vieraillut unissani, villi karannut ja minä sitten pystyin sitä ohjaamaan. Siinäkin hyvä tunne.
Hevosuni ennen matkaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: