Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101448 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #525 : 30.12.2007 16:23:57 »

Kartta.

Yks asia jäi mieleen viime yönä. Tarkastelin karttaa ja tuskastuin "en tahdo olla turisti, en halua katsella karttoja!" Sitten aloin ihmetellä miksi noin kiukuttelin ja mitä oikein tarkoitin. Mietin, että mistä asti olin päättänyt etten aio enää matkustaa minnekään vai vastustinko ylipäätään vain turistina olemista? Vähän kadutti tuo tiuskaisu.
Tuon empimisen sitten muistin aamulla ja mietin, että liittyikö se elämäntilanteeseen vai mahdollisesti astrologisiin karttoihin - et nyt riittää kartat ja siirrytään näkemiseen.
Onko joku muuten lukenut sitä kirjaa, kun en muista kenen se oli, niistä Australian aboriginaalien unipoluista. Et itse asiassa kaikki kulttuurit ei tarvii karttaa lainkaan vaan pystyy esim. kulkemaan jonkin toisen ihmisen edeltä kulkemaa reittiä.
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
epona
Vieras
« Vastaus #526 : 03.01.2008 01:07:53 »

Minä riisuin joulukuusesta koristeita yhtenä yönä. Se uni painui jostain syystä mieleen. Kuusi oli jotenkin niin orvon näköinen kun toinen puoli oli riisuttu, eikä joulukaan ollut ohi ihan vielä...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #527 : 06.01.2008 12:51:06 »

Moonny kahtena peräkkäisenä yönä koittanut mennä naimisiin...heränny toki molemmilla kerroilla ennenkun oon päässy sanoon tahdon ja sulhanenkin on pimennossa

ensimmäisenä yönä olin jossain huoneessa sovittamassa hääpukua, niitä oli kolme erilaista: punainen, kullanruskea ja valkoinen eikä oikeen mikään tahtonut kelvata. Ilmeisesti häät oli järjestetty kiireellä eikä kunnon pukua oltu keritty tilaamaan. huoneess oli muutama ihminen mun lisäks, äiti (jonka kanssa ennoo ees tekemisis) pari serkkua ja kummitäti. Toiselle serkulle annoin 150€ rahaa että menee hakemaan huomenlahjaksi lahjakortin rapalaan  Grin joltain siinä sit kysyin että montako vierasta on tulossa ja vastaus oli 7 kutsua ehditty lähettään..

Toista unta en muista yhtä tarkasti..meitä ennen oli ilmeisesti toiset häät ja sitten vasta "meidän vuoro" kirkossa..välttämättä halusin päällystää raput, joita alas piti kävellä , tulitikuilla. Pyysin veljeäni kuvaamaan häät, mutta hänen avokki sano että on epäkohteliasta pyytää vieraita kuvaamaan, sanoin että ei koko häitä tarvi kuvata vaan se papin edessä oleminen..

mitähän mahtaa tarkottaa?

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #528 : 06.01.2008 16:56:20 »

venuksen paluu jousimiehessä,kuun yhtymä siihen,
sekstiili neptunukseen,suomeksi avioliittohaaveita,
retromars-kaksonen ja velipoika peruuttaa kameroineen,
papin edessä,halu sitoutua virallisesti johonkin,
todistajien läsnä ollessa,kuvatkaa,
tulitikut rappusilla sopivat  jupiter  kauris,
pieni suuri keksintö,odotat roihun syttymistä,
valkoisella uutta alkua,
punaisella potkua ja erotiikkaa,
kullanruskealla hohdokasta arkea,
eikä mikään kelepaa..
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #529 : 06.01.2008 17:43:31 »

 Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #530 : 08.01.2008 01:43:52 »

Torstain ja perjantain välisenä yönä näin unta, että lypsin maitoa rinnoista. Maitoa ruiskusi ja ruiskusi, mutta ei tyhjentynyt millään. Välillä tuli kermamaista rasvaa. Osaakos Nikki nyt selittää?! - tai joku muu.
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #531 : 09.01.2008 17:06:18 »

AveMariaStella
ja maljasi ovat ylitsevuotavaiset..
omavaraisuutta,runsautta,rikkautta,
itsestäsi on kiinni mihin tieto-taitosi käytät,"kirnuat kermasta voita" niin sanoakseni,älä suotta hukkaan heitä elämäneliksiiriä,
ja saturnushan retroaa merkissäsi,
ja  merkurius neitsyt =taito,
tuosta abojen unipoluista,
en tiedä löytyykö Suomesta näitä:The Dreamtime,The Dawn of time (tämän olen saanut lahjaksi)The First Sunrise,The Dreamtime book,mielenkiintoisia olisivat lukea,
heille myytit ovat arkipäivää,he pitävät niitä tarinankertojien myötä elossa,
"These myths are accepted as a record of absolute truth;
an answer to all the questions that arise in the ceremonial and daily life of the people.The saying, "As it was done in the Dreamtime,so must it be done today," dominates all aspects of aboriginal behaviour."
eli yksilön ei tarvitse tallata uusia unipolkuja vaan ottaa vaari siitä mitä vaarinvaari on jo tallannut,
ja eikös samaa esi-isien läsnäoloa ole myös intiaaneilla,
hyödynnetään ja kunnioitetaan jo tallattuja polkuja?

tr saturnus merkissäsi voisi ollakin se vaarinvaari,
tieto-taito on jo sinussa,mutta josko nykyihminen onkin hukassa ilman "navigaattoreitaan"??
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #532 : 10.01.2008 06:26:35 »

jaahas, ja taas on uneksittu..

ensin mulla oli 4-ovinen datsun 100A jonka jotku sitten pölli ja ajattelin että ei käy laatuun joten juoksin sitten sen auton kiinni, roikuin peräluukussa josta kampesin sivulle itteni takalokasuojan avulla jotenki ja huusin pää punasena niille 3 äijälle auton sisällä.. Ne ajo jonnekkin ostoskeskukseen jonne oli aidattu pysäköinti jota vartioi sotilas, joka oli lapsuudentuttu..parkkipaikalla sitten varkaat jäivät kiinni ja kuski puhalsi 2,85 promillee  idiot2

siiten toinen oli sellanene että olin nukkumassa ja heräsinkin vasta 7 aamulla (kun töihin pitää herätä 05:00, kun työt alkaa 6:30), ja kotin pomolle soittaa
että nyt oon kyllä nukkunut pommiin, kesti kauan ennenkuin pomo vastas ja yllätysyllätys, kerto olevansa meillä nukkumassa miehensä kanssa..jotenki en muka ollut huomannut noustessani sängystä kun kerran makkkaris sängyn vieres patjalla nukkuivat  Grin siinäpä sitten unessa ajattelin että jos nyt sitten oikeasti myöhästyn töistä niin on hyvä veruke   Grin

jossain vaiheessa siinä unessa oli myös näitä pätkiä:  olin kerrostalon kellarissa, rempan tarpeessa, maalit lohkeillut ym...mikrossa oli nyrkin kokoinen hämähäkki joka ei ollut moksiskaan lämmityksestä mutta en silti uskaltanut ottaa sitä poiskaan sieltä
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #533 : 11.01.2008 02:42:38 »

Kiitos nikki - jotenkin läheni runoutta tuo vastauksesi! No mietitään, että vaarinvaari. Mulla on niin matriarkaalinen tuo suku, että melkein tulis mieleen, että mumminmummi!?
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Atomi
Vieras
« Vastaus #534 : 11.01.2008 16:17:33 »

Laitanpas pitkästä aikaa uneni tänne ikäänkuin "arkistoon".  Wink

Ensin olin pitkällä matkalla ja täysin eksyksissä, mutta mukana oli opas, joka koko ajan tiesi minne ollaan menossa. Häntä seuraamalla koti löytyikin lopulta ja kaikki hyvin, vaikka takana oli ilmeisesti ainakin kuukausien eksynyt vaellus erämaassa. Hauska yksityiskohta tuossa unessa oli loppuvaihe, jossa opas tuuppasi minut kierimään rinnettä alas kotiin. Opas kääntyi jatkamaan omaa matkaansa, mutta pienen hetken katui että "oliko nyt tarpeen laittaa tuo kierimällä rinnettä alas - olisihan tuon voinut vähän nätimminkin tehdä. Mutta toisaalta pääsipä perille kotiin ja takana olevan reissun huomioiden loppu hyvin ja kaikki hyvin vaikka kierimällä menikin." ... ja opas jatkoi tyytyväisenä makaansa...    Grin    2funny

Toisessa jaksossa oli yhtä lailla dramatiikkaa, koska minua ajettiin joukolla takaa ja ihan tappamistarkoituksessa. Juoksin pakoon henkeni edestä, mutta takaa-ajajat lähestyivät koko ajan. Silloin ilmaantui ystävällinen henkilö, joka sanoi että "onpas pulmallinen tilanne. Minäpäs laitan nämä hevoset tähän, niin sinun on turvallisempi olla." Nainen naurahti lämpimästi ja sanoi vielä että "no eihän tämä nyt varmaan ihan turvalliselta sinusta tunnu, mutta ihan hyvin tämä menee kuitenkin". Nainen olikin oikeassa, koska hänen turvakseni laittamansa hevoset oli valtava villihevosten lauma, joka juoksi aivan hurjana minun ja takaa-ajajieni väliin estäen siten kiinnijäämiseni. Ei se villihevosten laukka tosiaan näyttänyt turvalliselta, kun itse olin aivan vieressä, mutta en kylläkään pelännyt, koska uskoin naisen sanoihin. Olin lähinnä hiukan närkästynyt siitä, että olisihan sen lauman voinut laittaa vaikka kymmenen metrin päähän minusta eikä ihan viereen. Jälleen kerran siis pelastuin eli loppu hyvin kaikki hyvin.   Smiley

Kolmannessa unessa seisoin veneessä laiturin lähellä. Oli kaunis ilta ja järvi oli tyyni. Veneessä takanani joku nainen jutteli kuinka hyvin pohjoisessa ihmisillä on asiat ja minä siihen kommentoin, että hyvinhän meillä täälläkin menee, vaikka ilmasto on erilainen. Tästä nainen innostuikin kehumaan myös paikallisia oloja ja halusi juoda järven vettä, koska se on niin puhdasta ja joka paikassa ei ole niin hyvää vettä ja näin runsaasti. Minä vähän estelin että "ei järvivesi nyt välttämättä ole niin puhdasta, että sitä voisi juoda, mutta onhan tämä kyllä todella puhdasvetinen järvi, joten en nyt estäkään jos välttämättä haluat sitä vettä juoda. Tämä on niin puhdas järvi, että jopa minä olen suostunut uimaan tässä ja minähän en ihan mihin tahansa veteen mene." Silloin tajusin, että seison veneessä ja pelkäsin horjahtavani veteen. Tiesin osaavani uida, joten se ei pelottanut, mutta en missään nimessä halunnut joutua veteen. Vaikka vesi oli kirkasta ja puhdasta, ilma oli aivan upea, olo oli turvallinen ja pidin uimisesta - kaikesta tästä huolimatta en halunnut joutua veteen. En kyllä horjahtanutkaan ja heräsin sitten jo.   Sad

Tämmöisiä unia tällä kertaa. Herättääkö nämä ajatuksia kenellekään? Kommentoi, jos siltä tuntuu. On mukavaa kuulla muita mielipiteitä kuin omansa. Sieltä saattaa aina löytää kultajyvän itselleen.  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #535 : 11.01.2008 23:55:33 »

Eka ja toka uni ovat ihan selkeitä viestejä siitä, että sinusta pidetään huolta. Mitään sellaista tilannetta ei tule, jossa sinusta ei huolehdittaisi. Saat apua ja opastusta, vaikka joskus matka voi olla pitkä ja tie mennä loppuun vähän oudolla tavalla Cheesy

Kolmannesta unesta tulee mieleen, että ovatko sanomisesi ja tekemisesi tasapainossa keskenään valve-elämässäsi? Sanot naiselle yhtä ja toista, mutta todellisuudessa, kun joutuisit todistamaan sanasi, alatkin pelätä.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #536 : 12.01.2008 08:49:01 »

ei näille mun erikoisille unille taida tulla loppua ollenkaa  Shocked

viimeyönä poljin kolmipyöräsellä tampereelta kankaanpäähän ja takasin, menin kylään kaverille jonka ovi oli toisessa asunnossa 3. ovi oikealla  Huh
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #537 : 12.01.2008 20:54:19 »

Atomi
Ensimmaisessa ja toisessa unessa oli mielestani selvaa, etta luotat intuutioosi(alitajuntaan)
Kolmannen unen yhdistaisin tunnemaailmaan(vesi,johon et halunnut menna), todella et pelkaa, mutta jokin alitajuinen kielto tuli sinulle, onko se sitten suhde tai jokin muu tunnemaailman liittyva asia?
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #538 : 13.01.2008 23:52:41 »

Näin toissayönä unta, että oikeassa nilkassani on tatuointi. Unessa se tatuoiniti oli osa minua, ja se oli ollut minulla pitkään. Harkitsin kovasti käymässä vahvistamassa tatuointia värjäämällä se uudestaan.
Mitähän tatuointi unessa voisi merkitä?

Muistaakseni tatuointi oli lyhty, miekka, liekki tai jokin sellainen.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2008 00:01:15 kirjoittanut epona » tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #539 : 17.01.2008 14:50:08 »

Kolmannesta unesta tulee mieleen, että ovatko sanomisesi ja tekemisesi tasapainossa keskenään valve-elämässäsi? Sanot naiselle yhtä ja toista, mutta todellisuudessa, kun joutuisit todistamaan sanasi, alatkin pelätä.
Atomi
Kolmannen unen yhdistaisin tunnemaailmaan(vesi,johon et halunnut menna), todella et pelkaa, mutta jokin alitajuinen kielto tuli sinulle, onko se sitten suhde tai jokin muu tunnemaailman liittyva asia?
Ekan ja tokan unen suhteen olen samaa mieltä teidän kanssanne Atha ja Diamond. Luotan tosiaan vahvasti intuitioon ja siihen, että voin elää huolettomana kuin taivaan linnut.  Smiley

Kolmas uni myös menee kuten tulkitsitte, koska itsekin tulkitsen veden elementin tunne-elämään liittyväksi. Vesi oli onneksi kirkasta ja turvallista, mutta itsekin jäin pohtimaan haluttomuutta joutua veteen. Olen foorumilla tuonut esille tuntemuksiani ja luulen tämänkin olevan heijaste niistä. Toisin sanoen elän jotain murrosvaihetta (vaihdevuosia, hormooneja?) ja jostain syystä aina niin cool kauris on joutunut kohtaamaan voimalla varsinaisen tunteiden vyöryn. Luulen tämän olevan minulle se tilanne, josta uni kertoo. Kun on tottunut olemaan aina se järkevä tyyppi, niin nyt on tosi kaaos yrittää tulla juttuun ilmeisesti kaikkien "myöhemmäksi siirtämieni" tunteiden kanssa. Esimerkiksi mietin tässä eräänä päivänä sitä, kun yhdistyksessä jouduin joulukuussa tosi julman "haukutaan porukalla Atomi" tilanteen uhriksi. Perinteisesti analysoisin tilanteen objektiivisesti ja toimisin laatimani strategian mukaan selvittääkseni asiat. Nyt mietin pitäisköhän minun sittenkin uskaltaa "hypätä järveen" eli elää tämä läpi "alastomana" omana itsenäni ilman strategiaa vain haistelemalla ilmaa ja olemalla oma itseni. Tuohon järveen kyllä pelottaa joutua, vaikka eihän siinä mitään todellista voi menettää. Teidän tulkintanne vahvisti tätä tunnetta, että näin tulisi toimia. Kiitos siis teille avusta. Nyt jää vain nähtäväksi uskallanko olla "täysin alasti".   Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: