Sivuja: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2269568 kertaa)
0 jäsentä ja 30 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1845 : 13.03.2011 23:09:02 »

Nikki.   Hämähäkki voisi kuvata jotakin ihmistä,joka on kateellinen tai jotain.Valmiina kutomaan verkkojaan,siellä jossain lähipiirissä.Liittyisikö johonkin kouluttavaan tilanteeseen,kun siellä koululla oli.Toisia se voi kauhistuttaa,mutta itse otat asiat lunkisti.

Yksi uni itsellä oli samantapainen.Tutkimusryhmässäni sattui outoja juttuja.Näin unen hämähäkistä,joka naureskeli pilkkamielessä,erään ryhmän jäsenen äänellä.Selvisi asiat,miksi tietoja katosi jne.

Hämähäkkihän kutoo verkkonsa,pistelläkseen suihinsa saaliinsa.Käyttää hyväkseen.   idiot2
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1846 : 14.03.2011 00:20:08 »

Niin, en tiedä oisko joku sitten kateellinen tai että joutuisin kilpailutilanteeseen kuten tuo
mestarikutoja Arachne joutui. Jotenkin olin unessa ylypee itestäni, kun se hämähäkki ei hetkauttanut kirkumaan tai mitään muutakaan. Totesin vain lakonisesti, että kato tuota, enneku joutavia vinkut.
Että lunkisti, liiankin.
Unessa oli koulumaailma ja entisiä keskikoulun aikaisia kavereita,
jotka oikeestaan (syystäkin) paheksuivat saamattomuuttani verrattuna heihin.
Kahden nyt lainassa olevan kirjan palauttaminen unessa viittaa ilmeisesti deadlineen,
käskin takana olevan ottamaan ne repustani, eikä se onnistunut.
Liekö pieni hämähäkki sitten omien kykyjeni aliarvioimista (Arachne on itselle oikeesti se taituri)
vai toisinpäin jättihämähäkki muistuttamassa suuremmasta urakasta kuin osaan kuvitella?
Nään tän unen viestin astrologisesti hyvinkin selkeesti,
Arachne kilpaili Pallaksen kanssa taitavuudesta,
tr Pallas on tulossa yhtymään proge-Merkuriuksen kanssa ja nää kaksi kutojaa sitten kolmiossa keskenään. Selkee viesti, että alahan lyyti kirjoittaa.
 chiron aspect_squ Arachne ja ilmeisesti joku "kilpailu" itsensä kanssa,
tai unessa menestyneen lapsuusystävän halaus tummissa vaatteissa.
Hänen alansa sopii Kaksosten teemaan.
Hänellä oli kaksi lipuketta, joista toisen hän antoi minulle sanoen, että voisin sillä tilata isällenikin näitä patsaita? Vähän kaikkea oli kaksin kappalein, niitä patsaitakin.
Ehkä siinä onkin suruviesti lipukkeiden muodossa, loppujen lopuksi?
Hän antoi ne liput lapsuuskodissani antiikkisen kellon alla. Se kello on pysähtynyt aikoja sitten.
Oma jämähtänyt aikani?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1847 : 14.03.2011 02:14:46 »

Mielenkiintoinen näkemys astrologisesti sulla tuo.Josko on pieni hämähäkki koulukaverin saavutus,iso sitten sinun."Palautat "nyt jotain kouluaikaista takaisin,mutta eivät kykene ottamaan elämänreppuusi pantuja asioita.
Ehkä joku urakka on suurempi,kuin odottat,mutta ethän siitä ollut moksiskaan.
Lyyti vain kirjoittamaan,kun osote on selvillä.
Lapsuuden ystävän antama lipuke siinä.Onko se jonkin ystävyyden arviointia,ehkä tuohon lapsuusystävään.Olikohan se arvokasta vastaanottamista,joka vaikuttaa edelliseen polveenkin,koska oli se antiikki kello(ajannäyttäjä)Kokemustietotaitoa,isänkin kautta siirtynyttä,joka on käynnistettävä ilmeisesti,ja annettava kulkea eteenpäin.

Patsaat,isot ja pienet ,arvonantoa kuvaavaa.Sisältää kuin kehoituksen,saat mitä tilaat.
Kaksinkappalein asioita;asiat kulkee tasapainossa,ne kaksi kutojaakin.

En saa sitä suruviestiä sovitettua tähän,mutta oli se ajannäyttäjä,aika kulkee,jos ajattelee

niin.        (en saa otetta uniin kunnolla,en pitkiin aikoihin ole saanut   buck2 Jussi sekoitti

pään,hämmensi,sumensi,plääh)

jatk.katsoin omaa Aracheani.On yhtymässä syntymäkartan aurinkoon 26p,jolloin menen
saamaan pientä "pystiä"ja juhlimaan sitä.Aurinko 11h. Onkohan se aurinko yhtymänä sitä,että halkean omaan erinomaisuuteeni lopultakin.(jos säästyn halkeamasta,aloitan Aracehean kanssa auringossa` uuden kudelman.Menisköhän se jotenkin näin)
« Viimeksi muokattu: 14.03.2011 15:20:50 kirjoittanut sansai » tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1848 : 14.03.2011 06:07:50 »

Ìserena.Tulipa unesta mieleen sukututkimus hommat,sitten mainitsitkin lopussa siitä.
Laittelit niitä nukkuma paikkoja ja majoittelit sukua.Siellä sitten se pomo,joka on sukuakin.Kyllä aivan kuin aloittaisit työn,jota se pomo tavallaan kuvaa.
Akustiikka toimi hassusti.Sukututkimuksessa kyllä tulee esille tosi hauskoja asioita,joita sitten saa  nauraa,ja riemuita,kuten miehet unessa nauroivat.
Unessa olisit virkannut kaunista pitsiä,olisit virkannut ajankuluksesi.Jotakin mukavaa puuhailua se tietää.
Et kovin sukurakas ole,mutta suvun piirissä jotakin hauskaa ja tunnepitoista on tulossa.Olihan unessa kauniita pehmeitä värejä ja se sinun huoneesikin sievä.
Mukava lämmin uni.

Sukututkimus on antoisaa puuhaa,joka vie mennessään.Hyvästä vaistostakin on apua,kuin salapoliisilla ikään.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1849 : 14.03.2011 11:53:44 »

Kuolevaisen mestarikutojan Arachnen löytää tähtikartaltaan,
kun lisää sen asteroidin astro comissa siihen additional asteroids laatikkoon siellä alhaalla
numerolla 407.
Jotenkin sillä vois olla just nyt merkitystä,
koska  chironkalat aspect_squ Arachne 2  kaksoset taivahalla ( chiron kädet, käsitellä,  kaksoset / käsivarret,  merkurius / aivot ?)
korostaa käsityötaitoa,
tai omaa "mestaruutta, taitavuutta" alalla kuin alalla,
ehkä sitä omien kykyjen arviointia,
ehkä myös haavoittuvuutta tai myös sitä eheyttävää vaikutusta, kun oivaltaa omat kykynsä.
Tai sitäkin, mistä sosiaalipsykologi on puhunut, kuinka aivomme kaipaavat käsillä tekemistä, koska se
yhdistää molemmat aivopuoliskot.
Tulee mieleen Putouksen tv-juontaja, joka pitää aina käsiään ristissä tai sormet vastakkain. :Smiley
Samalla se toinen, godness, mestarikutoja Pallas Athene on Vesimiehen alusta kolmiossa tuohon Arachneen, eli hyvinkin tuota omien taitojen "oivaltamista",
mentaalinen luova kolmio. Kolmiolla ei kilpailua?
Arachne on itelle henk.kohtanen, koska se on yks ammattitaitoni.
Näkyy yhtyvän siellä DC:llä hra Aikaan Kronokseen (sen pysähtyneen kellon alla...)
tr Jupiter  oinas tekee neliötä syntymä Arachnelle.
Kangaspuut on olemassa, odottavat vain kutojaansa..josko siten syntyisi kuvannollisesti Uusi ihminen, kuten elokuvassa  Smiley

http://en.wikipedia.org/wiki/Arachne
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1850 : 14.03.2011 15:58:28 »

Kiitos Topaasi pitkästä kirjoituksestasi!

Mies- ja naiselementit tosiaan pyörivät unissani, viime yönä sensuroinnin arvoisesti   Wink

Paljon pohdintaa menossa, ja ympäri ämpäri pyöritystä itsen kanssa. Se on hyvä nyt.

ps. progekartalla venus YHTYMÄ mars  Tongue
« Viimeksi muokattu: 14.03.2011 16:00:14 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Piino
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1851 : 15.03.2011 16:57:05 »

Heissan !

Olen nyt lähiaikoina nähnyt useamman kerran unta, että joku pikkusisaruksistani on kuollut. Pikkuveljeni oli tehnyt yhdessä unessa itsemurhan, pikkusiskoni oli jäänyt auton alle ja toinen pikkuveljeni(pieni vauva) oli seuraavissa unissa kuollut johonkin. Uni kuvaa aina kuoleman jälkeisiä tapahtumia. Unessa tunnen suurta tuskaa, huudan ja syyllistän kaikkia muita ihmisiä ja kysyn koko ajan "miksi, miksi,miksi" ja "miksi mulle käyn näin". Kaikki unet olen nähnyt parin kuukauden sisällä ja pariin kertaan olen herännyt omaan itkuun ja pahaan oloon. Mitä tämä mahdollisesti voisi tarkoittaa? 
tallennettu

Älä kadu sitä mitä teit, vaan sitä minkä jätit tekemättä.
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1852 : 15.03.2011 19:09:13 »

Minuakin kiinnostaa vastaus edelliseen, sillä näen myös usein unta että pikku siskoni (9v) kuolee. En muista näitä unia tarkasti mutta muistaakseni hän ei missään unessa (saataa olla joku poikkeuskin) tiedä itse kuolevansa, mutta muut tietävät. Näen unta ennen ja jälkeen siskon kuoleman, mutten ikinä kuolemahetkestä.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1853 : 16.03.2011 11:09:34 »

soma
Voisi hyvinkin kuvata tuota pelosta "vapautumista",
ja jotenkin asian käsittelyn ja järkeilyn myötä.
Järkeliy tuli mieleen tuosta edellisen unen jääkaapista,
hyvinkin arkinen ja tekemisiin liittyvä esine.
Samoin esiliina, taas keittiöön yhdistettävä asia.
Myös luku 4 on sellanen organisoinnin, järjen, maan luku.
Toisaalta hämähäkit jääkaapissa kuin pelko säilössä,
joka pitäs vain kylmän viileesti kohdata?
Vai hämähäkit säilössä kuin koe-eläimet (tekstit eläinrääkkäystä vastaan toisessa unessa)
Esiliina kuin turvana? Liittyykö tää hämähäkkipelko keittiöön tai ruokaan jotenkin?
Ja olet aina jossain muualla näissä unissa,
ja aina niissä on tuo kolmen ihmisen kimppa,
2 naista ja mies. Miehellä ja naisella on aina joku vahva side keskenään.
Onks näillä joku merkitys?
Luku 3 on Jupiterin luku ja voisi kuvastaa tässä jotakin uskomusta, josta pitäisi päästä eroon?
Tai jotakin aatetta, jota haluat puolustaa?

Yks regressioterapeutti sano joskus, että tämmöset selittämättömät pelot voivat olla peruja aiemmista elämistä. Onhan hämähäkeissäkin tappavan myrkyllisiä olemassa.
Tai lapsuudessa on opittu pelkäämään jonkun tapahtuman  tai aikuisen suhtautumisen myötä.

Tänään on hyvä päivä työstää uskomuksiansa, jupiter merkurius oinas yhtymällä. Smiley
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1854 : 16.03.2011 18:56:57 »

Fawn, saattaisiko tuo uni, jossa pikkusiskosi kuolee, merkitä sitä että hän on sellaisessa kasvuvaiheessa ja hän ei itse välttämättä huomaa sitä kasvuaan, mutta te ketkä olette seuranneet sivusta hänen eloaan kauan huomaatte hänen kasvunsa tai muuta sellaista ? (=

Ei kuulosta tutulta. Unen täytyy merkitä jotain muuta :S
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
coon
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1855 : 17.03.2011 15:44:03 »

Pari yötä sitten äidilläni oli todettu syöpä ja itkin sitä suuresti unessani.
Piti aamulla laittaa viesti että onko kaikki ok ja ensimmäisenä tuli että "joo, mutta laihtunut olen"  buck2 Äiti soittikin päivällä jolloin juteltiin enemmän ja onneksi hän on ollut laihdutuskuurilla (taas  Grin). Hän itsekin totesi, että lupaa tarkkailla itseään "koska olet tuollainen tätiisi tullut noita".
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1856 : 17.03.2011 21:52:24 »

Mikähän paskahalvaustorstai nytkin oikein oli (17.3.)? Meinaan tota tuntui olevan liikenteessä kuulopuheista tänään.

Näin viimeyönä unia jossa yritin fixailla teipillä jonkun pikkupenskan telottuja ja viilleltyjä jalkoja. Tosta sitten jatkuikin etiäppäin ja analysoitiin miksi olen tämmönen vähän välinpitämätön kaiken suhteen ja lopuksi lapsuudesta eräs rappukäytävä, joka oli unessa täynnä roskasäkkejä. Noi siivousjutut tuntuu merkittevän meikäläiselle jonkinlaisia selvittämättömiä pelkoja.

Noh ounastelin koko päivän missä vaiheessa taas posahtaa ja illallahan kotona se posahti. Paikallistin miksi sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja aivot lukkiutuu ja tuntuu että paskakin odottaa puntista alasvalahtamista tietyissä tilanteissa. Tiedän jo etukäteen että tilanne tulee toistumaan. Unessa meinaan niitä roskasäkkejä oli aivan liian monta. Mörkö tulee uudestaan kylään.

Tuli niin yllättäen että iski kertaheitolla kaiken muistiin. Pitää seuraavalla kerralla vähän "nautiskella". Voitti kauhuleffat 100-0.

Lapsuuden puolihämärät "traumat" on kivoja, sano! Nyt tuli näköjään aika tämän simulointiin.

Ongelma tässä on siinä että "henkisesti heränneenä" en taida saada käyttää pesäpallomailaa ongelman ratkaisuun...  Wink

Niinkuin eräs herrasmies siellä eettereissä hienosti sanoi, "voitetaan pelkomme ja luistellaan pois täältä".
« Viimeksi muokattu: 17.03.2011 22:47:40 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1857 : 18.03.2011 15:29:25 »

Kun tuossa syksymmällä näin tosi usein unia muuttamisesta,
niin viime yönä asia sitten viimein edistyi, eli olin uudessa kodissa!

Meillä oli naapurin kanssa keittiöt vierekkäin ja niiden välissä ovi johon naapurillani oli avain. Siellä alettiin tekemään remonttia ja remonttimiehet avasivat välioven. Omistajan äiti tuli asuntoon ja ihmetti avoinna olevaa ovea, johon remppamiehet sanoi, että ei se haittaa kun tuo nukkuu vaan, tarkoitti siis minua omassa asunnossani.
Minunkin puolella oli tehty remonttia, tosin olohuoneen kattoon oli kokeiltu sinistä väriä ruiskumaalauksella, se oli vähän omituinen... Mutta keittiössä oli uudet kaapit.
Asunto tais olla Amerikoissa, kukkulalla josta näkyi alla leviävän kaupungin valot. Isä ja äitikin tuli uutta asuntoa ihailemaan, ihmettelin vaan kuinka he nyt tänne asti ovat lähteneet. Skumppa-pullokin avattiin...

On nää unet niin ihania aina toisinaan!  Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1858 : 18.03.2011 16:48:31 »

kimo
Edistyyhän se, tr  kuunsolmu 28  jousimies lähestyy Vestaasi kilisyttäen avaimia ja avaten lukkoja kyökin puolella, kotilieden äärellä, Jousimiehen ulkomailla  Smiley
Ite  vesta 23  kauris yhtyy Magdalenaan,
ja kun tuo oma Magdalenasi hulluttelee nyt tr Uranusta vastapäätä,
niin hullutellaan mekin..
http://www.youtube.com/watch?v=fNOKKDqnYTw

..vaikka lie tuo asteroidi nimetty Maria Magdalenan kunniaksi, voi olla?
Pitäsköhän siihen muuten keskittyä, hänen tarinansa fokuksessa??
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1859 : 18.03.2011 16:55:47 »

Viime yönä olin viidakkometsässä kylässä, jota hallitsi tyrannimaisesti, aivopesua harrastava 35 - vuotias nainen. Pukeuduin räppäripojaksi, ja kieltäydyin hulauttamasta päätäni veteen, joka olisi aivopessyt minut. Esitin niin tyhmää ja olin niin hauska, ettei tarvinnut. Päähäni laitettiin kuitenkin vaaleanpunainen, villalätsä, jonka piti vangita ajatuksiani. Ei se kyllä vanginnut, mutta vastustelin muodon vuoksi. Jostain syystä tyranninainen piti minusta kovasti. En tajunnut, mikseivät he huomanneet, että olin oikeasti tyttö. Lähdin sukeltamaan mutaan keskellä viidakkoa, sitten päätin paeta. Menin veteen ja uin junaradan raiteiden alle. Minua jahdattiin, mutta he eivät voineet tulla veteen, eivätkä nähneet minua siellä. Uin putkistoihin, siellä nousin vedestä ja pystyin hengittämään. Putkistoissa oli muitakin anarkisteja. He kunnioittivat minua, koska olin välttänyt aivopesun ja paennut tyylikkäästi - ilman että kukaan oikeastaan kaipaisi minua vielä. Menimme kokoushuoneeseen, käytävän päästä oikealle. Siellä oli puhuvia rapuja, merikrotteja, ja erilaisia anarkistiotuksia. Vasemmalla puolellani oli vaaleanpunaisia, vihreitä ja sinisiä hajonneita lasimiekkoja, kolmikärkiä, atraimia. Sanoin heille, ettei niistä olisi aseeksi tyranniaa vastaan. Tajusin, että joku on kavaltanut meidät. Epäilin pientä rapua, jolla oli kaulassaan valtavat määrät violetteja jalokiviä. Paikalle saapui tyrannian kakkosmies, mies, jolla oli siniset silmät ja kullankeltaiset lyhyet kiharat. En uskonut silmiäni. Hän olikin anarkismin kannalla, soluttautunut vain kaikkein ylimmäs.

neptunus calling
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: