Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko jollain vaikeuksia itsensä kanssa...  (Luettu 8470 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« : 11.09.2006 17:23:52 »

Ehkäpä topic kertoo jo kaiken..

Itselläni on välillä alemmuuskomplekseja. Tiedän kyllä, että kelpaan miehelleni sellaisena kuin olen. Välillä tulee aina pelko, että entä jos ... Yksinollessa tuota ei juurikaan ilmennyt, mutta nyt ehkä sitäkin useammin. Tietysti tähän voi vaikuttaa sairauteni, jonka takia en tunne itseäni aina täydelliseksi.

Välillä kun katsoo peilistä niin en meinaa tunnistaa edes itseäni.

Joskus tunnen itseni todella kauniiksi ja välillä voin vain todeta, että kukkiihan ne perunan varretkin Smiley

Onko muilla samoja tuntemuksia itsestään?
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #1 : 11.09.2006 23:59:09 »

Onhan niitä varmaan ajoittain kaikilla.. huomaan että hormonitasapaino vaikuttaa, ja kuukautiskierron eri vaiheissa voi olla aika eri meiningit.. mutta tuosta itsensä tunnistamisesta, en tiedä mikä siinä on mutta musta ainakin tuntuu että ulkonäköni vaihtelee todellakin melkein päivittäin, eikä se johtu pelkästään siitä miten on nukkunut tai kuinka hyväksi/huonoksi tuntee olonsa. Onpahan mulle sanottukin että "sinä olet aina erinäköinen!"  -kummallista.
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Jinx
Vieras
« Vastaus #2 : 12.09.2006 01:57:30 »

Kirjotin pitkät rimpsut asiaani ja sitten se tuli normaalisti tähän...
Sitten huomasin yllätys yllätys pari kirjotus virhettä ja miun piti painaa muokkaa kohtaa ni poistin koko viestin...

Väsyneenä sitä ei aina huomaa mitä oikein hommaa...
Yritän päivällä uudestaa...  2funny
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #3 : 12.09.2006 16:05:56 »

Olen itseni suhteen armoton (?) perfektionisti.
Aina näen jotain kehitettävää. Siksi kai en pystykään parisuhteeseen,
kun kuvittelen sen toisenkin osapuolen näkevän vain "virheet".
Ei olisi mitään syytä ajatella näin. Olen kaunis, älykäs ja hauska nuori nainen.
On sanottu, että ihminen ei pysty rakastamaan muita, ennen kuin rakastaa itseään.
Sentään jotain kehitystä huomaan tapahtuneen...
en jaksa enää jatkuvasti olla ylianalyyttinen ja suhtautua itseeni liian vakavasti...

(http://smileys.smileycentral.com/cat/15/15_9_22.gif) neiti epätäydellinen   smitten


...on harmi miten paljon nuorilla naisilla nykyään on
ongelmia muun muassa kehonkuvansa kanssa...  Undecided
« Viimeksi muokattu: 12.09.2006 16:13:39 kirjoittanut Lion paradoxal » tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 12.09.2006 16:15:53 »

Juu kyllä sellaisia tunteita tulee ja menee kellä vain, itse en usko että ihminen aina voisi olla tyytyväinen itseensä, uskon että joskus jollonkin jokainen kärsii jollain tapaa, mutta niiden kanssa on elettävä ja opittava ainakin sen verti, että ei alenna itseään aina, vaan muistaa kehua onnistumisistaan  smitten Ei ole täydellisiä ihmisiä olemassakaan ja jos joku väittää olevansa täydellinen niin toisen mielestä se voi olla kaikkea muuta  coolsmiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #5 : 12.09.2006 16:17:48 »

No nyt tuntuu et on ongelmia itsensä kanssa.

Tuntuu että hajoan mun harjottelun varaohjaajan kettuiluihin ja arvosteluun, vaikka tiedän, että hän vain on sellanen ihminen kenen jutuille ei kannattais paljoo ajatuksiaan tuhlata....

Tuntui tänään siltä että jos olisin pikkulapsi, niin aukaisisin hanat ihan täysille ja pillittäisin niin kauan että joku ottais syliin ja rauhottelis... Mutta kun enää ei voi tehdä niin. Pitää vaan niellä kaikki paska kiltisti jos haluaa saada hyvät arvostelut tästä harjottelusta.  Embarrassed

Jos mulla olis hyvä itsetunto, mä en välittäis. Kun mä kuitenkin tiedän että puolet sen ohjaajan kommenteista on täysin tarpeettomia. En tarkoita, ettenkö sietäisi rakantavaa palautetta, mutta tämä menee jo ihan henkisen väkivallan puolelle.

Mitä voi tehdä... idiot2 En minä halua olla "uhri" koska sitä en ole...
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #6 : 12.09.2006 16:25:56 »

valonkantaja, et ole onneksi ainut joka kanssa syyllistyy samoisiin asioihin  Lips Sealed *tunnustaa* mutta on tosi hieno kun uskaltaa sanoa itselleen, että tuntee sellaista, niin se ei muutu miksikään kyräilyksi  buck2
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #7 : 12.09.2006 17:40:19 »

Minä harvoin olen omasta mielestäni mukava ihminen. Usein ajattelen olevani liian tyhmä, hankala, lahjaton tai ruma  Grin Vaadin itseltäni paljon ja ärsyttää etten olen niin hyvä kuin haluaisin olla. Tiedän myös sen että ajatukseni ovat typeriä. Itsensä kanssa on kuitenkin elettävä ja jokainen meistä on varmasti ihan hyvä tyyppi loppujen lopuksi  :Smiley En ole ikinä ollut "suosittu" koulussa, olin aina ystävieni kanssa niitä "luusereita"  Grin
Jonkun kanssa täällä jutustelin aiheesta, että luulen myös muidenkin odottavan minulta yhtä paljon kuin itse odotan ja taisipa kartaltani löytyä paljon vastauksia.
En tietenkään päivittäin märehdi itsesäälissä mutta jokaisellahan on masis päiviä jolloin tuntee itsensä huonoksi.. Kyllä minä toimeen itseni kanssa tulen pääasiassa  Smiley
tallennettu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #8 : 14.09.2006 11:03:34 »

mulla on aina ollu aika huono itsetunto. Kun aloin seurustella, alkoi enemmän tulla ihme alemmuuskomplekseja ja aloin just miettiä et "mitä se näkee mussa" jne. Ja jos joku sanoo mulle jotain negatiivistä, otan sen aika helposti itseeni Undecided

Onneksi on myös niitä hyviä päiviä, jolloin saatan tuntea itseni nätiksi ja itsevarmaksi Smiley
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #9 : 14.09.2006 20:34:45 »

Metsämieli... olen jokseenkin samassa tilanteessa. Välillä itsetuntoni on hyvä ja välillä sitten taasen ei.

Mutta onneksi tämän asian kanssa pystyy elämään Smiley
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #10 : 14.09.2006 22:55:00 »



    coolsmiley

       Itsetunto, onko se jokin ohjelma? Voiko se

        puuttua joltakin?? Mitä se tarkoittaa??

                   Cry   Kiss   :Smiley
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #11 : 14.09.2006 23:08:45 »

Tulee mieleen että "opetusta" tapahtuu, nuori ei tiedä ennenkuin on kokenut molemmat heilahtelut, ensin negatiiviselle puolelle ja sitten positiiviselle   Undecided
Aikansa kun heilutaan niin alkaa tiedostamaan oman tekonsa vaikutukset ja että oivalletaan, jokainen ihminen tänne maapallolle tulee oppimaan, eihän täällä täydelliset ole, ne ovat jo jatkaneet matkaa...  :Smiley


 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12 : 16.09.2006 09:20:53 »



      :Smiley   Just juu, entä jos vielä vanhempanakin " heiluu ",

             kun ei sittenkään ole ihan niin täydellinen,

              että " tietäisi " kaiken, ja varsinkin,

               osaisi nuoriin suhtautua OIKEIN?

                           Cry
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #13 : 16.09.2006 09:53:04 »

Kyllä tuota vaikeutta itsensä kanssa pukkaa nyt päälle. Tuntuu siltä että ei ole yhteyttä omiin tunteisiin, sitä on aina älyllistämässä asioita. Että asioista löytyy positiivisia ja negatiisia puolia, mutta mihin hittoon katosi oma tunne.  smitten
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
MariaRaakel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4

Tulilohikäärme,kauris


Profiili
« Vastaus #14 : 16.09.2006 14:26:43 »

Heips!Kyllähän niitä itsetunto ongelmia mullakin riittää. Kohta 30v. mittarissa ja kaikki suhteet menny aina jollain tavalla pieleen eli itteensäkin saa syyttää..kun ei ne vastakkaisen sukupuolen edustajat mitään hirviöitä ole olleet. Mun elämä on yhtä aallon harjaa ja pohjaa..on aina ollu. Ja nyt alkaa varmaankin pukata kolmenkympin kriisi. On ollu niin paha olla viime aikoina..oikeen tosi paha olla. Mutta vähän alkaa helpottaa kun vaan on pakko tsempata..ainahan se on pakko..
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: