Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101095 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #435 : 26.07.2007 09:09:30 »

Nain unta, jossa soimme remontetussa asunnossamme(oikeesti) kaikenlaisten ihmisten kanssa ja tiedan sen symbolisoivan sosiaallista elamaa, mutta minua pisti silmaan muruset jotka jaivat jalkeen massailysta???
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #436 : 26.07.2007 14:46:30 »


diamond, mässäilyn eli liian hyvän tuoton hedelmät pisti silmään? Mitä sinä et halua nähdä tai mitä joudut haluamattasi näkemään? Onko jostain tälläisestä kyse....
onkohan sinun ystäväpiirissä nyt joku pistävä kaveri, mietipä sitä.
tallennettu
Kiulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #437 : 26.07.2007 18:06:54 »

Olen nähnyt enneunia, jotka ovat toteutuneet. Eivät valitettavasti kaikki mitään hauskoja tapauksia... Cry Tyttäreni joutui onnettomuuteen yli 10 vuotta sitten ja noin puoli vuotta ennen näin unen, jonka tajusin enteeksi kun se tapahtui.. Uni oli vaivannut mieltäni pitkän aikaa ja pelkäsin tyttäreni puolesta, koska hänelle unessa kävi huonosti.
En vain tarkalleen nähnyt, mitä tulisi tapahtumaan. Onneksi henki säilyi, mutta toipuminen vei pitkään.   Embarrassed Myös edesmennyt äitini näki enneunia ja hänen isänsä, joten tämä lienee "sukuvika"... Undecided
« Viimeksi muokattu: 26.07.2007 18:09:41 kirjoittanut Kiulu » tallennettu
Rinna1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #438 : 26.07.2007 23:45:26 »

Tämä uni on jäänyt hiukan vaivaamaan minua.
Kävelen mies ystäväni kanssa metsässä.Löydämme lammen metsän siimeksestä ja istuudumme .Katselen ympärelleni ja huomaan kuinka kaunis metsä on..aivan kuin sadussa.Ongimme ja kun katson vastarannalle,huomaan kaksi sutta.
Sudet temmeltävät rinnettä ylös ja äkkiä seisahtuvat.
Katsovat meitä ja hymyilevät.
Sitten minun valtaa huoli kun muistan että koira on mukanamme..( koirani  oli Collie ja kuoli jo aikoja sitten)..ja että jos sudet saavat sen vainuunsa.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #439 : 27.07.2007 10:19:22 »

näin unta että olin jumala, n.15v teinipoika ja pelasin koripalloo  uglystupid2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #440 : 27.07.2007 10:25:35 »

Tämä uni on jäänyt hiukan vaivaamaan minua.
Kävelen mies ystäväni kanssa metsässä.Löydämme lammen metsän siimeksestä ja istuudumme .Katselen ympärelleni ja huomaan kuinka kaunis metsä on..aivan kuin sadussa.Ongimme ja kun katson vastarannalle,huomaan kaksi sutta.
Sudet temmeltävät rinnettä ylös ja äkkiä seisahtuvat.
Katsovat meitä ja hymyilevät.
Sitten minun valtaa huoli kun muistan että koira on mukanamme..( koirani  oli Collie ja kuoli jo aikoja sitten)..ja että jos sudet saavat sen vainuunsa.

Onkohan sulla ollut perusturvallisuuden tunne ollut hiukan epävarmalla pohjalla. Eläimet yleensä kuvaavat viettejä ..että oletko ite pelännyt tekeväsi jotain tai kohdistanut sen mieheesi.. Hmm..
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #441 : 27.07.2007 11:08:37 »

Näin unta, että olimme ex-puolisoni kanssa myymässä taloamme. Talon sisällä kiinteistövälittäjä (nainen) istui sohvalla jalat pöydän päällä, ja minä komensin häntä oikein tiukasti istumaan kunnolla. Välittäjä totteli nöyränä. Talossa lappasi ihan hirveästi porukkaa, paljon lapsiperheitä ja pihalla erirotuisia koiria. Kukaan ei oikein tuntunut olevan tosissaan tekemässä kauppoja vaan lähinnä viihdyttämässä itseään. Joku nuorisoporukka jopa pelasi jotain peliä yhdessä huoneessa. Minua tilanne häiritsi paljon ja olin kiusaantunut koko talon esitttelystä. Harmitti, kun paikat menivät huonoon kuntoon. Esittelytilaisuuden jälkeen joku totesi talomme olevan "kylän" korkeimmalla kohdalla ja näkyvän kaikkialle, mikä teki sen poikkeukselliseksi. Katselin talon lähelle nousseita korkeita taloja, ja ihmettelin oliko edellä sanottu tosiaan totta.

Olisiko jollain esittää tulkintaa unesta? Kertooko se jotain suhteemme tilasta? Olemme muuttaneet erilleen muutama kk sitten, mutta puhuimme viimeksi pari päivää sitten ja kumpikin epäili eron mielekkyyttä.
tallennettu
nemoroses
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #442 : 27.07.2007 12:50:36 »

Näin unta, että olimme ex-puolisoni kanssa myymässä taloamme. Talon sisällä kiinteistövälittäjä (nainen) istui sohvalla jalat pöydän päällä, ja minä komensin häntä oikein tiukasti istumaan kunnolla. Välittäjä totteli nöyränä. Talossa lappasi ihan hirveästi porukkaa, paljon lapsiperheitä ja pihalla erirotuisia koiria. Kukaan ei oikein tuntunut olevan tosissaan tekemässä kauppoja vaan lähinnä viihdyttämässä itseään. Joku nuorisoporukka jopa pelasi jotain peliä yhdessä huoneessa. Minua tilanne häiritsi paljon ja olin kiusaantunut koko talon esitttelystä. Harmitti, kun paikat menivät huonoon kuntoon. Esittelytilaisuuden jälkeen joku totesi talomme olevan "kylän" korkeimmalla kohdalla ja näkyvän kaikkialle, mikä teki sen poikkeukselliseksi. Katselin talon lähelle nousseita korkeita taloja, ja ihmettelin oliko edellä sanottu tosiaan totta.

Olisiko jollain esittää tulkintaa unesta? Kertooko se jotain suhteemme tilasta? Olemme muuttaneet erilleen muutama kk sitten, mutta puhuimme viimeksi pari päivää sitten ja kumpikin epäili eron mielekkyyttä.

Heippa
Tulee mieleen unestasi, että oletteko sittenkään oikeasti todella eroamassa. Tuo "kylän kokeimmalla kohdalla oleva talo" mielestäni kertoo, että suhteessanne on jotain todella arvokasta, josta et välttämättä itsekään halua luopua. Kukaan ei ollut oikein tosissaan ja olitko itsekään? Joudut varmaan vielä itsekin  miettimään todellisia tarkoitusperiä erolle, oma sisäinen tunne ratkaisee aika paljon. Terveisin nemoroses
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #443 : 27.07.2007 14:07:28 »

Viime yön satoa...


Olin kaupungin keskustassa kävelemässä. Ihmiset, taisivat olla australialaisia turisteja, laskivat rappusia alas suksilla. Katselin kauppoja ja näin elokuvajulisteen rakennuksen seinässä. Menin kahden teinipojan luo sanomaan jotain ja kerroin näkemästäni julisteesta, sen jälkeen laitoin heille ripsiväriä. Pelkäsin että tulisi paakkuiset ripset mutta nätithän niistä tuli. Smiley He näyttivät sitten ihan tytöiltä kun heidät oli meikattu.

Jatkoin matkaa ja menin tavarataloon ja siellä oli ruokailu jonka ajattelin olevan maksullinen mutta ilmainen se kai oli. Jonossa oli ruuhkaa mutta sain kasattua lautaselle jotain, en kyllä harmikseni ehtinyt syödä. Sad Sitten siellä tavaratalossa oli myös iso kosmetiikka osasto jossa halusin kokeilla huulipunia mutta sopivia ei löytynyt. Siellä oli myös ompelutarvikkeita ja jossain lokerossa oli lehti jossa oli kuvia vanhoista limsapulloista jotka maksoivat vain jotain 1,5 markkaa.

Taisi olla unen alussa se kun pelasin tennistä teatterissa. Tykkään pelata mutta unissa olen aina jossain ahtaassa paikassa jossa ei oikeastaan voi pelata. Sad

No siellä ihme tavaratalossa sitten oli kaikenlaista, monessa kerroksessa oli hieno baari. Rakennus oli "pilvenpiirtäjä".

Sitten olin rakennuksessa ylhäällä toimistossani musisoimassa bändin kanssa. Soitin jotain rumpua samassa tahdissa toisen soittajan kanssa. Sitten lopetimme ja päätin että muusikot olivat surkeita ja annoin heille potkut. YOU'RE FIRED!! Angry Laitoin heidät litteään laatikkoon ja avasin pienen ikkunan ja tungin laatikon ikkunasta ulos. Laatikko ei ehtinyt pudota pitkää matkaa kun se laskeutui laatikkokasan päälle. Tämän jälkeen lähdin toimistosta tekemään jotain muuta.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #444 : 27.07.2007 18:43:15 »

Ettet vaan olisi katsonut Diiliä viime aikoina? Siellähän Donald panee porukkaa pihalle pilvenpiirtäjässään...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #445 : 27.07.2007 20:30:19 »

En ole pahemmin katsonut mutta näin sitä parisen sekunttia eilen.. Voisin sanoa että ihailen Donald Trumpia koska hän vaikuttaa niin älykkäältä ja voimakkaalta.. Hänellä on nousumerkki ja mars (1. huoneessa) leijonassa! laugh
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #446 : 27.07.2007 20:36:37 »

Ilmankos pitää olla tukka kunnossa!  Grin

Itse pidän Diilistä ja Donaldista. Älykäs mies totta tosiaan, mutta vähän säälittää ne tyypit jotka hän nakkaa ulos... No, sitähän se on. Julkisuutta ainakin tulee.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #447 : 27.07.2007 20:46:31 »

No ainakaan Donald ei nakkaa heitä ikkunasta ulos pahvilaatikossa niin kuin minä hurjimmissa yöllisissä fantasioissani! Shocked
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #448 : 27.07.2007 20:48:58 »

Ehkäpä Donaldkin tekee sitä omissa fantasioissaan...

Haluat ehkä häivyttää joitakin ihmisiä elämästäsi?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #449 : 28.07.2007 22:23:20 »

Ehkäpä Donaldkin tekee sitä omissa fantasioissaan...

Haluat ehkä häivyttää joitakin ihmisiä elämästäsi?

Hmm.. eroon ihmisistä jotka vaikuttuvat mielipiteisiini, eroon sosiaalisesta paineesta, itse tiedän parhaiten. No jotain sellaista. Huh


Viime yön unta en muista, mutta se oli intensiivinen ja paljon tapahtui nopeassa tahdissa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: