Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valopallot/"orbs" valokuvissa?  (Luettu 94962 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #105 : 16.01.2012 11:53:26 »

En ota kantaa mitä nuo valopallot on, mutta kysyn onko kellään keinoa päästä niistä eroon?

 Ei ole valotusvirheitä tai lunta kamerassa. Omasta luontokuvaajan näkökulmasta ne pilaa kuvia, joten millä niistä pääsee kokonaan eroon?
tallennettu

Johanna
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #106 : 16.01.2012 13:10:12 »

Mun kuvan valopalloissa on vaan se juttu et kännykkäkamerani "linssi" oli mielestäni ihan puhdas ja vettähän siihen ei ollu roiskun kun sisällä kuvan otin.....

Kannattaiskohan ulkona kokeilla ihan alkoholilla linssin puhdistamista ?
tallennettu

.
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #107 : 18.01.2012 12:24:08 »

Tekniset virheet on kuvista jo eliminoitu.
 Ärsytystekijä on esim. neljäsosa kuvasta täyttävä kirkkaanvihreä soikio, joka vähän samantapainen kuin tuolla ylemmisssä kuvissa selvempänä keskellä. Tosin vaikuttaa siltä, että ne poistuu, kun niitä pyytää poistumaan.
 Osa on luultavasti enkeleiden energiaa, koska metatronista sain superkirkkaan värisen -kuin väri jota ei luonnostaan ole olemassa edes valotusvirheissä. Poistin sen, kun sotki kameraa.
tallennettu

Johanna
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #108 : 05.02.2012 18:31:15 »

Äiti on kuvaillut samanlaista kuin sininen jossain kuvassa.
 
Itelle ilmestyy noita useimmiten häiriötekijöitä joskus, mutta ihme kyllä sain ne ohjattua näkymään vain kameran helppokäyttötoiminnossa ja muut kuvat on kaikki tavallisia.
 Nykyään pallokuvat menee sumeaksi sillä ohjelmalla, jolloin pallo näkyy selvemmin.
 En keksinyt muuta ratkaisua , mutta toimii. Luonto-ohjelmat ja planeettakuvat saavat olla ilman palloja.
tallennettu

Johanna
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #109 : 10.02.2012 13:26:44 »

Iserena  Shocked Olen nähnyt hyvin hyvin saman näköisen valopallon joskus vuosia sitten kun katsahdin ikkunasta. Se tuli ulos ikäänkuin pilvien sisältä ja  liikkui oudosti ja nopeasti hetken aikaa ja katosi ihan yhtäkkiä. Valitettavasti minulla ei ollut tuolloin kameraa... Onko sinulla ollut muuten muita valoilmiö kokemuksia, avaruus seikkailuja/kohtaamisia?  :Smiley
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #110 : 27.02.2012 11:48:04 »

Mulla tulee näitä palloja vain yhdellä kamerallani kuvatessa, jos kuvaan vaikka millä vaan toisella kameralla, en saa palloja kuviin.
Taitaa olla siis kamerasta johtuvaa ainakin mulla.

Mutta, saatiin tässä kuva miehen ukin hautajaisista, ja siinä oli pari palloa, joiden sisällä oli "toinen pallo", siis sellainen rangas. ja yksi pallo oli äärettömän kirkas, aivan kuin salama olisi heijastunut peilistä, mutta ei ollut peili, eikä paljetti.. En ainakaan usko, koska pallo oli miehen puvun housujen lahkeen kohdalla. Mitäs nämä voisi tarkoittaa?
tallennettu

Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #111 : 27.02.2012 13:08:54 »

Mitä mieltä ootte näistä enkelipalloista - ovat minun kuvia.. tuo erikoisen mallinen minua erityisesti kiinnostaa, se on rajattu kuvasta jonka poikani otti itsestään. Samanmallisia on tarttunut muutamaan muuhunkin kuvaan.

http://www.kuvatkavereille.fi/gallery.php?gal=297

Vau onpa mielettömiä.. erityinen tuo kuin pataässä ilman tappipa Grin -lähetä dianalle!!? Upeita muutkin. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #112 : 10.04.2012 13:21:02 »

Onkos Orbit aikamatkustajia tai muuten vaan tarkkailijoita toisista ulottuvuuksista..
Orbit siis olisivat jonkinlaisia tunneleita jotka aukeavat.. Tai ehkä osa orbeista on..
http://www.psychicinvestigators.net/html/time_travel.html
tallennettu
Sundy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #113 : 28.12.2012 14:17:37 »

Voiko enkeli näyttäytyä kuvassa tommosena isona sinisenä valona? Vai mikä tuo voi olla?
Kuvassa olen minä, tosi krapulaisena ja huonovointisena.  Cheesy Koirani katse harhaili katonrajassa useampia minuutteja ja mielestäni selvästi katsoo tuohon valoon.. smitten
tallennettu
Carne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #114 : 02.01.2013 14:19:19 »

Tässä minun nappaama valopallo..  Halusin kovasti sellaisen saada kuviin ja pyysin vaikka kuinka monta kertaa. Ja kappas, siinä se oli  smitten
tallennettu
Carne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #115 : 03.01.2013 20:48:39 »

Tässä minun nappaama valopallo..  Halusin kovasti sellaisen saada kuviin ja pyysin vaikka kuinka monta kertaa. Ja kappas, siinä se oli  smitten

Katseesta päätellen aivan kuin kissakin sen valopallon  Smiley

Juu, kyllä vahvasti uskon, että kissakin valopallon näkee!  angel smitten
tallennettu
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #116 : 03.01.2013 22:18:09 »

Mun yhdellä pöly pallollani oli kasvot,silmät kiinni, kuvassa,kun suurensin sen koneelle,pienessä kuvassa ei ne erotu ja muilla ei ne näkynyt niin selvästi.
tallennettu
khanda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


..Tat Tvam Asi..


Profiili
« Vastaus #117 : 03.01.2013 23:50:40 »

Mun yhdellä pöly pallollani oli kasvot,silmät kiinni, kuvassa,kun suurensin sen koneelle,pienessä kuvassa ei ne erotu ja muilla ei ne näkynyt niin selvästi.

Tuo muuten toimii yllättävän monessa valokuvassa kun suurentaa niitä tarpeeksi. Vaikkapa lähikuva kiven/kallion pinnasta, rypistyneestä foliosta tms. Kun kuvia suurentaa ja kääntelee ympäri niin niistä erottaa helposti erilaisia kasvoja, eläin- ja ihmishahmoja ym.
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #118 : 05.01.2013 01:15:04 »

Mun yhdellä pöly pallollani oli kasvot,silmät kiinni, kuvassa,kun suurensin sen koneelle,pienessä kuvassa ei ne erotu ja muilla ei ne näkynyt niin selvästi.

Tuo muuten toimii yllättävän monessa valokuvassa kun suurentaa niitä tarpeeksi. Vaikkapa lähikuva kiven/kallion pinnasta, rypistyneestä foliosta tms. Kun kuvia suurentaa ja kääntelee ympäri niin niistä erottaa helposti erilaisia kasvoja, eläin- ja ihmishahmoja ym.

Katelkaas muuten lentokoneen ikkunasta maan- ja vesistöjen muodostamia kuvia- (ihmis)hahmoja ja kasvoja kaikkialla  laugh
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #119 : 05.01.2013 01:39:17 »

Niin kun moni valokuvausta harrastava on jo maininnut, niin riippuu myös kamerasta. Erityisesti pokkarin salama tekee valopalloja, joku valotusteknillinen asia kai, voisin kuvitella että pienen kameran salama on niin heikko, ettei se pysty valaisemaan tasaisesti, ja näin tulee valopalloja. Onko kukaan saanut palloja kuvaan ilman salamaa?

Palloja esiintyi useammin silloin kun digikamerat tulivat massiivisesti markkinoille, halpoja (ja kehnojasalamaisia) kameroita myytiin paljon, minullakin yksi sellainen joka tekee palloja usein. Valokuvaan työkseni että huvikseni ja kun ostin pari vuotta sitten ammattilaisjärjestelmäkameran, en ole enää valoilmiöihin törmännyt kun muutaman harvan kerran.

Tahrat ja pöly linssissä näyttää erilaiselta kun nämä valoilmiöt, koska oman kokemukseni mukaan kaikki ylimääräinen kameran kennossa, linssissä tai linssin takana on valokuvassa tuhruisen näköistä, kun taas valiolmiö on kirkas.

Viimeisimmät valoilmiöt kamerasta löytyy Kreikan vuorilta, jossa pistin kameran raksuttamaan kivelle kun hyppäsin uimaan. Silloin tunnistin ensimmäisen kerran, että nyt on hyvää jengiä täällä ympärillä, ja eiköhän niihin kuviin sitten jäänyt valojälkiä. (Jotka voi teknisesti olla mitä vaan, höyryä, heijastumia), mutta joka tapauksessa hauskaa, kun ne sattuivat juuri tuolloin linssiä vasten.

Yleisesti  olen huomannut, että "huonommat" kamerat tallettaa valopalloja silloin, kun kuvattavalla on hyvät tilat päällä: ilo, suru, onni, valo.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: